Sto se tice dihtunga sve je moguce. Dovoljno je da nije dotegao glavu kako treba do dovoljno kilo njutna i da napravi problem, kvalitet samog dihtunga, da li je poravnata gkava pri generalnoj itd itd.
Neznam kako je kod dvojke tvoje, ali kod starog tipa motora glava je morala da se doteze posle cinimi se 1000 ili 2 km. Dok kod novijeg tipa nema dotezanja. Ide prvo na 3 potom na 6 kilo njutna i + po 90 stepeni safovi glave i safovi bregaste.
A termodavac ti sluzi, da kad antifriz dostigne odredjenu temperaturu spoji kontakt u sebi i ukljuci ventilator. To ti je grubo receno termo prekidac. Kad on neradi, nepali se ventilator na hladnjaku. Verovatno si video kod zastavinih vozila mnogi izvuku prekidac u salon i ukljucuju sami taj ventilator prateci temperaturu motora. Ako ti se pali ventilator normalno, nemas razloga da ga menjas. On ti je u dnu hladnjaka i na njega idu 2 kablica. Pre nego sto budes njega odvijao, spremi neku posudu siru da prihvatis antifriz iz sistema. Inace ce se sve proliti na zemlju.

.
PS Morao bi da pokaze baricu dole ispod hladnjaka ako vlazi na termo davacu, bar malu od nekoliko kapi.