NOVI AUDI A8
Audi je zvaničnu svetsku promociju potpuno nove, treće generacije svoje najveće limuzine održao u Americi (tačnije u Majamiju), dok prodaja startuje u martu ove godine.Predstavljanje novog A8 je istovremeno i kulminacija svih ovogodišnjih događaja kojima ova nemačka marka obelezava 100-godišnjicu, ali i odgovor na novu BMW seriju 7, kao i obnovljenim verzijama Mercedesa S i Lexusa LS.

Rupert Štadler, predsednik Upravnog odbora Audi AG je još ranije izjavio: "Audi A8 predstavlja vodeći model našeg brenda. On predstavlja sve za šta smo mi u Audiju sposobni. Naš cilj je da se što više približimo savršenom automobilu."
Dosadašnji Audi A8 je uz nekoliko doterivanja na tržištu prisutan još od 2002. godine, a nova generacija donosi veće dimenzije, poboljšano upravljanje, veći komfor u prostranijoj kabini (elegantni stajling, najkvalitetniji materijali, prednja sedista sa mnogobrojnim mogućnostima podešavanja, ventilacijom i masažom), unaprijeđenu bezbednost, moderniji izgled (uz nezaobilazni single-frame veliki prednji gril i LED sveta) kao i paletu motora u kojoj se u početku nalaze:
4.2 FSI sa 372KS i 445 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 5,7 s, najveća brzina 250 km/h, potrošnja 9,5 litara na 100 km, emisija CO2 je 219 g/km)
3.0 TDI sa 250KS i 550 Nm (6,6 litara na 100 km, 174 grama CO2 po km)
4.2 TDI sa 350KS i 800 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 5,5 s, maksimalna brzina 250 km/h, potrošnja 7,6 litara, emisija CO2 je 199 g/km)
Kasnije stižu i drugi motori, među njima i 3.0 TDI sa 204KS (potrošnja 6 litara na 100 km i 159 grama CO2 po km), 2011. sledi i novi S8, dok hibrid stiže tek 2012. godine.

Naravno, tu su i Quattro pogon na sva četiri točka i aluminum Audi Space Frame, kao i osmostepeni tiptronic menjač, Start-Stop sistem i regeneracija kočione sile, Audijev MMI sistem, Bang & Olufsen sound system (sa 19 zvučnika), Drive Select selekcija režima vožnje, adaptivno vazdušno vešanje, Pre-Crash-System, adaptivni cruise control, Audi side assist, a 2011. će se u ponudi naći i L verzija sa dužim međuosovinskim rastojanjem.

Što se dimenzija tiče, stvari stoje ovako. Novi A8 je dugačak 5137 mm, širok 1949 mm, visok 1460 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2992 mm, zapremina prtljažnika je 510 litara, točkovi su od 17 do 21 inča, a koeficijent otpora vazduhu kod verzije 4.2 FSI iznosi 0.26.
Cene u Nemačkoj:
3.0 TDI (sa 250KS) staje 72.200 eura, 4.2 TDI ima cenu od 90.800 eura, dok 4.2 FSI košta 89.300 eura.