Pa tsako nesto je cijena, nosace, tj plastikice imas i u gestu, i kostaju oko 1000 dinara komad a idu 2 po vratima, sajle pravi boban sajla, ali je mufjuz pa moras da ga ubijedis da ti napravi inace hoce samo da rade ako oni montiraju pa naplacuju oko 3500-4000 po vratima a sajlice su oko 600 dinara.
sto se tice razbijanja stakla, to je skoro pa nemoguce, samo kad se skine tapacir imaju na limu koji zaklapa vrata ispod tapacira dvije plastike koji su poklopci za pristup zabicama koje drze staklo, okrugle su napaze se na pola vrata i promjera su oko 7cm.
otvoris poklopce, polako raskacis staklo koje prije toga dovedes u visinu otvora. kad raskacis staklo, izvadis ga polako napolje, poslije odvrnes mali milion srafova 10tki, raskacis sajle od brave i zaklucavanja, i skines lim na kom se nalazi i nosac stakla sa motorom, zamienis sajle i plastikice i sve vratis na svoje mjesto, vratis lim na vrata, spojis brave, vratis staklo, i to je to,
iance to je rak rana skoro svim vw vozilima, jako lose rjesenje,
iako je na passatu b3 bio sistem sa makazama, kao i na audiju, ne znam sto su se vratili na sajle koje redovno prave probleme pocevsi od g2 pa do danas, doduse nisam vidio kako je to rijeseno na b7 passatu i g5, ali svi raniji su sa sajlama