Autor Tema: Nemiran rad PD motor  (Pročitano 24901 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #20 poslato: April 07, 2011, 11:07:25 posle podne »
cekamo rezultate u ponedeljak. daj boze da sa tandem pumpom rijesi problem

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #21 poslato: April 07, 2011, 11:09:03 posle podne »
Imam jednu pumpu,sto radi kako treba samo sto vrace gorivo u rezervoar kad je motor na vecoj visini od rezervoara...
Ali radi kako treba.
TDI Power

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #22 poslato: April 08, 2011, 02:11:58 pre podne »
Normalno na leru za PD, ako je to na sta mislim.
Znaci auto radi na leru i svakih 10ak sekundi blago zadrhti sto osetis ako obracas paznju. I da obrtaji padnu za oko 50 obrtaja.
Meni tako bilo na novom A3 1.9TDI PD, a kad sam se raspitao malo kod ''bolesnika'' kazu da je i kod njih isto.
Na leru uvek mora da bude na 800 obrtaja,bar je tako kod mene,a ako ti varira 50 obrtaja,to definitivno nešto nije u redu,kazaljka mora da miruje,dosta vozim auto i često obratim pažnju na kazaljku,ali pad od 50 obrtaja bi sigurno provalio,pogotovo ako je tako učestalo.

A i većina vozača bi provalila toliku oscilaciju kazaljke,nije pad od 50 obrtaja svakih 10 sekundi toliko neprimetan.

« Poslednja izmena: April 08, 2011, 02:14:53 pre podne od strane BG2225 »

Van mreže Abrakadabra

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Bihac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #23 poslato: April 16, 2011, 04:12:58 posle podne »
Kod mene samo malo zadrhti kad je leden motor na leru, Golf IV 74 kw.

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #24 poslato: Maj 04, 2011, 05:33:50 posle podne »
Problem izgleda rijesen  tapsac  tapsac  tapsac
u toku je test woznja i za sad nema vise problema,inace bilo je do senzora radilice...
Pa dako nekom pomogne ova tema...
TDI Power

Van mreže file013

  • VW Početnik
  • Poruke: 177
  • Lokacija: Strasbourg-France
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota Avensis 2.0 Dynamic
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #25 poslato: Decembar 13, 2011, 02:16:11 posle podne »
Jeste da je proslo vec duze vremena ali da naglasim da i ja imam isti problem oko tog blagog podrhtavanja motora i to na svakih 10-ak sekundi
zatrese na sekundu dve i to je to ali samo kad se auto ugreje na radnu temp. a kada je hladan radi kao sat!
Pa bih te pitao da li si otklonio problem ili jos uvek ista prica?
Inace ja imam pasat 2.0 143ks PD
Bayerische Motor Werke FOREVER!!!

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #26 poslato: Decembar 13, 2011, 05:38:12 posle podne »
Rijesen problem,senzor radilice je bio...
E sad dal si ga stawljao na dijagnostiku,prwo to pa swe ostalo.
Jesi pogledao dizne?!
TDI Power

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #27 poslato: Decembar 13, 2011, 08:23:07 posle podne »
e pa da se i ja umijesam, meni te vribracije radi kad je Hledan motor i to mozda pola minuta posle paljenja prvog i posle radi normalno, ali imam utisak da radi na nenormalno niskom broju obrtaja jedna kockica ispod 1000 sto je po mojim grubim proracunima oko 750 obrtaja i sve u autu drhti, trese, stakla, vrata, ... nebitno dal ledan, topao, posle gazenja, .... i ja bih zelio da podignem ler gas na recimo 850 obrtaja, al nedje cuh da na mom passatu (zadnja serija B5,5 2005god) to nije moguce odraditi klasican nacin dijagnostikom :P ???

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #28 poslato: Decembar 14, 2011, 03:01:03 posle podne »
A zamajac..meni se slično dešavalo pa kada stavih ono nesrećno novo kvačilo nije bilo nikakvih treskanja ;)
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Zrnojed

  • Gost
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #29 poslato: Decembar 14, 2011, 05:47:50 posle podne »
Remenica alternatora???

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #30 poslato: Decembar 14, 2011, 09:04:03 posle podne »
nije treskanje, nego vibrira konstantno kao da radi na premalom ler-gasu, cim vrlo malo taknem gas i popnem na obrtaje na cca 900 radi ko sat.

A ovo propadanje kazaljke obrtaja prvih 15sek  pripisujem diznama ili gumicama sigurno, dok ne postane nešto alarmantno ne diram

zamajac se nadam da nije, jedino oko cega nisam zadovoljan vezano za transmisiju je to što mi u poslednje vrijeme pedala odvaja na samom vrhu ali baš na vrhu ali zamajac po svim mojim testovima je OK ;)

Zrnojed

  • Gost
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #31 poslato: Decembar 15, 2011, 04:55:57 posle podne »
Ma i meni odvaja na vrhu,evo 3 godine,ćeraj to. Na dijagnostiku,onda kad se manifestuje problem,pa ćeš onda viđet jesu li dizne ili nešto treće.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #32 poslato: Decembar 15, 2011, 05:31:28 posle podne »
a sto znam ovo nije na vrhu nego na najvisem vrhu :D  tata ga juce vozio i kaze da mu se nikad u njegovoj vozackoj karijeri nije desilo da mu se auto ugasi 4x na dan kolko visoko odvaja :D

A ovo za dijagnostiku ne diram samo da nadjem strucnjaka koji ce mi podic ler gas i odlicno je to :)))

Zrnojed

  • Gost
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #33 poslato: Decembar 15, 2011, 09:45:41 posle podne »
Nije zgorega da provjeriš rad dizni,čisto da vidiš jesu li parametri u granicama tolerancije.  bonk
I ni u kom slučaju NE SIPAJ aditive(wurth,berner,liqui molly,itd)

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #34 poslato: Decembar 16, 2011, 07:54:30 posle podne »
Nije zgorega da provjeriš rad dizni,čisto da vidiš jesu li parametri u granicama tolerancije.  bonk
I ni u kom slučaju NE SIPAJ aditive(wurth,berner,liqui molly,itd)

A sto da ne sipa wurth,ja sam ga sipao i nista mi gore nije bilo,cak mi moj majstor kaze da ih sipa u mercedese CDI kad malo zapeknu dizne,i da ih to bas poboljsa....
TDI Power

Zrnojed

  • Gost
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #35 poslato: Decembar 16, 2011, 07:59:33 posle podne »
E neće ga više moj auto gledat aditiva,bio wurth,il ne bio!

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Nemiran rad PD motor
« Odgovor #36 poslato: Decembar 16, 2011, 08:29:39 posle podne »
Zašto? Ja vec dugi niz godina koristim raznorazne aditive tipa Wynns,Wurth,Liqui Molly i ama baš nikakvih problema nisam imao.Doduše nisam primetio ni neka bitna poboljšanja jer sam ih uvek koristio preventivno ali ama baš nikakvih kvarova na sistemima za gorivo nisam imao.Vrlo je vazno koristiti ih po propisanom uputstvu...