Ja bih dodao, da ako pri paljenju napon padne ispod 10V, akumulator je pozeljno promeniti jer to znaci da je oslabio drasticno.
To uopste ne znaci da je oslabio drasticno...to ko ti je rekao mozes smatrati da nista ne zna...inace, jos se nije rodio taj koji je izmislio bateriju, u ovom slucaju akumulator (hemijski generator) koji radi recimo na 12V (deklarisan na 72Ah i 680A) koja pri paljenju i povlacenju velike struje u AMPERIMA zadrzava svoj napon! jednostavno se protivi i OMOVOM zakonu i FARADEJEVOM zakonu. valjda znam sta studiram!
Tako da je skroz normalna stvar da napon moze da padne i na 6V (ali je to obicno 7-8V) pri paljenju pa da se vrati pri gasejnu motora na oko 12V nazad (prica za 14.4V ostaje i dalje dok motor radi jer je to napon koji proizvodi alternator)....
ne slusajte gluposti!
a druga je prica ako napon padne na 6V pri paljenju i ne daj boze posle gasenja motora ostane tako mali e tek onda je problem u njemu. ali to se nece tako brzo desiti. Ni za jedan dan a kamo li sat vremena

i jos nesto da se zna a mislim da vecina nema pojma: dok je motor ugasen Akumulator je
IZVOR Elektro Motorne Sile i struje, a kad je motor upaljen radi kao
POTROSAČ!
i jos nesto: najbitnija stvar je jacina struje koju moze da isporuci baterija a ne voltaza ona je tu samo da "pokrene" ceo proces!

Mislim da sam bio jasan!
