Zoki je za sve kriv, umesto da sam uzeo kovertu i ponovio se nekim kamperom kog sam planirao za penzionerske dane, lolazoća me ubedio da uzmem sculine ključeve.
Mada imao je dobar argument, reče da koverta neće nigde pobeći, dogodine može da bude samo deblja ...
Odmah je izvadjen lovato plin, iako me je besprekorno i bez greške služio proteklih 90000 km, smorilo me atestiranje, boca, ventil, papirologija, birokratija ...
Mrš napolje, sad je čistokrvna benzinjara ....
Onda se obradili doboši, stavili novi paknovi + novi zadnji kočioni cilindri + zadnji ležajevi točka.
Napred novi diskovi + pločice, trap centriran ...
Ulje i filteri se podrazumevaju ...
Uradjen atest, uradjen tehnički pregled ... ma sve za primer ...
Palo testiranje i zakucavanje do blokade ali ne na karting stazi ...

...
Uradjeno još dosta sitnica ali je to više bilo za moju dušu nego što je bilo potrebno.
Da okačim nove table i to je to

...
A onda jedan vikend da se skokne do mora i ja osolim doope a sculi nek talasi malo zapljuskuju diskove i doboše dok glisira uz obalu ...
Glavni teret podnela druga scula, kako dobar majstor nikada nije daleko tako smo i nas dvoje posle arbajta svaki dan ubijali 150 km odlazeći i vraćajući se iz majstorske garaže ...
Sve za ljubav ...
...
