0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
Zdravo svima.Gledao sam po forumu vase postove i video sam da imate malo nedoumice oko nekih stvari vezano za ove motore pa reko da pomognem malo.Dakle ajmo ovako.Prvo i osnovno je sto VE motori imaju bosh pumpu dok PD motori kao sto sama rec kaze imaju pupmpa dizne ( po jedni za svaki cilindar).Sledeca razlika je ulje sto verujem da ljude ovde najvise i zanima.VE motori koriste sinteticko ulje 5w-40 kao sto je CASTROL TXT SOFTEC sa VW normativom 505.00 dok PD motori koriste CASTROL TXT 505.01.Ovo ulje je bas i napravljeno za PD motore.Upotrebom pogresnog ulja na PD motorima moze dovesti do ostecenja hidropodizaca kao i same bregaste osovine.Sto se EGR ventila tice na VE motorima ga je pozeljno zatvoriti ali pre toga treba proveriti u kakvom je stanju usisna grana.Ako ima dosta naslaga treba je ocistiti sto ce omoguciti motoru da "dise"pa nakon toga zatvoriti EGR.NA pd motorima to nije potrebno raditi zato sto je engine menagment totalno drugaciji i ovde je taj problem takoreci zanemarljiv.To bi bilo za pocetak.Ako imate nekih pitanja slobodno ih postavite rado cu pomoci
Dobro nam dosao VW techjel u ove PD motore mora da se sipa "CASTROL TXT 505.01.Ovo ulje je bas i napravljeno za PD motore" ili moze i bilo koje drugo koje zadovoljava vw standard 505.01?
Taj EGR nema na tdi motoru u golfu 3?
Moj je 97 godiste,pravo da ti kazem nisam ni zagledao jer nemam problema sa kolima pa i ne otvaram haubu.
Velikii pozzz,a moze jedno pitanjce za neupucene.Sta je to EGR ventil a da li ga ima na Golf II TD.
EGR jedno sra*e koje vraca izduvne gasove na ponovno sagorevanje kako bi se sto vise zastitila zivotna sredina. Potrazi po forumu ima dosta dobrih postova o tome. Mislim da II nema EGR.@vw tech da li da ga zapusavam ili ne na passatu 2001, citao sam sta si napisao da nije potrebno zbog drugacijeg sistema na novijim modelima i da moze doci do paljenja lampice na tabli... ali TVOJA PREPORUKA JE:???????? Jel ima vise stete kada ga zapusim ili koristi?Pozz