Autor Tema: prepravka karb G 2  (Pročitano 3411 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
prepravka karb G 2
« poslato: Mart 04, 2011, 09:03:36 posle podne »
stavio sam karb od keca na golfa i mogu vam reci da se super ponasa.sada treba nesto sto ovi u servisu za gas zovu mixer-mesac,a to mi treba da bi stavio kuciste golfovog filtera za vazduh na taj karb.ima li neko neku ideju?

Van mreže shtex

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 208
  • Age: 36
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fiat Evo 1.4 16V
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #1 poslato: Mart 04, 2011, 10:00:01 posle podne »
Ne znam kako ces staviti mikser od golfa na kecov karburator, al zar nije jednostavnije onda staviti i filter od keca?!

A sto ne stavi od nekog jaceg auta karb, taj zastavin veze nema.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13872
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #2 poslato: Mart 04, 2011, 10:05:35 posle podne »
Ako stavi filter od keca zagusice ga.

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #3 poslato: Mart 04, 2011, 10:05:51 posle podne »
ja ne znam sta moze da se desi golfovom karburatoru a da ne moze da se popravi....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #4 poslato: Mart 05, 2011, 12:19:00 pre podne »
desi se to da mi konstanto radi pod sauhom.skoro sam vozio zeta,presli oko tridesetak km i jos je sauh radio,a i gutao je gas kao nenormalan.sipam hiljadarku i predjem devedeset km.vozim ga ja sa kecevim kucistem i filterom za vazduh,ali sad ima pomesan zvuk motora.na niskim obrtajima zvuci kao zastava,a na visokim kao golf  :angry:.zbog toga i hocu da vratim originalni.nisam stavio jaci kar zato sto sam ovaj dobio za dz.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13872
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #5 poslato: Mart 05, 2011, 12:50:13 pre podne »
Druze, ja vozim passata 1.6 sa jednogrlim karburatorom i isto sa 1000 dinara prelazim oko 90-94 kilometara. Sve mi je ispravno i nastelovano kako treba. Ako si stavio kecev zbog sauga onda ti je bolja varijanta bila da kupis od nekog Opela. Oni imaju rucni saug a morao bi samo da prepravis kacenje sajle. Kod Opela su poluge.

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 47
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #6 poslato: Mart 05, 2011, 12:51:12 pre podne »
Imas u Rakovici jednog starog mastora...meni je na mom golfu radio full redjivanje karburatora za samo 2500 dinara. Ja sam imao problem da mi se motor, tj karb. bukvalno "davio" sa benzinom kok se motor ne zagreje, a na plin je inaso "onako". Nakon servisa kod tog lika sad mi trosi oko 8l/100km benzina i 9l/100km plina.

Ako uspem naci broj postavicu ovde...a adresu nemam pojma jer nisam ja odvezao auto vec jedan kolega jer se ne snalazim bas najbolje po pojedinim delovima Bg.

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #7 poslato: Mart 05, 2011, 01:29:54 pre podne »
Twister ajde vidi,ako nadjes broj posalji mi na pp.nije mi problem da uradim original karb,samo da se odradi kako treba i da nije parpeno.sa ovim karbom sam zadovoljan trosi mi oko 10-11 plina,samo da mu namestim to golfovo kuciste filtera.sa starim karburatorom nije mi se gusio auto samo mi je kao sto rekoh radio konstantno pod sauhom.Ivane kao sto rekoh dobio sam karb za dzabe,a u ovoj poruci vidis koliko mi trosi sa kecevim.1000 din plina i 90-95km sto je mnogo mnogo je.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #8 poslato: Mart 05, 2011, 11:33:21 pre podne »
Bure,
koji ti je karb, imas li oznaku, sto ne ugasis autosauh, ako je onaj sto se pokrece preko vode samo preusmeri creva  ;) aj daj koja ti je oznaka, pa mozda bude nesto jos lakse  ;)
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #9 poslato: Mart 05, 2011, 04:59:05 posle podne »
necu vise da se zezam sa tim karbom.premoscavo sam mu vodu,promenio mu onaj bi metal i opet zeza.danas sam namestio golfovo kuciste i filter vazduha na kecev karb i ne pada mi na pamet makar za sad da to vise cackam.videcu,mozda se odlucim da ga nosim na servis,a mozda ga i prodam.

Van mreže vox

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #10 poslato: Mart 05, 2011, 06:20:33 posle podne »
meni je karburator od golfa izgoreo i stawio sam
od keca karburator(zastavin) i kuciste filtera zastavino i vozim se ko cowek  driving

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #11 poslato: Mart 05, 2011, 06:40:44 posle podne »
vozis ko srbin,al ko covek ne sa zastavinim karburatorom...   lollol lollol lollol  salim se..... evo i srecko stavio kod njega i dan dans ga zeza...stuca mu stalno....cak sta vise i povecao potrosnju....

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #12 poslato: Mart 05, 2011, 06:44:14 posle podne »
Voziti sa zastavinim karbom, pa to je jeres za taj automobil angry2. Ne bitno to su saveti kucnih majstora, ma stavimo ti zastavin karb, verovatno weber, i batalis auto.sauh, i ima da ti radii.... hiljadu sam puta to cuo, i zeludac mi se okrene. Pa na svakom VW otpadu ima karbova za taj motor, 35-45 eura, i da radi kako je bog ( VW ) rekao.  driving
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #13 poslato: Mart 05, 2011, 06:54:40 posle podne »
taso ja sam pre nego sto sam ovo sve uradio mesec dana vrteo google o originalnom karbu.znacu bukvalno nigde nisam procitao reci hvale za njega vec svuda pisu bljuvotine i svi kazu da je totalno fabricki promasena serija tih karba sa vodenim sauhom,a komlet da se sredi i promeni sve sto regulise sauh kosta oko 70-80 evra.nisam toliko izgoreo po glavi da dajem tolike pare.dodam jom malo evrica i kupim alu felne.videcemo se na nekom skupu,provozacemo auto,pa da vidis ima li toliko razlike,pogotovu kada ga vozis na gas.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #14 poslato: Mart 06, 2011, 03:02:39 pre podne »
Pazi ovako, aj sada malo teorije i prakse, taj nov karb, kosta 1200 eura, to sam vec ovde pisao, da dobro si procitao 1200eura. Taj model se ugradjivao u neke modele alfe, i mercedesa, tacno koje modele ne bih mogao da ti kazem. Ja sam konkretno imao taj karb na mom golfu 2 1.6 i taj karb je radio perfektno, sam automatski sauh je kostao 50 eura/nov, samo sam to na njemu jednom promenio, sve ostalo je radilo kao sat. Potrosnja plina po gradu je bila 10l, otvoren put 7l, sa tim karbom sam na autoputi imao max od 180, naravno po satu, automobil je isao kao metak. Kada bi ga vozio na benzin, malo duza tura, auspuh bi pobeleo. Jedini problem je u tome, sto ovde ima jedan do eventualno 2 servisa koji znaju taj karb da servisiraju. Na karbu ima 5 delova koji su kljucni, od toga 3 dela nova kostaju 50 eura svaki, jedan 20 eura, i jos jedan 10 eura, i ako je sve to ispravno, nema greske. Taj karb i taj motor su kao nokat i meso. Tako da te price da je to djubre itd ne priznajem.  ;)
Zato imamo zastavne od 1000 kinti komad  lollol
I onda se pitamo zasto nece uzbrdo, te trosi hiljadu litara, pa normalno kad vozimo monstume od kola, kombinacija vise svega i svacega, neodgovarajucih filtera i kucista. Klasicno poredjenje, stavi maramicu preko nosa pa kreni uzbrdo da trcis, pa mi reci dal mozes.
Nemoj se osecati prozvanim, i nikoga ne napadam, vec samo pisem onako kako jeste na nasoj autosceni. Nedostatak strucnih ljudi, i naravno novca uticu da su jos uvek zica i kanap osnovni pribor u svakom autu. Da nije smesno, bilo bi zalosno.
Poz, i nemoj sta zameriti  ;)

E da, bice mi zadovoljstvo da me provozas cisto da osetim dal ima razlike, pa onda na  beer
« Poslednja izmena: Mart 06, 2011, 03:06:09 pre podne od strane tasa »
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: prepravka karb G 2
« Odgovor #15 poslato: Mart 06, 2011, 01:36:53 posle podne »
nema potrebe da se ja nesto osecam prozvanim.naravno da svako od nas ima svoje misljenje.upravo si izgovorio ono zbog cega ja necu vise da se zezam oko njega.nedostatak adekvatnih servisa i strucnih ljudi.nije mi problem da dam kao sto ti kazes 50 evra,ali da se to uradi kako treba i da sluzi.ali posto kod nas nema ko to da uradi necu nekome da dajem pare bez veze,a poznavajuci sebe kad bih platio i ne uradi mi se dobro majstor  bonk u glavu.