Pazi ovako, aj sada malo teorije i prakse, taj nov karb, kosta 1200 eura, to sam vec ovde pisao, da dobro si procitao 1200eura. Taj model se ugradjivao u neke modele alfe, i mercedesa, tacno koje modele ne bih mogao da ti kazem. Ja sam konkretno imao taj karb na mom golfu 2 1.6 i taj karb je radio perfektno, sam automatski sauh je kostao 50 eura/nov, samo sam to na njemu jednom promenio, sve ostalo je radilo kao sat. Potrosnja plina po gradu je bila 10l, otvoren put 7l, sa tim karbom sam na autoputi imao max od 180, naravno po satu, automobil je isao kao metak. Kada bi ga vozio na benzin, malo duza tura, auspuh bi pobeleo. Jedini problem je u tome, sto ovde ima jedan do eventualno 2 servisa koji znaju taj karb da servisiraju. Na karbu ima 5 delova koji su kljucni, od toga 3 dela nova kostaju 50 eura svaki, jedan 20 eura, i jos jedan 10 eura, i ako je sve to ispravno, nema greske. Taj karb i taj motor su kao nokat i meso. Tako da te price da je to djubre itd ne priznajem.
Zato imamo zastavne od 1000 kinti komad
I onda se pitamo zasto nece uzbrdo, te trosi hiljadu litara, pa normalno kad vozimo monstume od kola, kombinacija vise svega i svacega, neodgovarajucih filtera i kucista. Klasicno poredjenje, stavi maramicu preko nosa pa kreni uzbrdo da trcis, pa mi reci dal mozes.
Nemoj se osecati prozvanim, i nikoga ne napadam, vec samo pisem onako kako jeste na nasoj autosceni. Nedostatak strucnih ljudi, i naravno novca uticu da su jos uvek zica i kanap osnovni pribor u svakom autu. Da nije smesno, bilo bi zalosno.
Poz, i nemoj sta zameriti

E da, bice mi zadovoljstvo da me provozas cisto da osetim dal ima razlike, pa onda na
