Autor Tema: Termodavac  (Pročitano 6126 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Termodavac
« poslato: Decembar 24, 2007, 10:34:40 posle podne »
Imam i ja jedno pitanje. Vozim golfa 3 1.8 benzinac. Zamenio sam termodavac, jer mi je auto dizao temp. E sad, stari termodavac je bio 95 - 102C. Rekli su mi da se to fabricki ugradjuje da prvi put pali ventilator na 95 a drugi put na 102 stepena. Meni je majstor koji mi je menjao rekao da kupim sto prvi put pali na 85 a drugi put na 93 stepena. Inace termodavac je marke BEHR.(i stari "fabricki" koji sam zamenio bio je iste marke). Moje pitanje je da li sam trebao da kupim isti koji mi je bio, ili moze i ovaj. Da li je rano sto pali vent. na 85 ili to nema veze. U principu kazaljka za temp u golfu uvek stoji na pola, pa zato i pitam da li sad pali mnogo rano, jer sad ne dolazi do polovine. Da li mu je to odgovarajuca radna temp. Veliki pozdrav.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Termodavac
« Odgovor #1 poslato: Decembar 25, 2007, 12:23:16 pre podne »
Ne moze da skodi nikako,ali mislim da je taj termodavac za dizela.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Termodavac
« Odgovor #2 poslato: Decembar 25, 2007, 04:54:45 pre podne »
Vjerovatno da postoji velika razlika cim je fabricki radio od 95-102,meni su jednom objasnili u servisu da postoji razlika i to ne mala kada motor radi na nizoj temp od predvidjene,gustina ulja koja se postize na 85 stepeni je daleko veca nego na 95,a to nikako nije zanemariti,moj savet je da nikako ne razmatras odluku VW zasto je stavljen term.koji radi od 95-102,jer moj osnovni moto prilikom odrzavanja auta jeste da na jednom autu prilikom konstrukcije radi preko 50 inzinjera visoko obrazovanih i specijalizovanih,prema tome nemoze nijedan priuceni nas majstor da zna bolje princip rada motora nego onaj sto ga je konstruisao.uzmi VW knjigu za Golfa III i mijenjaj dijelove po njoj i neces imati problema,u protivnom neka ti je novcanik u pomoci.pozzzz

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Termodavac
« Odgovor #3 poslato: Decembar 25, 2007, 09:22:26 pre podne »
Sve sto ti je Borko rekao ja potpuno tacno tako da taj termodavac treba da ima fabricke norme.

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Termodavac
« Odgovor #4 poslato: Decembar 25, 2007, 03:23:07 posle podne »
Znaci prijatelji moji vas savet je da kupim termodavac 95-102 i da ga promenim? I meni je bilo logicnije 95-102 jer je to fabricki, ali rekoh mozda zato sto je auto star skoro 15 god i presao je 230.000 km mozda to ima neke veze da radi na manjoj temp.? Ima li to neke veze ili nema? U svakom slucaju poslusacu vas i promeniti termodavac. Hvala na savetu i veliki pozdrav.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Termodavac
« Odgovor #5 poslato: Decembar 27, 2007, 02:46:01 pre podne »
Ako hoces da ti auto predje i milion kilometara onda samo slusaj i citaj sta pise u fabrickoj knjizi i ne boj se,i nikako ne slusaj majstore sta ti kazu,npr da stavljas dijelove od zastave ili lade jer za mene su to retardirani imbecili,najbolje je kad ti nesto crkne izlozis problem  na forumu jer odje imas mnogo vise pametnih ljudi koji znaju sta je kvalitet i znaju znanje a onda odes i kupis deo i samo kazes majstoru ,,zamijeni,, a nikako ga ne pitas za savet,jer iz iskustva znam da u srbiji imas samo jedan ili dva servisa kojima bih mogao da odam priznanje za znanje,ostali me ne interesuju.i nemoj da stavljas budzene dijelove,jer ti vozis ozbiljan auto i stavljaj originalne dijelove

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Termodavac
« Odgovor #6 poslato: Decembar 27, 2007, 10:54:42 posle podne »
Citat: borko83
Ako hoces da ti auto predje i milion kilometara onda samo slusaj i citaj sta pise u fabrickoj knjizi i ne boj se,i nikako ne slusaj majstore sta ti kazu,npr da stavljas dijelove od zastave ili lade jer za mene su to retardirani imbecili,najbolje je kad ti nesto crkne izlozis problem  na forumu jer odje imas mnogo vise pametnih ljudi koji znaju sta je kvalitet i znaju znanje a onda odes i kupis deo i samo kazes majstoru ,,zamijeni,, a nikako ga ne pitas za savet,jer iz iskustva znam da u srbiji imas samo jedan ili dva servisa kojima bih mogao da odam priznanje za znanje,ostali me ne interesuju.i nemoj da stavljas budzene dijelove,jer ti vozis ozbiljan auto i stavljaj originalne dijelove


Vazi druze, sve mi je jasno. Hvala jos jednom na dobronamernim savetima. Pozdrav za sve.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Termodavac
« Odgovor #7 poslato: Decembar 29, 2007, 09:22:11 posle podne »
Citat: djuka
Vazi druze, sve mi je jasno. Hvala jos jednom na dobronamernim savetima. Pozdrav za sve.
nije termodavac nego TERMOPREKIDAC NA VENTILATORU-i ako mozes negde da nadjes detaljnu dokumentaciju za tvoj auto videces dal ide taj sto pali na 85 ili taj na 93-a neko ko se razume u hladjenje i princip hladjenja motora sigurno ce ti preporuciti taj sto otvara na 85.jer kad na hladnjaku postigne temperaturu od 85 stepeni u bloku motora je temp rashladne tecnosti oko 90-kasnije cu objasniti sve sad sam na poslu
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže g-tec

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
Termodavac
« Odgovor #8 poslato: Januar 01, 2008, 03:31:08 posle podne »
Citat: banderash
nije termodavac nego TERMOPREKIDAC NA VENTILATORU-i ako mozes negde da nadjes detaljnu dokumentaciju za tvoj auto videces dal ide taj sto pali na 85 ili taj na 93-a neko ko se razume u hladjenje i princip hladjenja motora sigurno ce ti preporuciti taj sto otvara na 85.jer kad na hladnjaku postigne temperaturu od 85 stepeni u bloku motora je temp rashladne tecnosti oko 90-kasnije cu objasniti sve sad sam na poslu
Taj ko ti je rekao da ce da skodi ako stavis taj sto pali ranije nema veze sa vezom,od 80 stepeni pa navise je sasvim dobra temperatura za motor,pa kakvo ce ulje biti zavisi od viskoznosti ulja.Mnogo puta sam video u tuning kitovima termo prekidace koji pale ranije da bi se motor bolje hladio.Da ce to nesto skoditi motoru fabrika bi napravila da ne mozes da vozis auto pre nego se zagreje na 95
vw beats all

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Termodavac
« Odgovor #9 poslato: Januar 06, 2008, 06:28:31 posle podne »
Citat: banderash
nije termodavac nego TERMOPREKIDAC NA VENTILATORU-i ako mozes negde da nadjes detaljnu dokumentaciju za tvoj auto videces dal ide taj sto pali na 85 ili taj na 93-a neko ko se razume u hladjenje i princip hladjenja motora sigurno ce ti preporuciti taj sto otvara na 85.jer kad na hladnjaku postigne temperaturu od 85 stepeni u bloku motora je temp rashladne tecnosti oko 90-kasnije cu objasniti sve sad sam na poslu


Prijatelju bio bih ti zahvalan, ako bi napisao ili objasnio o hladjenju motora kao sto si rekao. Pa kad budes imao volje i vremena molim te informisi nas. U napred hvala i pozdrav.