U pitanju je golf 1995.god. benzinac.Desilo se da je svo ulje iz menjaca iscurelo na jednom semeringu(primetio sam ja ranije da ono podliva odozdo menjac ali sam mislio da je u pitanju vrlo mala kolicina i da ulja u menjacu ima sasvim dovoljno posto je curela kapkica na par dana ali to se oduzilo i je*i ga sad).E sada...pozajmim caletu auto da obavi neki poslic(u menjacu je tada jos uvek bilo koliko - toliko ulja jer je menjac do tog trenutka radio i shaltovao kao iz snova).Dolazi cale sa puta koji je iznosio nekih dvadesetak kilometara(u medjuvremenu je ulje verovatno SASVIM iscurelo iz menjaca)...ono zuji kao kao busilica,otvorim haubu ono menjac vreo usmrdelo se od trenja...Nista sacekam ja da se oladi,sutra odem kupim ulje sipam(nije imao ni kapi), i evo sta se desava:Srecom menjac ja povratio svoje zvucne karakteristike,dakle jako tiho se cuje i u mestu se shalta normalno,ALI...ako se samo malo pokrenem napred(po inerciji,recimo blaga nizbrdica),JAKO TESKO ubacujem u prvu sto mi u voznji po gradu dosta otezava voznju, i to se najvise izrazava kad iz druge prelazim u prvu brzinu i pri jako malom pokretanju auta JEDVA ubacim u prvu,a cim stanem skroz ulazi u prvu GLAT.Da napomenem da je shaltovanje jako precizno u svim stepenima prenosa pa cak i u prvoj,naravno jedva ubacim ali je precizno("pravo") i ni u jednoj brzini i nikada menjac NE krci.Dakle problem mi pravi to ubacivanje prva-druga i narocito druga-prva,sve ostalo je super,pa molim poznavaoce i strucnjake da iznesu misljenja i iskustva...Hvala unapred na pomoci pre nego sto odem majstoru...Za kraj pitanje:sta su to sinhroni na menjacu i nesto o njima i sta su to "biraci brzina" i nesto o njima...