Autor Tema: Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje  (Pročitano 5798 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gacesai

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Karma: +0/-0
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« poslato: Decembar 08, 2007, 10:36:53 posle podne »
U poslednje 2-3 nedelje, se javio problem, ako se motor ohladi(ostavi preko noci).
Kad zaverglam motor kao da je upalio, (tako i upali kad je vruc, posle 1 sekunde verglanja, na prvi kljuc) ali kad je hladan, ako pustim kljuc motor krene da trza, spusti obrtaje na 500-700 obrtaja i tako se muci 4-5 sekundi pa se onda ili ugasi ili sastavi normalno krene da radi. Ako ne sastavi, ponovim paljenje i onda se isto pomuci, ali upali. Posle je sve potpuno  normalno u radu.
To se desava kada je hladnije, ali i na temperaturama do +7-8 stepeni kada se grejaci ne ukljucuju. Grejaci su ispravni, motor odlican, ne trosi ulje, presao oko 240000, malo problema oko TC ventila i turbine, ali smatram da to nema veze.
Nije nista skoro radjeno na njemu.

Sta bi tu moglo da bude problem? Dobijao sam neke savete da skinem glavu i proveravam ventile, gumice?
Da li moze da bude Bosch pumpa, dizne?
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2007, 10:38:08 posle podne od strane gacesai »

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #1 poslato: Decembar 09, 2007, 12:29:53 pre podne »
proveri glavni osigurac grijaca,on se nalazi ispod haube,ako je taj osigurcac ok,onda proveri glavni relej za grijace.
« Poslednja izmena: Decembar 09, 2007, 12:30:33 pre podne od strane borko83 »

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #2 poslato: Decembar 09, 2007, 12:57:10 pre podne »
Drugar, grijaci se pale do +40(i vise, zavisno od modela) stepeni temperature rashladne tecnosti tako da oni moraju da se ukljuce svaki put kada das kontakt a motor je hladan

prvo provjeri da li su ispravni svi, ali zato moras skinuti sinu koja je + za grijace i provjeriti jedan po jedan.
naravno kao sto borko rece prvo treba provjerti da li ima struje na grijacima.

sledeca stavka, cini mi se da je kod tebe automatski sauh-mehanizam za hladan start.
njegova uloga je da zakrene paljenje za 2,5 stepeni u predpaljenje, i ukoliko je on otisao normalno je da se kada je motor hladan muci da krene sa radom kako treba,ukoliko ti je taj "sauh" na potez, tj ima rucicu lijevo od volana uvijek kad apalis povuci rucicu i vrati poslije minut rada motora,,,tako fabricko uputstvo kaze.ukoliko je automatski, provjeri da li on radi,

Treca stavka mogu da budu dizne, ali to jako malo ima uticaja na takav rad....
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže gacesai

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Karma: +0/-0
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #3 poslato: Decembar 09, 2007, 05:49:50 posle podne »
Grejaci rade, osigurac je ispravan, a relej sam proverio Output testom iz Vag-coma i to radi. Grejaci se pale uvek - samo kontrolno, a na ovom autu imaju funckiju - zadrzavaju grejanje tek na ispod +5 stepeni, ali sve to funkcionise...

Sauh i sve to ostalo je na ovom autu kontrolisano motornim racunarom, nemam ni sajlu za gas nego potenciometar... nemam rucicu za sauh...

kako ide elektronski ne znam i ne znam kako mogu da proverim...

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #4 poslato: Decembar 09, 2007, 07:21:48 posle podne »
pa u svakom slucaju mislim da je do tog sauha,,,,ne znam tacno kako izgleda kod automatskog, ako ti nije problem slikaj dio izmedju bosch pumpe i glave da vidim akko je to rijeseno sa automatskim kod tebe,,,ne mogu da se sjetim kako izgleda...znaci onaj dio izmedju pumpe i glave motora,,,a grijace jesi li provjerio jedan po jedan ili samo osigurac i vod.....ako je jedan grijac crkao ili oslabio hoce da zatrokira kad se pali
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže gacesai

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Karma: +0/-0
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #5 poslato: Decembar 09, 2007, 07:36:00 posle podne »
Imam i plasticni poklopac preko motora, mogu da slikam kad skinem... vrlo je nepristupacno...

Proveravao sam svaki grejac pojedinacno i zamenio jedan koji nije radio pre 15 dana.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #6 poslato: Decembar 11, 2007, 01:17:20 pre podne »
Citat: DANDY
Drugar, grijaci se pale do +40(i vise, zavisno od modela) stepeni temperature rashladne tecnosti tako da oni moraju da se ukljuce svaki put kada das kontakt a motor je hladan

prvo provjeri da li su ispravni svi, ali zato moras skinuti sinu koja je + za grijace i provjeriti jedan po jedan.
naravno kao sto borko rece prvo treba provjerti da li ima struje na grijacima.

sledeca stavka, cini mi se da je kod tebe automatski sauh-mehanizam za hladan start.
njegova uloga je da zakrene paljenje za 2,5 stepeni u predpaljenje, i ukoliko je on otisao normalno je da se kada je motor hladan muci da krene sa radom kako treba,ukoliko ti je taj "sauh" na potez, tj ima rucicu lijevo od volana uvijek kad apalis povuci rucicu i vrati poslije minut rada motora,,,tako fabricko uputstvo kaze.ukoliko je automatski, provjeri da li on radi,

Treca stavka mogu da budu dizne, ali to jako malo ima uticaja na takav rad....


TDI motor trazi grejace tek na oko 5 stepeni. i grejaci nisu povezani tom sinom,nego imaju svaki za sebe struju,kao kablovi za svecice kod benzinca.Na mom golfu su bila sva 4 grejaca crkla(letos) pa je palio bez ikakve razlike.

Jedino treba videti koliko Ampera povlace grejaci. Mozda je jedan grejac delimicno crkao...
« Poslednja izmena: Decembar 11, 2007, 01:19:11 pre podne od strane Rogi »

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #7 poslato: Decembar 11, 2007, 12:46:55 posle podne »
Ne verujem da su grejaci. Upalio bi ti lampicu da je ne ispravan, ovde se radi o novijoj verziji TDI motora. Moze lako da se desi da ti sve dizne ne rade kako treba jer jos uvek nije toliko hladno da bi tesko palio. Verovatno neka od dizni trokira dok je hladna i zato neravnomerno radi. Poseti boshistu neka ti skine i ocisti dizne, eventualno zameni.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #8 poslato: Decembar 13, 2007, 01:53:29 pre podne »
Dizne ili neki od hidropodizaca zeza dok se ulje narazbije

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Golf III TDi AFN 110KS cudno paljenje
« Odgovor #9 poslato: Decembar 13, 2007, 04:49:10 pre podne »
Proveri svako dovodno crijevo od goriva do filtera,postoji mogucnost da neko crijevo crkne pa pumpa vuce vazduh,promijeni filtere za,vazduh,ulje,gorivo.ako nije ni to idi kod boschiste neka ti vidi da li ti je hidraulicna glava na bosch pumpi ok,jer kad ona crkne motor nemoze dok se nezagrije da odrzava stalan broj obrtaja,oko 1000.