Zdravo dobro vece,hristos se rodi. ja sam Dragan,iz Tivta sam,primorije CG, imam problem koji vec dugo pokusavam da rijesim,citajuci teme po forumu sam naisao na vase izlaganje o karburatorima.
Imam golfa druge generacije 88god noviji tip, sa benz motorom 1600cm3 zapremine, na njemu je fabricki ugradjen pierburg 2e . kako je kod nas generalno toplo vrijeme auto je radio ok, jako mirno i tiho, medjutim kako je ova zima hladnija problemi se manifestuju. Kad sam poceo da se informisem o karb. vidio sam da na njemu nekoliko crijeva od vakuuma nije ni spojeno i da je klapna od vodenog sauha vezana zicom u 1 polozaj,fiksno. kad upalim auto a hladno je napolju upali na pola kljuca ,narodno receno, i radi na 2000obrt,tako radi nekad kratko nekad jako dugo,reda 10ak min ili krace ako zustrije ne dam gas a potom padnu obrtaji ispod 1000 i gasi se auto. Majstori po okolini Tivta ne zele da ga diraju kazu da je glup,bezveze,... i savijetuju mi da stavim reducir plocu i karburator od yuga ili zasrave s manuelnim sauhom. Meni je ta opcija neprihvatljiva jer smatram da je fabricki karb br 1 . i zelio bih njega da vratim u kompletno operativno stanje.
Dakle imam jos jedan karburator sa oznakom 2e ,da li bi vi mogli da mi pomognete i posavjetujete me sto mi je za cinjet?
da li je moguce od ta dva karb. sastavit 1 da radi da ga montiram na ljubimca. ako budete raspolozeni da me vodite kroz taj proces.
unapred hvala Dragan Tivat.
Dragane,
Hocu da ti pomognem, racunaj da na tvom karburatoru odavno nije nista kontrolisano. Mislim da bi lakse bilo kad bi mi jedan karburator ( po tvom izboru ) poslao ( neka ga neko donese bilo gde u Srbiju ). Ja bih ga detaljno prekontrolisao, ako je potrebno, odradio remont karburatora. Tvoj zadatak bi bio da remontovani karburator postavis na motor i upalis ga.
Ako sumnjas u moje postenje, nije problem.
Priznajem da je danas tesko naci postenog i dobrog coveka, pogotovo sto nismo vise ( nazalost ) iz iste zemlje.
Krenucemo polako, pa dokle stignemo. Jedina prepreka ce nam biti rezervni delovi, koji se moraju zamenuti. Da bi dobili pravilan rad motora.
Jedinu zamerku ovom tipu karburatora dajem, na
regulaciji obrtaja motora kod hladnog starta. To je jedan valjkasti deo koji se pricvrscuje sa dva zavrtnja. Na njemu se nalaze dva gumena creva, od kojih je jedno crevo povezano sa termickim delom za zatvaranje klapne gasa. A drugo crevo ide ka vodenom razvodu. Creva su precnika 10mm. Ostaje nam treci deo automatskog sauha, a to je vakumski aparat, to je plastica crni deo. Zadatak mu je da u tacnom vremenu, da odredjenu kolicinu vazduha gotovoj smesi. Na taj nacin, motor ce upaliti iz prve i raditi odlicno. Sa cistim i punim sagorevanjem goriva.
Ovo bi bilo za pocetak, neznam koliko sam ti pomogao, Ali krecemo polako i sigurno. Proveri automatski sauh, skini tu zicu i slikaj ga. Ja cu te polako navoditi, nadam se da ce mo nesto uraditi.
