0 Članovi i 4 gostiju pregledaju ovu temu.
ta klapna ti cuva motor. tj ako bi za vrijeme rada motora turbina pocela pustati ulje u interkuler prilikom iberture klapna se zatvara i gasi motor. neznam koji ti je strucnjak savjetovao tako nesto. imas na stotine slucajeva da na vw tdi motorima usled te iberture i nispravnih vakuma klapne pukne blok motora sto je nesto najgore sto se moze desiti. nikad u voznji nemozes znati dal je turbo poceo da blokira i gdje je motorno ulje koje ga maze pod pritiskom pocelo ulaziti. ako ide u izduvnu granu nikom nista- vidices oblak plavog dima iza auta i ugasices motor. ako ulazi u interkuler kroz usisnu granu i usisne ventile ce doci u kompresioni prostor. e to ulje kad se zapali motor dobija iberturu i nemozes ga ugasiti na kljuc kao sto normalno gasis auto vec motor nastavlja da radi bez prekida na 6-6500 o/min dok ga (ispravna) klapna ne ugasi tako sto blokira dovod vazduha u usisnu granu i same cilindre.ako klapna ne odreaguje dolazi do krivljenja klipnjaca (hidro udar) i u 90 posto slucajeva pucanju bloka u koritu radilice.nemojte se zajebavati sa takvim stvarima nikad.