TTS (od 2008)
Juna 2008god.se po prvi put zvanicno pojavljuje oznaka TTS na ovom modelu, mada je 1999god.TT Roadster formalno nazvan TTS sto nije imalo povezanosti sa S modelima i performansama.
Kao i kod ostalih S modela i kod TT-a ima izmena na branicima i pragovima,sada vec tradicionalni aluminijumski retrovizori,4 ovalne izduvne cevi.
U izduvu se nalaze "klapne"koje sluze da se u nasljenim mestima smanji buka vozila.
ESP se moze stelovati u dva stepena ali se nemoze potpuno ugasiti.
Farovi su dobili LED dnevna svetla sa po 12 LED sijalica.
Pored 6-brzinskog manuelnog menjaca opcija je i S-tronic.
TTS je dobio i znatno veci kocioni sistem od slabijih modela.
Serijski je ugradjeno sportsko vesanje Magnetic-Ride.
Izduvni sistem i Turbo su optimizirani tj. povecani.
Tehnicki podaci:
1984 cm³,TFSI, 200kw(272ks), 0-100 5,4sec.,350Nm,
TT RS(od 2009)
U prvom kvartalu 2009god.predstavljena je najjaca verzija TT-a.
Napokon je opet jedan Audijev coupe dobio motor sa rednih pet cilindara :D koji uz pomoc turbo punjaca razvija zavidnih 250kw(340ks).
Razlikuje se po sjajno crnoj masci hladnjaka, vecim otvorima u prednjem braniku, difuzoru pozadi sa dve velike ovalne izduvne cevi,spojleru na prtljazniku i vecim kocnicama.
U levoj izduvnoj cevi je ugradjena klapna posle cijeg se otvaranja intenzivnije cuje fantastican zvuk motora.
Pritiskom na dugme moze se povecati osetljivost pedale gasa.
Po zelji kupca mogu se dobiti sportske "kadice".
Tehnicki podaci:
2480cm³, TFSI,250kw(340ks),0-100 4,6(coupe)4,7(Roadster), max.brzina blokirana na 250km/h (uz doplatu 280)
TTS coupe

TTS Roadster

TT RS coupe

TT RS Roadster
