Ja se taman spremao da stavim fabrički set sa plivajućim,pa mi taj majstor spomenu da može tako nešto da se odradi,pa sam počeo da se dvoumim,šta je pametno uraditi,ali ,voziću auto još neko vreme,preći ću dobru kilometražu sa njim,može ladno zamajac da mi rikne još jednom,a to mi se nikako ne isplati,pa sam rešio da odradim to sa fiksnim zamajcem i da se rešim muka.
Čitao sam da,pošto plivajući ima ulogu da ublaži vibracije motora,da se ne prenose na menjač,pa da menjač trpi kad se izbaci plivajući,ali na lameli opruge imaju tu ulogu koju radi plivajući,e,sad,da li one mogu da amortizuju vibracije dovoljno,pojma nemam,ali nisam video da se nigde niko žalio da mu je otišao menjač zbog toga,mada sam ubedjen da ne može da ode menjač zato što,kad ti rikne plivajući,ili je pred crkavanje,on tada ne radi svoj posao,znači,da i tada menjač trpi,ali koliko ljudi vozi sa načetim ili skoro sjebanim plivajućim zamajcem,pa ništa menjaču,takodje su menjači na tdi-ju predvidjeni da trpe veliki obrtni moment,da ne trpe,čipovanje bi bio problem,jer im se i tada povećava obrtni moment i snaga koji bi sjebali menjač da je slab.A i ne bi renomirane fabrike prodavale te setove.
Takodje negativne strane su i to da je malo bučniji,tj. da se u leru čuje dodatni zvuk,sličan zvuki kao kad ode druk ležaj,sad,ni to se ne čuje kod svih,to je sitnica,ako on radi perfektno.
A pozitivne strane su da je menjač veoma precizan,kvačilo mekano,lepo odvaja,pouzdaniji je,dugotrajniji.
Ovo su neki moji zaključci o ovome,ja sam laik,tako da neko ne istripuje zdravo za gotovo ovaj post.
Dosta nas vozi tdi pa verujem da dosta njih i ima muku sa plivajućim zamajcem.A vidim da i za 1.8 t postoji isto varijanta sa fiksnim zamajcem.
I kolio košta zamajac za g60,da ne zna neko slučajno,ili ako ima neki link sa cenovnicima delova.