Ako ti sve radi osim nabrojanog (da ne ponavljam opet) brava ne moze da bude neispravna nikako, znaci ispravna je sigurno i sve mase na njoj su OK. Uzmi unimer proveri da li tasteri na stubu daju masu za svetlo kada su vrata otvorena, proveri da nemas kratak spoj negde oko sijalice osvetljenja kabine, da nije spala zica +12 V ili masa sa kontakta sijalice i na kraju ili prvo to, da nije pregorela sijalica. Sto se tice table, svuda gde je potrebno zapamtiti neku vrednost i ispisati je na displeju posle iskljucenja/ukljucenja napajanja koriste se gold-cap kondenzatori ili litijumske baterije (znas vec onu situaciju kada na mobilnom skines bateriju neki duze a neki krace vreme drze vreme i datum pre brisanja stanja).
Tek kada si 100% siguran da su osiguraci OK, da nema kratkih spojeva i sve sto spada u lakse intervencije, zasuci rukave i pristupi skidanju instrument table. Posle mnogo vremena i psovki imaces istu na stolu. Ako imas shemu bice lakse ako nemas malo teze. Nadji napajanje (stalno +12v se koristi samo za sat i kilometrazu), nadji masu i +12v sa kljuca. Povezi sa stabilisanim izvorom napajanja ili akumulatorom. Podesi neko vreme na satu, odspoji napajanje, sacekaj 15-ak minuta. Ponovo povezi napajanje ako je vreme OK (uvecano za vreme trajanja pauze) onda je problem u instalaciji, ako se vreme ponovo resetovalo moraces da rasturas tablu i da trazis nesto sto lici na opisanu bateriju. Inace ovo je cest problem na tablama novijih modela VW.
Na kraju ako nema resenja i dalje, pocni da razmisljas o nabavci druge table.
Naravno ovo sto sam napisao ne mora da bude tacno ipak je otkrivanje kvara na licu mesta jedno a nagadjanje nesto drugo!