Autor Tema: Bezolovni VS. Regular  (Pročitano 5372 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže NemanjaM

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Bezolovni VS. Regular
« poslato: Oktobar 19, 2010, 02:11:19 pre podne »
Jedno vreme sam u mog golfa I 1.1 sipao bezolovni benzin...(rekli su mid a nema vise regularnog i da moram bezolovni) onda sma imao probleme da ne mogu sauh da spustim do kraja jer se gasi auto da stuca muci se i receno mi je da je zapusen akrburator... poslednja dva puta sam sipao opet obican benzin i kao da sve radi kako treba..da li je moguce da bezolovni pravi problem?!

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:28:51 posle podne »
prvo da se razjasni
REGULAR je benzin koji sadrži olovo -vrednosti 86 oktana nema ga više u prodaji,ranije se koristio u fićama i za mešavinu za dvotaktne motore
PREMIUM MB  je olovni benzin 95 oktana - ima ga u prodaji(stariji naziv SUPER bio 96-98-100 oktana)
BEZOLOVNI benzin oktanske vrednosti 95-PREMIUM BMB
tebi treba premium MB sa olovom i sipaj to što mu prija!nemoj bezolovni,nije ti motor predviđen za bezolovni
« Poslednja izmena: Oktobar 19, 2010, 08:32:48 posle podne od strane kristina990 »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:32:26 posle podne »
Zar nema neki aditiv sa olovom  :huh:
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:33:44 posle podne »
što da baca pare na aditiv  kad još ima supera... beer

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 19, 2010, 08:36:05 posle podne »
pa msm kad zabrane , jer evo ovde kod ja od nove godine samo bezolovni, ukidaju cak i LRP Lead Replacement Petrol . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 19, 2010, 09:03:16 posle podne »
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:295509-Motor-moze-i-bez---olova]
moraće svakako aditiv...ako se želi sačuvati auto...
jbg nisam gledao datum,izgleda zbog potražnje i dalje proizvodi...
« Poslednja izmena: Oktobar 19, 2010, 09:06:12 posle podne od strane kristina990 »

Van mreže NemanjaM

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 20, 2010, 12:32:29 pre podne »
ok ali znaci od nove godine smo najebali...em sto mi auto trosi ko nezdrav em sto treba da mu kupujem aditive ili kako kazu ugradnja legiranih sedišta izduvnih ventila. sto ne zelim ni da razmisljam koliko moze da kosta!?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 20, 2010, 10:06:26 pre podne »
Kume kod mene na Malti... Druga drzava, jes u EU, al je ipak sever Afrike, oni inace klackaju za ostatkom EU najmanje 5 ili 6 godina...
Ne verujem da ce ga u Srbiji uskoro ukinuti...
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 47
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 20, 2010, 10:15:23 pre podne »
oce, vec su trebali 1. oktobra da ga ukinu a koliko znam NIS ga je prestao proizvoditi, u BG-u na vecini pumpi ga vise nema. Bas sam juce bio na ELP-u o stoji nalepnica da ga vise nece ni biti.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 20, 2010, 11:12:03 pre podne »
OOOOO pa to je vec naprdak, htedoh reci napredak... a u stvari budalastina, jer vise od 50% benzinskih automobila u Srbiji koristi olovni beMzin...
Sad ce fice i jugici da se cuju ko dizeli  lollol
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 20, 2010, 11:21:57 pre podne »
ok ali znaci od nove godine smo najebali...em sto mi auto trosi ko nezdrav em sto treba da mu kupujem aditive ili kako kazu ugradnja legiranih sedišta izduvnih ventila. sto ne zelim ni da razmisljam koliko moze da kosta!?
središ komplet glavu za oko 150-200 eura sa zamenom sedišta i ventila

Van mreže NemanjaM

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 21, 2010, 01:02:34 pre podne »
za te pare mogu i motor da promenim :P

Van mreže bobanjp

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 285
  • Age: 49
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • vw je vw
  • Auto: Seat Alhambra 1.9 TDi
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #12 poslato: Decembar 03, 2010, 08:18:28 posle podne »
probaj sa euro benzinom,al budi oprezan sa nogom na gasu,auto prosto polece driving

Van mreže NemanjaM

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #13 poslato: Decembar 03, 2010, 09:43:49 posle podne »
sta je taj euro? to ima samo na nekim pumpama ili? ma de ce moj da poleti 1.1 je :D

Van mreže bobanjp

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 285
  • Age: 49
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • vw je vw
  • Auto: Seat Alhambra 1.9 TDi
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #14 poslato: Decembar 04, 2010, 11:23:26 pre podne »
Pa imas od skoro na nis-ovim pumpama,kosta 128 dinara.Kazu da je po eu standardima i da je mnogo bolji od ovog drugog.Probaj ga pa javi kako je.

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #15 poslato: Januar 24, 2011, 11:19:50 posle podne »
Komentar jednog coveka.

Olovo ( olovni tetraetil ) nije tu radi trovanja, on se ubacuje u motore kao antidetonator jer benzin povecanjem kompresije pocinje da detonira ( mnogima poznato kao "kliktanje" ventila ) te se olovni tetraetil dodaje u kolicini dovoljnoj za odredjen tip motora pa smo imali obican, super 95 oktana, 98 pa cak i vise. Olovo je cak sluzilo kao i dodatno podmazivanje i ne znam kako ce se starijji automobili provesti sa bezolovnim, vreme ce pokazati.

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #16 poslato: Januar 25, 2011, 09:07:26 pre podne »

probaj sa euro benzinom,al budi oprezan sa nogom na gasu,auto prosto polece driving
ma kakav evropremium,on je još čistiji,treba sipati običan BMB+ aditiv

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #17 poslato: Januar 25, 2011, 12:01:04 posle podne »
Koji aditiv?
Kod nas uglavnom postoje liqui moly i wurth benzin aditivi. Jesu li oni dovoljni i zavrsavaju li posao kao dodatak BMB benzinu?
 ;)

Van mreže Potaman

  • -eurolizard-
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1483
  • Age: 46
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +53/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II 1.6 petrol
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #18 poslato: Januar 25, 2011, 06:46:09 posle podne »
Hvala clanu kristina990 na informacijama.
Ako ikog interesuje, evo:

motul - valve expert 1430din.
Preko MASS company shopa.
http://eshop.mass.rs/


Liqui Moly - Blei-Ersatz
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1010.jpg/$file/1010.jpg
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/e_1010.html




Wurth - Lead Substitute
http://www.wurth.co.uk/product-0893563.php

Ovaj poslednji aditiv sam kupio danas, cena prihvatljiva.
Ova dva aditiva prethodna su 1400 ili 1500din.
Wurth aditiv je 650din. Mene je toliko kostao. Mislim da nije mnogo i isti je sastav aditiva kao i ova dva ostala.
Po nekoj racunici vas litar benzina kosta oko 3din. vise po litru. Boca je 250ml i zadovoljava 250 L benzina.
 ;)

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Bezolovni VS. Regular
« Odgovor #19 poslato: Januar 26, 2011, 07:39:04 posle podne »
za ekonomicno i precizno doziranje spric