Hehee, hvala ti puno... bolji komentar ne mogu procitati vjeruj mi...

Nego, gdje sam stao... a da, kod spustanja... tu sam imao problema zbog distancera, auto je lezalo nenormalno, na stazi sam sam sebe prepao koliko brzo je jeo zavoje

, ali je strugalo na sve strane... morao sam ga podici na maksimum... evo kako je izgledao na maksimalno odvrnutim gevindama...


Razlog skidanja RM-ica je bilo sredjivanje istih... prvo sam dobio sarafice...

Pa su felge prelakirane, i naruceni NOVI obrucevi...

djeciji san, inace... sto sire to bolje...

lakiranje se oduzilo (umjesto 3 dana) na tri sedmice, i vec sam poceo luditi, isto tako i obrucevi su kasnili oko 2 sedmice (F&I zna bolje

)... u medjuvremenu ( stalno u medjuvremenu) su legli i kesnoni...

I novi kljuc, sa svim aktivnim funkcijama... uklopio sam ga kao fabricki (rucni rad)


Najinteresantnije predstoji..
