Dizele ljudi voze danas jer su se zadnjih 10-15 godina masovno uvozili kod nas zbog jeftinog dizela, posto tada nije postojao plin kao alternativa za benzince koji su dosta trosili. Taj trend se nastavio i danas, ljudi navikli dizelase da voze, zato kao sledeci auto opet kupuju dizelasa, a ima i drugih razloga, recimo dosta njih kupuje dizel od kamiondzija i ostalih koji maznjavaju, uz sve to godinama su majstori naucili da popravljaju i odrzavaju dizelase, pa kad se pojavis sa nekim modernim benzincem, svi gledaju ispod haube kao da je motor od boinga unutra. Wele zna o cemu pricam, za 1.8T ne postoji pet majstora u Beogradu koji znaju nesto oko tog motora, dok 1.9tdi vecina poznaje. Benzinci nove generacije su dosta ekonomiciji sto se tice potrosnje i u startu su dosta jeftiniji od dizelasa, i za razliku u ceni cak moze da se ugradi i plin i da ostane para ko hoce jos dodatno da ustedi na gorivu... Takodje mnogo je realnija sansa kupiti polovan benzinac sa malom kilometrazom nego dizelasa kada su polovna kola u pitanju. Sto se tice performansi, dizel nema sta da trazi pored benzinaca, a turbo benzinaca da ne pricamo. Navescu opet primer weleta, kada me je provozao u njegovom 1.8T odusevio sam se kako auto vuce, kako je tih motor, i koliko se secam trosi oko 12 litara plina. Ja licno vise volim benzince zbog kulture rada, i zvuka, pre bih uvek uzeo tako nesto i placao 12 litara plina nego 6-7 litara dizela, trosak je isti, sa dizelom ne bih nista ustedeo ni na gorivu, a ni na odrzavanju, pogotovo za neke specificne delove za dizele za koje svi znamo da su skupi,, u startu bih manje platio auto i nasao ga sa manjom kilometrazom od dizela. To je neko moje vidjenje stvari, a naravno svako neka vozi sta mu odgovara.