Autor Tema: Nece pa nece da vuce....  (Pročitano 18206 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Nece pa nece da vuce....
« poslato: Septembar 22, 2010, 05:12:00 posle podne »
Ljudi nece skoda da vuce sile nema (skoda octavia 66kw ALH +chip). To se jutros desilo kad je brat vozio. Znaci prije je cupala asfalt, drugom nijesi moga full gas nego je proklizavala. A sad odjednom nista, ono malo zivahna do 1800obrtaja i tamo nedje do 4000 nista, a posle 4000 ponovo dobije neke male snage. Ne znam sto je problem, safe mod nije jer kad se auto ugasi onda se kao resetuje taj safe mod i ponovo normalno, ali u mom slucaju nije to. Da je puklo neko crijevo od turba ili coolera onda bi bar sistalo neopisivo. ZNam da mi je zamajac pri kraju ali ne znam dal moze imat on neke uloge u tome. Ne znam sto moze biti, sad da idem da ga stavim kod majstora na kompjuter odmah bio dobio jedan veoma karakteristican odgovor a to je "to ti je do chipa" pa ako ga stavi onda bi proradila pakost i izbrisao bi ga, jebi ga tako je to kod nas batine.

Ne znam sto da radim...sto moze biti?

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #1 poslato: Septembar 22, 2010, 05:19:28 posle podne »
Jesi li izbacio katalizator?
A moze biti i MAF senzor (protokomjer). Probaj da ga iskljucis, pa ako bude bolje vukao, to je to.
« Poslednja izmena: Septembar 22, 2010, 05:21:16 posle podne od strane Turbo »

wagenman

  • Gost
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #2 poslato: Septembar 22, 2010, 05:21:09 posle podne »
           Pa i ponasa se kao da zeza turbina jer bi bas oko 1800 trebala dobro da se zavrti :huh:

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #3 poslato: Septembar 22, 2010, 05:36:56 posle podne »
Pa jeste zato me je strah, on je od 1800 lomio nevjerovatno dobro...ali kao sto kaze turbo dam probam prvo sa protokomjerom kao sto su mi sad dosta ljudi savjetovalo...pa cu onda da probam...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #4 poslato: Septembar 22, 2010, 05:37:32 posle podne »
da katalizator je izvadjen odavno...jos i prije chipa...

e da ima dosta grublji zvuk, da ne budem preostar ali malo podsjeca na SDi hissyfit ljudi moze to bit do zamjaca :huh:

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #5 poslato: Septembar 22, 2010, 07:18:53 posle podne »
Verovatno turbina.
Drugar bas vozi 1.9TDI 110KS i dosta lose ide, kaze pre je cupao-kako i treba. Isto tako, vuce kao SDI jako lose. Torbina mu je otisla, mada njegov i trosi dosta ulja.

Ali prvo proveri protokomer, mada od zeza na visim obrtajima.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #6 poslato: Septembar 22, 2010, 07:27:28 posle podne »
Evo sad malo protokomej prckao kao malo nesto bolje, ali se bojim da sam to sebi utuvio u glavu. Ali nada je ta kad pricamo o turbini, da je turbina otisla onda bi auto dimilo katastrofa, i nebi cupalo posle 4 ko ludo... znaci raspon od 2000 do 4000...nista...a cuje se turbina zvizducka...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #7 poslato: Septembar 22, 2010, 07:32:12 posle podne »
Ne ne, ne vuce kao SDI ali se cuje kao SDI, da se razumijemo, nemoj bre kao SDI onda bi to bas bilo lose biggrin

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #8 poslato: Septembar 22, 2010, 07:40:52 posle podne »
moguce je da ti se sje*ala geometrija turbine i ventil na njoj...
ako je to onda su tu sledeci koraci...skines turbinu, pogledas dal ima vertikalnog i horizontalnog lufta i ukoliko nema, nadjes neki servis koji hoce da odradi samo ciscenje i podesavanje geometrije turbine i zamenu ventila, to je ovde u bgu oko 100e (uglavnom turbo servisi rade full remont koji kosta 250-350 evara), kad nadjes servis odneses turbinu, a u medjuvremenu ocistis usisnu i izduvnu granu...
ukoliko su ti potrebne jos neke informacije cimni me preko pm da ti objasnim kako sam ja to servisiro...pozdrav

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #9 poslato: Septembar 22, 2010, 07:42:01 posle podne »
Kod njega nije turbina sa promjenljivom geometrijom.

wagenman

  • Gost
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #10 poslato: Septembar 22, 2010, 07:42:55 posle podne »
               Ne mora da dimi ako turbina ne radi kako treba. Jel' ima EGR ventil? I on hoce da zajebava.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #11 poslato: Septembar 22, 2010, 07:50:54 posle podne »
egr ventil je softwerski zatvoren. A da je u kvaru turbina onda evo kazem ponovo, ona nebi nikako pumpala onda bi auto islo kao SDI.

Martini
moguce je da ti se sje*ala geometrija turbine i ventil na njoj...
ako je to onda su tu sledeci koraci...skines turbinu, pogledas dal ima vertikalnog i horizontalnog lufta i ukoliko nema, nadjes neki servis koji hoce da odradi samo ciscenje i podesavanje geometrije turbine i zamenu ventila, to je ovde u bgu oko 100e (uglavnom turbo servisi rade full remont koji kosta 250-350 evara), kad nadjes servis odneses turbinu, a u medjuvremenu ocistis usisnu i izduvnu granu...
ukoliko su ti potrebne jos neke informacije cimni me preko pm da ti objasnim kako sam ja to servisiro...pozdrav

uh ne bi trebalo da je to jebemu misa boodala nije problem 100eura nego majstor koji ce to da rijesi.

@Turbo jeste varijabilna je turbina kod mene...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #12 poslato: Septembar 22, 2010, 07:53:23 posle podne »
Evo da kazem, da je turbina onda nebi ni fuckala, ona pisti kad se upire...

a je li moguce da se ona zapusila kod usisne i te svari...


EDIT: Ljudi ali se bojim da je nabodem nedje kod nekog majstora na komp, mislim da se mi izbrisat chip a i da nece na kraju krajjeva pitat... boodala

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #13 poslato: Septembar 22, 2010, 08:21:43 posle podne »
idi na dijagnostiku, ne moze da ti obrise cip...tu ako ti pokaze vantil, toe to sto sam ti reko...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #14 poslato: Septembar 22, 2010, 08:34:06 posle podne »
e ne znam moram na dijagnostiku ic...

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 34
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #15 poslato: Septembar 22, 2010, 09:23:05 posle podne »
proveri samo ventil na turbini... nije cela turbina u pitanju... ima na turbini jedan ventil u koji ima veze sa regulacijom... Jel auto ne dimi? nego samo slabo vuce? na pocetku krene turbina i posle slabo i na kraju opet malo povuce??? to samo moze da bude do tog regulacionog ventila... on hoce da se zezne od loseg goriva... preporucujem da sipas gorivo na OMW, MOL , SLAP, EURO PETROL 5 pumpama... nikako na NIS-u sipati euro diesel...jer to uopste nije euro diesel... Proveri samo taj ventil i zameni ga... mislim da samo to moze da bude u pitanju...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #16 poslato: Septembar 22, 2010, 09:25:43 posle podne »
Ja sam iz CG. Doslo mi u glavu moze li nedje daje neko crijevo puklo?

Van mreže Stefan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 510
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #17 poslato: Septembar 22, 2010, 09:42:45 posle podne »
Pazi ja sam imao isti problem pre mesec dana i 99% sam siguran da ti je otisla "pecurka" na turbini koju ne mozes da kupis novu jer nema samo ona da se kupi nego moras polovnu.Ovde kod nas kosta 50e i ona crkava od loseg goriva,kondenza i naravno od rada.E sada ta pecurka nekada moze i da se razradi, a to se radi tako sto se skine samo ona sa turbine i malo i malo ulja i razradju je se polugica na njoj.To je generalno problem na tom motoru,ja sam to iskusio dva puta, i jednom sam je zamenio sa polovnom, a drugi put sam je razradio. Evo ti i slika kako izgleda, to je ovaj deo na kome ima zelena nalepnica:


wagenman

  • Gost
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #18 poslato: Septembar 22, 2010, 09:54:23 posle podne »
           To je EGR B) ili kako bi majstori rekli "eger" ventil

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Nece pa nece da vuce....
« Odgovor #19 poslato: Septembar 22, 2010, 10:00:07 posle podne »
Nije ljudi nista od toga, sad to napravih alealeee. Skinulo se jedno od milion crijeva sa neke jebene racve. Uh pao mi kamen sa srca mahac. Inace hvala Vam puno na savjetima.
« Poslednja izmena: Septembar 22, 2010, 10:01:38 posle podne od strane Skodamaniak »