Drugar kupio nedavno dvojku dizel i pocela da mu se pali lampa od ulja i cuje zujalica kada se zagreje motor na leru. Dok je hladan i kada se doda gas radi normalno.
Posto je uzeo taj auto sa namerom da radi motor rasturio ga je i obradio cilindre u bloku, novi klipovi, nova glava, ventili, podizaci....znaci FULL generalna sve novo.
Radilica je u merama kao da je nova i da nikad nije radila, novi lezeci i leteci lezajevi, nove biksne od takozvane male bregaste, ustvari osovine koja pokrece uljnu i vakum pumpu.
Nova i uljna pumpa.
Kada je spakovao motor pali i radi odlicno, nigde trunke dima, ali ostao isti problem sa pritiskom!
Pritisak je meren manometrom i kad se zagreje padne na 0.3 bar-a.
Probao je da blindira cev od ulja za turbinu, ali pritisak ostaje isti, znaci negubi na turbini.
Moje misljenje je da nevalja mala bregasta, da je ona mozda izasla iz tolerancije i tu gubi pritisak?
Dali je neko imao slican problem ili zna gde bi mogao da gubi pritisak?