Mišljenja sam da većina ljudi nema dva seta guma zbog finansija, a auto je potreba, ne privilegija, kao što neki tvrde. Prosto većina nas i ovde i generalno u društvu ima mnogo dnevnih obaveza, koje bi bez kola teško završila. Ja imam dva seta guma, nisam sve kupio odjednom, jer nisam mogao finansijski, ali dve po dve na rate. Vožnja kola je skup sport, to svi ovde dobro znamo i ako hoceš da voziš kola, odrekni se nečeg drugog, ali kola vozi ispravna zbog sebe i drugih u saobraćaju.
Mislio sam da si odustao, ali avaj

Ocigledno se razumes u finansije ko u pravljenje terase na javnoj povrsini. Ako imas dva kompleta guma koje ravnomerno i najoptimalnije koristis kako je to opterecenje finansija? Ti vidis ustedu po sistemu vozim sta imam, odrzavam kada imam novca, a ako nekog ubijem ili povredim, pa jebiga nema se para za bolje. Stedis na pogresnim mestima kao i vecina jer nikad nisu ni navikli niti imali nameru da urede zivot kako nalikuje dostojanstvenom ljudskom bicu. Naravno, uvek su tu opravdanja zasto je to tako, ali opravdanja su ko dupeta... svako ima bar jedno.
Nikola iz Vrbasa vidim da si ti od onih koji teze uci na tudjim greskama vec iskljucivo na svojim. Reci mi, posto se ti deklarises kao normalan u glavi veoma iskusan sa 25 godina, da li ti se ikada desilo da brze vozis ili da si vozio najnormalnije, a da si morao naglo da kocis? Ako ti se to nikad nije desilo onda si jedinstven slucaj na planeti, a tu lezi djavo samo da znas. Meni se desilo pre par godina u NBG u Gandijevoj dete od pet godina pored majke, saplete se na autobusnoj stanici i padne mi pod auto, srecom sam se tek ukljucio i vozio 30 na sat inace... jedan moj prijatelj je ubio coveka kolima i nije bio kriv ocigledno, ali deluje mi da se on nikad nije oporavio od tog tereta koji je dobio da nosi do kraja zivota. Meni deluje da dosta ljudi nije svesna kompletnih posledica tih nezgoda.
Manji udes od pre nekoliko godina koji sam ja skrivio mene je kostao oko 1000€ direktno, a indirektno mogu samo da procenjujem i to sam odlicno prosao! Ja bih rekao da sam mogao to da izbegnem da sam kupio kvalitetnije gume. Jeste isao sam brzo, jeste asvalt bio usijan na 35 stepeni, ali Danlop gume koje sam skoro pre toga zamenio me nikad nisu izdale. Posto sam planirao da prodam auto kupio sam Lasu koja, po meni nije za auto visih performansi. Ispostavilo se da i nisam ustedeo vec obrnuto. Ove godine sam uzeo zimsku Lasu i deluje mi da sam bio u pravu sa tim utiskom od ranije. Na ovom vremenu oko 15 stepeni na Pasatu zimska Lasa daleko losije koci od letnjih Mishelin. Ne samo da losije koci vec osecam da je tvrdja i neudobnija. Lasa Barca Bridzston preporuke vulkanizera citanje po netu, celo istrazivanje sam uradio, ali iz mog iskustva... nije katastrofa, ali mislim da sam trebao bolje da uzmem. Ja je necu vise uzimati jer sam se navikao na kvalitet Miselina da vozim opusteno i da me zaustavi kada kada trepnem. Na prolece spremam minimum 400€ za nove letnje gume. Miselin, Kontinental, Gudjir. Ja razmisljam da mi je bolje dati 400€ nego posle placati daleko daleko vise. Da se razumemo tih 400€ me ne zulja u dzepu. Imam teoriju da u zivotu najbolje prodjes ako uspes da se ne dovedes na teren gde se sranja desavaju, a ne da ispitujes svoje granice boreci se protiv istih.
Da se vratimo na temu, davno sam vozio Vinteru na Opelu i ta guma je odlicna bila za sneg. Ovaj Riken je valjda isto Vinter1 guma samo za strano trziste, ali ima kolega sa foruma koji su imali problema sa Viner1 gumama tj da su krive u startu i namucili se dok su ostvarili reklamaciju. Na Golfu sam imao zimsku Danlop i nisam bio zadovoljan za razliku od Danlop letnje. Imao sam teoriju da auto ima previse snage da bi uspeo da se snadje sa klizavim podlogama, ne znam.
Sto se tice razlike zimska/letnja guma, evo mog iskustva, a ti Nikola konju tvrdoglavi kad tako moram da kazem

citaj ovo i pamti dobro jer ti treba da pravis decu, a ne da ih kosis po ulici. Kada sam uzeo Golfa4 GTI

pre evo 8 godina dosao je na zimskim Gudjir Ultragrip gumama. Zaletao sam se niz svoju ulicu gore dole i trag kocenja je bio koliko je bio. Prolece bilo, 15+ stepeni, smatrao sam da to tako treba da bude. Uskoro uzmem Danlop letnje, auto ukopava u mestu, kunem se osecao sam da guzva asvalt i kad krece i kad staje Golf. Nakon 5 godina promenim Danlop u Lasu i na prvo naglo kocenje auto se ne zaustavlja i spucam neke momke od pozadi

Ako bar neko nesto dobro zakljuci iz ovih mojih reci, ja sam zadovoljan
