Ovu rucicu sam zamenio danas, a zbog nje morao volan napolje

minus ukinut, pre ukidanja izvuci kljuc iz brave i upaliti poziciju

evo kako izgleda jupica i opruga koja drzi airbag (srce volana)

Zatim drpiti zeni (devojci, kevi , kako ko) ogledalce za sminkanje,
a da nebi radili na slepo...


Malim srafcigerom nategnuti oprugu na dole, a drugom rukom povlaciti
srce prema sebi, ponoviti naravno sa obe strane i

Otkaciti dzekove, pre toga pipnuti prstima metalni deo srca, a da bi se
bilo sigurno da nema nekakvog elektriciteta skrivenog, a koji bi mogao da
opali airbag prilikom diskonekcije

Skinuti sraf 12 bemliga kako se zove, nije potrebno nista beleziti,
'glupi' Nemci su to vec odradili

Gornji poklopac vrata volana se drzi na zabice, povuci lagano na gore i silazi,
Nakon toga se moze dopreti do 2 srafa levo/desno
i treci je sa donje strane pored rucice za podesavanje dubine.
Gornje dve 'matice' se jasno vide na fotkama

Skinuti volan (silazi bez sile, lagano) i popustiti torx 8 koji drzi kontrolni modul,
pored srafa postoje i dve zabice, jedna pozadi, koja se prstom moze otkaciti i
jedna u sredini, koja popusti kada se ceo modul povuce na dole.

Potom skinuti slip ring (opet bemliga kako se zove na Srpskom)

Rucicu drzi jedna lako dohvatljiva zabica pozadi i ceo sklop se izvlaci prema sebi.

Novi deo ugurati na mesto starog, dva zleba ga vode i kad je na mestu cuje ce klik .

Vidna razlika izmedju novog i starog


Vratiti nazad, slip ring, pa modul i zasrafiti torx 8, vratiti volan na mesto,
staviti jos malo Treadlock lepka i fino zabiberiti

Potom utaknuti chincheve na mesto i vratiti srce, opet na klik
I evo kako izgleda namesteno hardverski

Potom OBAVEZNO izvuci kljuc iz brave i ugasiti poziciju, zatvoriti vrata,
tj dovesti broj potrosaca na minimum i vratiti minus.

Sad na red dolazi sofverski deo
Potrebno je 2 K ... Komp i Kabal


Kodovi se menjaju u grupi volana i motora

Kome trebaju pojedinosti kodova nek se javi

I evo potvrde sa probne voznje


Zelena lampica kod 120
