Autor Tema: Golf II GTI 16v 1.8 - problem  (Pročitano 8843 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Illusion

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 37
  • Lokacija: Nish, Serbia
  • Karma: +0/-0
    • http://valhallatorrent.org
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« poslato: Jul 10, 2007, 07:53:02 pre podne »
Dakle  vozim  Golf II GTI 1.8 16v i zbog nekih problema sa benzinom (ne radi mi k-glava) sam ubacio plin i tako shljaka.
Medjutim sinocj sam vozio auto nekih 15 km, stao kod drugara na kratko, izashao seo u auto, krenuo dalje i na semaforu mi se desilo sledecje: auto pochinje da trokira, gasi se, na vecjem broju obrtaja je kao sve ok tj. ne gasi se, ali chim pustim gas opet isto. Problem je shto mi sada ne radi ni kochnica, tj. servo kochnice, znachi kao ono kada se druka kochnica na ugashen auto i onda necje lepo da se stisne papuchica...

Vozim ga u toku dana kod majstora, ali ako neko zna odgovor (predpostavljam da je neko crevo ili neki kontakt) da mi odgovori. Hvala

P.S. auto sam vozio normalno, znachi bez izhivljavanja (te vecheri), znachi sve po propisima i nisam ga ganjao i samo je odjednom stao... Vode ima, ulja ima (motor), plina ima...

________________________________________________________

E... da... Treba mi neka shema za osigurache koji je za gde, poshto stvarno neznam, a zheleo bih sve da ih zamenim poshto mi se chini da je neko chisto onako nagadjao gde koji ide...
« Poslednja izmena: Jul 10, 2007, 07:53:29 pre podne od strane Illusion »

Van mreže Peki1980

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
    • Seat grupa Srbija
  • Auto: Seat leon st 1.6tdi
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #1 poslato: Jul 10, 2007, 11:27:59 pre podne »
zvuchi kao neko crevo jer si rekao da nemash kochnicu , dakle pogledaj sva creva koja idu ka servu, dakle neko mesto gde bi mogao da vuche falsh vazduh

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #2 poslato: Jul 10, 2007, 06:47:09 posle podne »
Proveri ono crevo sto ide sa motora na servo uredjaj za kocnice, onaj na koga je zavrnut glavni kocioni cilidar sa cantrom za kociono ulje.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #3 poslato: Jul 11, 2007, 10:19:55 pre podne »
definitivno falsh vazduh na crevima i gubis pritisak na vakumu.

Van mreže Illusion

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 37
  • Lokacija: Nish, Serbia
  • Karma: +0/-0
    • http://valhallatorrent.org
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #4 poslato: Jul 12, 2007, 06:25:45 posle podne »
Hvala vam ... Otkachilo se crevo koje ide do serva i to je bio problem.
Hvala vam josh jednom ...

Interesuje me da li neko ima shemu koji osigurach gde ide, poshto su mi dosta pomeshani... Hvala..

Van mreže thebeast_16v

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 625
  • Age: 38
  • Lokacija: Negotin
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #5 poslato: Jul 12, 2007, 11:32:44 posle podne »
Mislis po amperazi kako idu ili...?

Van mreže Illusion

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 37
  • Lokacija: Nish, Serbia
  • Karma: +0/-0
    • http://valhallatorrent.org
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #6 poslato: Jul 13, 2007, 03:17:37 pre podne »
Citat: thebeast_16v
Mislis po amperazi kako idu ili...?
da, po amperazhi..

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #7 poslato: Jul 13, 2007, 01:43:40 posle podne »
Za osigura

Van mreže Illusion

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 37
  • Lokacija: Nish, Serbia
  • Karma: +0/-0
    • http://valhallatorrent.org
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #8 poslato: Jul 13, 2007, 03:51:38 posle podne »
Citat: bane
Za osigura

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #9 poslato: Jul 15, 2007, 10:41:26 posle podne »
Za taj problem otvori temu u ICE, ili  u temi gde predstavljas svoj automobil pisi sta radis na njemu i sta te muci.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #10 poslato: Jul 16, 2007, 04:59:24 posle podne »
Evo ponovo sam otvorio topic, samo nevidim kakve veze ima drugo pitanje sa naslovom topic-a?

Trebao si temu da nazoves:

" Golf II GTI 16v 1.8 by Illusion - problemi "

Razumite da je u pozeljno ocuvati preglednost foruma

Ovo neka bude samo opomena
« Poslednja izmena: Jul 16, 2007, 05:19:45 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 33
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #11 poslato: Septembar 15, 2011, 08:40:29 posle podne »
Evo da i ja ne otvaram bzvz novu temu posto je u pitanju isto Golf 2 GTI 16V KR, pa cu ovde izloziti svoje probleme:
Auto sam kupio skoro, pre toga je stajao nekih 6,7 meseci i bio je prilicno zapusten.. Na njemu nisam nista menjao u vezi motora (svecice, ulje, kaisevi...) i ostale mehanike samo neke plastike i sitnice oko enterijera i izgleda posto je kao sto sam vec rekao bio zapusten i dosta je stajao.. Pa su najverovatnije ovi moji problemi uzroci stajanja auta..
1) Na leru kao da trokira, zalece, tacnije neravnomerno radi a prvi vecim obrtajima kao da stucne, zatrokira.. Na plin slabije ide, nekako je umrtvljen (mozda iz razloga sto nije sekvent vec obican marke BRC ili je mozda dosta zavrnut), na benz solidno ali opet to nije kao sto bi trebalo (posto sam ovde na forumu dosta citao i saznao da ovaj auto treba da ujeda).
2) Rucnu nikako ne mogu da nastelujem da drzi a skidao sam plocice da proverim, super su tj nisu jos za zamenu. Hvata ona nesto malo (cini mi se samo jedan tocak) ali to nije dovoljno.  :huh:
3) Instrument tabla mi se povremeno gubi i treperi, predjena km u levom desnom uglu mi se ne pomera i pise 0, a trenutno predjenu mi pokazuje normalno (ona koja moze da se ponisti i gleda se preko MFA tastera), u pitanju je digitalna (vec sam o tome detaljnije pisao u nekoj od drugih tema ali nisam dobio odgovor  :huh:)

E sad bih zeleo da cujem vasa misljenja i savete kako da resim svoje probleme i sta da zamenim.. Ja planiram da uradim sve servise (zamenim kais, svecice i ulje u motoru)  biggrin
Shuky

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #12 poslato: Septembar 15, 2011, 09:17:46 posle podne »
kad skines plin mozda i napravis auto od njega

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 33
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #13 poslato: Septembar 16, 2011, 03:18:26 posle podne »
Gedora ae malo pomoci, daj neki detaljniji odg..  batine  bonk rado bih ja skinuo plin i vozio samo na benzin ali dosla teska vremena, nema se!  blabla bleh ali posto se ne moze bez plina, razmisljam bar onda da zamenim ovaj uredjaj i ubacim sekvent?..  biggrin
Shuky

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #14 poslato: Septembar 16, 2011, 09:10:51 posle podne »
nemoze sekvent na tvoj auto. mora onaj koji imas vec na autu. jebiga odvezi ga kod majstora za plin da ti pregleda membranu i filter

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 33
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #15 poslato: Septembar 17, 2011, 01:23:34 pre podne »
I ja sam u pocetku mislio da ne moze sekvent posto nema el. ubrizgavanje ali dosta ljudi kad je videlo da imam obican rekli su mi kao za ovaj motor treba sekvent, cak kao i da moze da pukne glava motora zbog ovog plina.. wacko pa sam ja bio u dilemi..  :huh: planirao sam da ga odvezem kod majstora za plin nakon sto uradim sve servise. E sad bi hteo da cujem tvoje savete i misljenja, sta raditi od servisa i kako da resim gore navede probleme sa autom?  alealeee
Shuky

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #16 poslato: Septembar 17, 2011, 07:28:39 posle podne »
nemam nikakav savjet ni misljenje rekoh ti da sekvent nemoze na kr,pl 16v. ti ljudi koji su ti gledali auto i rekli da ti treba sekvent su sabani. znaci odluci se dal ce ti auto biti pravi gti 16v ili les kao sto je sad. za problem br 2 moraces zamijeniti zadnje kocione cilindre i eventualno sajle rucne. problem br 3 je digifiz ili ti digitalni insrument taho koji ima svoj rok trajanja isto kao i jogurt- ako ga drzis na suncu duze vremena mora zavrsiti u kontejneru. moze se mozda razblaziti s necim ali to nije to. tako je i sa tvojom tablom. moze se praviti ali ce trajati par dana i opet ce poceti da brlja kad tad. znaci trazi drugu.

Van mreže nikola_petrovic_92

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 33
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora Highline
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #17 poslato: Septembar 17, 2011, 08:27:09 posle podne »
E ovo se zove potpun odg, hvala! clap problem br 2 jel se to moze resiti samo zamenom zadnjih kocionih cilindara ili moram i klesta komplet da menjam (s'obzirom da prilikom kocenja koce sva 4 tocka samo sto rucna ne hvata)?  :rolleyes: u potrazi sam za drugom tablom a dok ne nadjem drugu sta ovo mojoj da radim tj sta joj odlazi i kako mogu privremeno da resim problem dok ne nadjem drugu? i odakle kablovi dolaze u ona dva dzeka sto se kace na tablu (znam da za brzinu dolaze sa menjaca, za obrtaje sa bobine a ostali?), hteo bih da proverim, imam neki utisak da kablovi negde gube kontakt?  biggrin
Shuky

Van mreže mladen03

  • Golf babaroga
  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 343
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #18 poslato: Septembar 20, 2011, 10:28:16 posle podne »
Ja ne bih cackao oko table, gubio i vreme i zivce. Kad budes u mogucnosti da uzmes drugu tablu (a potrudi se da to bude sto pre) uzmi, ne zbog brzine i obrtaja, vec zbog temperature motora i ulja u motoru ukoliko je ima na toj tabli. Ne znam kako cene delova za GTI stoje naspram onih za obicnog golfa sa 1.6 motorom pogonjenim na benzin, ali ako su iste ili makar slicne, bezobrazluk je reci da je bilo sta na njemu skupo  ;)
Nisam nikada imao gti, ali se slazem da nije za plin. Ja sam imao 1.6 benzin sa karburatorom i imao sam pedantno ugradjen plinski uredjaj, ali 1.6 je druga prica. Ne zbog konstrukcije motora, vec zbog renomea. Licno smatram da jednom GTI-u ne dolikuje plin. Da ga imam, vozio bih ga na benzin (licni primer dajem - vozim Citroen XM 2.0i na benzin iz kojeg sam pre toga izvadio plin koji je prethodni vlasnik stavio). Ukoliko ne bih imao za benzin - smatrao bih da ga nisam dostojan, i kupio bih 1.6 pa drljao na plin kao nekada sto sam. Otisao sam sada daleko od teme, ali sticem utisak da bi vlasnik hteo da se vozi u GTi masini, ali jeftino. Kao kada bi neko pozeleo yuga sa koznim sedistima i klimom. Jednostavno mi ne ide jedno sa drugim.
Elem, puno pozdrava svim forumasima VW foruma posle duzeg vremena odsustvovanja  clap
I Tito je zeleo golfa

Van mreže gt3

  • VW Početnik
  • Poruke: 65
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-2
Odg: Golf II GTI 16v 1.8 - problem
« Odgovor #19 poslato: Septembar 21, 2011, 09:04:39 posle podne »
 lollol