Autor Tema: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora  (Pročitano 7654 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Radenko GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Age: 41
  • Lokacija: Pirot
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« poslato: Avgust 13, 2010, 01:24:23 posle podne »
PozdravW drugari.Zeleo bih da cujem vasa iskustva i preporuke na sledecu temu.Naime Imam Golfa2 1.8 GTI 16 V sa k glavom i mucim muke sa njom.Koje su posledice ili ako ima i prednosti ako bih skinuo k-glavu i stavio karburator.Valjda ne bih imao vise problema sa radom na benzin. Za koliko bi se smanjila snaga,da li bi se povecala potrosnja plina i sta se tu sve mora menjati.Koliko bi to sve kostalo,otprilike.Unapred zahvalan na preporukama i objasnjenjima jer znam da sam se obratio na pravom mestu. bonk
Radenko

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #1 poslato: Avgust 13, 2010, 01:32:24 posle podne »
a kako mislis da na 16V stavis karburator???  blink
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže Radenko GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Age: 41
  • Lokacija: Pirot
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #2 poslato: Avgust 13, 2010, 04:03:41 posle podne »
Neznam,znaci i dali moze uopste?
Radenko

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #3 poslato: Avgust 13, 2010, 04:21:36 posle podne »
kad smo već kod te K glave jel može neko objašnjenje u vezi iste i zašto svi kukaju zbog nje?
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

MEDA

  • Gost
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #4 poslato: Avgust 13, 2010, 06:03:36 posle podne »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #5 poslato: Avgust 13, 2010, 08:06:38 posle podne »
mogu jedino 2 dupla karba kao sto nosi alfa75 itd ali ti treba adapter za te karburatore koji kosta oko 300eu. k glava je jedan od boljih sistema ubrizgavanja koji je samo pregazilo vrijeme i uopste nije penis, k glava postaje penis posle stelovanja nepismenih i priucenih majstora. imao sam je na svom golfu i auto je sa 192ks radio ko sat ;)

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #6 poslato: Avgust 13, 2010, 09:52:12 posle podne »
Za 16v ne znam ali sa 8v kad skines k glavu i stavis  karburator osecaj u voznji je kao da imas duplo manje konja. Potrosnja ti ostaje ista.
Bolje to da oteras kod dobrog majstora da uradi kako treba nego da budzis i pitanje je sta ce ispasti + mozda treba prepravljati nesto u vezi plina

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #7 poslato: Avgust 13, 2010, 09:57:59 posle podne »
k-glava je nikad prostija i nikad pouzdanija stvar.....jedino ne moze k-glava i plin zajedno.... nikako......
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 15, 2010, 07:19:09 posle podne »
I ja isto planiram na 16v motoru da skinem K-glavu jer ne znam sta cu pre, da poludim ili da zapalim auto zbog nje...nikada ne znam kada ce da upali, da nisam ugradio plin ne bi mogao ni da vozim auto...nema ler, startovanje motora je rulet, kada je vruc motor tek onda nece...ma uzas....ili cu vratiti 8v sa karburatorom ili bacam K-glavu i stavljam karburatore... angry2 angry2 angry2

verujem da je to ok sistem ubrizgavanja ali kada nema dovoljno majstora da je sredi pa moras traziti altrnativu, najradije nebi nista menjao ali muka me naterala!!!  blink wacko

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 16, 2010, 12:36:34 pre podne »
Na mom Audiju je K glava i u kombinaciji sa plinom je vec skoro 6 godina. Nemam nikakvih problema, ali sta je bitno - da se auto povremeno vozi i na benzin. Palim makinu na benzin i vozim dok se malo ne zagreje motor, a gasim ga tako sto rucno prebacim na benzin pre gasenja. Majstor posle ugradnje TNG-a mi je rekao da bude 1/3 voznje na benzin, a 2/3 na plin. Ima i sredsvo Marly koje cisti kompletan sistem od rezervoara do motora gde god tece benzin. Takodje postoji Marly aditiv na bazi grafita koji se sipa sa benzinom i drzi stalno podmazan sistem oko ventila, jer ga plin isusuje i propadaju gumice. Ranije je malo teze palio na benzin pogotovo kada je vruc motor i ispostavilo je se da su majstori pri ugradnji plina uzeli + granu struje za plin (prekidac) sa grane gde je benzinska pumpa. Otisao sam kod elekticara samo za VAG vozila koji je to konstatovao i ugradio je relej, tako da sada nema nikakvih problema. Pali ko blesav i na plin i benzin - nema razlike.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 16, 2010, 01:34:45 posle podne »
Da, u pravu si, trebalo bi voziti i na benzin upravo zbog navedenih razloga ali ja na benzin ne mogu da vozim jer K-glava ne dozvoljava....nemam ler, ne vuce nikako, stuca, dimi kao lud, baca crni dim na benzinu kao da vozim dizela...rado bi ga nekada proterao na benzin da ozivim sve konje koje imam, a ovako, kao da imam 1.3, a placam registraciju za 1.8...greota od Boga sto ne mogu iz 16v KR masine da izvucem fabricki maximum  bonk angry2

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 17, 2010, 12:25:54 pre podne »
Idi do majstora, mogu da ti ga preporucim ako ne znas kod koga, da vidi sta je u pitanju, pa ako je K glava kaput, menjaj je (nadji polovnu na otpadu) i ubuduce vodi racuna - voznja i na benzin, pa ce biti opet stara makina sa puno konjica. :)

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 17, 2010, 12:49:48 pre podne »
kod svakog majstora kod koga sam isao otvorim haubu i samo cujem, ajoj, k-glava 16v, to ne radim.... angry2 definitivno nisu pravi majstori ili se boje famozne glave!!!
ajde preporuci, sta da radim....hocu da vozim na benzin, kao nekada kada je cale vozio 8v sa k-glavom, pa to je letelo naspram ovoga!!! boodala

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 17, 2010, 12:52:29 pre podne »
a da kupim "novu: na otpadu, koliko mi to vredi, mozda je u jos gorem stanju od ove moje!  blink wacko

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 17, 2010, 05:28:43 pre podne »
Te na otpadu bi trebale da budu dobre jer su sa stranaca koji nisu vozeni kod nas.
 Mislim da je glavni problem kod tih auta sam nacin ugradnje plina. Imam drugara koji na audiju A6 2.0 16V ima plin, za 6 godina nikad ga nije zezao, kum na 80 B3 1.9 8v isto, za 4 godine nikad problema i komsinica na GTI2 16v, radi kao sat dok znam masu njih koji ce zbog toga da izlude.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Skidanje K -glave i stavljanje karburatora
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 17, 2010, 12:50:36 posle podne »
Ok to da nisu vozene kod nas ali tesko da je moguce da samo prebacim glavu sa drugog golfa na moj bez ikakvog podesavanja, ni jedan motor nije isti, a kada se dodje do tog podesavanja glave ode sve u k....  boodala

Ja vozim plin 6 godina i nikada me on nije zezao, presao sam brdo km i nikada problema, ja kada upalim auto, ako uspem, jer pali na benzin, posle prebacivanja na plin mogu da vozim na mesec ako treba, ali ne smem da ga gasim nikako jer ce tesko da upali vruc!!!

Npr kada sam isao pre 2 godine u barselonu nisam gasio auto, i na pauzama mi je radio, jedino su mi pravili problem kada tocim plin da ga moram ugasiti ali lepo zamolis ljude i objasnis u cemu je stvar, nemas akumulaor, recimo, i sipaju ti!! lollol