Ma ne kvari se vise od MITO-a,realno dok su nove obe su bruka motori ako zanemarimo portosnju! Al kad krene da zeza...teraj sotonu sto dalje.. Kod mene su sto se tih motora cak i kvacila potrosni materijal,jer da bio oprao 600cc u startu ispucam ga sa 10 000 u startu,sto on ne moze,tako da gore lamelice

A kad kupijes RS-a pazis na to da li radi u leru,jer ako ne radi u leru a ler dizna zavrnuta do kraja,verovatnoca je velika da je popusio motor,ni jednu losu apriliu nisam uspeo da namestim da radi u leru! A sad,ako mozes sam ili kod majstora da je otvoris to bi bilo extra,da vidis da cil, nije hilznovan itd...Cilindar je dobar samo dok je fabrika,jer je kosuljica od nikasila,koji je tvrd do

,ako pukne karika ne bude mu nista (uglavnoM) i motor se greje posle hilzne! Osim na to sve sto sam ti rekao,obrati paznju na lanac i lancanike i gume! Sto ti je ovo sve bolje,manje ces para uloziti da bi se vozao ko covek! I koliko vam para trazi za tu apriliu? Inace kad izadje iz fabrike moze i do 35 000 bez pipanja motora ako sipas ulje ko svet! Posle kad je ti radis manje vise na 2 sezone radis gen. zavisi kolkiko vozis!
DT-nemam nikakva iskustva-ali 2t! Sta ce ti to,to je motor za klince brate,da se navezbaju da predju na vece motore! Samo trosak oko dvotaktola i delova! :S ima manjak taktova,trazi 4t nesto
