Koliko god power comander njemu pomogao, tu brzinu jedino za sada mogu da postignu od serijskih motora Kawasaki ZX12 i Suzuki Hayabusa, nisam siguran za novi BMW...
CBR 1000 RR i sa power comanderom ne moze da ima mnogo preko 200ks, a krajnja brzina joj je po satu 299, sto sa power comanderom moze da pokaze i u petoj brzini, i ostaje ti oko 2000 obrtaja u 6. brzini, sto nikako ne moze da bude preko 305,306 ( po satu, kad bi pokazivao )
Sve zavisi i od prenosnog odnosa, ako ti stavis manji prednji lancanik, ili zadnji veci, on cita sa broja obrtaja, i moze da ti pokaze 299 a da ti stvarna brzina bude i 260...
GSXR 1000 rizla,k8 sto sam vozio, sa full akrapovic sistemom 4 u 1, i sa KN filterom, imao je oko 195ks, punio je 299 u petoj, i u 6. brzini jos nesto malo, od prilike jos par kilometara, kada se na sve to oduzme % koji laze sat, dolazi se na neku krajnju brzinu od OKO 300 km/h