Autor Tema: Noviteti  (Pročitano 155722 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Goran79

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #140 poslato: Mart 30, 2012, 04:15:58 pre podne »
Predstavljen 1988, trebalo je da zameni prestareli, ali još uvek dobar Scirocco. Prvi je “ punokrvni sportski auto” od Volkswagen-a, sa impresivnom tehnikom, i još imresivnijom cenom. Ovo poslednje bilo je i presudno zašto je auto povučen šest godina kasnije. Uprkos rečenom, model ima puno entuzijasta, što je i razlog zašto je Patrick Moczarsky odlučio da ponudi rešenje kako bi auto trebalo da izgleda, ukoliko bi se ovih dana pustio u serijsku proizvodnju. Originalna verzija sama po sebi ne izgleda loše, tako da ovo što je Moczarsky uradio izgleda skoro pa kao stari Corrado, sa novim VW korporativnim licem. Sam dizaner je pomenuo i reč “ skupo” , tako da se uistinu malo toga promenilo u vezi sa ovim automobilom.   



Zrnojed

  • Gost

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 37
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: Noviteti
« Odgovor #142 poslato: April 15, 2012, 11:47:09 pre podne »
Opet ce biti ruzan. . .

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 40
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +69/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: Noviteti
« Odgovor #143 poslato: April 15, 2012, 11:50:13 pre podne »
Vise lici na nekog japanca...

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #144 poslato: April 15, 2012, 11:51:37 pre podne »
Ovo su renderovane slike,vjerovatno će izgledati drukčije. ;)

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #145 poslato: Jul 06, 2012, 07:34:52 posle podne »
Folksvagen preuzima Porše za 4,5 milijardi

Kompanija "Folksvagen" saopštila je da je pristala da početkom avgusta kupi preostalih 50,1 odsto udela u "Poršeu".



"Folksvagen" će platiti 4,46 milijardi evra i jednu zajedničku deonicu, čime bi se ostvario dogovor iz 2009. o spajanju do do kraja 2011. godine, čemu su se isprečile neke pravne zavrzlame.
"Folksvagen" je tada kupio 49,9 odsto udela.

Spajanje će smanjiti troškove i povećati zaradu "Folksvagena", koji namerava da postane najveći proizvođač automobila na svetu.

Obe firme želele su da ubrzaju spajanje. Ipak, kamen spoticanja za sporazum bio je veliki porez za obe firme.

Analitičari kažu da se strukturisanjem sporazuma, koji uključuje isplatu jedne zajedničke deonice "Folksvagena" "Poršeu", može izbeći plaćanje velikog poreza jer bi to moglo da se podvede pod restrukturisanje kompanije, a ne preuzimanje.

Kada bude završen, sporazum će označiti kraj jednom od najdramatičnijih preuzimanja u automobilskoj industriji.

"Porše" je godinama pokušavao da preuzme "Folksvagen", podseća Bi-Bi-Si (BBC).

Ti pokušaji su propali 2009. jer nemački koncern nije uspeo da pribavi traženih 75 odsto.

Globalna finansijska kriza i pad proizvodnje u globalnoj automobilskoj industriji onemogućava proizvođačima da prikupe dovoljno sredstava da kupe traženi udeo.

"Porše" je skupio dosta dugova u tom procesu i tužili su ga investitori za obmanu.

 

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #146 poslato: Jul 25, 2012, 09:34:26 posle podne »
Novi VW Golf GTI na jesen 2013. godine, prati ga GTD

VW će skinuti veo sa novog Golfa VII u Parizu krajem septembra, sa početkom prodaje prvih meseci 2013. godine, dok će GTI verzija stići krajem iste godine.
Već smo dosta toga čuli o novom GTI modelu, za koji se očekuje da poseduje 2,0 litarski turbo motor, uparem sa menjačem sa 6 stepeni i dvostrukom spojnicom i pogonom na prednjim točkovima. Posedovaće elektronski kontrolisani diferencijal koji će obuzdavati oko 260 ks.
Međutim, za kupce koje uz snagu zanima i ekonomičnost, VW bi ubrzo mogao ponuditi i čuveni GTD dizel motor sa dosta više snage nego do sada. Aktuelni GTD u Golfu VI je pogonjen 2,0 TDI motorom snage 170 ks i 350 Nm a postize duplo nižu potrošnju od benzijskog GTI modela.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #147 poslato: Jul 25, 2012, 09:35:57 posle podne »
Novi Volkswagen Polo za 2015. godinu







Aktuelni Volkswagen Polo (predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2009. godine) će tokom sledeće godine doživeti restilizaciju, dok se potpuno nova generacija ovog modela B segmenta najavljuje za 2015. godinu.

To će biti i odličan rođendanski poklon, budući da će Volkswagen te 2015. godine obeležiti 40-godišnjicu ovog modela.



Kako bilo, novi Polo će se pored novog izgleda (prednji deo po uzoru na VW Cross Coupe concept sa prošlogodišnjeg Salona u Tokiju) odlikovati i 5 cm dužim međuosovinskom rastojanjem, prostranijim enterijerom (najavljuje se pre svega više mesta za noge putnika pozadi), kao i hibridnim i električnim verzijama.
Prvo će se u trećem kvartalu 2015. godine pojaviti novi Polo hatchback, zatim u drugom kvartalu 2016. stiže i Polo SUV (biće dostupan i sa 4x4 pogonom), a u trećem kvartalu te iste 2016. dolazi i novi Polo GTI.



I na kraju, Polo Twin Drive sa hibridnim pogonom i električni Polo će takođe kupcima biti na raspolaganju od 2016. godine.


Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #148 poslato: Jul 25, 2012, 09:37:26 posle podne »
Volkswagen Golf R Cabrio koncept snimljen prilikom testiranja

New Volkswagen Golf R Cabriolet caught on camera

Volkswagen nakon što je prikazao Golf R Cabrio koncept na Worthsee 2011 događaju je sada prikazao potpuno proizvodnu verziju ovog modela po prvi put u akciji u video klipu koji sledi.
Ovaj model visokih performansi je bio zauzet testiranjem u blizini staze Nirburgring. Vozilo je nosilo karoseriju GTI verzije, ali su Glof R Talladega točkovi obezbeđivali pravi identitet ovog modela. Končani proizvodni stil ovog modela će uključivati agresivniji prednji kraj, sportski tjunirao oslanjanje, kočnice visokih performansi kao i unapređeni enterijer, te centralno postavljene dal izduvne cevi.

Pogon ovog modela će biti izveden iz turbopunjenog 2.0L benzinskog motora koji razvija 266ks snage i 350Nm obrtnog momenta. Inicijalni izveštaji sugerišu da možemo očekivati ubrzavanje od 0 do 100km/h za manje od šest sekundi pre dostizanja maksimalne brzine od 250km/h.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #149 poslato: Jul 25, 2012, 09:42:50 posle podne »
Nastupajući VW GTI model sedme generacije će ipak obezbediti više snage



Kada je reč o trenutnim verzijama hečbek modela retko koja verzija, čak i onih najsnažnijih prelazi 250ks snage. Sa druge strane modeli kao što je šesta generacija Golf GTI ili Honda Civic Type-R razvijaju oko 200ks snage. Nastupajući GTI model sedme generacije će ipak obezbediti više snage.
Glasine koje su trenutno dostupne ukazuju da će sedmu generaciju modela VW GTI karakterisati motor snage 267ks koji trenutno pokreće Golf R i Scirocco R modele. Takođe, GTD verzija će dobiti unapređenje snage sa trenutnih 170ks kao i moguće predstavljanje na tržištu SAD.

Ovo samo može da znači još jednu stvar, a to je da će Golf R imati još više snage, ili da će potpuno nestati. Nadamo se ipak prvom scenariju, mada ni drugi nije nemoguć.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #150 poslato: Jul 25, 2012, 09:43:46 posle podne »
Volkswagen Jetta, Passat, Beelte i Golf dobijaju novi motor na američkom tržištu



Nemački Volkswagen je objavio da će tokom 2013. godine Jetta postati prvi model kompanije na američkom tržištu sa novim 1.8L turbo motorom.

Trenutno je Jetta dostupna sa 2.5L I5 motorom sa 170KS, koji spada među najveće potrošače u klasi, a konkurencija uspeva da izvuče slične brojeve iz manjih i ekonomičnijih motora.

U Jetti će novi motor razvijati 158KS, a treba da debituje i u Passatu godinu dana kasnije sa nešto većom snagom. Iste godine ovaj motor će debitovati i u novoj Bubi.

Kada se novi Golf pojavi u prodaji 2014. godine na američkom tržištu, očekuje se da će i on imati standardni 1.8L turbo motor.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #151 poslato: Jul 25, 2012, 09:45:18 posle podne »
VW sedme generacije Golf i GTI hečbek modeli u prodaji od proleća 2013.godine



Volkswagen je konačno potvrdio datum početka prodaje nastupajuće sedme generacije Golf i GTI hečbek modela, uprkos tome što smo imali neku okvirnu ideju kada bi to moglo biti. Novi Golf će se pojaviti u prodaji u Evropi u proleće 2013. godine, nakon što bude imao debi na sajmu automobila u Parizu.
Kada je reč o više sportskom GTI modelu, kupci u Evropi, ali i oni u SAD će ovaj model moći da kupe od jeseni 2013. godine. Govoreći o GTI verziji , treba pomenuti da će dizel verzija oznake GTD biti dostupna samo kupcima u Evropi.

Reč je jednom od najomiljenijih modela Golf opsega među kupcima na starom kontinentu. Prvobitno, VW će svoje pokušaje fokusirati na regularne modele sa troje i petoro vrata, dok će varijante u vidu naredne generacije modela Jetta uslediti kasnije.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #152 poslato: Jul 25, 2012, 09:46:20 posle podne »
10 najprodavanijih automobila u Evropi u junu



Na prvom mestu po prodaji u Evropi je prošlog meseca sa 39.811 plasiranih primeraka ponovo VW Golf, ali ovde treba napomenuti da je u junu prošle godine Volkswagen prodao 41.567 komada Golfa.

Drugo mesto je u junu 2012. godine pripalo Opel / Vauxhall Corsi sa 29.490 komada, a treći je još jedan Volkswagen, i to Polo sa 28.407 komada.

Na četvrtom mestu je Ford Fiesta (26.430 primeraka), peti je Renault Megane (23.692), šesto mesto pripada Opel / Vauxhall Astri (23.569), sedmi je Renault Clio (22.946), osmi Ford Focus (22.068), deveti Nissan Qashqai (21.682), a deseto mesto je sa 20.112 prodatih primeraka u junu zauzeo BMW serije 3.

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #153 poslato: Jul 25, 2012, 11:19:55 posle podne »
Volkswagen navodno planira da preuzme Lotus





Nakon promene vlasnika i otkaza izvršnom direktoru, Lotusova priča dobiće još jedan zaplet. Kako tvrde pojedini izvori, nemački Volkswagen je navodno izrazio interes za kupovinu poznatog britanskog proizvođača.

Vest je u automobilskom svetu dočekana s nevericom i dozom nepoverenja jer niko ne zna šta bi tačno Volkswagen mogao da napravi sa Lotusom. Nemački div je do sada preuzeo Lamborghini i Porsche i činilo se da je zadovoljio svoje apetite što se tiče sportskih automobila.


Istinitost ovih najava se još se više dovodi u pitanje kada se uzme u obzir da je aktuelni šef DBR Hicoma, vlasnika Lotusa, izjavio da će nastaviti da podupire tu kompaniju, a ove godine je već uloženo 100 miliona funti u njeno funkcionisanje (ista suma će biti uložena i sledeće godine).

Mnogi će priznati da Volkswagen nije kompatibilan sa Lotusom, potpuno atipičnom kompanijom koja se ponosi svojom tradicijom i vrednostima, a nemački proizvođač je već oduzeo deo šarma i ekstravagantnosti Lamborghiniju i ne bi bilo dobro da isto učini i sa Lotusom. Ostaje da se vidi da li se ovde radi samo o glasinama ili o novom preuzimanju u brutalnom poslovnom svetu.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Noviteti
« Odgovor #154 poslato: Jul 25, 2012, 11:33:46 posle podne »
VW kupuje samo one koje su u nekoj mat poziciji. Za porsea,cena je bila 8 milijardi jura pa se pojavio neki dug od 3.5 milijardi(koga je vw iskopao),pa cena otisla na 4.5 milijardi. Verovatno je i lotus u nekoj dubiozi posto su skoro sve fabrike kola prodate svabama.

Goran79

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #155 poslato: Jul 25, 2012, 11:59:22 posle podne »

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #156 poslato: Avgust 04, 2012, 11:24:03 pre podne »
ABT Sportsline je kupcima ponudio novi tjuning paket za Volkswagenovu Bubu sa 2. 0 TDI motorom.





Ovaj dizelaš je pojačan na 125 kW/ 170KS i 370 Nm obrtnog momenta, što je za 22 kW/ 30KS i 50 Nm više od fabričkog primjerka.


 
Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/ h je poboljšano za 0, 6 sekunde i iznosi 8, 8 sekundi.



Osim pojačanja motora, ABT Sportsline za Bubu nudi i body kit, sportski podešeno ogibljenje, high- performance kočnice, sportski izduvni sistem i nove alu točkove od 18 do 20 inča.
« Poslednja izmena: Februar 23, 2013, 07:37:13 posle podne od strane Zrnojed »

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #157 poslato: Avgust 16, 2012, 01:58:43 pre podne »
Audi uvodi digitalni retrovizor

Audi će krajem 2012. godine početi prodaju električnog sportskog modela R8 e-tron, a jedna od novina koja će imati premijeru u serijskim autmobilima ovog proizvođača je digitalni unutrašnji retrovizor.
 

 
Ova neobična tehnologija nedavno je predstavljena u prototipu R18 Le Mans, kome je zbog nepostojanja zadnjeg prozora bio potreban sistem za povećanje vozačevog vidnog polja. Sistem čine lagana mala kamera smeštena u zadnjem delu vozila, koja je otporna na klimatske uticaje. Lokacija kamere ne utiče na aerodinamiku automobila, a sočivo veličine samo nekoliko milimetara pokriva veće vidno polje od standardnog retrovizora.

 
Kamera emituje sliku na Samsungov kolor ekran u koji je ugrađena AMOLED tehnologija. Displej je smešten na mestu standardnog retrovizora, a vozač može da ga isključi ili uključi kada to poželi. Ugrađeni softver minimalizuje efekat zaslepljivanja od strane automobila koji se nalaze iza. Nije poznato da li će se i kada ovo rešenje naći i u ostalim Audijevim modelima.
« Poslednja izmena: Avgust 20, 2012, 04:43:47 posle podne od strane DêvîL »

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #158 poslato: Avgust 20, 2012, 04:43:37 posle podne »
Novi Bugatti će imati preko 1000 KS

Bugatti 16C Galibier koncept je premijerno prikazana krajem 2009. godine, kao predlog budućeg, drugog modela francuske kompanije, uz fantastični Veyron.
 
Nakon premijere u Frankfurtu, ova limuzina sa četvoro vrata i četiri sedišta je najavljivana kao podjednako impresivna mašina poput Veyrona, ali je od tada rad na ovom modelu, čini se, ostao u "drugoj brzini".
 

 
Razlog za to leži u činjenici da su se mnogi ljubitelji Bugatti brenda žalili na dizajn Galibiera, pa je kompanija odlučila da napravi neke radikalne promene. Kao posledica toga, izlazak ovog super sedana na tržište je odloženo za 2014. ili 2015. godinu.
 

 
U jednom od nedavnih intervjua, Volfgang Durhajmer, izvršni direktor kompanije iz Molshajma najavio je da će novi Galibier, kada se bude našao na tržištu, imati preko 1000 KS, kao i maksimalnu brzinu od preko 370 km/h, zahvaljujući 8.0-litarskom W16 benzinskom motoru sa dva turbo kompresora.
 

 
Zanimljivo je da će Galibier, kojeg Durhajmer najavljuje kao automobil koji biti brži od svega trenutno dostupnog na tržištu, imati izduvne cevi od titanijuma.
 
Videćemo kako će se Galibier snaći u društvu novih McLarenovih i Ferrarijevih modela, koji će se do tada naći na tržištu.






Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20678
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #159 poslato: Avgust 20, 2012, 04:45:10 posle podne »
Više snage i veći komfor za VW Amarok   
 
Krajem juna je u Hanoveru počela proizvodnja Amaroka sa duplom kabinom za evropsko i rusko tržište. Da bi se proslavio početak proizvodnje, ovaj uspešni pick up iz brenda Volkswagen Privredna vozila će dobiti čitav asortiman novih karakteristika. Pored snažnijih motora, Amarok će imati i povećano opterećenje prikolice, niz novih pogodnih karakteristika, kao i produženu garanciju protiv korozije.
 
Amarok je postao mnogo snažniji: performanse motora kod manuelnih BiTurbo TDI modela su povećane od 120 kW/163 ks na 132 kW/180 ks, dovodeći ga na isti nivo kao što su modeli sa automatskim menjačem. Uprkos povećanoj snazi motora, Amarok uspeva da zadrži svoje izuzetne performanse u vožnji dok je potrošnja goriva ostala na istom niskom nivou. Nakon lansiranja automatske verzije, BlueMotion tehnologija je sada dostupna kod manuelnog Amaroka sa 90 i 132 kW u kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove ili permanentnim pogonom na četiri točka.
 
Kombinacija start/stop funkcije, rekuperacije energije i guma sa optimiziranom otpornošću protiv kotrljanja, koji su već dostupni kod T serije, modela Caddy i Crafter, doprinose da Amarok uštedi i do 0,5 litra goriva na 100 km. Najekonomičnija verzija Amaroka  (90 kW sa pogonom na zadnje točkove) troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100km, čemu odgovara CO2 emisija od samo 179 g/km.
 
Mnoge kupce Amaroka je obradovalo što je Amarok sada opremljen sistemima asistencije vozaču, koji su dostupni kod drugih Volkswagen modela. Tako da sada vozači Trendline ili Highline verzija imaju pomoć kada je u pitanju parkiranje zahvaljujući ParkPilotu.
 


 
Paket svetala (Light and Sight package) je dodat kao opcional. Sastoji se od senzora za kišu, automatske kontrole farova i unutrašnjeg retrovizora sa samozatamnjivanjem, koji vozačima omogućavaju da se više koncentrišu na saobraćaj. Vozači Amaroka imaju i opciju adaptivnog svetla koje pruža dodatnu bezbednost pri vožnji u mraku. Kada vozilo skreće, prednje svetlo svetli pri brzini od 40 km/h, pružajući vozaču bolji pogled na bilo kakvu opasnost na putu.
 
Celokupno vozilo takođe ima izmene. Zadnja vrata, koja mogu da podnesu tovar od 200kg, sada se mogu zaključati i lakše ih je zatvarati zahvaljujući torzionoj poluzi. Maksimalna težina prikolice kod Amaroka sa pogonom na četiri točka sa manuelnim menjačem je sada 3 tone, dok automatski Amarok može imati tovar od 3,2 tone. Pored toga, on sada ima i garanciju protiv korozije na 12 godina.
 
Pickup Amarok koji se proizvodi u Hanoveru, dostupan je sa duplom i sa singl kabinom. Kupcima je na raspolaganju izbor od dva TDI motora sa ili 90 kW ili 132 kW, kao i tri različita pogona, na zadnje točkove, na permanentni pogon na sva četiri točka, kao i nepermanentni pogon na četiri točka. Pored manuelnih verzija sa menjačima sa šest brzina, ovaj model je dostupan sa automatskim menjačem sa osam brzina.
 
Na tržištu Srbije je dostupan početkom septembra.