Autor Tema: Oznake modela  (Pročitano 12293 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Oznake modela
« poslato: Maj 16, 2007, 09:46:44 posle podne »
Zanima me sta tacno znace, tj od cega su skracenice oznake na automobilima. Konkretno kod mene mislim da je u pitanju GTD(u saobracajnoj mi pise obican 1.6d jer je registrovan dok je auto bio u Nemackoj, ali nije ni bitno..),znaci moj omiljeni GTi,GTD, TDI, FSI, CL...Sve sto znate pliz. pozdravw

Van mreže Enko_NP_GTI

  • VW Početnik
  • Poruke: 76
  • Age: 40
  • Lokacija: Minhen_Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
    • http://
Oznake modela
« Odgovor #1 poslato: Maj 16, 2007, 11:10:42 posle podne »
Ja mislim da ovako znaci

GTI: GranTurismoInjectio
GTD: GranTurismoDizel
TDI: TurboDizelInjection
FSI: FuelSystemInjection
CL: Comfortline (Varianta golfa)

PoZ

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Oznake modela
« Odgovor #2 poslato: Maj 17, 2007, 12:51:51 posle podne »
A zar nije ovako?


GTD: Golf Turbo Diesel
TDI: Turbo Diesel Intercooler

Zna li neko pouzdano?
« Poslednja izmena: Maj 17, 2007, 12:53:22 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 42
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Oznake modela
« Odgovor #3 poslato: Maj 17, 2007, 01:03:14 posle podne »
NAJPOUZDANIJE:  TDI - Turbo Direct Injection i nema govora dalje...  
A za GTI: GranTurismoInjectio
GTD: GranTurismoDizel, mislim da je tako ali nisam 100% siguran
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Oznake modela
« Odgovor #4 poslato: Maj 17, 2007, 01:28:39 posle podne »
Citat: Rade
NAJPOUZDANIJE:  TDI - Turbo Direct Injection i nema govora dalje...  

TDI se pojavio na poslednjim serijama dvojki i prvim trojkama.
Tvoje misljenje u prevodu znaci Turbo sa direktnim ubrizgavanjem ,  nerazumem.....

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 42
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Oznake modela
« Odgovor #5 poslato: Maj 17, 2007, 05:06:33 posle podne »
Pa nije se bas pojavio sa dvojkama vec sa trojkama, a znaci da se nafta mesa direktno u cilindru a ne u pretkomori (Direct Injection). Nebih da se pravim tako ali kad na VW sajtu pise tako...
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Oznake modela
« Odgovor #6 poslato: Maj 17, 2007, 05:30:49 posle podne »
"Volkswagen's Turbo Direct Injection (TDI) is a turbocharged and intercooled diesel engine with direct fuel injection"

evo sa wiki...>>>
Turbo Direct Injection (TDI) is the technology used for modern Diesel engines produced by Volkswagen Group, and is widely used in passenger cars produced by the company (especially those sold in Europe).

-Gasoline direct injection or GDi is a variant of fuel injection employed in modern two-stroke and four stroke petrol engines


Fuel Stratified Injection (FSI)


Ovo bi trebalo da je definitivno 100% pouzdano, podaci su sa wikia..

a sto se GTI tice>>>>
GTI is an acronym, which, when used in the context of automobiles, usually means """""Grand Touring Injection"""".
bazinga

Van mreže thebeast_16v

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 625
  • Age: 38
  • Lokacija: Negotin
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Oznake modela
« Odgovor #7 poslato: Maj 17, 2007, 07:28:40 posle podne »
GTI je Gran Tourismo Internacionale.
P.S. Imam wagenov katalog iz 90-ih i tamo je objasnjena skracenica za GTI.
« Poslednja izmena: Maj 17, 2007, 10:04:06 posle podne od strane thebeast_16v »

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20680
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Oznake modela
« Odgovor #8 poslato: Maj 18, 2007, 02:26:07 pre podne »
GTI je Grand Tourismo Internacionale.  

sigurno
« Poslednja izmena: Maj 18, 2007, 02:26:41 pre podne od strane Devil »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Oznake modela
« Odgovor #9 poslato: Maj 18, 2007, 12:01:29 posle podne »
Pa, hvala svima, ja sam mislio da je T uvek turbo, a I-injection.   Znaci GTD je Grand Tourismo Diesel...A za TDi, i ja mislim da je poceo da se ugradjuje sa trojkama, video sam da na nekim dvojkama pise TDI, ali to je valjda naknadno stavljeno...mislim samo oznaka. Nije mi jasno samo zasto je uvek ono i u GTi cesto nekako izdvojeno, pa sam zbog toga mislio da je injection. Znaci ako pise GTi, ne znaci da ima turbo kompresor?

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20680
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Oznake modela
« Odgovor #10 poslato: Maj 18, 2007, 12:08:57 posle podne »
Koji GTI ima turbo

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Oznake modela
« Odgovor #11 poslato: Maj 18, 2007, 12:42:02 posle podne »
Ima i dvojki TDI, fabrickih, video sam najmanje 20 komada....

Van mreže GTI 16V

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd,tu negde...
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk2 GTI 16V
Oznake modela
« Odgovor #12 poslato: Maj 19, 2007, 01:08:36 posle podne »
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Znaci ako pise GTi, ne znaci da ima turbo kompresor?[/quote]
Da,ne znachi da ima Turbo motor...Turbo i Compressor se razlikuju...Compressor je "surova" mehanika,vezana na kais,i znachajno se razlikuje od samog Turba,kao i njegove performanse...


[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Koji GTI ima turbo[/quote]
Evo na primer Golf Mk4 GTI,ima Turbo motor 1.800ccm,i to vise verzija,od 150KS,pa do 180KS...Nas chlan,a moj veliki drugar i prijatelj,Ivan T,ima upravo jedan takav model GTI-a(u totalno perfectnom stanju),samo sto je njegov "malo" osnazen MTM chipom...


[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Ima i dvojki TDI, fabrickih, video sam najmanje 20 komada....[/quote]
Ima,i te kakvih...Postoje Mk2-jke sa TD motorima od 51 KW(69KS),i taj motor se "ubacivao" od samog pocetka (1983),pa do samog kraja (1991),a od 1989-1991 su se "pojavila" 2 motora TD (RA,SB) sa IC-om,koja su imala po 69KW (80KS)...

PozdraVW
Ne postoji ruzna felna, nego samo pogresno odabrana dimenzija guma...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Oznake modela
« Odgovor #13 poslato: Maj 19, 2007, 08:09:29 posle podne »
@GTI 16V
Hvala na obaveshtenju, ja sam mislio da se turbo(turbina) naziva turbo kompresor-mislim, bilo mi logicno posto ona valjda ubacuje vazduh pod pritiskom u cilindre....
A znam bre da postoje TD motori u dvojci,moj je inace TD 1.6 sa IC-om, 90 god. nego sam mislio konkretno na TDI motor,ta se tehnologija valjda nije ugradjivala u dvojke, jer mislim da je bilo samo GTD-a...

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20680
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Oznake modela
« Odgovor #14 poslato: Maj 20, 2007, 01:12:52 posle podne »
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Evo na primer Golf Mk4 GTI,ima Turbo motor 1.800ccm,i to vise verzija,od 150KS,pa do 180KS...Nas chlan,a moj veliki drugar i prijatelj,Ivan T,ima upravo jedan takav model GTI-a(u totalno perfectnom stanju),samo sto je njegov "malo" osnazen MTM chipom...[/quote]

hehe upravu si.. potpuno sam zaboravio na cetvorke mislio sam na I, II, III  

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Oznake modela
« Odgovor #15 poslato: Maj 21, 2007, 11:45:50 pre podne »
Imam jos jedno pitanje, da ne otvaram novi topic, posto vec pricamo o tome... Zbog cega je GTI toliko superiorniji onda ako nema turbinu??? Mislim kako Golf dvojka GTi ima preko 130 konja, ako se ne varam...?

Van mreže GTI 16V

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd,tu negde...
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk2 GTI 16V
Oznake modela
« Odgovor #16 poslato: Maj 21, 2007, 12:16:26 posle podne »
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Mislim kako Golf dvojka GTi ima preko 130 konja, ako se ne varam...?[/quote]
[size=]139KS...[/size],a izmedju ostalog,ima 1781ccm,dve (2) "bezobrazne" bregaste u odnosu na bilo koji drugi model,a samim tim i [size=]16V[/size],potpuno drugachiji sistem ubrizgavanja("savrsenstvo" od K-glave u tadasnje vreme?!?!)...
Ne postoji ruzna felna, nego samo pogresno odabrana dimenzija guma...

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Oznake modela
« Odgovor #17 poslato: Maj 21, 2007, 01:15:49 posle podne »
Pa superiorniji je pre svega sto ima malu tezinu,960 kg za razliku od trojke koja ima 1165 kg, a posle sledi K-jetronic sistem ubrizgavanja koji ima stravican odziv na gas,nemoze da se uporedi za ni jednim elektronskim,trosi olovni benzin,ima 139 konja i 165 nm i kao sto je napisano u prethodnom postu ima dve ,, bezobrazne ,, bregaste  tj,sa vecim kutom otvaranja
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Oznake modela
« Odgovor #18 poslato: Maj 22, 2007, 11:54:21 pre podne »
aha, sad mi je jasnije... Osim bregaste, jer iskreno, ne znam tacno sta je i cemu sluzi-ne razumem se nesto posebno u mehaniku...  

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Oznake modela
« Odgovor #19 poslato: Maj 22, 2007, 12:57:24 posle podne »
Bregasto vratilo ( ime dobilo po bregovima ) sluzi da otvara ventile da bi smesa mogla da udje u cilindar ( ventile imas usine i izduvne ),sto su veci bregovi ventil ostaje duze otovren i samim tim ubacuje se veca kolicina smese ( cilj tuning-a je ubacivanje sto vise smese u kompresioni prostor tj cilindar )
8v motori imaju jednu bregastu i osam ventila ( dva po cilindru,jedan usisni i jedan izduvni) i brega. ima 8 brega
a 16v motori imaju dve bregaste i sesnest ventila( cetiri po cilindru ,dva usisna i dva izduvna ) i brega. ima 8 brega na jednoj i 8 na drugoj
ispod bregaste idu hidopodizaci pa oruge pa ventil koji izgleda kao pecurka
ako se ide na veliki broj obrtaja onda se skidaju hidro i ubacuju mehanicki podizaci i trdje opruge da nebi ventil ,, lebdio u vazduhu ,,
ventile mozes da poliras i da uradis tri kuta ventila,da stavis vece ....
ako stavis sto veci kut bregastih onda ces izguiti na nizim a dobices na visim obrtajima i menja se stelujuca remenica kad se menja bregasta
kada se cuje sitno pucketanj u toku voznju znaj da su otisli ventili ili podizaci
to je u glavnom to ....

a evo ti i slika

« Poslednja izmena: Maj 22, 2007, 01:16:02 posle podne od strane Nenad_88 »
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !