Slazem se a to da osvjezavanje ne rjesava roblem, nije bas u potpunosti tacno,
ja sam kod mene do sada osvjezavao motor 3 puta, i sada je skrkao preko 400 000 km, a i dalje je na standardu.
Osvjezavanje motora te kosta oko 13 000 dinara(leteci lezajevi, karike, dihtung glave, zupcasti, gumice ventila i obrada glave-ravnanje.)
e sad koliko ti majstor uzme za ruke, to je pitanje.
Caka: a recimo kada mijenjam karike stavljm karike od 1 specijale koje prebrusim turpijom, a prostor izmedju zareza na stublini i spoja glave sa blokom malo ismirglam sa smirglom koju postavim na klip(stari naravno.)
posle toga si miran bar 50 000 km, bar je kod mene tako,a oni koji me znaju, imali su uvida na kakvim mukama je taj motor kod mene, stvrano vadim dusu iz njega.
potrosnje ulja mi je mnogo puta bila problem zbog famoznih gumica ventila sa kojma sam kuburio dugo dugo, to sranje kosta 250 dinara 8 komada, ali je jako tesko naci gumice koje valjaju.
ako uspijes naci gumice firme MAHLE ili getz njih uzmi, nikako victor reintz,bar sam ja nagrabusio sa njima.
A to da je presao 130 k kilometara, drugar,tesko da se moze povjerovati, bar janisam vidio golfa starog 15 i vise godina sa tom kilometrazom.
ja sam prvi put otvarao motor na 250 000 i to posto sam na jahorini na -25 divljao jedno pola sata bez zagrijavanja motora i tada mi je izbio vodu na dihtung.
i kao sto rekose, vidi provo filtere, crijeva za gorivo da ne vuku vazduh ili da se nafta ne raca u rezervoar kao sto se kod mene desavalo, i nikada nisam otkrio gdje je to i kako vracao naftu u rezervoar, jer je sve bilo zaptiveno kako treba.
vidi dizne u kakvom su stanju, oce i zbog njih da zasteka, sipaj onu tecnost za ciscenje dizni, mozda malo pomogne, ali slobodno sipaj vise od pola boce na rezervoar goriva.
jer ako je vozen duze vremana kod nas sumnjam da je sta radjeno oko dizni do sada