Autor Tema: pasat 1.8T problem  (Pročitano 3629 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dicman

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +0/-0
pasat 1.8T problem
« poslato: Jul 01, 2010, 01:07:52 posle podne »
imam problem sa pasatpm 99 god 1,8T automatik, i nikako na mogu da ga upalim, on vergla dobro, sve lampe gasi, upali na trenutak ali ne moze da primi gas, tako radi 5-6 sekundi i ugasi se, kacili smo ga na dijagnostiku i iscitava sledece greske:

17953 throttle valve control - malfunction
16486 mass air flow MAS sensor, bank 1-low input

ljudi ako imate iskustva pomozite, hvala vam unapred
 

kada sam promenio svecice posto je presisao auto upali i radi na mali broj obrtaja ali nikako nece da primi gas, cim mu dam gas odmah se ugasi . . . .

jos jedna dopuna: kada otkacim dzek sa leptira gasa auto radi pod gasom ali zato ne radi na leru, da li je moguce da je otisao potenciomer gasa, tj klapna gasa
« Poslednja izmena: Jul 01, 2010, 04:17:17 posle podne od strane dicman »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: pasat 1.8T problem
« Odgovor #1 poslato: Jul 01, 2010, 01:25:49 posle podne »
Prvo pogledaj leptir gasa, da li ga treba ocistiti (oznaceno plavom bojom). Skini ovo debelo crijevo i pogledaj.
A ovo drugo je takozvani protokomjer, i on moze da se cisti, ali ako imas iskustva. Probaj da ga iskljucis, tj. skines dzek sa njega (oznaceno crvenom bojom), pa onda upali.


Uploaded with ImageShack.us

A pregledaj i ovu temu http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=10441.20


Isprobaj ovo za pocetak, dok ne dodju strucnjaci  ;)
« Poslednja izmena: Jul 01, 2010, 01:29:02 posle podne od strane Turbo »

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: pasat 1.8T problem
« Odgovor #2 poslato: Jul 01, 2010, 08:46:42 posle podne »
dobro turbo kaze treba ocistiti i ponovo programirati. ako mu potenciomer nije u defektu nakon toga bi trebalo da proradi. sto se protokomera tice moguce da je stvarno zaprljan i treba pokusati sa ciscenjem posto je za benzince jako skup . izmedju 15 i 20.000 din.
Say no to spark plugs!

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: pasat 1.8T problem
« Odgovor #3 poslato: Jul 01, 2010, 09:16:28 posle podne »
najbezbolnije prvo raskaci MAS posto moze da radi iz bez njega ali ne moze bez TVC-a. ne verujem da je do ciscenja jer se kad je prljav kvar ne manifestuje na taj nacin.  malfunction - znaci da je u nekom problemu. probaj prvo sa adaptacijom ako ne uspes... beri kozu na siljak i dresi kesu  :huh:

nisi nam reko sta je posledica takvom ponasanju tj od kad se to desava, sta se desilo rpe toga, sta si radio, skido, cacko ?

Van mreže dicman

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +0/-0
Odg: pasat 1.8T problem
« Odgovor #4 poslato: Jul 01, 2010, 09:23:15 posle podne »
ja se svima puno zahvaljujem na vasim odgovorima, to cu ceniti i ucestvovacu da pomognem u vasim problemima.


PROBLEM sam resio adaptacijom, tj uparivanjem klapne gasa, uradio sam to preko hex-cana i sada je sve OK. problem je nastao jer se akumulator ispraznio do kraja i posle punejna je upalio ali nije mogao da prima gas, naravno kasnije je presisao i nije nikako mogao da upali, posle menjanja svecica upalio ali nije hteo da primi gas, adaptacijom je resen problem. JOS JEDNOM SVIMA SAM ZAHVALAN

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: pasat 1.8T problem
« Odgovor #5 poslato: Jul 01, 2010, 10:59:18 posle podne »
 ;) zato smo tu...