Autor Tema: MK2 problem sa uljem...  (Pročitano 11104 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže buzUki

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Mjetal!!!
  • Auto: Golf Mk2 1.6D
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #40 poslato: Jul 04, 2010, 07:37:42 posle podne »
E narode,ocu da zamenim gumicu meraca ulja na ovoj mojoj dvojci 1.6d ajd neka neko objasni dalji postupak,posto je gedora vec napisao,sto se i vidi da je sipka od meraca pricvrscena za lim srafom na koji pasuje kljuc 10(hvala Gedora majstore),e ali gde je ta gumica tacno,jel u sipci ili na dnu???kada izvadim sipku ne znam dalji proces,ocu da prvo uradim to i da malo jace zasrafim sraf na karteru,pre bilo kakve generalne ili cuda,jer on fizicki gubi ulje,pa ako bude problema,onda tek na otvaranje glave motora itd...dakle,sta dalje kad skinem sraf od meraca i kad izvadim sipku???Hvala unapred
Golf MK2 till death...

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #41 poslato: Jul 05, 2010, 12:14:52 pre podne »
kad skines sraf i izvadis sipku sve ce ti se samo kasti
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže buzUki

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Mjetal!!!
  • Auto: Golf Mk2 1.6D
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #42 poslato: Jul 06, 2010, 05:42:39 posle podne »
izvadio merac,zamenio gumicu,prethodna je bila ugljenisana,kao bakelit...ostala su zrna...prva probna voznja,nista nigde ne slini...druga,proslini na meracu i sliva se na suspleh i baca po putu,ne sad ne znam kakvu baru,ali ima! Kad sam skinuo crevo sa iberlaufa,on vise izbacuje na iberlauf nego na auspuh(malo karikiram,ali mnogo izbacuje)...Eto...gedora moze da se prikljuci ovoj muci,pa da kaze,da li je nesto negde zapuseno sto nisam prekontrolisao.Sraf od kartera dobro dihtuje,sve je ok...na sraf ne ispusta ulje,samo na merac...mirise mi na najgore boodala boodala boodala
Golf MK2 till death...

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #43 poslato: Jul 06, 2010, 05:56:02 posle podne »
Pa na to najgore se meni cini i da su te uputili jos posle tvog prvog posta, a ovo za gumicu je bila zajebancija. big_boss

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #44 poslato: Jul 10, 2010, 03:48:22 pre podne »
zasto ti ne bi izmerio kompresiju (nisam citao sve ako je neko vec predlozio to), mislim d abi ti posle merenja kompresije sve bilo kristalno jasno sta da radis

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #45 poslato: Jul 10, 2010, 03:14:59 posle podne »
Ljudi koliko ja znam, auto kada baca ulje na merac i na poklopac dekle, MOTOR JE PRODUVAO, kakve gumice, kakvo skracivanje meraca, nemoj da se zamajavas glupostima, ako ne verujes u to, idi lepo neka ti neko izmeri kompresiju pa ces znati .....

Van mreže marko.jovanovic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #46 poslato: Jul 10, 2010, 08:10:13 posle podne »
Jeftinije nego sta, vecina ljudi radi bas to- ne menja ulje nego dosipa pa dokle ide  biggrin

Van mreže buzUki

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Mjetal!!!
  • Auto: Golf Mk2 1.6D
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #47 poslato: Jul 10, 2010, 10:34:52 posle podne »
Ma ljudi...meni se cini da je produvao na iberlauf baca vise nego na auspuh dima...realno...cudi me to oko kompresije...pali na pola kljuca starno...ti motori su cudo nevidjeno,realno...svasta moze da bude...mada ako baca na iberlauf toliko...generalna mi se smesi braco...
Golf MK2 till death...

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 46
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #48 poslato: Jul 10, 2010, 11:11:12 posle podne »
Bas kao sto su ti rekli,cim ti baca ulje na cep i na merac,motor ti je produvao,otisle mu karike tako je bilo i kod mene,s tim da je isto tako na pola kljuca palio,i sve je bilo ok,medjutim cim je dosla zima i malo jaci mraz,nije hteo da upali ,a stavio sam mu i nov akumulator i sipao sam aditiv da nesmrzne nafta i opet nista,i kad sam uradio motor ove zime palio je po mrazu bez ikakvog problema,zato ako imas love gledaj taj motor da sredis pre zime da posle ne bi imao zezancije bonk

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: MK2 problem sa uljem...
« Odgovor #49 poslato: Jul 11, 2010, 12:43:12 pre podne »
Ovu temu treba pod katanac. trecu stranu pisemo isto i ponavljamo se...
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)