Hoces da kazes da lanac menjaju na 10-15.000km?
Ako je tako onda je to totalno nenormalno menjati lanac uvek kada se menja i ulje.
Da li je ista situacija i na 1.6 fsi motoru kada je u pitanju lanac i njegovo menjanje?
Bilo bi lepo kupiti dizelasa, ali ako ste i malo realni bacicete pogled na strane sajtove i videti da auto oko 2005. godista nije presao manje od 350.000, a pitanje je da li je i to orava km, a samo da napomenem da su cene tih auta solidno velike pa kada se uzme u obzir prevoz i carina i ono koliko se ugradi neko ko ih uvozi smesna je cena za koju se orodaju kod nas. Automatski to prvo treba da izazove sumnju o tome da li je km prava, plus da ne pricam to u kakvom je stanju auto uvezen. Vrlo cesto uvoznici imaju svoje servise u inostranstvu sto povlaci da kupuju da ne kazem sta, lepo ih limarijski i mehanicki nabudze da sve zvuci fino i prodaju jadniku u Srbiji koji uskoro najebe.
Uvoznicima se jedino isplati da kupe krsinu koja je najverovatnije lupana i da ga tamo srede i onda uvezu, a da kupe auto koji je u voznom stanju i korektan se sigurno ne isplati jer taj auto i u Austriji, Italiji i Holandiji IMA CENU KOJA JE SLICNA ILI CAK VISA NEGO STO SU CENE KOD NAS.
Da li je realno da svaki touran 1.9 godista od 2003-2008. u Srbiji ima od 160.000-220.000km, s tim da najveci broj primeraka ima km ispod 200.000km?
Ljudi, pa u inostranstvu se auta voze i ne stoje u garazama i ne voze ih penzioneri od stana do groblja i nazad. Dizela kupuju da bi ga vozili dok sve funkcionise kako treba i posle ga prodaju Srbinu i Bugarinu da se pati sa skupim popravkama.
Ja licno prelazim oko 80 km dnevno od kuce do posla plus sto se jos malo predje i mimo toga. Na godisnjem nivou samo kuca-posao iznosi oko 22.000km, plus jos malo da racunamo oreko nek bude 25.000km. Znaci ja za 4 god predjem 100.000km, za 8 god 200.000, za 12 god 300.000km, za 16 god 400.000km.
Ovo koliko ja predjem sa mojim autom, naravno benzincem sa stag-om, je smesno u ondosu na km koju predju vozila u Austriji, a da ne pricam u Holandiji gde je oko Amsterdama autoput pa se od kuce do posla prelaze ogromne km.
Ako nisam u pravu slobodno me ispravite.
Ja sam 99% samo za kupovinu benzinca i ugradnju plina jer vec 10-ak godina tako vozim i po meni je najisplatljivije jer je ekonomocnije sto se potrosnje tice cak oli od famoznog dizela, a i odrzavanje je jeftinije nego na dizelu.
Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka