Ne mogu da pricam o DSG menjacu nista jer ga do sada nisam vozio. Moje licno misljenke i uverenje je bilo da DSG trosi ne kao stari obican ili tip-tronik menjac vec kao manuelni. Ja sam mislio da DSG ne sme da po gradu trosi vise od 8-9l naravno normale voznje. To mi ima smisla kao neka novija i poboljsanija tehnologija. Ako DSG trosi isto kao stariji automatik ne vidim logiku njihovog postojanja osim ako si toliko razmazen da ne zelis da osetis promenu brzine i imas toliko para da te njegova popravka kosta duplo vise od starijeg modela.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Ja sam hteo reci da je kod mene manuelni menjač, ne bi bila ništa manja potrošnja... jednostavno, takve su moje ture i moja noga na gasu... da je stari automatic umesto DSG-a kod mene, sigurno bi trošio više nego sa DSG-om... mogu ja ovu potrošnju smanjiti... imao sam večernje ture vozanja po gradu, bez nekih gužvi, bulevari, vijam semafore tako da sto manje stajem na njih, skrećem na uslovna kad mi se pali crveno isl... u takvom rezimu sam trošio možda 6l.
U svakom slučaju, ja sam prezadovoljan DSG-om, radom i potrošnjom...
DSG je manuelni menjac, nema razloga da se kvari više nego manuelni, sto se tiče mehaničkog dela menjača. Sto se tiče elektronskog, DSG ima elektroniku koju manuelni nema ali ni tu nema nekog specijalnog razloga za kvar. Kvačilo na njemu daleko duže traje nego kvačilo na manuelnom menjacu, plivajući zamajac ne znam koliko ima razlike u habanju ali DSG više čuva i menjac i kvačilo pa kontam da više čuva i zamajac... i manuelni menjac može da se pokvari pa će i ta reparacija izaći poprilično...
Mislim da već dosta servisa ima potrebno znanje za DSG menjace pa samim tim bi trebalo da se i smanji cena koja je dosad bila velika kad su u pitanju reparacije automatskih menjača... u svakom slučaju i sledeći auto će mi imati DSG ili već neki drugi ako bude bolji...
Sent from mighty voodoo magic
