da je a6 bi ti rekao iz topa da je tiptronic.. ali u a4 isto izgleda menjac za oboje.
multitronic ces najlakse videti kad das gas ..
multitronic
https://www.youtube.com/watch?v=aUh9VfaslxQtoptronic
https://www.youtube.com/watch?v=5F71erOhvTEnije bitno sto su drugaciji motori, primeti kako prvi drzi obrtaje na maksimumu svo vreme. imas ovde objasnjeno kako radi
http://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic .. nema uopste brzine mehanicke
dosta cesto crkavaju i odrzavani, zato licno ne bih uzimao.
ako nisi nikad vozio automatika jako je tesko objasniti sta je normalno a sta ne preko interneta..
-treba pri normalnoj voznji da menja brzine bez da ti ista trzne.. kao kad sam menjas pazljivo
-kad si pri punom gasu je normalno da malo trzne kad prebacuje pri vrhu obrtaja
-kad se zaustavljas skroz je ok da na samom kraju trzne malo
-kad pustis kocnicu treba sam da krece, sem ako je bas uzbrdo, onda treba da stoji u mestu
-kad je u D treba da ga drzi ili kocnica ili rucna
-normalno je da je malo bucniji kad je u D iz zaustavljen nego kad je u N
-kad prebacis u P je normalno da se pomeri malo napred/nazad ako nisi na ravnom
-prebaci iz D na desno u rucno saltanje i proveri jel sve radi. normalno je da mu treba sekunda-dve kad rucno saltas, meni brze sam prebacuje nego kad ja menjam. treba da drzi brzinu dok mu ili obrtaji ne dodju na crveno ili padnu do mere gde bi se ugasio, onda sam da jednu vise/manje
-levu nogu stavi ispod guzice!!! ja sam prva 2 dana nabadao kocnicu levom, jer krenem za kvacilo instinktivno.. kad nabodes kocnicu levom, zna da bude veselo

-ako u voznji ista trza, drka, nece da presalta i sl, zajebi radnju