Autor Tema: passat b5,5 gasi se turbina  (Pročitano 80377 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #60 poslato: Jul 07, 2011, 12:14:51 posle podne »
ljudi,sta god da crkne on ga baca u taj mod... tako da prvo dijagnostika,mada je on vec rekao da je radio turbinu,nema sanse da geometrija zariba za manje od 6 meseci i rekao je da je gledao vakum ventile za turbo,tako da ostaje samo maf i protokomer...

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #61 poslato: Jul 07, 2011, 11:18:52 posle podne »
@bobane egr ventil sam kupio nov,nije zatvoren,
sad cu da vam napise sve od pocetka
Ovako:
Auto sam kupio u novembru 2009god,pre godinu ipo dana otprilike,kad sam ga kupio normalno je radio i iso jedno 3-4meseca,tek tamo u martu,aprilu je poceo da me zeza,dakle desavalo mi se kad izadjem na auto put i malo ga stisnem on dodje do 110km/h i cim predje to izgubi snagu i nece da vuce uopste,i to se desavalo stalno,ja ga ugasim i upalim(resetujem ga) i on malo normalno radi i opet se isto desi,izgubi snagu.     Kupio sam bio polovan egr ventil jer ovaj moj je zaribao,ali ni taj polovan nije valjao pa sam onda kupio nov EGR ventil,oko 150e cini mi se da sam ga platio,i pre nego sto sam zamenio egr ventil ocistio sam izduvnu granu,komplet,auto je posle toga i menjanja egr ventila iso normalno jedno 2 meseca..

posle tih dva meseca poceo je da gubi snagu i da mi gasi turbinu u niskim obrtajima,u drugoij,trecoj,cetvrtoj brzini a pre toga nije tako,nego samo dodje do 110km/h u petoj brzini i nece vise da vuce,ne ko sad u niskim obrtajima,ispod 2000 obr,
ocistio sam turbinu jednom i opetr isto,skinuo sam turbinu opet i ocistio jos jednom i menjao neke ventile,ima ih 2-3 komada ja mislim,za turbinu su vezani nesto i opet isto se desavalo,vratio sam moje stare ventile jer su kako kaze majstor bili ok,a posle tog drugog ciscenja turbine na sastavu turbine i motora ja mislim mi je pisao ulje jer majstor nije dobro spojio,i dok je skidao turbinu treci put polomio mi neku cev na turbini,i tu cev sam ja naknadno kupio i zamenio mi je,ociscena su bila i vakum creva itd,znaci nema sta nije radjeno

e cetvrti put opet isto me zezalo i to sad najcesce i najvise u drugoj brzini da gasi turbinu i gubi snagu i ja popizdim vise i uzmem majstor mi skine turbinu jer i tad nije lepo spojio pa mi je pisala ulje,koje sam ja naknadno kupovao,i odnesem ljudima u turbo servisu na medaku i on covek uzme rasklopi turbinu i ocisti sve i kad sam dosao kod njega da podignem turbinu on mi je reko da turbina nije uopste ni ciscena niti otvarana,geometrija se rastelovala itd...on je sve to ocistio i pokazao mi i nastelovao geometriju i ja sam svojim ocima video da je ocisceno lepo,vratio sam turbinu na kolima i do sada,tj. do pre neki dan je auto vuko ko blesav,pun gas mu stisnem puni ko lud,ide u visokim obrtajima,nikakav probvlem,radilo je normalno jedno 6 meseci i sad opet isto

da napomenem da mi je taj covek sto mi je zadnji servisirao turbinu rakao da to nije krajnje resenje mog problema i da ce mozda morati da se steluju valjda neki ventili ili vakum,tako nesto
ali auto je radio 6 meseci bez problema i ja sam mislio da necu vise imati problema sa tim

takodje da napomenem da sam primetio da mi se turbina vise cuje nego pre,vise zvizdi,neznam da li to moze nesto da utice i bude uzrok mog problema
jer meni turbina ranije,pre tog poslednjeg ciscenja u turbo servisu nije se ni okterala kako treba,nije vrtela,to mi je reko taj majstor sto je cistio


e a sad mi se desava isto k na pocetku sto sam pisao,ko kad sam uzeo auto,dodje do 120km/h i nece vise,i to se desi jednom ili dva puta u toku voznje i ja ga ugasim i upalim i posle ide normalno,preko 120km/h i vise,ne zeza posle :huh:
« Poslednja izmena: Jul 07, 2011, 11:23:46 posle podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #62 poslato: Jul 08, 2011, 12:23:57 pre podne »
1. Promeni majstora.
2. Jel ti izbijen katalizator?
3. Ovo shto Gagi kaze, moze da bude i protokomer....
4. Pogledaj 1

5. Zavaljaj to i pazari puntojet, ima sve ko pasat sam manji gepek :) i imash garanciju 3 godine  lollol shala mala ;)
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #63 poslato: Jul 08, 2011, 01:06:25 pre podne »
ja se slazem sa @Shomi-jem,moras da menjas majstora... ja kad polomim nesto,ja to i kupim,ne trazim coveku koji dodje da placa moje greske...

ponavljam po stoti put,bilo sta da je crklo simptomi su ti isti,sve se manifestuje blokadom kompjutera,najobicnije vakum crevo da ti spadne isto ce da ti bude,nece hteti preko 120km/h itd,tj nece ti raditi na leru preko 3000 obrtaja

u blokadnom modu se ne otvara geometrija ,pa se i turbina cuje malo drugacije,jel ne nabija pritisak u usisnu granu... sto se tice pritiska turbine,prepunjavanja itd,njega regulise taj "maf" ili "map" kako ga ko krsti,to ti je senzor apsolutnog pritiska u usisnoj grani koji pravi turbina,zdruge strane imas protokomer koji meri kolicinu usisanog vazduha(protoka) i prema njoj regulise kolicinu goriva na diznama,tj kratko prosto receno regulise gas,sto se tice tih ventila za turbinu,to je klasican elekromagnetni ventil koji regulise zakretanje varijabile(geometrije),on je zakacen na komp ,postoje dva ta ventila,jedno vakum crevo ti ide iz vakum pumpe u taj ventil,pa iz tog prvog ide u drugi,pa iz tog drugog se kaci na membranu koja povlaci polugu od "geometrije" ... mozes i sam da vidis da li taj vakum vuce polugu,tj da li je zaribala geometrija,mada ja cisto sumnjam,posto je ciscena,ona obicno zariba u prolece posle zime,posto zimi vozis na nizim obrtajima...  bilo sta da crkne od svega ovoga simptomi su ti isti,nekad oce,nekad nece,zato opet govorim,zakaci ga na komp... ti si meni pomogao,ja pokusavam tebi ali neces da me slusas... ovo sad je moj domen... u krajnjem slucaju dodji ja cu da ga zakacim na komp da vidimo sta je...  biggrin biggrin

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #64 poslato: Jul 08, 2011, 06:32:45 posle podne »
ma promenio sam ja majstora  biggrin
sad vozim kod coveka koji radi u skodinom ovlascenom servisu,i treba da ga zovem da odem da pogleda na dijagnostici koju gresku je izbacio,pa ce mo videti dalje,za sada nemam nikakve primedbe na ovog novog majstora,menjao mi je homokineticki zglob,pre neki dan termostat i sve je ok  biggrin

@Gagi care ako ovaj nezna sta je dolazim kod tebe  beer

@Shomi ovo mi je prvi dizel i vise NE
samo benzince sam vozio do sada i najbolji su,da sam znao tada uzeo bi 1.8T  wub
  champ1

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #65 poslato: Jul 13, 2011, 07:26:57 posle podne »
drustvo preporuka za nekog dobrog majstora,ko ima dobru dijagnostiku i moze da mi vidi sta je zapamtilo kao gresku sad?  vezano za turbinu sto me sad zaebava....

  champ1

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #66 poslato: Jul 13, 2011, 07:44:52 posle podne »
recimo vw tech

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 873
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #67 poslato: Jul 13, 2011, 11:51:05 posle podne »
+1
Nisam imao direktni kontakt sa njim, jer sam iz NSa, ali mu jesam poslao par ljudi i svi su za sad zadovoljni.

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #68 poslato: Jul 14, 2011, 07:39:44 posle podne »
ljudi da vam kazem nesto... ciscenje turbine moze da pomogne samo donekle. zavisi koliko dugo se javlja problem. stvar je u tome da ako problem postoji duze vreme turbina radi u overboostu tako da se tu javljaju temperature koje nisu predvidjene! samim time dolazi do krivljenja radnog dela geometrije i tako da ona moze biti cista ali ce i dalje da glavi. sto se zavuka tice koji je acca opisao uglavnom dolazi sa impelera tj radnog kola tubrine jer se vremenom pojavljuju zubici na krilcima koji pri visokim obrtajima seku vazduh i samim time prave rezonancu. druga mogucnost pojacanog zvuka je izbijen katalizator. uglavnom za takve slucajeve ramont je jedino resenje. to podrazumeva zamenu potrosenih delova i ponovno balansiranje radnog kola.
Say no to spark plugs!

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #69 poslato: Jul 15, 2011, 01:42:46 pre podne »
pa covek je rekao da je radio turbinu,on se ne zali na turbinu nego na "stand by mode" ,samo je opisao da mu se desavalo to isto pa je cistio turbinu i onda je bilo "ok"

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #70 poslato: Jul 16, 2011, 02:12:11 pre podne »
vidim stra je radio ali nigde ne pominje zamenu delova vec samo ciscenje.  mada nije bitno safe mode je i dalje prisutan.
Say no to spark plugs!

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #71 poslato: Jul 16, 2011, 07:33:52 posle podne »
menjani su oni ventili,stavio sam druge i isto se desavalo sa njima,pa sam vratio moje,sve u svemu auto dodje do 120km i nece brze,onda ga ugasim i upalim i radi normalno,
zvao  sam ovog coveka gde sam radio turbinu i reko mi da dodjem da pogleda,moguce da  se  geometrija ponovo zaprljala iz nekog razloga,ko zna,a da dajem pare ponovo 150e ne pada mi napamet...
  champ1

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #72 poslato: Jul 16, 2011, 11:49:44 posle podne »
ne znam sta ce tebi bit,moj ti je savet da to sto pre napravis,ja sam imao ,blago receno havariju turbine pre neki dan kad sam bio poslom za cg,kod mojkovca pri povratku u pola jedan ujutru na pasata b5 1.9 tdi 81kw bez ikakvih naznaka je skroz riknula,samo je auto izgubio snagu,srecom bilo blizu jedno svetlo.sta da vidis,nista,jer se auto nije vidoe do dima iza auspuha,ugasim,i cekam slep 2 sata,majstor sutra pogledao,kako on kaze pukla nacisto,sve izlomljeno,srecom ,kaze ugasdio si ga odmah,potrosio bih ti zadnji gram ulja za deset minuta,napominjema auto redovno servisiran,motor u top stanju bio do tad,mozda je off,al cisto da kazem da budes oprezan,pogotovu na duze relacije da li smes krenuti sa takvim autom
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #73 poslato: Jul 17, 2011, 01:04:32 pre podne »
prosle godine sam otiso na more sa takvom turbinom i nije me uopste zezao,iso sam i u selo 350km od beograda i sve ok,nece me ostaviti nigde nego me nervira sto se to desava,resicu pothitno to  ;)
  champ1

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #74 poslato: Jul 17, 2011, 10:46:23 pre podne »
Ti koliko muka imas sa tom turbinom bolje da kupis drugu

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #75 poslato: Jul 17, 2011, 12:58:20 posle podne »
pa bolje,ali pitanje je zasto se zaprlja ta turbina toliko,geometrija itd,dzabe stavim drugu i posle 6meseci opet isto bude,moram da pogledam i onu izduvnu granu da ocistim itd...turbina je dobra,gledao je covek kad je rastavljao i kaze da je ok,e sad samo da nadjemo razlog zasto se prlja tako brzo,neznam kako da proverim da li mi je skinut katalizator?
moze da i to zeza
  champ1

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #76 poslato: Jul 17, 2011, 01:11:48 posle podne »
Najverovatnije da nije, a i EGR treba da pogledas. Jer svi izduvni gasovi se ponovo vracaju preko tog sistema na ponovno sagorevanje. Tako da ako se tako cesto zaprlja, velika mogucnost je da mnogo vise vraca garezi nego sto bi trebalo.  I proveri crevo od turbine i iberlaufa, da negura ulje u turbinu + povracaj izduvnih gasova i pravi koksovanje.
Boban-Rus

Van mreže Six

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B8
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #77 poslato: Jul 19, 2011, 12:38:37 pre podne »
Uf, i ja imam isti problem od kada sam uvezao passata, ali kakav je zakon ... predjoh vec 15Hkm sa "laganom" voznjom i bez cackanja turbine, mada me  @vw tech - uplasi a bome ima logike ta prica. Jednostavno, davno sam imao taj problem na Golfu isto PD. , ocistio i posle 20-ak Hkm opet zagusila, medjutim ,posto je bio zimski period, vozio sam tako i verovali ili ne,prosto proradila, valjda je sagorelo...j.b.g. Pa nisam dizao frku,dok evo ne procitah @VW tech-a , i sada me boli glava ... bonk
Six

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #78 poslato: Jul 19, 2011, 12:42:38 pre podne »
Najverovatnije da nije, a i EGR treba da pogledas. Jer svi izduvni gasovi se ponovo vracaju preko tog sistema na ponovno sagorevanje. Tako da ako se tako cesto zaprlja, velika mogucnost je da mnogo vise vraca garezi nego sto bi trebalo.  I proveri crevo od turbine i iberlaufa, da negura ulje u turbinu + povracaj izduvnih gasova i pravi koksovanje.
bobane egr ventil je stavljen nov prosle godine tako da ne bi trebalo on da zaebava,moram to da resim pre polaska na more
  champ1

Van mreže Six

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B8
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #79 poslato: Jul 19, 2011, 12:55:08 pre podne »
Ne bih da pametujem,ali  - lako je moguce i ja licno verujem da je opet garez problem i ciscenje resava. No' svi se nadamo da ces resiti brzo i sto jeftinije ...mada se plasim VW-Tech-ove price..., koliko sam skapirao ,ne spominjes u remontu turbine nista od delova da je menjato sem ciscenja. Moj kolega je pre 2-nedelje na Skodi Oktaviji 2006-god. od 105ks imao problem sa turbinom,samo u toku voznje prozvizdala,bruka kako se culo. Servis, skidanje i remont - Ukupno 350Eu + novo ulje u motor,filter i eto zajebancije,a presla 130Hkm.Puklo neko malo peraje, j.b.g nisam strucan na temu.
Six