Pozdrav svima, mozda je bilo postova na ovu temu, ali nisam nasao, pa pisem novi.. Imam par problemcica, koji mozda poticu od menjaca, mozda ne, ko zna mozda i prepozna

Auto je VW Passat B6 2.0 BlueTDI 105kw

Prvi problem je da prilikom usporavanja motor, ili sta god, ukoci dosta vise na brzini od 25 do 15 km/h. Nakon 15km/h kao da se otkaci nesto sto ga kocilo i nastavi dalje glatko da usporava. Drugi problem, voznja u gradskim uslovima je stalno na niskom broju obrtaja, 1100-1200, nece da prebaci u manju brzinu sve dok ne pritisnem naglo papucicu gasa. Isto kada idem uzbrdo, u stanju je da izadje u sestoj brzini na 1200 obrtaja, sve dok ne pritisnem naglo papucicu gasa da prebaci u nizi prenos. Mozda je ovo normalno za DSG menjace, mozda i nije, ne znam.. Treci problem, kada auto stoji duze na parkingu preko dana, zagreje se vise, kada krenem menjac malo cima prilikom saltanja brzina, i obicno pri nizim brzinama i obrtajima, i hoce da zatrese malo auto prilikom zaustavljanja, kao da kvacilo ne odvaja lepo.
Pored ovih problema, auto kao da ima manje snage, tromije ubrzava, mada mozda je i zbog toga jer ubrzava od 1100 obrtaja, ne prebacuje u nizi stepen ako ne pritisnem papucicu malo vise.
Ulje i filter menjaca zamenjeni pre 12000km, veliki i mali servis uradjeni sada, zamenjena klapna gasa, zamenjen motor klapne usisne grane, ventil na turbini (pocepala se membrana na starom pa nije otvarao turbinu kako mi je majstor rekao), egr ociscen, iako je minimalno bio zaprljan. DPF cist, na dijagnostici pokazuje par grama zaprljanost. Jedina greska koju prijavljuje na dijagnostici je grejac rezervoara AdBlue tecnosti, i Ad tecnost se ne trosi, verovatno zbog tog grejaca. I prikazuje problem s naponom zbog LED osvetljenja enterijera, ali sam porucio druge diode, pa cu to da zamenim..

Da li neko zna u cemu moze biti problem, i kako resiti? Hvala
