ma sta ocekujes od smeca uzet za 7e.
Bitno je ovo.
Ujutro pre no sto sam je kresno
ukljucim obd2 temperatura motora 5 stepeni
auto kresne iz prve. Nema onih vibracija. nema
neravnomernog rada motora. Jednostavno broji.
I sad malo logike....
Starija auta su imali cok ( sauh )
Kad je hladan izvuces cok upalis auto malo se
zagreje i po sluhu osetis da trebas vratit cok jer
auto ce ti se ugasit ili radit na visim obrtajima.
Ovde kompjuter nema sluha . On ne zna da je vani 2-5 stepeni
vec cita parametre koja mu je slao senzor ( 64 stepeni )
i to je to. Radi smesu goriva za tu temperaturu, nema sluha da vidi
da motor samo sto se ne raspadne....

Naravno dijagnostika ga ne cita ko neispravan i majstor samo
vidi da nema greske i pocinje... prvo filter za gorivo pa znas
danas nemas kvalitet sve je fuseraj...idi promeni filter.
nakon filtera ma mozda ti negde gubi vakum daj da vidimo creva..
pa tandem pumpa lepljena mozda ujutro nema pritisak....
na kraju ma dizne garant one gumice ti ne dihtuju pa ti curi gorivo
u klipove pa dok to izbaci nece da upali i sve tako u nedogled
a od trojice kod kojih sam bio nit jedan ( NITJEDAN ) nije reko
ostavi auto ujutro da vidimo pre palenja da iscitamo parametre.
Od sad si auto servisiram sam. Ne dam nikome da ga takne.
PS ja se raspisao ( valjda od srece nakon nekoliko meseci da
vidis da je auto ok i da mu nije nista )...

Ovo je gotovo znaci resen problem moze katanac a mozete ga i pod sticki
jer na netu sam sreo puno pitanja za ovaj problem a nigde odgovora za
senzor za temperaturu. I savet uzmite si OBD2 sa ebaya
Kinesko smece od 5 dolara ali pomaze.