Autor Tema: golf mk2 tdi  (Pročitano 3632 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-122
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #20 poslato: April 30, 2015, 05:53:39 posle podne »
jesi i dosadan sa legalizacijom u PM
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1807
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #21 poslato: April 30, 2015, 07:34:36 posle podne »
Jesam u PM, što sam čoveku rekao da razmisli šta i kako sa autom pre nego sredi carinu za 200€, plati majstora 500€ i pokupuje zlatne delove.
P.S. šta tražiš od delova. Ako se odlučiš za prednji nosač od dvojke, imam ti ja hidro nosač (bomba) prešo oko 10.000km. Ne treba mi, tvoj je za cenu poštarine. Od pedala ću se teže rastati, ali sam ih platio "crvenu" sa potenciometrom gasa i MAP senzorom.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 35
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #22 poslato: April 30, 2015, 09:43:55 posle podne »
@Raca1 odgovara li mu prednji most od pasata b4 bez prepravki? mislim da je kacenje na sasiju malo drugacije na pasata nego na dvojku,tj oni prednji sarafi su malo pod uglom dok su na dvojku i trojku ravni.

Van mreže Zlobica

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Age: 42
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 2
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #23 poslato: April 30, 2015, 10:03:36 posle podne »
Znam da Agencija za bezbednost saobraćaja zeza, prijatelju jednom je crkao motor u golfu 2, on uzme stranca al iz jette, isto godište, kubikaža,..., ocarini ga, sve uradi a na registraciji je stalo jer su zvali verovatno ovlašćenog predstavnika (Porsche SCG), koji je rekao da se ti motori nisu nikad ubacivali u golfa. Onda on nazvao prijatelja-rođaka, mislim u Leskovcu i tamo sve odrade, mislim na registraciju, kad je prošlo neko vreme on ga prevede na naše tablice-opštinu. Posle toga sam se raspitao kod stručnog lica, za brojeve i objasnio mi da se nije verovatno moglo to obaviti jer u broju motora ima oznaka da je to jetta, samim tim nikad se nije ubacivalo u golfa. Pitao sam ga za moj slučaj i rekao je da 99% može al da proverim, tada mi je rekao i da ne može da se ubaci, naprimer iz pasata u A4 motor, iako su isti, da je ista kubikaža, godište,..., da uvek pravi problem ovlašćeni prestavnik sa brojom, ako me razumeš.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1807
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #24 poslato: April 30, 2015, 11:52:31 posle podne »
Iskombinuj prednji most od Passata B4 i nosač hladnjaka od G2, nema prepravki. Nosač motora od G3 bi trebao biti isti kao i na Passatu, pa mislim da ne moraš da tražiš novi. Možeš i nosač hladnjaka od Passata, ali ako imaš duboke branike i odsečeš kuke sa nosača. Sa pasatovim nosačem će ti hladnjak vode biti u ravni sa veznim limom, a ne pod uglom kao kod G2. Neko ti je već rekao za kućište za filter vazduha Toledo MK1 TDI bez prepravki (može i od G2 GTD sa prepravkama ka MAF-u, protokomeru). Ako ideš sa klimom trebaju ti dupli ventilatori sa hladnjakom, fabrički Toledo MK1. Zadnji most od G3 ima dva šrafa više iza balans štangle. Njih možeš da zanemariš, ali je bolje da "iskemijaš" i ušrafiš u karoseriju. Pedale od Passata naležu na sve šrafove 100%, trebaš probušiti jednu rupu za šraf koji ide sa nosača servo kočnice i cilindra kvačila, jednu rupu za cilindar kvačila, i ostaje da dodaš još jedan šraf koji postoji kod passat pedala. Moj ti je savet da prvo ubaciš zadnji most od G3 i ubaciš motor. Kad je motor u šasiji lakše ćeš sve sagledati. Prednji most zameni kad nađeš. Ja sam prednji most sa nosačem hladnjaka i nosačem motora platio 1500 din., a najskuplje na šta sam naišao je 20€ samo za most.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Zlobica

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Age: 42
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 2
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #25 poslato: Maj 01, 2015, 01:57:08 pre podne »
Hvala svima na savetima, neke stvari nisam znao a kad počnu radovi biće potrebno još saveta, predloga,...
Najviše se dvoumim dal prvo da ofarbam školjku i onda radim prepravke ili da sve uradim i onda farbam.

Al još dok nisam počeo, dobro bi mi došao neki predlog, spolja hoću da izgleda kao obična dvojka, ništa preterano, stavio bi rubove-plastične, možda duboke branike, zatamljena stakla al ne previše, dvoumim se dal da ostavim lajsne na vratima.

Van mreže MarkoKZS

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 37
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Golf 2 GTI 16v
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #26 poslato: Maj 07, 2015, 12:51:02 pre podne »
Super projekat! Raspitaj se jos malo za prebacivanje, jer ako ne ubacujes motor iste kubikaze i kilovata morace sa masinskog da dobijes dozvolu za ugradnju. Fora je da proveravaju da li ta sasija moze da izdrzi taj motor. Kosta preko 30000RSD. Meni je receno da se makar jedan KW ne posudara da moram da radim odobrenje, atest, kako li vec. Raspitaj se dobro. Pitaj i u SUP-u, nekoj agenciji...

Van mreže MarkoKZS

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 37
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Golf 2 GTI 16v
Odg: golf mk2 tdi
« Odgovor #27 poslato: Maj 07, 2015, 12:59:12 pre podne »
Lik je kupio bio kompletan motor 1.8 8v da bi ga ubacio u mk1 i odustao jer je kasnije saznao da moraju da izadju ovi sa masinskog fakulteta da utvrde da li ta sasija moze da izdrzi taj motor i da za to plati 30-ak hiljada. Podrzavam projekat, ali se raspitaj do detalja. Pitaj i nekog na tehnickom. Ja se od februara raspitivao za to, ali imam dva ista motora, pa mi treba samo papir da je taj drugi na mom imenu i da ce na tehnickom samo da provere brojeve pa da to kasnije ubacim u saobracajnu.