Za Milana_Mi
Auto je pola moj pola firmin, koga vozim i privatno, po dogovoru.
Presao je sada vec 132 000 i nije imao problem sa menjacem nikad.servisi radjeni kako treba.Vozio ga je pre mene vrlo pazljiv covek, iz firme. Menjane su mu 1 i 4 dizna.Ja sam sa njim presao 8 000 km, znaci od 124 000 do 132 000 km.
Za ovih 8000 mogu reci a pise i na forumima , mora se cesce koristiti parkirna, ne ostavljati automatski menjac nategnut, nizbrdo , uzbrdo i slicno.
mala digresija:
u firmi smo imali 5 mercedesa e klase i svima su stradali automatik menjaci do 200 000km , zamena kosta 5500 evra, i pored servisa u ovlascenjim mercedes servisima.
Vozili su ih profesionalni vozaci ali mislim da su siledjije.
u to vreme smo imali dve toyote Camry 2004 , 2.4 litra benzin koje su presle po 300 000 km i nista sem potrosnih materijala. Automatici perfektni, nista do 300 000km a verovatno i dalje. ja sam vozio Camry 3.5 6v , 286ks. Presao sam sa njim 60000 km. Perfektan menjac.
Posle toga RAV 4 nov, 2.0 benzin,102 000km po Srbiji za 1.5 godina. Odlican auto ali brate, ubih se od saltanja.
pa posle 30 000km Suzuki SX4 , 4w, 2.0 DDis nov, menjac 6 brzina. Takodje ubih se od saltanja.3 meseca sam vozio pasata dizel 5 brzina, elasticniji nego Toyota i Suzuki ali isto saltanje.
Sada vozim ovog passata. Kada sam ga probao , odusevio sam se promenom brzina. Odmaram se dok vozim. Stvar ukusa i potreba. Ja imam 5 banke i nikad vise u auto sa manuelnim menjacem

, dosta brate saltanja, umorio sam se.Mladji neka se dokazuju. Troskove cemo pratiti i bicete obavestavani.
pozdrav
