Autor Tema: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...  (Pročitano 14449 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #20 poslato: Avgust 29, 2012, 08:54:45 pre podne »
Za Pimbe a
Prvi servis je uradjen na 100 000km
drugi ce biti na 175 000 km
Hvala na linku , procitao sam ga ranije.
Zelim da prekinem nadmudrivanje, izvestavacu Vas redovno sta se desava,Ali da je udobna voznja sa njim to je sigurno.brzine menja munjevito to je sigurno, imam sklopljen dogovor sa mehanicarem da ako negde stanem on snosi sve troskove, naravno na servisu menjam sve sto kaze sa delovima od proizvodjaca koji su za prvu ugradnju. Skoro sam promenio prednje diskove i plocice koji su od prve ugradnje 128 000 km i nosace balans stangle, koji definitivnostradaju kod ovog passata, to sam platio 230 evrasve sa rukama. Ne mrda na 190 km/h na autoputu Nis-Bg. Toyota Camry 3.5 v6, 286ks je sigurno je najbolji auto koji sam vozio, 60 000km,2009 god,pogledajte taj auto ali on je do Bg i nazad do nisa na 140km/h trosio 60litara supera a ovaj 32 litra. Jedino mozda bi mogao kick down da se ukljucuje na blazi pritisak ili je to mozda zbog starosti pa ako neko ima podatke o tome kada se kod ovog modela ukljucuje kick down neka napise.
Pozdrav svima i bez malicioznosti molim.


EDIT.  http://www.myturbodiesel.com/1000q/DSG-faq-VW-Audi.htm
Ovaj link daje korisne savete za servis DSG menjaca i kaze svakih 40 000 milja ili 60 000km.

EDIT 2.  Citao sam malo na netu
sigurno servis na 40 000 milja ili 60 000km
kosta oko 250 evra, svi ovlasceni servisi vw imaju opremu
DSG stedi 5 posto goriva u odnosu na manuelni menjac kod comon rail motora i to kada se racuna dsg kosta 0.5 dinara po km i usteda goriva je tolika.
realno prednost je laksa voznja narocitoo za ljude sa vekim kilometrazama.U upustvu se kaze da je potrebno koristiti parkirnu kocnicu.
Videcemo sta ce reci praksa.
pozdrav
« Poslednja izmena: Avgust 30, 2012, 02:28:39 posle podne od strane martini_u_kuci »

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #21 poslato: Avgust 30, 2012, 02:27:22 posle podne »
@sjovica, koristi opciju edit, nemoj da kucas post za postom ;)

Van mreže kruska

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1812
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +79/-68
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #22 poslato: Avgust 30, 2012, 04:05:03 posle podne »
Moja skoda ima taj dsg mjenjac i stvarno je dobar za voznju, i nema problema za sada, mada to majka vozi i ne cima ga na semaforima i slicno. Ali imam druga koji vozi golfa 6 GTI, njemu konstantno crkva DSG, i kvarovi su veliki svaki put bar 500e.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #23 poslato: Avgust 30, 2012, 04:17:27 posle podne »
sjovice koliko dugo imas tog pasata , kazes da te dobro sluzi sa tim menjacem
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #24 poslato: Septembar 01, 2012, 09:00:55 pre podne »
Za Milana_Mi
Auto je pola moj pola firmin, koga vozim i privatno, po dogovoru.
Presao je sada vec 132 000 i nije imao problem sa menjacem nikad.servisi radjeni kako treba.Vozio ga je pre mene vrlo pazljiv covek, iz firme. Menjane su mu 1 i 4 dizna.Ja sam sa njim presao 8 000 km, znaci od 124 000 do 132 000 km.
Za ovih 8000 mogu reci a pise i na forumima , mora se cesce koristiti parkirna, ne ostavljati automatski menjac nategnut, nizbrdo , uzbrdo i slicno.
mala digresija:
u firmi smo imali 5 mercedesa e klase i svima su stradali automatik menjaci do 200 000km , zamena kosta 5500 evra, i pored servisa u ovlascenjim mercedes servisima.
Vozili su ih profesionalni vozaci ali mislim da su siledjije.
u to vreme smo imali dve toyote Camry 2004 , 2.4 litra benzin koje su presle po 300 000 km i nista sem potrosnih materijala. Automatici perfektni, nista do 300 000km a verovatno i dalje. ja sam vozio Camry 3.5  6v , 286ks. Presao sam sa njim 60000 km. Perfektan menjac.
Posle toga RAV 4 nov, 2.0 benzin,102 000km po Srbiji za 1.5 godina. Odlican auto ali brate, ubih se od saltanja.
pa posle 30 000km Suzuki SX4 , 4w, 2.0 DDis nov, menjac 6 brzina. Takodje ubih se od saltanja.3 meseca sam vozio pasata dizel 5 brzina, elasticniji nego Toyota i Suzuki ali isto saltanje.
Sada vozim ovog passata. Kada sam ga probao , odusevio sam se promenom brzina. Odmaram se dok vozim. Stvar ukusa i potreba. Ja imam 5 banke i nikad vise u auto sa manuelnim menjacem beer, dosta brate saltanja, umorio sam se.Mladji neka se dokazuju. Troskove cemo pratiti i bicete obavestavani.
pozdrav beer





Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #25 poslato: Septembar 01, 2012, 10:52:37 pre podne »
nemoj pogresno da shvatas nikoga , niko te ne nadmudruje i zeza , stvar je cistog misljenja i iskustva ko vozi te automobile , ja nisam licno nikada vozio auto sa dsg-om pa me zanima koliko je pouzdan itd...ali 8000 km je malo za ocenu , a ja sam razumeo da si presao 50 kao i 132.000km ukupno , ako menjac ne moze da izdrzi barem jedan motor normalno onda ebes taj menjas , tako ja makar razmisljam , a vidim po postovima da u zavisnosti od modela bas i nije sjajan , tako makar kazu drugi clanovi ... sjajno je to sto ces da izbacis obavestenje sta se kvari i koliko kosta i  gde moze da se menja eto to je jedna korisna informacija . a ovo za godine i ja imam strica 56+ mrzi ga da sedne u auto koliko je presao kilometara ... pozzz  beer
« Poslednja izmena: Septembar 01, 2012, 10:54:49 pre podne od strane milan_b mk1 »
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #26 poslato: Septembar 01, 2012, 01:19:26 posle podne »
za Milana
Definitivno nema vise auta koji ce da prelazi mnogo kilometara bez servisa i peripetija i prepreka koje stvaraju euronorme.Na stranim forumima se cita da servis DSG na 60 000 km kosta od 250 do 350 eura. Ali i taj menjac zato sto brzo menja brzine i ne gubi mnogo u prenosu stedi i gorivo i do 10% od manuelnog a do 15% od drugih klasicnih automatika.Ja sam sracunao da on isplacuje svoj servis. moja raacunica pokazuje 50 dinara, min na 100km.na 60 000km to je 30 000 dinara.,eto para za servis. Benefit je odlicna promena brzina. Pazi ja vozim VW vrlo malo ali ih u firmi imamo dosta i pratimo troskove.Ovo oko troskova sam proverio licno i to je sigurno.
na stranim sajtovima za cene polovnih automobila vozila su skuplja sa ovim menjacem nego li sa obicnim. Ne razumem zasto neki modeli imaju petostepeni menjac manuelni, na autoputu su to veoma skupa vozila po pitanju potrosnje.
Mislim da kod dolaze polovna vozila sa vracenom kilometrazom  i falsifikovanim servisima i eto problema posle.
DSG i dalje se usavrsava i primenjuje i sigurasam da je ok.
Pozdrav

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #27 poslato: Septembar 03, 2012, 07:58:34 pre podne »
za Pimbea
Juce sam na televiziji gledao SAT emisuju Alvirovica,prestavili su vrh ponude AUDI ja Audi RS8 sa 7 brzina DSG menjacem. Pimbe, DSG je vrsta automatskog menjaca.
Sto se tice trajnosti sigurno traje koliko i motor 300 000 km. To sto mi kupimo auto sa 300 000km kao auto sa 145 000 i tako ga uvezemo , to je nasa greska.
pozdrav

Van mreže branislav89

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 16Z/9N3
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #28 poslato: Septembar 03, 2012, 09:59:14 pre podne »
Zavisi sta tumacis pod pojmom automatski menjac. Prosto receno, DSG je klasican menjac samo sto menjanje brzina se vrsi putem kompjutera. U strucnoj terminologiji on se naziva Automatizovani menjac. Presnos snage se vrsi putem dve "lamele" postavljene jedna ispred druge. Jedna lamela je neparne brzine, druga za parne. Postoje dva vratila koja se nalaze jedna unutar drugog i koje su povezane sa lamelama a sa druge strane sa odgovarajucim brzinama.
"Zivot je ono što prođe dok mi radimo nešto drugo."

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #29 poslato: Septembar 03, 2012, 10:22:02 pre podne »
Ako je Alvirović rekao da je DSG automatik onda to sigurno tako :D

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #30 poslato: Septembar 03, 2012, 10:40:45 pre podne »
Auu ala se vi otisli daleko sa ovime. DSG menjac - kao menjac je vrh. Ali ecu u menjacu strada ili komp,to im je boljka velika,bar za benzince,pogotovu gti i nema veze kako se vozi i koliko je presao. Meni je poceo da crkava sa 47.000km,drugaru na 6 gti na 32 hilj.,a i mehanicki su ziv q na istim modelima.
DSG je jedan od par vrsta automackog menjaca,ujedno proglasen za najgori i sa najvise kvarova.

@Sjovica - gde si nasao da uporedjujes japanska kola sa automackim menjacem i evropska,japanci su mama i tata za automatike.

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Iskustva sa motorom bkd i dsg mjenjacem...
« Odgovor #31 poslato: Septembar 03, 2012, 04:14:59 posle podne »
Alvirovic je u svojoj emisiji prestavio novi Audi RS8 sa dsg menjacem sa 7 brzina. Ni ja ga ne simpatisem.
Slazem se da je japanski menjac automatik odlican ,ja sam vozio nisan patrol 4000 kubika,6 redno, benzinac u Boliviji 100 000 km,276 ks i nikada nisam imao ni jedan problem ni sa autom ni sa menjacem.medjutim trose mnogo i do 15 % goriva ide na menjac.najpoznatija japanska fabrika automatika je nastala iz nissana, pa sa toyotom pa su sada samostalni i imaju dve fabrike u SAD.
ne zaboravite da u srbiji se voze auta koja su falsifikovana po kilometrazi i odrzavanju i da se takvi menjaci voze u srbiji.passat sa dsg presao 125 000km i 2007 godiste vredi kao pola novog, po matematici 13 000evra.Vi ga kupite za 9000evra.
zarada dilera je 700 evra,500 transport i 700 evra sredjivanje losim delovima u nekoj rupi u Nemackoj.
Znaci kupili ste pasata koji je kostao 7100 evra.i taj je presao 300 000km ima pola turkis delova i takav se vozi u srbiji i kazete los motor i menjac.
ja sam presao sa dsgom ponavljam  samo 7000km i vozio sam svasta ,preko 1.4 miliona km ali ni jedan nema takve vozne karakteristike kao DSG na mom passatu.
jedino me plasi sto sam uzeo 170ks i  350 nm i mislim da je to gornja granica. sta bi to bilo kada bi ste tako jak motor sa takvim momentom uparili sa japancima, automatskim menjacem  iz tih serija o kojima pricate a ja sam ih i vozio i to dosta. Pukli bi na 80 000km.
ne mesajte babe i zabe.Ja samo pricam ono sto sam vozio i koje utiske imam, a vozio sam stvarno mnogo 25 god na 4 kontinenta.
Videcemo sta ce biti u buducnosti ali DSG sigurno ima buducnost jer je to genijalna ideja da se skrati vreme promene brzine a time i stedi gorivo i slicno. Gledajte Alvirovica( u reprizi) i audi rs8 sa DSGom, 7 brzina a ne kako rece jedan na forumu 8.
i ako ima nekih zajebancija oko elektronike sredice Svabe to.
malo sam ostareo i raspricao sam se.
pozdrav biggrin beer driving