Autor Tema: Tuning Srbija  (Pročitano 6618 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 01, 2011, 03:37:35 posle podne »
Tunirati golfa2 i golfa4 su dve različite stvari, bar koliko sam ja čitao po netu jer kod četvorke ima dosta više "kvaka" što je nekome olakšavajuća, a nekome otežavajuća okolnost.

Npr ovaj slovenac je mogao više da uradi oko usisa i dovođenje hladnog vazhuda
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 01, 2011, 03:46:23 posle podne »
ne bavim se toliko tuningom zato sto mi finansije ne dozvoljavaju a za tako nesto je potrebno dosta para, ali imam brata u francuskoj koji je zaludjen za tuning i koji vozi trenutno m5 skoro na svim king of europe trkama, iz price sa njim sam shvatio da oni tamo mnogo para ulazu u to i stvarno rade ne profi nacin, obicno sto rade jeste ubacivanje turbine (koja obicno kosta od 2500e pa na vise) na neke motore koji mogu to da izdrze, i sve to posle ubace recimo u pezo 205 ili golfa 2, trenutno sto rade on i njegov drug (sami bez ikakvih majstora) jeste ubacivanje kompletnog trapa i motora od mitsubishi evo na pezo 106, mitsubishi su isli u Irsku da kupe i dovezli u francusku, mogu misliti koliko samo to kosta, tako da mislim da je kod nas nemoguc takav neki sport bas zbog finansija.
Nadam se da nisam skrenuo sa teme ali sam hteo samo da pokusam da objasnim koliko se to tamo ozbiljnije radi, i koliko para oni ulazu u neke projekte..

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 01, 2011, 05:27:06 posle podne »
@wele navedi po imenu i ulici gdje se nalaze tuning druzine 1,2 i 3
@nikola calasan ako si vec clan tog foruma posalji slovencu pp i pitaj koliko hiljada eura je uvalio u motor, ta informacija bi ovde bila korisna mnogim koji bi da se jebu a da im ne udje
@nikola gti "nebavim se tuningom zato sto mi finansije ne dozvoljavaju"... ma ajde. a da ti mozda ne nedostaje znanje?
@wele druzina broj 1 je iskljucivo servis za ugradnju plina a da se bave tuningom cuo sam od tebe i od zverka. da se tim bave znao bi jos neko u srbiji ili sire. znaci njihovo tuniranje zaboravi. golf gti nosi metalni g-cat katalizator identican katalizatorima koji nose trkacki automobili grupe ST i nepostoji nijedan jedini razlog za njegovo skidanje.
tuning druzine 2 i 3 nisu vrijedne pomena jer cipovanje tdi motora koje rade uspjesno ce se jos malo obavljati na svakom drugom kiosku za stampu.
niko od srpskih cip tunera ne pominje da softversko povecavanje pritiska turba razvaljuje cilindre motora i skoro za duplo skracuje zivot plivajucem zamajcu.
dalje isto treba zaboraviti ikakvu vrstu tuninga na bilo kom motoru koji ima predjenih vise od 100 000km. znaci stavi nove karike i letece lezajeve pa onda nesto radi ako hoces da je kako treba da nebi posle majstor bio kriv ili losa mapa ili nesto trece. tunira se motor iskljucivo sa zdravim blokom klipovima i radilicom! to su dijelovi koji trpe najvece udare i pritiske. slovenac ni svi ostali koji se tim bave i imaju nekog znanja sigurno nije za dzaba platio 800-900eu ono kvacilo jer zna da golfovo nece izdrzati puno preko 200ks. sta kad bi neki tuner u srbiji rekao musteriji kupi mi prvo kvacilo od 900-1000eu pa nastavljamo s radovima? izasao bi prvo na vukajliji pa onda na svim mogucim forumima kao budala. ozbiljniji tuning motora trazi druge klipove klipnjace bregaste ventile itd itd itd i to 1. nikad nije bio jeftin i 2. nikad nije isao u kombinaciji sa plinom
« Poslednja izmena: Oktobar 01, 2011, 10:39:24 posle podne od strane gedora »

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20680
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 01, 2011, 06:10:39 posle podne »
 tapsac tapsac tapsac

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 01, 2011, 06:49:14 posle podne »
blackwood91 Gedorin rad je za svaku pohvalu, ja to jako cenim i postujem i strasno bi voleo da vidim taj auto, a kamoli da cujem kako radi i kako ide, ali to je dr vrsta tuninga, to je auto koji jespreman za trke, iz kog je izvucen maximum..to je auto koji nije za svakodnevnu upotrebu i auto ciji se motor na svakih par stotina predjenih kilometara vadi i radi o5..msm da niko ovde od nas ne bi tako nesto pravio ( sem Gedore koji vozi trke...da sam u mogucnosti i ja bi to voleo da vozim,ali zelje su jedno, a mogucnosti drugo ), jer svima nama treba auto koji se manje vise koristi skoro svaki dan, ali pod ozb tuning se naravno i ne podrazumeva cipovati auto i to je to...msm da se iz onog linka sto sam okacio o Slovencu vidi sta je pravi tuning i takav auto moze svaki dan da se koristi, ali taka svtvar mnogo kosta i to rade ljudi koji zive za to i koji znaju nesto vise o kolima...da sam bio segrt kod Gedore npr, mozda bi i ja sad nesto ovako spakovao, ali verovatno u mk2 zbog finansija, ali bi mi ga vozio sa uzivanjem kao da je mnogo lveca klasa auta nego sto jeste...sve u svemu tuning je ozb stvar, koju ne radi svako, samo onaj ko to voli i ko je u mogucnosti, a takvo zadovoljstvo mnogo kosta...ja iskreno msm da je Slovenac ulozio jedno od 8000 do 10000 e u njegov auto, posto je sve bukvalno novo, ali onaj auto za njega sigurno ima neprocenljivu vrednost..

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 01, 2011, 08:00:48 posle podne »
To da tuning ne ide sa plinom treba reći onom hrvatu sa strujnim BMWom i celoj onoj ekipi što ima LPG takmičenje. Uostalom plin ili ne je udaljeno jednim klikom na dugme. Iako sam ti rekao ko je koja družina nisi ih zapamtio  biggrin (doduše ove treće ti nisam pominjao). Ovi prvi se ne bave plinom već tuningom. Ima različitih nivoa tuninga, kao i različitih mišljenja, ja nisam stručan toliko u toj materiji, pa onda možeš da vidiš koliko sam u pravu kad od 5 ljudi čuješ 5 različitih mišljenja o katalizatoru. Definitivno neko, ako ne svi, pričaju bajke, zar ne? Veoma zbunjujuće.
Ne mislim ja da treba da pravim auto za brdsko planinski šampionat (meni treba za svaki dan) već koliko mogućnosti dozvoljavaju kroz neke planove da se poboljša koliko toliko. Znaš sam da za nešto što valja mi nikad nije bilo problem odvojiti pare. Problem je kad pukneš pare, a nula rezultat. I uvek je posle tamo neko drugi zajebao...
Družine neću da imenujem jer nije etički ("naming and shaming"), možda ni ja nisam u pravu, a njihova imena nisu ni bitna koliko ceo taj tuning u Srbiji iz mog ugla.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 01, 2011, 08:37:46 posle podne »
ebiga brate kad vozis Pezoa  lollol

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 01, 2011, 08:57:27 posle podne »
Voleo bi da ovu temu prelistaju i zgriženici čip tjuninga Dizel motora, gde niko ne pominje vek trajanja motora i turbine koja se mnogo brže vrti i više greje od onoga za šta je napravljena. Posebno Ninov post.


Van mreže cabrio

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 542
  • Age: 45
  • Lokacija: Apatin, Subotica
  • Karma: +19/-1
  • Pol: Muškarac
  • CABRIO
    • Tuning Club Apatin
  • Auto: Golf MK1 Cabriolet
Odg: Tuning Srbija
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 01, 2011, 10:10:38 posle podne »
Ne tako davno drugaru je na golfu 4 1.9 tdi turbina pukla na pola ko lubenica, a malo pre toga je menjao set kvačila... Inače je bio čipovan i išlo je to tako godinu dana i onda prasak boodala Treba tu još dosta toga propratiti da bi to valjalo, a ne samo stopčati na lap top  blabla