Autor Tema: Golf MK4 TDI PD - Pomoc oko dijagnostike  (Pročitano 1882 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vechera

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Golf MK4 TDI PD - Pomoc oko dijagnostike
« poslato: Avgust 04, 2011, 07:41:15 posle podne »
Nedavno sam uzeo VAG 11.3 cisto da bi mogao da resetujem servisni interval na automobilu i da se malo igram.
E sada naravno da shvatam da neko ko se ne razume u parametre itd. dijagnostika mu nece previse znaciti.

U svakom sucaju kada sam isao na proveru gresaka na motoru naisao sam na dve. (Golf MK4, 74KW, PD-1J1)

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-00 -  -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-00 -  -

E sada za drugu gresku znam da je problem najverovatnije sa turbinom (tacije mora da padne ciscenje turbine + geometrija) a za prvu nisam bas siguran posto te probleme koje navodi da bi mogao da imam kada se ta greska pojavi ja nemam.

E sada jedini realan problem koji imam jeste da mi nekad u trecoj ili cetvrtoj brzini na ~ 120km/h se prebaci u safe mod. Probao sam sa drugim protokomerom i nije on u pitanju, stavio sam novi ventil turbine i sada je malo bolja situacija, tacije sada u 30% slucajeva se prebacuje u safe mod, sa predhodnim ventilom je bilo svako put.

Ovo su jos neki parametri koje sam uspeo da izvucem amaterski posto sam poceo da se upoznajem sa VCDS softwerom danas


17:59:30 Group 001: Injected quantity
  819 /min  Engine speed 790-870
  4.4 mg/str  Injected quantity 3.0-9.0
  6.6°KW  Spec. Inj. duration 5-8°Ck.
  59.4°C  Coolant temp 80-110°C

17:59:30 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  819 /min  Engine speed 2850-3150
  1040.4 mbar  Spec. intake press. 1900-2150
  1030.2 mbar  Actual intake press. 1900-2150
  24.7 %  D.cycle MAP 55-75%

17:59:30 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
  0.07 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.00 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.14 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.02 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

I verovatno totalno nebitna stvar a to je ubrzanje od 0-100 etc.

Metric units
0 to 100 km/h: 12.1 +- 0.84s
400m: 18.3 +- 0.86s, @120 km/h
90-120 km/h: 7.9 +- 0.82s
200 meters: 11.7 +- 0.84s, @98 km/h


Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf MK4 TDI PD - Pomoc oko dijagnostike
« Odgovor #1 poslato: Avgust 04, 2011, 09:31:43 posle podne »
Prvo ciscenje turbine pa ides dalje po potrebi, ona prva greska ti je senzor za temperaturu, eto ga pozadi do pozarnog lima na racvi za vodu, vozi se par dana pa ako se opet javi greska ti ga menjaj ako ne ostavi taj.