Autor Tema: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora  (Pročitano 12718 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora
« Odgovor #20 poslato: Maj 18, 2011, 01:57:36 pre podne »
+2

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13098
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora
« Odgovor #21 poslato: Maj 18, 2011, 03:58:04 pre podne »
I koliko se to smanjuje radni vek? Ako je to toliko strasno, kako to da svima koji su skinuli katalizator nije crkla turbina nakon 20-30 000km? Vise zavisi radni vek od kvaliteta ulja i nacina voznje.
Cenim ja to sto ti imas teorijsko znanje, ali mnoge stvari su drugacije u praksi.  big_boss

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora
« Odgovor #22 poslato: Maj 18, 2011, 09:08:43 pre podne »
Prva i cesta stvar koja se desi jeste da hoce da prepuni turbo, prosto ga iskljuci jer je manji otpor u cevima izduva a ostalo garezi i smeca od gusenja katalizatora, to se meni desavalo ali uz par energicnih voznji, brzo auto prodise i nema vise tih problema  ;)

mladen3103

  • Gost
Odg: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora
« Odgovor #23 poslato: Maj 19, 2011, 04:47:16 pre podne »
vjeruj mi iskustva imam i vise nego dovoljno  lollol,cak sta vise pocinje mi ici na ,,,,,,,  jel
svaki dan se bakcem sa saobracajem eksploatacijom i odrzavanjem vozila,da steti turbu steti,to je neminovno,
da ce otici nakon 20tkm nece,jel je to samo jedan od faktora koji uticu na zivotni vijek turba a vjeruj ne pomaze mu,
a da turbo moze da prepunjava zbog skidanja kat to prvi put cujem jel se zna koji su mehanizmi regulacije overboosta kod turbina,
ali opet ko se bavi tuningom auta i skida kat tj hoce performanse treba da manje brine o vijeku motora a pogotovo turba ako sve ostavlja stock,
nemam namjeru da se ubjedjujem,ko hoce da razume dosta sa moje strane,toliko od mene u ovoj temi,nadam se da nisam nikog uvredio,pozz

Van mreže Six

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 253
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B8
Odg: Passat 2002 1.9 TDI PD bez katalizatora
« Odgovor #24 poslato: Maj 19, 2011, 08:48:04 pre podne »
100 ljudi - 100 cudi.  B)
Teoriju bas nisam , ali prakse poprilicno imam. Meni se desavalo da zagusi turbimu i sa katal... , ali i posle vadjenja istog.Sto se tice performansi  ali nisam nista osetio , a turbina sem kazem - garezi nije nikada imala ni 1-an problem i niti kakvo zujanje kada se upali.Ne znam ko to cuje turbinu   na 900/omin kada se pali ne vecim obrtajima i tada se kod nekih cuje zujanje.No' . Radi se o G4 74kw i 380Hkm
PS. posle vadjenja kat. za niansu je auto -bucniji(neznatno), ali zato kada radi u leru , kao da mi je neko fen za kosu stavio u auspuh. Ja ne diram dok nepocne da zeza a onada sam za vadjenje.Sto se tice ekkologije, zao mi je ali nek pocnu redom ... pocev og Giganata Srpske industrije (sto je ostalo) a ima toga i preko. Pozdrav!
« Poslednja izmena: Maj 19, 2011, 08:53:24 pre podne od strane Six »
Six