VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: nex Februar 18, 2010, 06:53:31 posle podne
-
Pozz, ljudi, imam jedan mali problemcic, ali me opasno nervira, znaci, uvek kada palim auto na satu mi se resetuje kilometraza i sat,sve ostalo radi normalno . Sta moze da bude u pitanju?
-
gasi se ako ostane akumulator bez struje... mozda imas neki kratak spoj ili nesto... blink
-
pa cini mi se da alanser povuce malo vise struje, da li to moze da bude uzrok? Da li je moguce da pad napona resetuje sat? Al opet kontam, to je nikakav potrosac. blink
-
nzm, meni kad je hladno, treperi sat posto je on jedini "digitalan" na celom autu, ali se ne desava da se resetuje... mislim, to kad ne moze da upali odma...
Ne znam tacno da ti kazem, najbolje da sacekas pa da vidis sta ce ti drugi reci... ili na kraju krajeva idi kod elektricara pa vidi sa njim... mislim da ne bi trebalo da je neki velik problem... mozda je samo negde kratak spoj ili nesto...
-
kod mene ima 2 podele,odnosno ne znam kako tacno da ti objasnim,kilometraza i podaci kao sto je prosek potrosnje i slicno pod oznakom jedan(1) restuju se nakon otprilike 2 sata nakon voznje( nisam pratio da bih znao bas tacno),dok se podaci pod oznakom (2)resetuju tek nakon sto ih ja rucno resetujem
-
Ako se resetuje sat prilikom verglanja,onda je moguce da je akumulator oslabio.
Stavi drugi akuu ili probaj preko nekih dobrih kablova da prespojis pa da vidis sta se desava.
-
Ako se resetuje sat prilikom verglanja,onda je moguce da je akumulator oslabio.
Stavi drugi akuu ili probaj preko nekih dobrih kablova da prespojis pa da vidis sta se desava.[/quot e]
moze biti, ujutru cu da probam sa drugim akumulatorom....
-
I ja imam isti problem i nastao je kada mi je aku. oslabio, bio sam da ga izmere i kazu da mu je oslabio kapacitet za 50% ali on i dalje radi.
Cekam samo malo da otopli pa da sprzim aku. posto imam jos garanciju, a rekli su mi da ako akumulator oslabi to nije nista i nespada u garanciju, a ako je u kratkom spoju neka celija onda ga menjaju.
-
Proveri kako puni alternator... Ako slabije puni, isprazni se aku. od verglanja i ostalih potrosaca pa kada zaverglas anlaser povuce struju i zato se brise sat i km....
-
a rekli su mi da ako akumulator oslabi to nije nista i nespada u garanciju,
Nisu ti dobro rekli.
Kapacitet spada u garanciju.
-
sad sam merio napon na akumulatoru i on iznosi 9v wacko a alternator puni 13v. mislim da je akumulator odradio svoje bonk badmood
-
A i alternator. Ne sme da bude ispod 13.7V.
-
A i alternator. Ne sme da bude ispod 13.7V.
nisam merio profi instrumentom, nego onim kineskim sto masi po 2-3v gore dole, mislim da je alternator ok, samo nov akumulator...
-
Ako je akumulator prazan, napon od 13,7 V i ne moze biti na njegovim krajevima, ili ako se ovaj napon dobije na pretezno praznom akumulatoru, to je dobar znak da takav akumulator treba zamenuti.
Podatak od "13,7 V" se odnosi na naponsku vrednost pri kojoj alternator iskopcava punjenje.
Proces punjenja akumulatora je jedan elektrodinamicki proces kod koga se napon na njegovim krajevima krece u dijapazonu od 10,4 V, kada je accu potpuno prazan pa sve do 14,3 V kada je accu napunjen.
-
Naravno, ne moze alternator da daje isti napon kada je opterecen praznim i punim akumulatorom. Pa nije to generator.
-
Zamenis za pocetak akumulator, pa vozi par dana, i ako ti se opet javi isti problem, moras da menjas i alternator, ili u najgorem slucaju da ti neko preispita celu instalaciju... Nadajmo se da je samo aku problem, preporucujem od 72 Ah...
-
Proces punjenja akumulatora je jedan elektrodinamicki proces kod koga se napon na njegovim krajevima krece u dijapazonu od 10,4 V, kada je accu potpuno prazan pa sve do 14,3 V kada je accu napunjen.
wacko wacko wacko auuuu brate,,, gde si ti to procitao lollol
NApon na polovima akumulatora kada je auto upaljen a jaci potrosaci iskljuceni ne sme da bude manji od 12,8-13V ako je aku bio skroz prazan, te gluposti od 10.4V nemaju veze sa mozgom.
Znaci ako je alternator ispravan napon MORA puniti oko 13v posle starta a kasnije mora da ode preko 13,80v.
@ Nex
Te vrednosti koje si izmerio ukazuju na to da je jedna celija u kratkom spoju i da zbog toga imas napon od 9V umesto 12 (kada se to desi obicno je napon 10V ali pretpostavljam da za taj jedan volt gresi instrument)
Probaj da stavis neki drugi aku za koji znas da je ispravan pa onda proveri punjejnje.
(http://img687.imageshack.us/img687/9816/stepennapunjenostiakumu.jpg)
Ove vrednosti su kada je auto ugasen...
-
10,4 i 14,3 V su granicne vrednosti olovnog akumulatora.
10,4 V je donja granicna vrednost ispod koje nije dozvoljeno prazniti akumulator, a
14,3 V je gornja granicna vrednost iznad koje nije dozvoljeno puniti akumulator.
-
A jesi li ti nekada na ispravnom, praznom aku izmerio tih 10.4V?
-
Kilometraza nesme da se resetuje bez obzira na akumulator.Mozes tablu da izvadis na 5 godina iz auta,i kad je vratis i spojis mora da pokazuje kilometrazu koja je bila. Meni se na sluzbenom LT35 resetovala km na 35k i u autokomercu su mi u garanciji zamenili sat. posle nije bilo problema.
-
A jesi li ti nekada na ispravnom, praznom aku izmerio tih 10.4V?
Naravno da jesam. Vec nekoliko decenija druzim se sa akumulatorima, sto kroz profesiju od koje zivim, sto kroz eksperimete i ispitivanje sa kojima sam se jedno vreme bavio u vreme postdiplomskih studija. :rolleyes:
Tema vezana za akumulatore je veoma opsirna i ne znam koliko ima smisla siriti ovu diskusiju.
-
Kilometraza nesme da se resetuje bez obzira na akumulator.
Ne resetuje se predjena kilometraza vec parcijalna ;)
Naravno da jesam.
Nisam ni sumnjao da jesi... nadam se da cu i ja nekada imati takvo iskustvo... pozz
-
Nigde nije napisao koja se kilometraza resetuje,meni se resetovala glavna km,vratilo se sve na 00
-
Nigde nije napisao koja se kilometraza resetuje,meni se resetovala glavna km,vratilo se sve na 00
znaci, resetuje se parcialna kilometraza i digitalni casovnik, danas sam probao sa drugim akumulatorom, i isti slucaj badmood
-
akumulator kao sto su ti ljudi rekli,ili ti je slaba masa za tablu
-
sutra cu da probam sa drugim satom, za koi znam da je ispravan 1000%
-
Nije do sata...
Prespoj oba aku pa onda vidi kako ce da se ponasa, mozda je i taj drugi slab...
-
sutra cu da eksperimentisem, sta mislis posto je slab akumulator, da li moze da bude povecana potrosnja plina i slabija vuca??
-
Tesko brate, pre ce biti da paljenje nije dobro podeseno ili je privijen pin...
A kako ti pali ujutru, je l' dugo verglas?
-
Tesko brate, pre ce biti da paljenje nije dobro podeseno ili je privijen pin...
A kako ti pali ujutru, je l' dugo verglas?
pali bez problema, iz prve... Paljenje je provereno. mozes da mi pojasnis ovo ili je privijen pin...
????
-
Nije do toga, tek sad vidim da si napisao da je povecana potrosnja boodala
Kakve su ti svecice?
-
ma jebes svecice.... akumulator mu sigurno ima 10,4V pa mu zbog toga trosi mnogo plina...... tek danas videh da nam je drug i kolega DMC-KG los majstor elektricar lollol
-
Kakve su ti svecice?
neznam, nisam proveravao... Jel moze zbog njih da bude povecana potrosnja?
-
gedora Ne vidim svrhu tvog odgovora,molim te bez off-a i bez prozivanja!
-
ok ;)
-
lollol lollol batine gedora je trovac... lollol lollol
-
@ Gedora otkud taj zakljucak, nisi valjda cuo za onaj auto koji mi je izgoreo prosle nedelje??? :rolleyes:
-
@ Gedora otkud taj zakljucak, nisi valjda cuo za onaj auto koji mi je izgoreo prosle nedelje??? :rolleyes:
salio sam se nemam pojma za taj auto brate beer