VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Zgubidan Septembar 25, 2019, 06:48:47 posle podne
-
Moze pomoci , a Nije lose Znati :84
-
Kako god ga ocistis moras resetovati softverski. Ja radim i doze u spreju i tekucina pa naspricaj sa posebnom spricom
-
Kako se softverski resetuje? Na sta mislis pod tim?
-
Paul-e jer mislis ako se skida fizicki pa kad se otkaci senzor elektronski ...pa kad se ponovo sve vrati jer se tad radi reset...
-
I on ima kilometrazu kao i servisni interval. Samo sto radi njega baca u safe mod dok se ne ponisti.
-
Pronadji sta ga muci, dzabe ciscenje ako se zapusava. Osim ako nije samo grad i xy puta prekidana regeneracija. Svaki dpf ako je auto ispravan mora sam da se ocisti posle duze voznje od 15ak km.
Proveri egr, klapnu, dizne, usisnu da nije previse cadjava, senzore dpf-a.
Najlakse ga je ocistiti, ali bacas pare jer ces ubrzo imati isti efekat.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
koliko traje proces regeneracije otprilike?u minutama ili kilometrima?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Zavisi nema pravila, meni nekad u leru zavrsi za 5 minuta, a nekad za 9, zavisi i kad primetim da je pokrenuo regeneraciju i koliko sam dugo vozio pod regeneracijom, tako da ti to vreme i km nista ne znace. Kad zavrsi cuje se da klikne, vrati se normalan zvuk, obori obrtaje, ugasi ventilatore i to je to. Bar kod mene.
-
Evo i tu da napisem moje iskustvo, posto nisam strucan (nisam majstor), kao i vecina majstora sto nisu strucni, ali sam nasao jednog koji zna. Imam 2.0tdi dsg. digao je obrtaje i u petu brzinu mi je ubacivao na 60/h, a pre je na 50/h, nijednom se nije upalila lampica za dpf. Vozio sam 50km na 2200rpm i nije nista pomoglo. Posle sam vozio 50km na 3000rpm i nije nista pomoglo, posle sam ga hajcio auto putem 50km i nista nije pomoglo. Drzao sam ga u mesto na 2500rpm 20min i samo je dimio, nista nije pomoglo. Odneo sam ga kod majstora zakacio ga je na laptop i ukljucio regeneraciju u voznji i presao je sa njim 10km i ocistio ga je. Po parametrima, bas je bio jako prljav dpf. bio je visok pritisak izmedju 2 senzora pre i posle dpf-a. Kad je zavrsio regeneraciju, pritisak se smanjio vise nego duplo
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Prosle nedelje sam opet imao problem sa zacepljenim dpf filterom. Malo sam brze vozio na otvorenom putu i juce kad sam krenuo na posao, opet je digao obrtaje. Namerno sam ga gazio da bi ga produvao malo, ali se to pokazalo kao greska. Danas sam isao 30km bez stajanja, lagana voznja 50/h i 80/h i kad sam stao, primetio sam da je vratio obrtaje u normalu. Kad logicki razmislim izgleda da na velikim obrtajim, svu necistocu iz egr ventila i sa klipova ugura u dpf.
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Necistoca iz egr i da se nekim cudom odvoji od njega samog prvo ulazi kroz usis u cilindre gdje se sagori.
Auto radi regeneracije i dize obrtaje, nista cudno. Ili je procenat zacepljenosti dpf velik pa su sve cesce regeneracije, ili imas problem sa prevelikom kolicinom goriva/ulja u cilindrima.
-
procenat zacepljenosti je veliki , na dijagnostici se vide pritisci i razlika u temperaturi pre i posle katalizator(dpf-a), takodje i u zavisnosti od dijagnostike i parametra se vidi procentualno koliko je zacepljen filter, zadnji pasat b6 kojeg sam radio bio je zapusen 89 % .
resenja su dva:
1. odviti izduv sa turba i naprskati sprejom sacekati ,kodovati i u toku voznje da se procentualno makne zaprljanost tj. regeneracija
2. skinuti dpf nije jednostavno ima dosta posla i oprati ga masinko ili rucno pranje , vratiti i adaptirati kao drugi filter
-
A zasto se radi ta adaptacija dpf-a?
Znam neke koji su prali i vratili ga nazad, a nista nisu adaptirali. Sve je bilo ok.
Zato pitam, kako se i zasto adaptira
-
sve zavisi od parametra ako je samo greska koja javlja da je doslo da zaprljanosti filtera manja oko 45% onda ne treba ako je doslo kao do ovog slucaja da je zapusenost 90% i nije hteo auto da mrdne , posle skidanja treba odraditi adaptaciju , to je moje iskustvo do sada sa vw grupacijom
-
Meni pali regeneraciju jedanput mesecno. Probao sam skoro svaku pumpu, uvek onaj "bolji" dizel i uvek isto.
Skidao sam dpf, slao na ciscenje, trajalo mozda 2 meseca i opet pali regeneraciju. U medjuvremenu mi je crkao EGR, poceo da propusta rashladnu tecnost, zamenio to, platio nov sa rukama preko 40000din i opet mi radi regeneraciju. Da li postoji neko resenje za ovo, makar da se ublazi? DPF novi necu da uzimam jer majstor kod koga idem je to uradio i posle par meseci je opet imao problema sa dpfom.
Voznja mi je pretezno na 1600 obrtaja, gradska ali nije kreni stani, vec jurija gagarina, malo novi most. Ne stojim cesto u kolonama pa da ide prva, druga stani.
-
Pa ako ti pali jednom mjesecno, to je super. Mora raditi regeneraciju. Problem je kad je ne moze vise odraditi.
-
Pa da, al smara :D
Prvi put nisam znao sta se dogadja, iskulirao i vozio par dana sa upaljnom lampicom. Na kraju mi auto upao u safe mode i tad sam morao da cistim dpf.
-
Samo mu nemoj prekinuti svaku regeneraciju. Ako prekines jednu dvije nije frka.
Samo opusteno, to je normala biggrin
-
Da li u leru radi regeneraciju ili samo u trecoj i cetvrtoj na preko 2000 obrtaja? Primetim kada mi se kazaljka za obrtaje podigne u leru i motor je bucniji ali ne znam da li mogu da ga ostavim tako ili mora da se vozi?
-
Zavisi koji auto je u pitanju, recimo golf 6 juce mi je digao obrtaje na 950, nisam ga ugasio nastavio sam da ga vozim, isao sam trecom na 2000 obrtaja vozikao se 5-6km i kad je prestao onda sam se vratio kuci i ugasio ga. X puta ni ne znam da radi jer idem na posao 26km autoputem i verovatno u toj voznji on uradi sam.
Ne morate da dizete obrtaje u nebesa, to se radi kad hoćete vi sami da upalite nasilnu regeneraciju koja je nepotrebna.
Kad on sam upali dovoljno je provozati ga da mu ubrzate proces.
Pozeljno je da pali regeneraciju na 700-1000km, to mora da radi da bi spalio cestice koje su se nakupile, pratite nivo čadji jednom godisnje kad ste na servisu, očitajte dijagnostiku i proverite nivo zapusenosti, skidanje i ciscenje ide tek kad se zapusenost poveca na odredjeni nivo.
Stariji modeli mozda imaju drugaciji tip regeneracije. Pronađite uputstvo za svoj model da bi znali da prepoznate.
-
A zasto se radi ta adaptacija dpf-a?
Znam neke koji su prali i vratili ga nazad, a nista nisu adaptirali. Sve je bilo ok.
Zato pitam, kako se i zasto adaptira
To je u stvari reset samoucenja ECU. Ecu se vrati na fabricka podesavanja.
Kako komponente u autu stare tako i menjaju svoja svojstva. Konkretno na novom autu DPF je cist, turbina nema naslage koksa koje ometaju pokretanje krilaca varijabilne geometrije, dizne....Sve menja svoja svojstva tokom godina.
ECU te promene nastoji kompenzirati korekcijom nekih parametara i to pamti .
Konkretno ECU je upamtio da je DPF prljav i velike razlike izmedju senzora pritiska i i da je to tako i nje se desilo odjednom i zbog toga ne pali gresku motora.
Turbo isto, kada ecu registruje kasnjenje izmedju zadanih i izmerenih vrednosti on to kompenzira.
Zamenom (ciscenjem) DPFa, turba... i vracanjem na auto velika verovatnoca je da ce ECU upaliti gresku i motor staviti u safe mod jer je "zapamtio stanje komponenti" i korekcije koje je zadao da bi sve normalno radilo. Registrovati ce naglu promenu u odnosu na zadnje pokretanje i to shvatiti kao anomaliju.
Ako upali lampicu ili ode u safe mod trebati ce mu dosta vremena da se nauci na novo stanje. Zbog toga se vrsi reset samoucenja ECU.
Nakon reseta samoucenja ili SELF LEARNING OPTIONS isto je moguce da ce otici u safe mod ali mozda samo jednom ili max dva puta. Lampica se gasi gasenjem motora.
-
Pozdrav,
zanima me da li neko ima iskustva sa pranjem DPF-a u ovom centru "Turbo servis Uzice"?
Ili neku preporuku za pranje DPF-a sa skidanjem istog i hemijskim pranjem po mogusctvu Nis i okolina...
-
Najbolje je da nađeš servis koji će i skinuti i oprati, u principu sam proces čišćenja je kod svih isti.
-
Sredi uzrok zacepljenja DPFa i sam ce se ocistiti.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?
-
Nece se on sam lako ocistiti ako je auto puno presao i regeneracije mu prekidane cesto.
Zasto mislis da ga moras prati? Jesi probao servisnu regeneraciju?
Na koliko Km ti inace radi regeneraciju i kakve voznje? grad ili otvoreno?
Naravno sto kolega kaze obavezno proveri ostale komponente. Npr dizne, turbo i Egr. Dijagnostika auta.
-
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?
Klapna gasa, egr, senzor pritiska... Kad je sve to ispravno dpf radi sam regeneraciju. A to ciscenje masinsko se radi kad je bas zaglibio i nije u stanju sam da se ocisti, a tad postoji uzrok sto se nije sam regenerisao.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Samo sto sam kupio auto, presao navodno 170.000km 2011 Polo 1.2 TDI... Tek odjednom upalio check engine i grejac. U dijagnostici prijavljuje senzor 1 temp i senzor 2 temp... Do sada nisam imao regeneraciju, mada se razmisljam da je software-ski aktiviram. Jel bese treba da upali ventilator i onda da se vozi izmedju 3500 i 4000 obrtaja?
Elem ako bi mi neko skinuo DPF onda bih ga sam oprao... ;)
-
To bi trebalo da su senzori prije i posle dpf-a, odradi "prinudnu" preko dijagnostike...a ako ces da vozis to je onda na 2k obrtaja...nista preko...jer kad se radi prinudna auto radi u leru na 2k...tako je meni barem bilo i upali lampicu grijaca...mada mislim i da nije za svaki auto isto
-
Samo sto sam kupio auto, presao navodno 170.000km 2011 Polo 1.2 TDI... Tek odjednom upalio check engine i grejac. U dijagnostici prijavljuje senzor 1 temp i senzor 2 temp... Do sada nisam imao regeneraciju, mada se razmisljam da je software-ski aktiviram. Jel bese treba da upali ventilator i onda da se vozi izmedju 3500 i 4000 obrtaja?
Elem ako bi mi neko skinuo DPF onda bih ga sam oprao... ;)
Ako neki od senzora na, pre i posle dpf-a nije ispravan, ne moze da radi regeneraciju. Moraju svi senzori da budu ispravni da bi radilo.
Nemoj voziti tako, zeznuces dpf skroz.
-
tacno...ja sam dekarbonizacijom uspio da povratim jedan od senzora...prije dekarbonizacije nije ocitavao, a posle jeste!
-
Tu dekarbonizaciju više pljuju nego što hvale, eto tebi je nešto pomogla.
-
Mene u stvari zanima da li je neko imao ili zna nekog ko je imao iskustva sa onim servisom u Uzicu Turbo servis i kakva su iskustva :)
-
Pa realno gledano eto jes mi pomogla...drugo ja nista primijetio nisam da je bolje da kazem mada mi nista nije ni lose bilo na auto bez eto to sto sam primijetio pa mi je ovaj predlozio da uradim jer se desavalo kaze da "povrati" senzore posle procesa...tako da cu je vjerovatno na svaki mali servis raditi
-
Ubedio si me da i ja uradim.
-
Pozdrav.
Stari ga vozi,cisto gradska voznja(nazolst),5km max brzina 50.
Juce mi se zali,da mu je palio regenaraciju(kako on kaze upalio ventilator) kada je ugasio auto i to par puta na dan. Znam da je gasenjem auta na neki nacin prekinuo regenaraciju,dal mozda trebao(ima li svrhe) d aga povedem da upali regenraciju preko kompa?
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
Odes u neki malo bolji servis koji moze preko dijagnostike da upali regeneraciju.
Bitno ti je da motor bude zagrejan na min 80 stepeni.
Drugi nacin je da ga sam nateras da upali, ali to se razlikuje od modela do modela.
Na golfu 6 sam pali na 500-1000 km
Meni i ako sam pali na servisu smo ga ukljucili da opet odradi, jedno 40min je trajalo.
-
Koji mogu da budu uzroci zacepljenja dpf?
Klapna gasa, egr, senzor pritiska... Kad je sve to ispravno dpf radi sam regeneraciju. A to ciscenje masinsko se radi kad je bas zaglibio i nije u stanju sam da se ocisti, a tad postoji uzrok sto se nije sam regenerisao.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Meni pali svakih 100km podigne obrtaje ja ga pustim da odradi dal na leru ili vožnji čuje se kad završi. Po tebi jel sve uredu? Na b6 nisam imao, a na b7 sam skinuo dpf jer je stalno bacao u safe mod.
-
pa i kod mene je pali dosta cesto na oko 200-300km...primijetim da digne obrtaje na leru za 200 o/min otprilike i auto promijeni zvuk malo...nista drugo (nema lampica) rekli su mi da su to tzv "male regeneracije" ako to postoji uopste uglavnom na leru ne moze da ga zavrsi nema sanse sto se nece odvoziti malo...jednom prilikom sam ga drzao sat vremena da radi na leru i nije zavrsio...mada valjda sev zavisi od auta do auta, kod mene je audi
-
Malo je na 100km da radi regneraciju, kako god vozio kad je sve ok.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Evo, ja resih problem sa DPF-om... Crkli mi senzori za temperaturu i pritiska valjda... Zamenjeni i vrlo brzo je sam upalio regeneraciju. Vozio sam ga sat vremena na auto putu na 3000 obrtaja, izbacivao sve i svasta kroz uspuh, dim kakav hoces... I posle sat vremena ugasio lampicu, kao drugi auto, bolje vuce, mirnije radi... Ali sam morao da puknem 100e jbg... Prikacio sam ga na dijagnostiku, kaze 4 gr naslaga, pritisak u granici normale i temeratura... Hteo sam i da ga perem ali kaze serviser da nema potrebe.
-
Ja kad cistim dpf, nikad nista ne izlazi iz auspuha, nema dima, nema čadji. Svejedno na kojim obrtajima ga vozim. Uvek mi je auspuh cist iznutra. Kad izvadis dpf i kad ga gazis, onda izlazi sve i svasta napolje i bude crn auspuh iznutra i auto bolje vuce
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
-
I ja kad sam radio prinudnu reg nije bilo nikakvog dima bez eto malo smrada jedino
-
Meni je izgleda prilicno natalozio garez dok mi nisu radili senzori pa samim tim i regeneracija. Kad sam to resio, to je verovatno krenulo da se cisti, pece, raspada i ocistilo se.
-
Pozz. ja svaki dan imam gradske voznje posao kuca i obratno, kod mene nema ni dima niti sta dimi iz auspuha, ali se dizu obrtaji i potrosnja i ne pali se lampica od dpf, svaki drugi dan osjeti se da se pali ciscenje dpf, zanima me je li preporucljivo da se naspe aditiv za ciscenje dpf u rezervoar, npr. liqui moly ili neki drugi.
-
Naravno nece da skodi, ja na 5.000 uvek ubacim neki aditiv.
-
Koji aditiv preporucujes, i ja bi mu sunuo jedan cisto iz kurtoazije :)
-
Imas li predlog za neki aditiv?
-
Kako kad uglavnom uzimam na pumpi koji je na akciji, u poslednje vreme uzimam na petrol pumpi njihova robna marka oko 500din jednom sipam za dpf, pa posle 5k sipam za dizne i tako u krug.
-
Uglavnom Wynns...
-
Немојте се залуђивати тим адитивима. Дизели морају да се возе. Иоле добра варијанта за спречавање проблема са дпф (ко баш нема времена за отворени пут или једноставно увек вози само по граду) је регенерација покренута дијагностиком... Поготово кад крене да пали те честе регенерације а ви их прекидате, направићете зврчку себи, има глава да вас боли...
-
Svakako da aditiv ima funkciju preventivno ako se redovno koristi u kombinaciji sa proverenim gorivom i redovnom zamenom ulja. Naravno gledati da nikada neprekidas regeneraciju taman stigao ispred kuće.
-
Meni nikad ne pali lampicu za regeneraciju, jedino ga primetim po obrtajima i potrosnji kad krene da je radi, to me malo nervira.
-
meni moj b6 nikad dpf lampicu nije upalio za 3 god koliko ga imam..kako ga provalis po obrtajima,na koliko dize obrtaje kad radi regeneraciju?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Meni na audija digne nekad malo obrtaje tj za kazaljku-dvije i ako ga ugasim cujem da ventilator radi i to mi se desavalo ujutro do posla u 10km dje je jedva radnu temp postigao ili nekad digne na oko 800 o/min i tad cak i malo zvuk promijeni, e sad da li su to reg ne znam, jedan mjastor kaze da jesu...uglavnom pratim ga na dijagnostiku i vidim da on to redovno odradi i naravno nikakve lampice
-
Лампице се јављају тек кад дође до проблема. Једини начин да знаш да ради је по звуку, дигне обртаје на 1000, а и ауспух буде топлији. Али немојте мешати свако подизање обртаја са регенерацијом јер нпр ујутру кад је хладан а упали се грејање кабине, дигне на 1000 да би угрејао расхладну течност и да почне грејање у кабини на топло што раније, а не као на старим дизелима да возиш 10км зими он дува хладно.
Елем, човек био код мене да спојимо и видимо у каквом је стању дпф, ради му честе регенерације, octavia iii (2014, 1.6tdi). Soot mass 24g, након регенерације испод 2g. Он сваки дан иде само на посао и назад, а то је 2.5км рута у једном смеру!
Није му никакву лампицу јављао, а био добро крцат. Е ту настаје проблем са дпф, а кад се пепео у њему скупи на одређену масу, а он је радио регенерације, све по П. С., онда је врв згазио много км или је махом по граду вожен па је једноставно дошло време за замену. Код мене 327ккм на сату CBBB мотор, сам ради регенерације, сва очитавања са дијагностике одлична... А нпр та октавија има око 160ккм, тако нешто, и новија 6 год од мог аута а ето је на ивици проблема. Тако да, на дпф највише утиче стил вожње и избегавање прекида регенерације.
-
Da li zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca auta koliko je koji filter zaprljan tj koliko je to grama kad je alarmantno??
Ako je bilo 15-20gr i vrati ga na lupam 3gr ili tako nesto da li je to ok? Tj ocistio da je on i trenutno je 3gr...tako meni pokazuje, ne kaze li koliko je gr ocistio barem na ovu dijagnostiku...e kad sam radio prinudnu zajedno sa dekarbonizacijom tu je pao bio na 0.02gr
I redovno mi se desi kad idem nedje u "teren" tj prva makadamom na vrh gasa uzbrdo po 10ak km tu mi redovno digne obrtaje na oko 800 i dobije cudan zvuk...da li je moguce da je to svaki put reg?
I koliko se sjecam pali je svakih 200-300km doduse ima dosta gradske i previse
-
...kako ga provalis po obrtajima,na koliko dize obrtaje kad radi regeneraciju?...
Vozim ga pri stalnoj brzini i onda samo vidim podignu se obrtaji (nisam obracao paznju da zapamtim tacno za koliko tako da necu da lupam), i trenutna potrosnja goriva isto skoci, drzi ga tako neko vreme i onda se vrati u normalu. Inace uglavnom autoputem vozim, veoma malo grad, tako da je uvek lepo zagrejan motor kad se to desava i uvek kad ne idem nesto previse brzo, nego kad ga drzim na konstantnu brzinu.
-
meni moj b6 nikad dpf lampicu nije upalio za 3 god koliko ga imam..kako ga provalis po obrtajima,na koliko dize obrtaje kad radi regeneraciju?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Nemoj da brineš na 90% b6 koji su u Srbiji je dpf izvadjen.
-
Da li zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca auta koliko je koji filter zaprljan tj koliko je to grama kad je alarmantno??
Ako je bilo 15-20gr i vrati ga na lupam 3gr ili tako nesto da li je to ok? Tj ocistio da je on i trenutno je 3gr...tako meni pokazuje, ne kaze li koliko je gr ocistio barem na ovu dijagnostiku...e kad sam radio prinudnu zajedno sa dekarbonizacijom tu je pao bio na 0.02gr
I redovno mi se desi kad idem nedje u "teren" tj prva makadamom na vrh gasa uzbrdo po 10ak km tu mi redovno digne obrtaje na oko 800 i dobije cudan zvuk...da li je moguce da je to svaki put reg?
I koliko se sjecam pali je svakih 200-300km doduse ima dosta gradske i previse
Da li je moguće da dekarbonizacija stvarno ima uticaj na dpf, ja sam ubeđen da je to šarena laza.
-
Ja sam vec o tome pisao, nemam razloga da lazem, zato sto tokom dekarb gorivo valjda ima 100% sagorijevanje i zato ga je tako i ocistio, tako je meni objasnjeno, cak mi se i jedan senzora za dpf koji nije radio (nije bilo ocitavanja) "povratio" posle dekarbonizacije...bio tu i sve gledao! Naravno ujedeno sa dekarbonizacijom pokrenuta i prinudna reg, tako je to odradjeno i posle.odradio mali servis ili prije ako se mogu sjetiti sad
-
Pozdrav drugari, vozim Seat Leona 1.6 tdi sa CAYC motorom. Naime auto sam uzeo pre 3 meseci, auto lepo radi, lepo ide ali za ovo vreme koliko je kod mene nisam primetio da radi regeneraciju DPF-a. To mi nije dalo mira pa sam ga povezao na Vcds da vidim parametre Dpf filtera. U slici su vam ocitani parametri.
Interesuje me da li je kod mene izvadjen Dpf obzirom da je zaprljanost 0, a zadnja regeneracija pre 2600 km taman koliko je i auto kod mene. Ili je problem do nekog senzora.
Kako proveriti da li je DPF softverski iskljucen?
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210209/080bbbd52540f766fd29e08ad274365e.jpg)
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
-
Ako je sve ovo sto pise tacno, verovatno izvadjen dpf
-
Turi prst u auspuh ako je cist imas dpf.
Ovde je verovatno izvadjen, a mora biti softverski ugasen jer bi imao problem u voznji i greske.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Imam problem sa dpf filterom dva puta je masinski opran ali posle nekog vremena lampica se upali i ne gasi se.
-
Kad dodje do toga nema mu spasa ili vadi ili drugi.
-
Ukoliko je sve u redu sa autom (a u vecini slucajeva nije!!!) pa se nakon pranja (e sad pitanje je kakvog ?gde, kako?) DPF ponovo zacepi onda mu spasa nema, jedino da se stavi u neku pec na 1000stepeni ako mu moze pomoci.
Pranjem na masini se nakon pranja dobije listic na kom se vidi pritisak pre i nakon pranja, odnosno nakon pranja se vidi u kakvom je stanju. Ako je dobro opran i i nakon pranja imao mali pritisak na ulazu onda je sigurno problem u necem drugom.
Pre malo informacija si dao da bi ti bilo tko mogao nesto tacno reci.
-
Evo slike pritiska pre i posle pranja
(https://i.postimg.cc/Y4XWP0HS/20210221-160835.jpg) (https://postimg.cc/Y4XWP0HS)
-
Po ovome listicu filter uopste nije bio jako prljav! zasto si ga prao?
Kao sto mozes i sam videti odlicno je opran. Ocigledno je problem u necem drugom.
Ako ti je palio lampicu koju nisi mogao ugasiti malo duzom voznjom na nekih 2500 okr onda treba preko dijagnostike pogledati kada i na koliko Km je radjena zadnja regeneracija odnosno da li je uopste i radjena. Takodjer pogledati koje pritiske ocitavaju sonde pre i posle filtera. Naravno proveriti i EGR.
-
Stavljen je novi senzor diferencijalnog pritiska dpf-a i lampica se vise ne pali egr je stavljen drugi.
-
Turi prst u auspuh ako je cist imas dpf.
Ovde je verovatno izvadjen, a mora biti softverski ugasen jer bi imao problem u voznji i greske.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Samo jedno malo nadovezivanje, neki TDI PD motori bez obzira na prisutan DPF jednostavno imaju čađavi auspuh. PD sistem i DPF nikako ne idu zajedno, ljudima koji su prvi vlasnici i posle male km i većinske vožnje na otvorenom blago pocrni auspuh ili isti ima čađi. TDI CR motor ako je ispravan ne bi smio nipošto da ima čađav auspuh.
-
Kod mene PD motor 1.9tdi bls - auspusi čisti.
-
Dakle ovom "ekpertskom" metodom kad gurnem prst u auspuh nema vekikog gara tj prst je skoro cist, za razliku od predhodnog auta koji sam imao (Corsa C 1.7 di) gde pri pomisli o ovako necem budeš ugljenisan. Ali obzirom da ne kraju auspuha imam hromirani zavrsetak primetio sam da je njegov unutrasnji deo oblozen nekom tvrdokornom čadji koja se izuzetno tesko skida.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
-
Pozdrav forumasi. Imam golf 6 2.0 81kw. Auto kada radi aktivnu regeneraciju motor trese u leru. Tako vec 3 godine od kada sam ga kupio. Kada prodje regeneracija sve se vraca u normlu i nikakvih problema nema.
Kod drugog auta mi samo digne obrtaje i tako zavrsi bez treskanja. Pa ne znam dal je sve ok sa dpf na golfu. Dijagnostika ne pokazuje da je zacepljen ili slicno.
-
Немојте се залуђивати тим адитивима. Дизели морају да се возе. Иоле добра варијанта за спречавање проблема са дпф (ко баш нема времена за отворени пут или једноставно увек вози само по граду) је регенерација покренута дијагностиком... Поготово кад крене да пали те честе регенерације а ви их прекидате, направићете зврчку себи, има глава да вас боли...
Mislim da je ovo što je napisao @dixon ključno u celoj priči za DPF koja je vrzino kolo jer kako god okreneš pre ili kasnije isti strada ma šta radio, jer jednostavno dizel motor, dpf, egr i gradska vožnja ne idu nikako zajedno, bez posledica.
Pa se postavlja pitanje da li i kako bar delimično sprečiti stradanje DPF-a, sprečiti česte regeneracije ako neko nije u mogućnosti da često vozi na otvorenom putu, odnosno jednostavno stalno vozi gradsku vožnju. Da li pomaže da se sipa kvalitetnije gorivo (ako da, koje)? Što se tiče pokretanje regeneracije dijagnostikom - da li se tu misli na recimo pokretanje regeneracije VCDS-om u garaži na leru nakon nekoliko prekinutih regeneracija tokom vožnje ili preko VCDS-a u toku vožnje "namerno" pokrenuti regeneraciju nevezano za poslednju uspešnu regeneraciju jer nisam siguran koliko je pametno u garaži pokrenuti regeneraciju preko dijagnostike zbog samog hlađenja i ogromnih temperatura prilikom regeracije, odnosno sagorevanju čestica, a kapiram da ćregeneracija tokom vožnje ima mnogo bolje hlađenje zbog kretanja auta?
-
Ja sam jednom video tu prisilnu regenariciju sve se usijalo mislim da nije dobro, doduše ja na svom autu ne bi radio.
300.000km samo gdrive i povremeno aditiv. Uskoro se spremam da kod doktora iz Železnika uradim čišćenje dpf preventivno.
-
Dobro, ti na taksiju imaš koliko-toliko lufta da ako ne odmah iz prve uradiš regeneraciju onda nakon drugog-trećeg puta jer si stalno u pokretu i možeš da skočiš do autoputa ili gde već da se odradi regeneracija. Meni recimo nije blizu auto-put, i nemam u blizini zgodan put za "produvavanje" a vožnje su mahom kreni-stani po gradu plus kratke relacije, zato bi mi bilo zgodno da mogu sam po potrebi VCDS-om da odradim regeneraciju kad treba. Naravno ako je to bezbedno i preporučljivo u sopstvenoj režiji jer koliko sam video nije to baš sve tako jednostavno samo pokreneš regeneraciju klikom i udri. Ima tu mnogo "ali". Ogromne su to temperature prilikom regeneracije treba pržiti 40-tak minuta na leru u garaži ne bili se odradila regeneracija. Možda @dixon ili neko stručan može iz prve ruke da nam kaže šta je tu pametno činiti dok sve radi kako treba, jer kad lampice krenu da se pale i krene sa zapušavanjem nema tu 'leba na duge staze ni sa čišćenjem ni sa pranjem DPF-a.
-
Nisam strucnjak ali evo sta ja radim...nemam problema s dpf-om odradio sam jednom prinudnu zajedno sa dekarbonizacijom sa kojom kao valjda jos bolje ocisti...dekarb mi je povratila jedan od senzora dpf-a tako da cu nju da rafim na svaki mali servis, drugi auto bez dpf-a mi mnogo manje dimi skoro pa ni malo sad da li je zbog nje ili ulja ravenol ne znam uglavnom radicu i dalje isto...uglavnom meni odradi regeneraciju i kroz grad bez problema za nekih 15ak min...kao predostroznost uzeo sam ovaj aditiv koji valjda sluzi za gradsku voznju i sagorijeva cestice na manjim temp
(https://i.postimg.cc/tsT2K41s/Screenshot-20210403-082724-Chrome.jpg) (https://postimg.cc/tsT2K41s)
A sad drugi put tj naizmjenicno cu da sipam na svakih 2kkm ovaj koji je za sistem ubrizgavanja, koji ga stiti i cisti i kao plus zastita dpf-a
(https://i.postimg.cc/gXkVZMvn/Screenshot-20210403-082758-Chrome.jpg) (https://postimg.cc/gXkVZMvn)
Dobio sam potcrdu od majstora da su oba bas dobri i taman da ih sipam naizmjenicno...e sad ne znam da li pravim kakvu gresku ali to je to sto ja radim
-
Kad uspeš da uradiš regeneraciju po gradu, u kom stepenu prenosa i na koliko otprilike obrtaja? Kako se kod tebe u tom slučaju manifestuje pokretanje regeneracije - samo podigne obrtaje na leru i krene malo da se trese motor ili nekako drugačije? Pošto u zavisnosti od količine čađi odnosno zaprljanosti DPF-a postoje aktivne i pasivne regeneracije. Ali ne znam da li se manifestuju na isti način i da li je istim stilom vožnje moguće završiti regeneraciju.
-
Radio sam jednom prinudnu reg tj preko dijagnostike i tad sam vidio da motor radi tacno na 2k obrtaja...tako i ja pokusavam kad mi se upali kroz grad, da vozim na 2k ili malo vise tj koliko to mogu da uspijem kroz grad...manifestuje se tako sto digne obrtaje za nepunih ako znam koliko mu to dodje...kad je sve normalno ler gas je kazaljka preko 600 o/min, a kad radi reg kazaljka ispod 800o/min...i s obzirom da je automatik bas laganom voznjom "rasteze" previse brzine tj ne salta ih na oko 1600 o/min nego ode skoro do 2k o/min zadrzi ga tu malo i presalta...to je sigurno tako jer samo jednom prilikom odma posle reg posao na dijagnostiku da budem siguran da je to to...e sad razlike izmedju akt i pasivne ne znam mada mi je majstor pominjao "to je audi on ima male reg" mozda je mislio na nesto od toga sto ti kazes samo ih drugacije zove
-
Na leru 600 obrtaja je baš malo, meni je jedino 1.6 16v benzinac radio na tako malim obrtajima. TDI na oko 800 obrtaja možda malo ispod. Al možda je takav motor kod tebe plus automatski menjač, kako god razlika između lera bez regeneracije i sa regeneracijom je oko 200 obrtaja otprilike tako da mu dođe na isto plus kod mene trese/vibrira dok radi regeneraciju.
-
3.0 tdi je u pitanju, tako rade! Uglavnom kad digne obrtaje zbog reg nem nikakvog podrhtavanja, auto radi perfektno i da se ne obrati paznja na obrtaje i saltanje ne bi se ni prepoznalo da je reg u pitanju
-
Heh, prizvao sam regeneraciju kad ne treba. Evo danas idem na posao, parkiram se (naravno stižem knap na posao) i u toku parkiranja se pali regeneracija. Jedva sam našao parking mesto, a digli se obrtaji.
Džaba sam niti imao uslove (otvoren puta miljama i gužva u špicu) niti vremena da završim regeneraciju. Kapiram da neće crći od prekida jedne regeneracije, ali generalno opasno smara cela ta priča oko DPF-a! Bojim se da je jedino trajno rešenje da se *ovno izvadi i softverski izgasi, ali kako su eko norme sve strože i tehnički pregledi sve zahtevniji videćemo kome će prvom da dosadi...
-
Elem epizoda sa regeneracijom se nastavila iste večeri po najgoroj vejavici. Čim sam seo u auto obrtaji blizu hiljadarke što ne bi bilo čudno jer je motor hladan i upalio sam grejanje posle par minuta. Osim malo bučnijeg zvuka, povećane potrošnje ništa nije delovalo čudno dok nisam po vejavici vozio jednog 20-tak km otvorenog puta da bi se obrtaji spustili i taman kad sam pomislio da je završio sa reg, stanem na semaforu na nekoj poluuzbdrici i skočiše obrtaji opet oko hiljadarke I lagano motor da vibrira. Udarim još jedan krug nekih 10-tak km i kao opet se primire obrtaji. Dođem do kuće stanem da se parkiram i ostavim da malo radi motor u leru kad opet skočiše obrtaji. Bojim se da više nisam siguran ni da li radi regeneraciju ili je to sve vreme bio problem do klapne gasa, termostata ili nečeg drugog što mi diže bezveze obrtaje, a ja mislim da je regeneracija.
-
To nije regeneracija, već pisano o tome kad god je hladno motor digne obrtaje da se zagreje(pogotovo kad je upaljeno grejanje).
Opusti se idi kod elektronicara da ti vidi stepen popunjenosti.
-
Koliko ljudi bez potrebe se vrte u krug lo 10min jer misle da je regeneracija :D
A mogli su lepo da ubace jednu lampicu i resen problem.
-
:25
-
Koliko ljudi bez potrebe se vrte u krug lo 10min jer misle da je regeneracija :D
A mogli su lepo da ubace jednu lampicu i resen problem.
Realno to samo Srbi pridaju značaj, druge narode zabole dal im se podigli obrtaji i sl.
-
To nije regeneracija, već pisano o tome kad god je hladno motor digne obrtaje da se zagreje(pogotovo kad je upaljeno grejanje).
Opusti se idi kod elektronicara da ti vidi stepen popunjenosti.
Kapiram i ja sad da nije svaki put bila regeneracija! Znam da je normalno da kad je motor hladan, prilikom jutarnjeg starta, pogotovo na niskim temperaturama prvih nekoliko minuta dok se ne "zagreje", da podigne obrtaje na oko 1000 ili koliko već bez obzira da li je upaljeno grejanje ili ne i da posle nekog vremena kad se zagreje spusti obrtaje, ali kako objasnjavaš da podigne obrtaje nakon više od pola sata gradske vožnje na punoj radnoj temperaturi i to baš kad stanem da se parkiram, odnosno zaustavim auto?
Realno to samo Srbi pridaju značaj, druge narode zabole dal im se podigli obrtaji i sl.
Da, ali ti isti drugi narodi prodaju nama Srbima svoje automobile baš otprilike kada krenu da crkavaju stvari o kojima mi ovde disktujemo, što zbog kilometraže, što zbog takve "za*ole me" vožnje 
-
Kažem ti da nije reg. Meni se desava zimi vozim sat vremena stanem na stanicu i on samo digne obrtaje, ja ugasim grejanje stisnem blago gas sklonim nogu on spusti obrtaje.
Za ovo drugo smo se razumeli.
-
Dobro, ajde da kažem da to sa dizanjem obrtaja iako je dostignuta radna temperatura ima veze sa grejanjem iako mi nije logično, možda tako rade tdi CR motori, toga kod 1.9 tdi motora nije bilo. Ali kako onda objašnjavaš osim podizanja obrtaja da se motor trese, odnosno da vibrira osetim po instrument tabli i mirisu na njoj koji se trese dok su tako podignuti obrtaji? Pritom to sa vibriranjem i blagim trešenjem se događa samo kada se tako podignu obrtaji pa sam zato to i povezivao sa regeneracijom, inače da je stalno posumnjao bih da nešto nije u redu sa motorom.
-
Mozda je neki nosac motora otišao, ne bi smeo da se trese kad radi regeneraciju, samo kad se završava čuje se malo drugačiji zvuk nešto poput turbine kad prosvira. Idi do elektronicara nek ti iscita.
-
Koliko ljudi bez potrebe se vrte u krug lo 10min jer misle da je regeneracija :D
A mogli su lepo da ubace jednu lampicu i resen problem.
Na koju lampicu misliš, ako nije tajna? Meni jedino pada na pamet da budem sto posto siguran da li je regeneracija u toku da za vreme vožnje priključim neku Bluetooth dijagnostiku i da instaliram neku aplikaciju za DPF na telefon i da preko nje pratim šta se dešava.
-
Mislim da nisu ubacili lampicu da znamo kad je aktivna regeneracija, vec ovako moramo da bacamo pasulj
-
Ima lampica, ali kad se ta lampica upali onda možeš da se vrtiš u krug i 1000km ne pomaže. To si u potpunosti u pravu, ne vidim poentu lampice na instrument tabli za DPF osim da isti postoji na autu, ako se ta lampica pali samo kad se DPF zapuši ili šta već, ne znam šta je bio problem da se napravi tako da se pali ili da daje neko drugačije obaveštenje kad je regeracija u toku.
-
pa naravno, da bi ljudi sto vise reg prekinuli i sto prije ostetili filter da bi se kupio novi
-
Nije bas vezano za gore pomenute poruke clanova ali ima veze sa dpf i izduvnim gasovima.
Prosle nedelje drugar na tehnickom sa blokiranim egr i izbusenim dpf prodje tehnicki bez ikakvih problema. Posle pita ljude koji rade tamo jel sve okej sa izduvnim gasovima. Dali su mu odgovor da je sve super i da ce i sledece godine proci bez ikakvih problema ako bude imao rezultate merenja kao sad.
Skoro je kupio auto i kad je oterao kod majstora covek mu kaze kakvo je stanje ali eto prodje tehnicki bez problema.
Ko je ovde lud u ovoj drzavi sa izduvnim gasovima,dpf i ovalnim diskovima :D
Hahahahahaha
-
Za tri meseca kad krene pregled na tehničkim pregledima po novim pravilima igre biće dan D (ako po svemu sudeći ne odlože datum zbog Korone). Mada ima i tehničkih koji su već nabavili opremu i krenuli da rade po novim pravilima uveliko...Elem u mnogim zemljama EU je to što kod nas treba da stupi na snagu, na snazi već godinama, a nismo mi Srbi jedini koji su se dosetili da umesto kupovine novog DPF-a , EGR-a i troška od hiljadu i koliko hoćeš evra, lepo skinu DPF i EGR i reše se bede. Ne znam u čemu je fora, odnosno kako to izvedu ali čitao sam tipovi sa isključenim DPF-om i EGR-om lagano prolaze tehničke u Velikoj Britaniji i Nemačkoj koji nisu sprdnja kao kod nas, gde das 2 crvene i ne moraš ni da teraš auto na pregled. E sad na koju foru prođu tamo, odnosno kako varaju sonde koje mere količinu CO, C02, azotnih oksida i ostalih štetnih gasova kada se eliminiše DPF, EGR, SCR i ostale gluposti to mi nikako nije jasno. Ali ako bude izvodljivo i kod nas prvi ću da eliminišem DPF, pa sve nek je i na 0% zapušenosti!
-
Прођу ако је мотор здрав и ако су дизне добре...
-
Eto tako i ja mislim da je to u pitanju
-
Imam B6 CR 2.0 81kw. Krenuo da mi radi česte regeneracije, svaki drugi dan po malo, krene pa stane, ne može da završi pa ne radi dva dana itd. Čak mi se desilo da mi je gorivo spalo na rezervu i on opet upalio regen.
Zar može da radi regeneraciju sa tako malo goriva? Zar ne treba da bude 1/4 tanka ili sl?
-
Ne pokreće se regeneracija DPF-a dok svi uslovi nisu ispunjeni, a to su radna temperatura i minimum 1/4 goriva u rezervoaru. Pogledaj da zbog nečeg drugog ne podiže obrtaje kao da radi regeneraciju, za početak bi trebao da odeš na dijagnostiku da vidiš da li ima neka greška.
-
Za vikend ću na dijagnostiku pa da vidim. Malo mi čudno upravo zbog toga, da radi na rezervi. Ali djeluje kao čista regeneracija, obrtaji na 1000, potrošnja u leru 0.8 i radi ventilator koji se ugasi kad ugasim kola. Nema veze ni s klimom, radio je to i kad se ugasi klima.
-
Pozdrav drugari, pisao sam i u temi za vgate, ali rekoh možda bolje I ovde s obzirom da se odnosi na samu regeneraciju i DPF. Naime nakačio sam vgate adapter na drugarov auto (motor 2.0 tdi CFFD 81kw) i u VAG DPF aplikaciji dobio jako čudne podatke. Naime iako je DPF odradio regeneraciju pre nekih 60km, DPF je već 50% pun. Što bi trebalo da znači da je DPF prilično zapušen i da radi regeneraciju po gradu na nekih cca 150km. S druge strane nivo pepela (Oil Ash Residue) je na 0.4l (1%) - buni me ovo 1%, da li je 1% loše ili dobro. A u polju "Low pressure EGR closing" stoji crvena tačkica (vodi se kao greška u aplikaciji) nije definisano (nd). Je l može neko da pomogne da rastumačimo vrednosti?
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/ae6f736fbf1bb87573368fb01d7cb3c8.jpg)
-
Jedino što može da bude je da je auto prije 60km počeo da radi regeneraciju DPF-a i da je ugašen prije nego što je završio regeneraciju. Regeneracija se pali kada auto napuni DPF do 40% a uslov da je odradi je da ima više od 1/4 rezervoara i postignuta radna temperatura. Kad dođe do 60-70% napunjenosti onda upali onu žutu lampicu na tabli. Meni je jednom do sad upalio, jer obično vozim kraće relacije i auto ne stigne da se zagrije, a ne da izvrši regeneraciju. Od tad barem jedamput u 10 dana odem na otvoren put i vozim četvrtom na 2000 obrtaja, tada najbrže postigne temperaturu potrebnu za regeneraciju i nemam nikakvih problema.
-
Ma odradio je on regeneraciju tačno tada kada piše, da nije - vrednost u procentima zapušenosti DPF-a bi bila mnogo veća. DPF kada se očisti vrednost zapušenosti u procentima bude oko 5%. Meni je čudno što je za jako malu kilometražu napunio na 50%. E sad verovatno je tome doprinela vožnja po gradu - kratke relacije ali opet mnogo se to brzo napunilo. A s druge strane mislim da količina od 0.4l pepela je previše i takođe simptomatično što je greška na low pressure EGR closing - kao da nešto nije u redu sa EGR-om...kapiram da može da sve bude uzročno-posledično povezano...
-
Ispravka, tek sada sam video da sam napisao 0.4l. Vrednost je zapravo 0.4g, što skroz menja stvari...Jedino ne kapiram sta se dešava sa EGR-om ili je samo VAG DPF loše očitao vrednosti...
-
Pozdrav, čitam komentare i reko ajde i ja da podelim kako sam rešio problem koji imate. Kupio sam golf 5 2008 i sve je bilo super prvih mesec dana dok nije upalio lampicu za regeneraciju, tada kreću problemi za mene, svi majstori su mi govorili da moram da vozim na 3.000 obrtaja da moram aditive da stavljam i da ga vozim tako dok ne ugasi lampicu, pritom nikad mi nije ugasio lampicu u vožnji. Nosio sam filter u železnik u dpf servis na čišćenje, očistio g sve super bilo mesec dana i sve ispočetka kreće dok nisam otišao da rešim nešto drugo u auto centar Ninić, oni su mi rešili taj problem posle godinu dana u pitanju je bio senzor temperature za koj se ispostavilo da se ne pali stalno. Ako je sve ispravno na autu on sa normalnom vožnjom 80- 100 km/h za 15 min mora da odradi regeneraciju pod uslovom da je digo radnu temperaturu, evo već dve godine nemam nikakav problem i ako ga vozim dosta po gradu poz kolege vagenovci. B) B)
-
senzor temperature
nije uvek samo dpf , ali kad se ode kod majstora isti mora sve da proveri mnogi kazu mora se cisti dpf ,
e pa eto jos jedan dokaz da se treba sve proveriti
-
Što da provjeravaju kad mogu sve da izmijenjaju i naplate? biggrin
Stalno idu sistemom eliminacije, pa kvar od 20e košta 200, ne riješe problem i opet bez i malo grižnje savjesti naplate. Čast izuzecima.
-
Nema izuzetaka tako rade po Beogradu...ja vozim auto uvek izvan Bg na popravke...Ovi glume frajere a 1 popravka im 3000 din pa na koliko zavrse...
-
Pozdrav, da li je neko koristio Motip DPF Cleaner 500ml u spreju? Cena mu je i više nego povoljna oko 800 dinara, za razliku od recimo Wurth varijante koja je oko 3000 dinara. Nije ni 3000 mnogo ako radi posao, a opet ako je isti đavo ne vidim razlog za bacanje para. Ključna stvar je da li ovaj DPF cleaner sprej išta pomaže u čišćenju DPF-a (ne pričam za situaciju kad je DPF već zapušen i kad se pali lampica na tabli)? Mislim na to da li recimo nakon primene ovog spreja i uspešno određene regeneracije da li se poveća interval u pređenoj kilometraži između dve regeneracije?
-
https://youtu.be/YbHSXTypz34
Evo detaljno šta i kako :37
-
Dobar klip, nema šta. Izgleda da je ovaj tip koristio Wurth DPF cleaner. Sve je na klipu manje-više jasno, osim dela gde on nakon sipanja cleaner-a i odrađene regeneracije uradi "reset na nulu" DPF-a (kao da je zamenjen nov DPF) preko dijagnostike. Pitanje za poznavaoce (čini mi se da je @PaulGT i još neko na ovoj temi pisao o adaptaciji DPF-a nakon čišćenja) da li je potrebno/pametno uraditi tu adaptaciju - "reset vrednosti DPF-a na nulu" nakon korišćenja ovog spreja, a ne mašinskog čišćenja ili zamene novog DPF-a?
P. S. Pričamo o varijanti kada se nije upalila lampica za DPF na instrument tabli, niti dijagnostika prijavljuje neku grešku vezanu za DPF. Znači samo varianta kada se sprej naprska preventivno u cilju smanjenja zapušenosti DPF-a i intervala između regeneracija.
-
To su sve gluposti kao i ono sa penom, dpf mora da se skine i "opere".
-
Ja mislim da ne moraš da vraćaš vrijednost poslije korištenja ovoga. Mada kad nemaš lampicu i probleme ne znam zašto bi išta dirao oko DPF-a.
-
Pa ako je količina čađi i pepela 0, onda je logika da "restartuješ" DPF, to je onda kao zamenjen... Ali, da li je to tako?
Posle restarta mu je pokazalo da je sve 0, zašto nije uradio pre restarta da se vidi koliko je...
Prema tome, može biti ali ne mora da znači... lollol
-
@Vwasil
Poenta je da preventivno očistim DPF koliko je moguće dok još DPF nije skroz zapušen ili oštećen. Kapiram kad DPF dođe u taj stadium da se pali lampica ili počne da baca greške na dijagnostici bojim se da mu tada sa ovim sprejom (a ne verujem ni nečim drugim) nema pomoći.
Reset (adaptacija) DPF-a mi ima smisla ako se nakon upotrebe cleaner-a znatno smanji količina čađi i pepela u odnosu na regeneraciju koja se pokreće automatski svakodnevno i da sam motorni računar skapira da je sada količina čađi i pepela manja nego što je bila pre čišćenja.
@knalek
Upravo to ovaj tip na klipu je odradio reset DPF-a na nulte vrednosti kao da je ubacio nov DPF koji nema grama čađi i pepela. Ovaj stari ma kako očišćen nema šanse da nema ni gram čađi i pepela odnosno da je 100% čist i samim tim da ima nulte vrednosti. Bojim se da se na ovaj način samo lažiraju vrednosti koje iščitava kompjuter te da se tim dobija još gora situacija jer onda računar u nekom trenutku misli da recimo DPF nije zaprljan još uvek (a fizički u stvarnosti jeste) i ne pokreće regeneraciju, a trebalo bi odavno...
Ne znam, to su samo moje pretpostavke vođene nekom zdravom logikom. Bilo bi lepo neko ko poznaje materiju da nam malo pojasni šta šta se tu zapravo dešava...
-
Mislim da ovo sredstvo ipak odradi svoj posao. Nema šanse da će ga očistiti 100%, ali dosta toga će sigurno biti očišćeno. Ja nemam iskustva sa preparatima poput ovog, ali imam sa aditivima za gorivo koji smanjuju vrijednost čađi i pepela u DPF-u tako što smanjuju temperaturu potrebnu za izgaranje čestica i mogu reći da baš dobro rade svoj posao. Ako hoćeš preventivno da djeluješ aditiv ti je sigurnija opcija. Imaš varijantu i Tunapovog sredstva iste namjene.
https://youtu.be/u4Zd7Jthbdc
-
Moj kum je imao strah od dpf kao djavo od krsta. I kad je uzeo auto koji je tada imao 15.000km na satu svaki put kad bi isao na letovanje/zimovanje on je sipao u rezervoar sredstvo za dpf. Auto je prodao sa 280.000km i nikada nije imao problem sa dpf. I ako sam ga ja ubedjivao da je to zato sto je imao 50% voznje po otvorenom putu on tvrdi da su aditivi pomogli. Bitno je da ne odmogne a za 800 dinara niko nece da propadne sto se kaze...
-
S obzirom na to da je cena DPF cleaner-a (ovaj jeftiniji Motip) 800 dinara, a to nije ni 10 evra svakako se isplati da se proba da se DPF očisti tim sprejom. Imam samo dilemu da li treba uraditi taj reset/kalibraciju DPF-a preko dijagnostike - jer ako ECU/DPF može jedino da skapira da je DPF očišćen (samim tim promeni intervale između regeneracija ) ako se uradi reset/kalibracija dijagnostikom, a opet nisam siguran da ako se odradi reset DPF-a dijagnostikom kao da je ugrađen novi DPF, a stari DPF nije 100% čist odnosno ekvivalentan novom onda podaci koje bi motorni računar dobijao nisu tačni i samim tim bi taj reset bio veća šteta nego korist...ne znam...bilo bi lepo da neko iz struke razjasni ovu dilemu...
-
Ne moraš da resetuješ na 0, na VCDS imaš opciju da mu zadaš količinu čistoće, vratiš na 50% i on radi češće regeneraciju i to je to.
https://youtu.be/Ayd4U1KMeE4
-
Misliš ako smanjim vrednost za "Carbon Mass" da će biti češće regeneracije (manji interval - manje kilometara između 2 regeneracije) ili si mislio ređe regeneracije (više kilometara između 2 regeneracije) ali si greškom napisao obrnuto. Pošto je meni logično da ako motorni računar isčita manju zaprljanost DPF-a da će ređe pokretati regeneraciju odnosno na više kilometara. Inače da li se ova "Carbon Mass" vrednost odnosi na količinu čađi i pepela u DPF-u ili i na još neke parametre?
-
Pogriješio sam, rjeđe će raditi regeneraciju. Carbon mass se samo odnosi na količinu ugljenika koja je u DPF-u.
-
Ono jeste logično da je Carbon ugljenik. U međuvremenu sam našao da se parametrom Carbon Mass smanjuje isključivo količina čađi u DPF-u, i da se prilikom upotrebe DPF cleaner spreja preporučuje reset Carbon Mass parametra dok količinu pepela nije moguće smanjiti primenom spreja. Elem na klipu koji si postavio gore sa "štelovanjem" Carbon Mass vrednosti autor klipa ima problem da zbog količine čađi uopšte ne može da pokrene regeneraciju i kad je sa 66g spustio na 10g pokrenuo je prinudnu servisnu regeneraciju. On je "lupio" neku vrednost kako bi uopšte mogao da pokrene regeneraciju. Niko na klipovima ovog tipa gde se obrađuje ova tematika nije objasnio/obradio situaciju kao što reče @knalek kad se naprska sprej odradi prinudna regeneracija kolika je količina čađi u DPF-u u tom trenutku. Jer recimo kod mene sada je takva situacija da se DPF na 100% napunjenosti ima oko 24g proračunate čađi i kada se završi regeneracija količina čađi je oko 5g - odnosno napunjenost se spusti na oko 22%. E sad meni je logično da nakon prskanja spreja i odrađene prinudne regeneracije preko dijagnostike se količina minimalne količine čađi spusti na neku vrednost manju od 5 grama. Idealno bi bilo da ta količina bude 0 grama, ali ne verujem da je realno, tako da tih par grama razlike koju god vrednost za Carbon Mass da stavim (recimo 2 grama nakon prskanja i prinudne regeneracije) nije prevelika greška. Svakako uvek mogu i da vratim vrednost koja je bila pre cele procedure...
-
pozdrav drugari, imam jedan problem pa bih voleo da cujem vase misljenje. Naime vozim passata B8 2015 1.6 TDI, i preventivno sam u servisu proverio stanje DPF-a jer mi je auspuh malo cadjav. E sad kad su u servisu skinuli selnu i sa onom kamericom zavirili u DPF kuciste konstatovano je da je sace napuklo unutra. Pitao sam ih sta mi je ciniti , oni kazu da moze da se stavi zamenski ulozak dpf sto kosta oko 55.000 din i neki senzor da se zameni. Pitam jeli koze da nastane neki problem ako nastavim ovako voziti jer nemam nikakvih kvarova, lampica itd , ide lepo radi mi regeneraciju na 250-300km zavisno koliko imam voznje po gradu. Oni mi kazu vozi tako ne steti nista samo obati paznju na nivo ulja da ne podize. Iskreno plasim se da nedodje do nekog pozara zbog visokih tempretura. Preko aplikacije VAG DPF pratim stanje i zapusenost je 65% tj prikazuje 52grama pepela. Jeli moze doci do neke havarije tezeg kvara? Moje pitanje sta raditi, dali da vozim ovako dok nepravi probleme, dali staviti zamenski ili vaditi napolje i blokirati EGR?
Moje neko razmisljanje ide u pravcu da vadim sace iz DPF i blokiram EGR jer svakako cu morati stavljati drugi ulozak dpf sto je oko 55.000 bez senzora i ruku. Neznam dali se posle eventualno moze vratiti sve u prvobitno stanje (u slucaju poostrenja merenja izduvnih gasova), jer koliko sam citao ucitava se i drugi softver u auto? Izvinjavam se na poduzem postu i hvala unapred
-
Ako je saće napuklo, najbolje je izvaditi ostatak i ugasiti ga i softwerski.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
-
Da li neko zna da mi objasni ovu mjeru u litrima jer ona jedina se samo povecava s vremena na vrijeme...ove npr gramaze se mijenjaju kako odradi koju reg...da li ova litraza kad dodje do odredjene brojke znaci da ce mu tu biti kraj ili?
https://freeimage.host/i/JRUx3RR
-
52g pepela je ozbiljna količina. Obično treba sa bude ispod 20ak grama. Zato mislim da je to vec otišlo. Ali treba videti i uzrok problema. Da li su dizne ili nešto drugo da je uticalo da se to desi.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
-
MACISRO@ Vecinom je 80 gr limit pepela, opet kako koji model, tako da je to kod tebe dobro,jer pepeo ostaje posle svake reg koja se aktivira na 24 gr cadji nebitno jel izmjerene ili izracunate vrijdnosti i pada do oko 5 gra ma cadje nekad i manje, tokom izgaranja cadje ostaje pepeo koji se nagomilava vremenom, pepeo jedino mozes izbaciti pranjem dpf ili ga zamjenit, bitno je pratit dif pritisak koji je veoma bitan za dpf i ostali sklop.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
-
Naveo sam da je sace u DPF -u napuklo, zato sam postavio pitanje bezbednosti. Koliko treba da bude diferencijalni pritisak? Meni je u leru na zagrejanom motoru, 2hPa, a u voznji se menja. Ostaje pitanje dali tako voziti dok se pojave simptomi tj problemi, menjati ili vaditi sve napolje. Kad su gledali sa tom kamericom rekli su da nije zbog dizni jer nije nigde nagorela-istopljena sto bi se videlo(pokazali mi kako to izgleda na jednom izvadjenom primerku) samo ima tanka linijica i nevidi se nista drugo. Svi majstori vuku na svoju vodenicu, onaj sto radi vadjenje DPF i blokiranje EGR kaze da treba da se vadi jer moze doci do havarije ili zapaljenja(samo neznam kako, nije hteo da se objasnjava) u tom servisu gde su konstatovali ostecenje savetuju da stavim novo zamensko sace tj filter kupljen kod njih za 50.000 din i tako. Najveci problem mi predstavlja to merenje ako budu usvojili da bude rigoroznije da tada nemam problem i da moram ponovo placati vracanje softvera, resavanje EGR i kupovati dpf ulozak i naravno ruke .
-
Greskom sam tebe oznacio, odnosio se na post ispod tvog. Sve dokle god je zacrnjene 0 i 0.1 je dobar dpf i nema razloga za brigu a ako je vece i dobro ucadjen ispuh onda je i pukotina dosta veca na sacu dpf - a, a taj pritisak je odlican i treba na leru da se krece od 1 do 5, a pred regeneraciju nebi trebao da prelazi 10 milb.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
-
A koliki treba da bude diferencijalni pritisak pred samu regeneraciju ili u toku same regeneracije - odnosno kad nivo čađi bude 24g i kad krene da pada? I šta si mislio pod ovim dok je 0 ili 0.1 zacrnjene, DPF je dobar? 0.1g pepela ili nešto drugo?
-
pozdrav drugari, imam jedan problem pa bih voleo da cujem vase misljenje. Naime vozim passata B8 2015 1.6 TDI, i preventivno sam u servisu proverio stanje DPF-a jer mi je auspuh malo cadjav. E sad kad su u servisu skinuli selnu i sa onom kamericom zavirili u DPF kuciste konstatovano je da je sace napuklo unutra. Pitao sam ih sta mi je ciniti , oni kazu da moze da se stavi zamenski ulozak dpf sto kosta oko 55.000 din i neki senzor da se zameni. Pitam jeli koze da nastane neki problem ako nastavim ovako voziti jer nemam nikakvih kvarova, lampica itd , ide lepo radi mi regeneraciju na 250-300km zavisno koliko imam voznje po gradu. Oni mi kazu vozi tako ne steti nista samo obati paznju na nivo ulja da ne podize. Iskreno plasim se da nedodje do nekog pozara zbog visokih tempretura. Preko aplikacije VAG DPF pratim stanje i zapusenost je 65% tj prikazuje 52grama pepela. Jeli moze doci do neke havarije tezeg kvara? Moje pitanje sta raditi, dali da vozim ovako dok nepravi probleme, dali staviti zamenski ili vaditi napolje i blokirati EGR?
Moje neko razmisljanje ide u pravcu da vadim sace iz DPF i blokiram EGR jer svakako cu morati stavljati drugi ulozak dpf sto je oko 55.000 bez senzora i ruku. Neznam dali se posle eventualno moze vratiti sve u prvobitno stanje (u slucaju poostrenja merenja izduvnih gasova), jer koliko sam citao ucitava se i drugi softver u auto? Izvinjavam se na poduzem postu i hvala unapred
Imao sam slicnu situaciju i nisam se smirio dok nisam zamjenio dpf. Nisam stavio nov nego polovan sa auta koje je imalo oko 60kkm. Nakon pola godine i 5kkm auspuh potpuno cist, isti od dana kad je zamjenjenjen dpf.
Moja je pretpostavka da se napuknuce kod mene desilo prije 15-20kkm, auspuh je sve vise i vise crnio, a natjeralo me u servis kad je dpf vec izbacivao gresku jer nije mogao odraditi regeneracije kako treba.
Sent from my SM-G780G using Tapatalk
-
meni radi sve regeneracije na oko 250-300km nemam nikakvih problema, lampicu mi nikad nije palio, kada sam uzimao auto nisam ni obracao paznju na auspuh dali je garav (a trebao sam). Uplasio me jedan majstor kaze da moze da se upali DPF zbog tog napuknuca jer svi ti vreli gasovi idu tamo gde je najmanji otpor-na to napuknuce. E sad logicno kad bih ja kao laik to tumacio rekao bih da nije bas tako jer ti vreli gasovi lakse izadju van DPF filtera u auspuh i naravno van auta. Ne zadrzava se unutra suvise dugo kao kad je zacepljen. Neznam mozda gresim ali kao sto sam navbeo svi majstori vuku na svoju stranu radi svoje zarade. Voleo bih da me neko ispravi ako gresim. 350e kosta vadjenje DPF, zatvaranje EGR i tuning na stage 1 ( oko 10-15 hp se dobije sto i nije neki tuning po meni ali ajde ipak je to 120 konja ). Jos uvek sam u nedoumici sta raditi.
-
Nista ne diraj imam isti motor regeneraciju radi na 100/150km samo kvalitetno gorivo mali servis na 10k/km ponekad neko aditiv evo ga na skoro 500.000km. pusti internet stručnjake i njihove savete.
-
Aditiv za dpf?
Koji preporucujes?
Nije dpf, ali ako moze pomoc desila mi se greska neka upalio se safe mode na golfu 6 2.0 2012g, ispostavilo se da je zapucala klapna egr-a posto nakon 2 gasenja auta posle sve bilo ok
Kazu da je skidanje i pranje komolikovano zbog pozicije egr-a, ispustanja antifriza itd
A radio sam veliki servis gde je usut novi antifriz nisam znao za tu gresku trazio bi da mi ociste egr.
ima li smisla cistiti egr?
Inace u zavisnosti od stila voznje kuca - posao dpf mi regenerise na 350-400km
Kad sam na autoputu ide i na 500km.
-
Egr kod njega ne moze da se cisti,ako je do njega zameni ga i taman ocisti dpf.
-
Verovatno ce tako i biti, sacekacu malo da vidim hoce li nastaviti da zeza. Dpf sam planirao da odradim ultrazvucni pranje u dekarbonizacija bg servisu
Da li je ok pierburgov egr kao zamenski?
-
Imas na kp covek iz Borce prodaje iz originala i dobra je cena. Ako uspem da nadjem broj poslacu ti.
Dpf ocisti gde je najjeftinije svi rade na istu foru pranje pod pritiskom.
-
Hajde molim te ostavi mi kontakt znacice mi ako dodje do zamene.
-
Ako je @taxi_bg mislio na Zorana iz Borce, imam i ja broj, mogu da ti pošaljem.
Inace, ne rade svi pranje pod pritiskom, pomenuti servis radi ultrazvucno ciscenje dpf-a. Posle toga ga samo isperu na onoj masini, ali sa dosta nizim pritiskom nego kada se pere u ustoj.
-
Cuo sam da samo pocenje neko je dobro odraditi ako treba da se cisti.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
-
Je l probao neko to ultrazvučno čišćenje DPF-a i da li ima efekta na duže staze? U smislu da se recimo regeneracije sa 100-150km povećaju na 400-500km i slično.. Pošto sam čuo priče da se posle par meseci opet vrati prvobitno stanje pre čišćenja.
-
U principu uvek postoji razlog zašto se dpf zapusio nikada nece sam od sebe..dizne,lose ulje egr...ako se to sanira dovoljno je da se opere pod pritiskom na to sam mislio.
-
Meni je procenat pepela u DPF-u bio 80g...Hteo sam da ga čistim al sam odustao. U DPF servisu su mi tražili 350e za čišćenje ( odustao sam zbog sumnje u ispričanu bajku). U drugom servisu su svoje znanje i umeće kovali u nebesa tako da sam i njih zaobiso. EGR blokirao DPF izbušio softverski ugasio i teram dalje. driving
-
Imas u Bg ultrazvucno ciscenje dpf-a 9000din. Ja bih pre dao priliku ultrazvucnom nego pod pritiskom (svakako i posle ultrazvučnog ga isperu pritiskom, ali dosta nizim).
-
Cuo sam hemija nikako, samo neko pecenje.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
-
Ne znam u kom slucaju mislis da je hemija.
Kod ultrazvucnog nije nikakva agresivna hemija, vec ultrazvuk radi svoje.
"Pecenje" ne postoji.
-
Sad cu da pitam kuma.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk