VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: bulevar89 Novembar 23, 2009, 01:57:27 posle podne
-
Moze li neko od iskusnijih vozaca da napise ovde kako treeba odrzavati plinski uredjaj, kako paliti, kako menjati sa TNG na benzin i slicno, kako u zimskim, tako i letnjim danima... Cini mi se kao da ne smem da ostavim ovog mog 2 dana da ne radi, da se nesto opet ne bi desilo (desavalo se pucanje iz auspuha kad nisam palio 2 dana i trzanje)
Ne znam gde bih drugo postavio ovu temu, pa ako ne treba ovde, slobodno je premestite gde treba :)
-
Pa ona standardna prica, palis na benzin, kada malo dobije temperaturu prebacis ga na plin, a to radis da bi se zagrejao uredjaj odnosno da se plin pretvori iz tecnog u gasovito stanje.Za motore sa karburatorom gasis na benzin, ali ako je injection onda je svejedno.Probaj da ga gasis na benzin i vidi da li ce i dalje pucati.
-
To sto ti puca nije do toga sto ga ostavljas dva dana itd itd....
Samo je upitanju losa smesa...idi kod nekog da ti to nasteluje...nece vise biti detonacija.
-
Pa ona standardna prica, palis na benzin, kada malo dobije temperaturu prebacis ga na plin, a to radis da bi se zagrejao uredjaj odnosno da se plin pretvori iz tecnog u gasovito stanje.Za motore sa karburatorom gasis na benzin, ali ako je injection onda je svejedno.Probaj da ga gasis na benzin i vidi da li ce i dalje pucati.
Previse komplikacija. Mnogi uopste ne prebacuju na benzin. Preporucljivo je ponekad voziti auto na benzin da ne bi doslo do zapusavanja dizne. Mada i ja sam kod mene tako radio na trojci i opet se zapusila dizna. A sto se tice paljenja, palim ga na benzin i onda prebacujem na plin. Iako bolje pali na plin a i lepse radi.
Sto se tice odrzavanja, meni je majstor rekao da posle 15k odem na serisiranje, a evo presao je preko 60k i jos nisam isao boodala
-
kazu ljudi da zavisi od slucaja do slucaja... ja naprimer, uopste ne prebacujem na benzin, jedino ako ostanem bez tng u boci boodala Moj Polo je presao 70 000 od kad je gas ugradjen i nema nezeljenih efekata... e sad neki kazu da taj moj uredjaj sam ubrizga benzin dok ne sastavi, kao neka automatika, mada ja to ne znam...
-
Kod mene je sequent uredjaj, upali ga svaki put na benzin i nastimao sam kada mi postigne temperaturu vode u isparivacu 25 stepeni odmah prebaci na plin, ustvari ujutro se ceka oko 2-3 min da prebaci na plin dok se ne zagreje na 25 stepeni, a u toku dana kada je motor vreo odmah ga prebacuje na plin.
-
Poterbno je da imate dovoljan nivo antifriza u sistemu jer se isparivac obicno postavlja visoko, da nebi plin ledio.
-
pa, probacu prvo sa stelovanjem, a do sada, od kad sam ugradio plin, nisam ni prebacio na benzin... Pocecu sada da ga palim tako, pa ce valjda biti bolje...
Detonacije su se desile SAMO kad je auto stajao dan-dva a da ne radi... Sad, jel se to stelovanje radi u ovlascenim servisima, ili mogu sam?
Boca je i dalje pod garancijom, pa ne znam dal to stelovanje mogu da radim preko garancije te, i da ne placam, ili moram placati? :)
Sad stekam svaki eur, i sredjujem ovog da bi mogao da predjem sa dvojke na cetvorku u jan-feb... :)
-
Trebalo bi da ti steluju besplatno tamo gde si ugradio plin...
-
Autogas Radic u N.Sadu... Nisam bas zadovoljan njihovim ophodjenjem prema ugradnji i tome, al videcu da mi nameste to pa da zavrsim sa njima... batine
-
Previse komplikacija. Mnogi uopste ne prebacuju na benzin. Preporucljivo je ponekad voziti auto na benzin da ne bi doslo do zapusavanja dizne. Mada i ja sam kod mene tako radio na trojci i opet se zapusila dizna. A sto se tice paljenja, palim ga na benzin i onda prebacujem na plin. Iako bolje pali na plin a i lepse radi.
+1
Ja mislim da sam ja covek koji je navise vozio na benzin sa ugradjenim plinom i opet na benzinu radi bas lose
-
Ja retko palim na benzin, recimo jednom do dva puta nedeljno... a da vozim na benzin, ne pada mi na pamet jos... :)
Bolje mi je isao auto, nekih 10ak km posle paljenja na benzin, i onda se vrati na staro (sporije ubrzanje i slicno)... Tako da... ovako je jos super pa ne bih da menjam ista drasticnije, da ne bih pokvario... :D I jos nisam nastelovao... :S
-
Cek da pitam ja :D Ja cekam recimo da meni skazaljka za temp u kolima dodje do one prve bele linije pa onda prebacim na plin,bar su tako meni rekli kad sam ugradjivao :P...... Pa recimo preko zime sad se nije ni isplatilo prebacivati na plin na kratkim relacijama jer mi se ne ugreju kola :D
Dakle da li i dalje da tako radim ili je potrebno manje cekati da se ugreje ? :)
-
Meni su rekli da se prebacuje odprilike posle 1 minuta. Nema potrebe da cekas da se toliko ugreje auto. Dovoljno je da se voda malo ugreje kako bi se membrana ugrejala. Ja palim stalno na plin. Samo kad je bas minus onda prvo benzin pa prebacim na plin.
-
A koliko benzina drzite u rezervoaru?
Rece mi komsa da sipam do nekih pola, malo manje, tipa da moze da mi zardja rezervoar, pa ako mi to ode u motor batine batine batine..
Jel istina?
-
Ja koliko znam golf II ima plastican rezervoar. Kao i moj passat. A benzin uvek imam oko 10-15 litara.
-
Ja imam tu oko rezerve, a kog je materijala... nikad nisam gledao... :D lollol
Dosucu mu ja jos za 500 kinti, cim skupim, pa necu misliti vise o tome... :P
Najsigurnije je... :)
-
Jel treba da se oseca plin na auspuh malo ili malo vise kad je na leru, i da se vide kapljice vode na kraju auspuha? blink
-
Voda je od kondezacije, nista strasno a mislim da se kod svih vozila oseca miris plina osim ako se oseca previse mozda treba zavrnuti malo odnosno prestelovati jer deo ne sagoreva pa izlazi kroz auspuh automatski povecava i potrosnju. takodje mislim da ako naglo dodajes gas (gas u patos pa cekas da "izvuce") onda deo plina izadje kroz auspuh jer ne sagori...
-
Ma jok bre, nema sta da se oseti plin.
-
Znaci ne bi trebalo ni da se oseti plin u kabini posle sipanja nekih par km posle?
Meni se apsolutno svaki put oseti... mozda bi trebalo da ga "zavrnem" malo... Rece komsija da moze.. :P
-
Meni se osecao plin kada stojim i kvar je bila neka ploca od mesinga koja je stajala valjda na mono pointu ...3500 me izasla zamena...
-
Ako ti se oseti u kabini, prekontrolisi creva na isparivacu i ceo taj deo koji ide do mixera, popusti selna i onda ti se oseti, ili je negde spoj na mixer ploci los. ;)
-
Ja te razumeo da se oseti kada radi na leru, nije dobro zavijen onaj priljucak za pistolj za tocenje ili tako nesto posto se oseti samo posle sipanja...
-
kod mene jutros nije hteo da upali pucale detonacije pa sam promenio razv kapu,novi silikonski kablovi i bosch svecice. prave li detonacije kakvu stetu? bio sam uporan 2 akum sam ispraznio na verglanje a ono puca li puca boodala
-
plinjw cisto gorivo cisti motor ali susi ga, gumice ispucaju haos nastane kad se dugo vozi na plin. Zato posle predjenih 100-nak km na plin vozi se 10 km na benzin da on sve to nakvasi i vrati motor u normalu....
-
e jbg ja presao zadnje 3000km samo na plin, sutra sipam 10 l benzina malo da ga iznenadim biggrin
-
Ja sam presao 1500 na plin a od toga samo 50-ak na benzin.
-
Po pravilu bi 10-15% voznje na benzin bilo idealno kako bi se sistem odrzavao ispravnim. ;)
-
tako sam i ja radio pa mi se motor rasusio i pumpa jebavala, nestane mi plina muku mucim dok dodjem do pumpe na benzin... posle uvatim i do ceta benzina sipam i nateram ga jedva na benzin posle nemogu ga zaustaviti... radi ko sat, zato mnogo znaci na benzin. nemorate po gradu ali kad izadjete na otvoreno pustite na benzin...
-
Ja sam ga do sad vozio na benzin samo kad mi nestane plin. bicedobro
-
pa da, tako vecina rade ali po pravilu obavezno na bezin
-
Kad sam ugradio plin palio sam ga na benzin i posle 2-3 minuta (zavisi od spoljne temperature) prebacao na plin. Tako sam radio prvih 2 meseca.
-
e to je najpravilnije i u zimskom preriodu da gasis na benzin, ima dosta njih kad pali nagura odma na ler 2000rpm zavisi kome se na koliko prebacuje na plin... to je jako lose za motor
-
Ja rucno prebacujem. Posto me zeza saug ja moram da drzim gas kako se ne bi ugasio. Obicno je to na 1200 - 1400 obrtaja. A kad saug "proradi' tad je gas na oko 1400 - 1600 obrtaja.
-
nemam frke sa tim, cim mi dodje na 2200 prebaci na benzin... ali zimi ga malo duze guram na benzin cim podigne tem. palim na plin i super...
-
Ja sam ga jedno vreme palio na benzin i posle 2-3 minuta prebacivao na plin i tad sam cekao jos 4-5 minuta i tek tada sam kretao. Isto tad se par puta desilo da sam oca vozio na posao pa sidjem ranije da ga upalim i dok on dodje skala za temperaturu stigne do pola. biggrin
-
bas tako, bolje i malo sackati nego pozureti... kad idem za Kikindu cim prodjem Beograd palim ga na benzin i do Zrenjanina tako i nemam zime, pravina netrosi puno.... posle radi ko sat...
-
Ja vozim na benzin kada upalim jedno kolimetar , lagano drugom, dok ne iza?em na glavni put. Posle proturiram na 2200 obrtaja i prebaci na gas.
-
Ja sam dva puta menjao ulje i vozim na benzinsamo kada ostanem bez plina (to se retko desava).
boodala boodala boodala
-
ja imam sequent plin BRC na kolima, on sam prebacuje sa benzina na plin cim dostigne odgovarajucu temperaturu za ispravan isparivaca. vozim auto tri godine tako, i da ga ne ureknem, nisam imao frke nikad, to je znaci skoro 45000km predjenjih na plin, mozda 500-600km od toga na benzin... Najbitnije je da se pravilno koristi sistem, ako nemate automatsku promenu sa benzina na gas i obrnuto... Zbog neispravnog rukovanja i dolazi do kvarova na motoru. Uvek sacekati da motor dostigne radnu temperaturu pa onda prebaciti na plin, a u zimskom periodu, pre gasenja prebaciti na benzin jedno dva minuta i ugasiti auto. I nema brige. ;) B)
-
A reci mi nesto. Ja do posla imam 4km. Da li mislis da se auto do tada zagreje do radne temperature? I to kad je napolju -7, -8 i vise. Ja kad bih to cekao onda mi plin zimi ne bi trebao. Bar za voznju po lokalu. Nema potrebe da se ceka radna temperatura. Posle 2-3 minuta moze se prebaciti na plin.
-
ne bih znao sta da ti kazem, ti koristi onda kao mozes shodno uslovima zivota. Kad kazem radna temperatura, mislio sam na temperaturu na kojoj mozes da se prebacis na plin, sad ne znam koja je to tacno jer meni to prebacivanje radi automatski, ali zimi to iznosi 2-3km predjene voznje, a leti do 1km voznje.
-
Ja sam toliko ustedeo paljenjem na plin da mi se isplati ne membrane da menjam vec ceo isparivac... bleh
-
To i ja kazem. Na benzin sam ga palio kad je bas bilo hladno. Preko -10, sve ispod toga na plin.
-
Na gas mozete da startujete motor i na -40, ali to nije dobro kako za uredjaj tako ni za sam motor. Na taj nacin deo tecne faze gasa odlazi do motora, sto moze da dovede do njegovog trajnog ostecenja .....da zanemarimo uredjaj u tom slucaju, to je sitna stavka. ;)
BTW
Zakon o ugradnji i atestiranju je poostren i novi zakon ce stupiti na snagu do kraja ove godine. Servis membrana se sa cenom priblizio kompletnom isparivacu, ali zamenom isparivaca ce morati da se ponovo plati atestiranje, ili kazna ukoliko se utvrdi da broj isparivaca nije isti kao u atestnoj knjizici. Nazalost tako je....
-
A sta ako nisu mogli ili pak znali da procitaju broj isparivaca i u atestu napisali isparivac marke Lovato BB ?
Atest su vrsili momci iz AMSS iz prestonice.
lollol lollol lollol
-
Pa ti imas PUS-ovan isparivac. biggrin lollol
-
imam problem, nece na benzin! naspem 10l i promenim filter goriva,benz dodje do njega ali ne ide u pumpu.
sta da radim?
creva su ok na plin radi normalno, i karburator je u redu.
-
moras ga naterati lollol vidi kakav je filter ali cisto sumnjam da je do njega dugo nevozis na benzin zato i nece... kad budes izasao na pravinu odmah prebaci na benzin i teraj ga tako...
-
Kada das kontakt jel cujes da zuji tamo pozadi kod rezervoara?
-
Ta kod rezervoara ne zuji,ne znam ni da je imam rolleyes: a probao sam nizbrdo juce zaletim ga stotku prebacim na benz i drzim gas do poda ali nece da povuce. filter goriva nov. sta li moze biti u pitanju?
-
Koji uredjaj, koji motor, koji prekidac za gas?.... ako ocekujes pomoc, moras da nam kazes oko cega da pomognemo...
Ukoliko je motor sa ubrizgavanjem, moze da bude do pumpe, relea pumpe, filtera, prekidaca...ukoliko je karb, moze da bude do samog elektro ventila za benzin, karburatora, opet pumpe....zato je bitno dati podake o uredjaju i vozilu za koje pitas...
-
Scirocco motor je 1.8 sa karburatorom a uredjaj Lovato. prekidac za plin ( ako se misli na onaj na instr tabli) je obicni sa 3 polozaja-gore plin,dole benzin a u sredini neutralno. jel moze kako da se ispita da li pumpa radi?
-
Prvo proveri da li elektro ventil za benzin dobija +12V kada prekidac postavis u polozaj BENZIN. Ukoliko dobija, prekidac je ispravan, a el. ventil mora da cakne. Ako ne cakce, el. ventil je neispravan.
Da bi proverio pumpu, moras skinuti izlazno crevo sa pumpe, postaviti neko duze, upaliti motor na gas, drugi kraj novog creva postaviti npr. u flasu i videti da li benzin protice......najpametnije od svega je posetis jednog dobrog majstora. ;)
-
Hvala , pokusacu pa ako ne uspem teram kod majstora mada vise volim kad nesto sam popravim i skontam kako radi biggrin
-
@ IvanT
Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!
-
nemoze, javi se giletu kad zavrsi maturu da baci pogled na isparivac ;)
-
@ IvanT
Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!
Moguce je, mada je kod LRenzo sekventa minimalno vreme prebacivanja 30s, nakon startovanja motora. Ni jedan sekvencijalni sistem ne omogucava direktno startovanje motora na gas, ali je kod ostalih to vreme prebacivanja dosta manje, tj. motor se samo startuje na benzin i odmah moze da predje na gas.
Postoji opcija ubacivanja dodatnog temperaturnog senzora i kod tvog sistema, tako da se to vreme moze skratiti na 5s. ;)
-
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.
-
Hladan vazduh ima manju gustinu pa samim tim bude bolja smesa i zato bolje ide auto, isto vazi i za plin po nekoj logici.
-
a sta se dobija kad se uradi servis redovan na plinskom uredjaju? evo, trebalo bi da uradim servis redovan na 5000km, mada sam presao 10000km, a na plin radi lepo auto, ne trosi puno, ne zeza... )
hocu da kazem, jel bi trebalo onda manje da trosi, da jos bolje ide, il eto samo tako se radi servis jer tako stoji u garantnom listu?
-
dobija se to da i dalje lepo radi, zato se iz nekog čudnog razloga zove REDOVAN servis, a ne havarijski servis
-
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
-
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.
-
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
i to kosta 1600 dinara? u majku im... :P
Dobro, nek samo radi kako treba, valjda ce mi i nastelovati kad su vec digli haubu :) alealeee
-
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.
Moja greska, napravio sam lapsus. Pa vazi i za plin, zasto bi bilo drugacije. :)
-
ne znam gde da pitam pa reko aj ovde...
Nece da pali na plin bas nikako ni kada je hladan ni kada je vruc...palim na benzin i odma prebacim na plin bez problema i vozim bez problema...a ovako da upali samo na plin nema sanse nikako ...palio je pre par meseci i onda sam isao kod ovih sabana u kyro gas i oni rekose to tako i valja nevalja da palis na plin i to je to..
-
ja imam problem sa meracem, blinkuju mi sve cetri diode za nivo plina kao da ga nema uopste i uzasno me nervira sto mi trepte non stop dok vozim, pogotovo nocu...
-
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.
Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...
-
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji ili boodala ....
-
Kod karburatora jednostavno postoji kolicina benzina koju mora potrositi da bi mogao da prihvati plin posto ta dva derivata ne trpe mesanje... Jedino sto po meni treba je da odprilike zapamtis koliko mozes da predjes kada iskljucis dovod benzina pa da prebacis na plin pre nego sto se ugasi, narocito kod automobila koji umesto lanca imaju zupcasti kais...
-
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .
-
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.
Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...
То црево скидају и обично га окрену ка назад, зато што мотор не може да ради на леру кад је ауто у покрету...
Тј. једноставно се угаси кад се нагази на квачило (угаси га ветар), што кад ради на бензин није случај.
У Вршцу често дува кошава, па понекад осетим како се смањи број обртаја приликом налета ветра, док чекам зелено светло на семафору.
Слично као разлика између упаљача који користи плин као гориво и чувеног Zippo бензинца.
У суштини плин је тешко срање и сви га возимо зато што морамо.
http://www.youtube.com/watch?v=lODQmx-CF3I
-
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji ili boodala ....
i ja isti auto imam i palim ga uvek na plin, a koji god karburator da staviš pri prebacivanju moraš uvek da čekaš da potroši benzin na međupoložaju pa tek onda prebaciš na plin i pičiiiiii
-
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .
Ima benzina u loncetu ali mozda 100 ml ili vec zavisi od karburatora ali svakako i tu kolicinu mora da potrosi pre nego sto prebacis na plin... To sto zoves rezerva je upravo taj benzin iz "lonceta" a kada stavis prekidac u nulti polozaj iskljucis dovod i benzina i plina i vozis dok ne potrosis to malo benzina a zatim "pustis plin"- prebacis na plin...
-
Jedno pitanje , koliko dugo vam auto radi na benzinu pre nego sto prebacite na plin ?
Dok ne digne temperaturu , par minuta ili ??? :huh:
-
meni kad je ova hladnoca prebaci tek posle kilometar i po, nekad i 2 km. To kada stoji napolju duze vreme i kada je totoalno hladan. Posto je meni auto u garazi nocu, prebaci jako brzo na plin, posto imam grejanje u garazi.
-
tebi sam prebacuje , a ostali koji sami prebacuju na prekidac (obican tng) ? biggrin
-
pa obican mozes ti odmah cim upalis ali to ne valja za isparivac. Kad se ugreje malo motor, znaci kilometar, kilometar i po voznje zvekni na plin, meni se za toliko zagreje na 40 stepeni motor, tako ce i tebi odprilike.
-
Jedno pitanje , koliko dugo vam auto radi na benzinu pre nego sto prebacite na plin ?
Dok ne digne temperaturu , par minuta ili ??? :huh:
kad prenoći
na -8 stepeni potrebno mu je 5.5min da prebaci na plin
na 0 stepeni potrebno mu je 3min da prebaci na plin