VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: bulevar89 Novembar 23, 2009, 01:57:27 posle podne

Naslov: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Novembar 23, 2009, 01:57:27 posle podne
Moze li neko od iskusnijih vozaca da napise ovde kako treeba odrzavati plinski uredjaj, kako paliti, kako menjati sa TNG na benzin i slicno, kako u zimskim, tako i letnjim danima... Cini mi se kao da ne smem da ostavim ovog mog 2 dana da ne radi, da se nesto opet ne bi desilo (desavalo se pucanje iz auspuha kad nisam palio 2 dana i trzanje)

Ne znam gde bih drugo postavio ovu temu, pa ako ne treba ovde, slobodno je premestite gde treba :)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Stefan Novembar 23, 2009, 03:59:14 posle podne
Pa ona standardna prica, palis na benzin, kada malo dobije temperaturu prebacis ga na plin, a to radis da bi se zagrejao uredjaj odnosno da se plin pretvori iz tecnog u gasovito stanje.Za motore sa karburatorom gasis na benzin, ali ako je injection onda je svejedno.Probaj da ga gasis na benzin i vidi da li ce i dalje pucati.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Dino Novembar 23, 2009, 04:26:14 posle podne
To sto ti puca nije do toga sto ga ostavljas dva dana itd itd....
Samo je upitanju losa smesa...idi kod nekog da ti to nasteluje...nece vise biti detonacija.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: D@rko Novembar 23, 2009, 05:37:31 posle podne
Pa ona standardna prica, palis na benzin, kada malo dobije temperaturu prebacis ga na plin, a to radis da bi se zagrejao uredjaj odnosno da se plin pretvori iz tecnog u gasovito stanje.Za motore sa karburatorom gasis na benzin, ali ako je injection onda je svejedno.Probaj da ga gasis na benzin i vidi da li ce i dalje pucati.
Previse komplikacija. Mnogi uopste ne prebacuju na benzin. Preporucljivo je ponekad voziti auto na benzin da ne bi doslo do zapusavanja dizne. Mada i ja sam kod mene tako radio na trojci i opet se zapusila dizna. A sto se tice paljenja, palim ga na benzin i onda prebacujem na plin. Iako bolje pali na plin a i lepse radi.
Sto se tice odrzavanja, meni je majstor rekao da posle 15k odem na serisiranje, a evo presao je preko 60k i jos nisam isao  boodala
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: vlada_popov Novembar 23, 2009, 05:47:25 posle podne
kazu ljudi da zavisi od slucaja do slucaja... ja naprimer, uopste ne prebacujem na benzin, jedino ako ostanem bez tng u boci boodala  Moj Polo je presao 70 000 od kad je gas ugradjen i nema nezeljenih efekata... e sad neki kazu da taj moj uredjaj sam ubrizga benzin dok ne sastavi, kao neka automatika, mada ja to ne znam...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Igor_RS Novembar 23, 2009, 11:47:01 posle podne
Kod mene je sequent uredjaj, upali ga svaki put na benzin i nastimao sam kada mi postigne temperaturu vode u isparivacu 25 stepeni odmah prebaci na plin, ustvari ujutro se ceka oko 2-3 min da prebaci na plin dok se ne zagreje na 25 stepeni, a u toku dana kada je motor vreo odmah ga prebacuje na plin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Kosta Novembar 24, 2009, 08:53:57 pre podne
Poterbno je da imate dovoljan nivo antifriza u sistemu jer se isparivac obicno postavlja visoko, da nebi plin ledio.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Novembar 24, 2009, 11:13:24 pre podne
pa, probacu prvo sa stelovanjem, a do sada, od kad sam ugradio plin, nisam ni prebacio na benzin... Pocecu sada da ga palim tako, pa ce valjda biti bolje...
Detonacije su se desile SAMO kad je auto stajao dan-dva a da ne radi... Sad, jel se to stelovanje radi u ovlascenim servisima, ili mogu sam?
Boca je i dalje pod garancijom, pa ne znam dal to stelovanje mogu da radim preko garancije te, i da ne placam, ili moram placati? :)
Sad stekam svaki eur, i sredjujem ovog da bi mogao da predjem sa dvojke na cetvorku u jan-feb... :)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Dino Novembar 24, 2009, 12:46:12 posle podne
Trebalo bi da ti steluju besplatno tamo gde si ugradio plin...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Novembar 24, 2009, 09:32:31 posle podne
Autogas Radic u N.Sadu... Nisam bas zadovoljan njihovim ophodjenjem prema ugradnji i tome, al videcu da mi nameste to pa da zavrsim sa njima...  batine
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Wele Novembar 28, 2009, 09:20:18 posle podne
Previse komplikacija. Mnogi uopste ne prebacuju na benzin. Preporucljivo je ponekad voziti auto na benzin da ne bi doslo do zapusavanja dizne. Mada i ja sam kod mene tako radio na trojci i opet se zapusila dizna. A sto se tice paljenja, palim ga na benzin i onda prebacujem na plin. Iako bolje pali na plin a i lepse radi.
+1
Ja mislim da sam ja covek koji je navise vozio na benzin sa ugradjenim plinom i opet na benzinu radi bas lose
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Novembar 30, 2009, 12:50:08 posle podne
Ja retko palim na benzin, recimo jednom do dva puta nedeljno... a da vozim na benzin, ne pada mi na pamet jos... :)
Bolje mi je isao auto, nekih 10ak km posle paljenja na benzin, i onda se vrati na staro (sporije ubrzanje i slicno)... Tako da... ovako je jos super pa ne bih da menjam ista drasticnije, da ne bih pokvario... :D I jos nisam nastelovao... :S
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Alexandar Sh. Mart 24, 2010, 09:45:19 posle podne
Cek da pitam ja :D  Ja cekam recimo da meni skazaljka za temp u kolima dodje do one prve bele linije pa onda prebacim na plin,bar su tako meni rekli kad sam ugradjivao :P...... Pa recimo preko zime sad se nije ni isplatilo prebacivati na plin na kratkim relacijama jer mi se ne ugreju kola :D
Dakle da li i dalje da tako radim ili je potrebno manje cekati da se ugreje ? :)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Mart 24, 2010, 10:48:45 posle podne
Meni su rekli da se prebacuje odprilike posle 1 minuta. Nema potrebe da cekas da se toliko ugreje auto. Dovoljno je da se voda malo ugreje kako bi se membrana ugrejala. Ja palim stalno na plin. Samo kad je bas minus onda prvo benzin pa prebacim na plin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Mart 24, 2010, 11:10:07 posle podne
A koliko benzina drzite u rezervoaru?
Rece mi komsa da sipam do nekih pola, malo manje, tipa da moze da mi zardja rezervoar, pa ako mi to ode u motor  batine batine batine..
Jel istina?
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Mart 24, 2010, 11:12:47 posle podne
Ja koliko znam golf II ima plastican rezervoar. Kao i moj passat. A benzin uvek imam oko 10-15 litara.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Mart 24, 2010, 11:15:04 posle podne
Ja imam tu oko rezerve, a kog je materijala... nikad nisam gledao... :D  lollol
Dosucu mu ja jos za 500 kinti, cim skupim, pa necu misliti vise o tome... :P
Najsigurnije je... :)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Mart 27, 2010, 10:50:08 posle podne
Jel treba da se oseca plin na auspuh malo ili malo vise kad je na leru, i da se vide kapljice vode na kraju auspuha?  blink
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Mart 28, 2010, 12:07:53 pre podne
Voda je od kondezacije, nista strasno a mislim da se kod svih vozila oseca miris plina osim ako se oseca previse mozda treba zavrnuti malo odnosno prestelovati jer deo ne sagoreva pa izlazi kroz auspuh automatski povecava i potrosnju. takodje mislim da ako naglo dodajes gas (gas u patos pa cekas da "izvuce") onda deo plina izadje kroz auspuh jer ne sagori...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: tasa Mart 28, 2010, 12:22:11 pre podne
Ma jok bre, nema sta da se oseti plin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Mart 29, 2010, 03:40:45 posle podne
Znaci ne bi trebalo ni da se oseti plin u kabini posle sipanja nekih par km posle?
Meni se apsolutno svaki put oseti... mozda bi trebalo da ga "zavrnem" malo... Rece komsija da moze.. :P
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: nemanja7 Mart 29, 2010, 05:01:07 posle podne
Meni se osecao plin kada stojim i kvar je bila neka ploca od mesinga koja je stajala valjda na mono pointu ...3500 me izasla zamena...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: tasa Mart 29, 2010, 09:35:48 posle podne
Ako ti se oseti u kabini, prekontrolisi creva na isparivacu i ceo taj deo koji ide do mixera, popusti selna i onda ti se oseti, ili je negde spoj na mixer ploci los.  ;)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Mart 29, 2010, 10:46:16 posle podne
Ja te razumeo da se oseti kada radi na leru, nije dobro zavijen onaj priljucak za pistolj za tocenje ili tako nesto posto se oseti samo posle sipanja...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Maj 17, 2010, 09:30:14 posle podne
kod mene jutros nije hteo da upali pucale detonacije pa sam promenio razv kapu,novi silikonski kablovi i bosch svecice. prave li detonacije kakvu stetu? bio sam uporan 2 akum sam ispraznio na verglanje a ono puca li puca  boodala
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 17, 2010, 11:22:34 posle podne
plinjw cisto gorivo cisti motor ali susi ga, gumice ispucaju haos nastane kad se dugo vozi na plin. Zato posle predjenih 100-nak km na plin vozi se 10 km na benzin da on sve to nakvasi i vrati motor u normalu....
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Maj 18, 2010, 06:34:48 posle podne
e jbg ja presao zadnje 3000km samo na plin, sutra sipam 10 l benzina malo da ga iznenadim  biggrin
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 18, 2010, 06:50:42 posle podne
Ja sam presao 1500 na plin a od toga samo 50-ak na benzin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: IvanT Maj 18, 2010, 11:07:09 posle podne
Po pravilu bi 10-15% voznje na benzin bilo idealno kako bi se sistem odrzavao ispravnim. ;)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 19, 2010, 01:05:43 pre podne
tako sam i ja radio pa mi se motor rasusio i pumpa jebavala, nestane mi plina muku mucim dok dodjem do pumpe na benzin... posle uvatim i do ceta benzina sipam i nateram ga jedva na benzin posle nemogu ga zaustaviti... radi ko sat, zato mnogo znaci na benzin. nemorate po gradu ali kad izadjete na otvoreno pustite na benzin...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2010, 01:10:39 pre podne
Ja sam ga do sad vozio na benzin samo kad mi nestane plin. bicedobro
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 19, 2010, 01:15:02 pre podne
pa da, tako vecina rade ali po pravilu obavezno na bezin
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2010, 01:19:14 pre podne
Kad sam ugradio plin palio sam ga na benzin i posle 2-3 minuta (zavisi od spoljne temperature) prebacao na plin. Tako sam radio prvih 2 meseca.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 19, 2010, 01:23:21 pre podne
e to je najpravilnije i u zimskom preriodu da gasis na benzin, ima dosta njih kad pali nagura odma na ler 2000rpm zavisi kome se na koliko prebacuje na plin... to je jako lose za motor
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2010, 01:26:44 pre podne
Ja rucno prebacujem. Posto me zeza saug ja moram da drzim gas kako se ne bi ugasio. Obicno je to na 1200 - 1400 obrtaja. A kad saug "proradi' tad je gas na oko 1400 - 1600 obrtaja.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 19, 2010, 01:30:22 pre podne
nemam frke sa tim, cim mi dodje na 2200 prebaci na benzin... ali zimi ga malo duze guram na benzin cim podigne tem. palim na plin i super...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2010, 01:37:13 pre podne
Ja sam ga jedno vreme palio na benzin i posle 2-3 minuta prebacivao na plin i tad sam cekao jos 4-5 minuta i tek tada sam kretao. Isto tad se par puta desilo da sam oca vozio na posao pa sidjem ranije da ga upalim i dok on dodje skala za temperaturu stigne do pola. biggrin
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Maj 19, 2010, 01:50:40 pre podne
bas tako, bolje i malo sackati nego pozureti... kad idem za Kikindu cim prodjem Beograd palim ga na benzin i do Zrenjanina tako i nemam zime, pravina netrosi puno.... posle radi ko sat...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Fitipaldi Maj 19, 2010, 09:38:10 pre podne
Ja vozim na benzin kada upalim jedno kolimetar , lagano drugom, dok ne iza?em na glavni put. Posle proturiram na 2200 obrtaja i prebaci na gas.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: acakololec Maj 19, 2010, 02:26:01 posle podne
Ja sam dva puta menjao ulje i vozim na benzinsamo kada ostanem bez plina (to se retko desava).

 boodala boodala boodala
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Maj 28, 2010, 01:26:57 posle podne
ja imam sequent plin BRC na kolima, on sam prebacuje sa benzina na plin cim dostigne odgovarajucu temperaturu za ispravan isparivaca. vozim auto tri godine tako, i da ga ne ureknem, nisam imao frke nikad, to je znaci skoro 45000km predjenjih na plin, mozda 500-600km od toga na benzin... Najbitnije je da se pravilno koristi sistem, ako nemate automatsku promenu sa benzina na gas i obrnuto... Zbog neispravnog rukovanja i dolazi do kvarova na motoru. Uvek sacekati da motor dostigne radnu temperaturu pa onda prebaciti na plin, a u zimskom periodu, pre gasenja prebaciti na benzin jedno dva minuta i ugasiti auto. I nema brige.  ;) B)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 28, 2010, 02:00:39 posle podne
A reci mi nesto. Ja do posla imam 4km. Da li mislis da se auto do tada zagreje do radne temperature? I to kad je napolju -7, -8 i vise. Ja kad bih to cekao onda mi plin zimi ne bi trebao. Bar za voznju po lokalu. Nema potrebe da se ceka radna temperatura. Posle 2-3 minuta moze se prebaciti na plin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Maj 28, 2010, 03:08:58 posle podne
ne bih znao sta da ti kazem, ti koristi onda kao mozes shodno uslovima zivota. Kad kazem radna temperatura, mislio sam na temperaturu na kojoj mozes da se prebacis na plin, sad ne znam koja je to tacno jer meni to prebacivanje radi automatski, ali zimi to iznosi 2-3km predjene voznje, a leti do 1km voznje.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Maj 29, 2010, 10:45:53 posle podne
Ja sam toliko ustedeo paljenjem na plin da mi se isplati ne membrane da menjam vec ceo isparivac... bleh
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 29, 2010, 10:55:15 posle podne
To i ja kazem. Na benzin sam ga palio kad je bas bilo hladno. Preko -10, sve ispod toga na plin.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: IvanT Maj 29, 2010, 11:14:45 posle podne
Na gas mozete da startujete motor i na -40, ali to nije dobro kako za uredjaj tako ni za sam motor. Na taj nacin deo tecne faze gasa odlazi do motora, sto moze da dovede do njegovog trajnog ostecenja .....da zanemarimo uredjaj u tom slucaju, to je sitna stavka. ;)

BTW
Zakon o ugradnji i atestiranju je poostren i novi zakon ce stupiti na snagu do kraja ove godine. Servis membrana se sa cenom priblizio kompletnom isparivacu, ali zamenom isparivaca ce morati da se ponovo plati atestiranje, ili kazna ukoliko se utvrdi da broj isparivaca nije isti kao u atestnoj knjizici. Nazalost tako je....
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: acakololec Maj 29, 2010, 11:20:46 posle podne
A sta ako nisu mogli ili pak znali da procitaju broj isparivaca i u atestu napisali isparivac marke Lovato BB ?
Atest su vrsili momci iz AMSS iz prestonice.

 lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Maj 29, 2010, 11:21:25 posle podne
Pa ti imas PUS-ovan isparivac. biggrin lollol
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Jun 02, 2010, 10:22:43 posle podne
imam problem, nece na benzin! naspem 10l i promenim filter goriva,benz dodje do njega ali ne ide u pumpu.
sta da radim?
creva su ok na plin radi normalno, i karburator je u redu.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Korteza Jun 03, 2010, 01:38:18 pre podne
moras ga naterati  lollol vidi kakav je filter ali cisto sumnjam da je do njega dugo nevozis na benzin zato i nece... kad budes izasao na pravinu odmah prebaci na benzin i teraj ga tako...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Dino Jun 03, 2010, 11:05:24 pre podne
Kada das kontakt jel cujes da zuji tamo pozadi kod rezervoara?
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Jun 03, 2010, 02:51:44 posle podne
Ta kod rezervoara ne zuji,ne znam ni da je imam rolleyes: a probao sam nizbrdo juce zaletim ga stotku prebacim na benz i drzim gas do poda ali nece da povuce. filter goriva nov. sta li moze biti u pitanju?
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: IvanT Jun 03, 2010, 03:04:00 posle podne
Koji uredjaj, koji motor, koji prekidac za gas?.... ako ocekujes pomoc, moras da nam kazes oko cega da pomognemo...

Ukoliko je motor sa ubrizgavanjem, moze da bude do pumpe, relea pumpe, filtera, prekidaca...ukoliko je karb, moze da bude do samog elektro ventila za benzin, karburatora, opet pumpe....zato je bitno dati podake o uredjaju i vozilu za koje pitas...

Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Jun 03, 2010, 07:36:20 posle podne
Scirocco motor je 1.8 sa karburatorom a uredjaj Lovato. prekidac za plin ( ako se misli na onaj na instr tabli) je obicni sa 3 polozaja-gore plin,dole benzin a u sredini neutralno. jel moze kako da se ispita da li pumpa radi?
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: IvanT Jun 04, 2010, 03:40:23 posle podne
Prvo proveri da li elektro ventil za benzin dobija +12V kada prekidac postavis u polozaj BENZIN. Ukoliko dobija, prekidac je ispravan, a el. ventil mora da cakne. Ako ne cakce, el. ventil je neispravan.
Da bi proverio pumpu, moras skinuti izlazno crevo sa pumpe, postaviti neko duze, upaliti motor na gas, drugi kraj novog creva postaviti npr. u flasu i videti da li benzin protice......najpametnije od svega je posetis jednog dobrog majstora. ;)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: marko.jovanovic Jun 04, 2010, 08:32:36 posle podne
Hvala , pokusacu  pa ako ne uspem teram kod majstora mada vise volim kad nesto sam popravim i skontam kako radi  biggrin
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: jare Jun 05, 2010, 12:34:17 pre podne
@ IvanT
 Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu  jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: gedora Jun 05, 2010, 01:09:13 pre podne
nemoze, javi se giletu kad zavrsi maturu da baci pogled na isparivac ;)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: IvanT Jun 05, 2010, 03:31:36 posle podne
@ IvanT
 Druze jel moguce da se smanji temp isparivaca i broj obrtaja na kom prebacuje (sad je 3000 sto je po meni previsoko) i vreme prebacivanja na plin mislim da mi je sad oko 1 min kad je topao! Ubija me u gradu  jel na 30 litara plina potrosi 10 litara benzina na paljenje i nekad(kad mi nestane benzina) nemogu samo da ga upalim samo na plin i ako je vruc! Uredjaj je landirenzo sekvent ugradjen pre 2.5 godine (prosli vlasnik je to ugradio), auto je passat g60!

Moguce je, mada je kod LRenzo sekventa minimalno vreme prebacivanja 30s, nakon startovanja motora. Ni jedan sekvencijalni sistem ne omogucava direktno startovanje motora na gas, ali je kod ostalih to vreme prebacivanja dosta manje, tj. motor se samo startuje na benzin i odmah moze da predje na gas.
Postoji opcija ubacivanja dodatnog temperaturnog senzora i kod tvog sistema, tako da se to vreme moze skratiti na 5s.  ;)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Avgust 07, 2010, 01:05:55 pre podne
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Avgust 07, 2010, 05:00:30 pre podne
Hladan vazduh ima manju gustinu pa samim tim bude bolja smesa i zato bolje ide auto, isto vazi i za plin po nekoj logici.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Avgust 07, 2010, 11:16:19 pre podne
a sta se dobija kad se uradi servis redovan na plinskom uredjaju? evo, trebalo bi da uradim servis redovan na 5000km, mada sam presao 10000km, a na plin radi lepo auto, ne trosi puno, ne zeza... )
hocu da kazem, jel bi trebalo onda manje da trosi, da jos bolje ide, il eto samo tako se radi servis jer tako stoji u garantnom listu?
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Wele Avgust 07, 2010, 12:06:52 posle podne
dobija se to da i dalje lepo radi, zato se iz nekog čudnog razloga zove REDOVAN servis, a ne havarijski servis
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Avgust 07, 2010, 12:50:13 posle podne
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Ivan Avgust 07, 2010, 02:10:18 posle podne
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: bulevar89 Avgust 08, 2010, 12:00:01 pre podne
prekontrolise se sistem dal curi negde eventualno, i menja se filter za plin, i u sustini to ti je to...
i to kosta 1600 dinara? u majku im... :P
Dobro, nek samo radi kako treba, valjda ce mi i nastelovati kad su vec digli haubu :)  alealeee
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Avgust 08, 2010, 05:15:02 pre podne
Hladan vazduh ima manju gustinu
Greska. Hladan vazduh ima vecu gustinu i samim tim je bogatiji kiseonikom pa je s' toga i smesa bogatija i zato auto ide bolje sa hladnijim vazduhom. ;)
A da li to isto vazi i za plin, ne znam. Zato sam i pitao.
Moja greska, napravio sam lapsus. Pa vazi i za plin, zasto bi bilo drugacije. :)
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: nemanja7 Januar 06, 2011, 01:25:54 pre podne
ne znam gde da pitam pa reko aj ovde...

Nece da pali na plin bas nikako ni kada je hladan ni kada je vruc...palim na benzin i odma prebacim na plin bez problema i vozim bez problema...a ovako da upali samo na plin nema sanse nikako ...palio je pre par meseci i onda sam isao kod ovih sabana u kyro gas i oni rekose to tako i valja nevalja da palis na plin i to je to..
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Januar 06, 2011, 01:39:41 posle podne
ja imam problem sa meracem, blinkuju mi sve cetri diode za nivo plina kao da ga nema uopste i uzasno me nervira sto mi trepte non stop dok vozim, pogotovo nocu...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Januar 08, 2011, 05:21:24 posle podne
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.

Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Alexa Januar 08, 2011, 07:59:31 posle podne
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji  ili  boodala ....
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Januar 12, 2011, 06:51:55 posle podne
Kod karburatora jednostavno postoji kolicina benzina koju mora potrositi da bi mogao da prihvati plin posto ta dva derivata ne trpe mesanje... Jedino sto po meni treba je da odprilike zapamtis koliko mozes da predjes kada iskljucis dovod benzina pa da prebacis na plin pre nego sto se ugasi, narocito kod automobila koji umesto lanca imaju zupcasti kais...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: cvijander Januar 12, 2011, 10:56:28 posle podne
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Desmo Januar 13, 2011, 04:14:42 pre podne
Da li plinu vise odgovara vruc ili hladan vazduh? Majstor mi je skinuo crevo koje je stojalo na onom fabrickom usisniku iza desnog fara. Pitao sam ga zasto on kaze da plinu ne odgovara hladan vazduh i to crevo mi je prebacio na oko 15-ak cm od motora. Mom drugaru rekli da je bolje da vuce hladan vazduh i ostavili mu crevo na usisnik. Znam da benzincima i dizelima, pogotovo turbo motorima, vise odgovara hladan vazduh.

Upravo tako, neki kazu ovako neki onako, i mene zanima ovo i kako i da li utice na potrosnju plina...

То црево скидају и обично га окрену ка назад, зато што мотор не може да ради на леру кад је ауто у покрету...

Тј. једноставно се угаси кад се нагази на квачило (угаси га ветар), што кад ради на бензин није случај.

У Вршцу често дува кошава, па понекад осетим како се смањи број обртаја приликом налета ветра, док чекам зелено светло на семафору.

Слично као разлика између упаљача који користи плин као гориво и чувеног Zippo бензинца.

У суштини плин је тешко срање и сви га возимо зато што морамо.


http://www.youtube.com/watch?v=lODQmx-CF3I
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: slavko.delic Januar 13, 2011, 07:13:11 pre podne
Imam jedan problem vozim Mk1 1.6 naravno sa plinom , ujutru ga palim na benzin , kad digne temperaturu prebacim na plin ...
Ali kada prebacim sa benzina odmah na plin on se zagusi i nece da upali , nego moram da ubacim u onaj medju polozaj i cekam jedno 4,5,6 min da potrosi sav benzin iz karburatora , pa kad se ugasi onda prebacim na plin i palim....
Da li moze nekako da se izbegne to cekanje da potrosi sav benzin iz karburatora, ili da menjam karburator stavim manji  ili  boodala ....
i ja isti auto imam i palim ga uvek na plin, a koji god karburator da staviš pri prebacivanju moraš uvek da čekaš da potroši benzin na međupoložaju pa tek onda prebaciš na plin i pičiiiiii
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: border Januar 13, 2011, 06:28:56 posle podne
Meni je komsija rekao da je to neka rezerva tj da ta kolicina -oko otprilike 3 litre se nalazi u nekom loncetu .Tako kad ga palim na benzin ,prebacim prvo na rezervu pa kad se i ona istrosi onda na plin tek ,jer odma na plin nece jer se gusi i stuca .
Ima benzina u loncetu ali mozda 100 ml ili vec zavisi od karburatora ali svakako i tu kolicinu mora da potrosi pre nego sto prebacis na plin... To sto zoves rezerva je upravo taj benzin iz "lonceta" a kada stavis prekidac u nulti polozaj iskljucis dovod i benzina i plina i vozis dok ne potrosis to malo benzina a zatim "pustis plin"- prebacis na plin...
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Alexa Januar 18, 2011, 09:25:25 posle podne
Jedno pitanje , koliko dugo vam auto radi na benzinu pre nego sto prebacite na plin ?
Dok ne digne temperaturu , par minuta ili ???   :huh:
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Januar 18, 2011, 09:58:06 posle podne
meni kad je ova hladnoca prebaci tek posle kilometar i po, nekad i 2 km. To kada stoji napolju duze vreme i kada je totoalno hladan. Posto je meni auto u garazi nocu, prebaci jako brzo na plin, posto imam grejanje u garazi.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Alexa Januar 18, 2011, 10:37:59 posle podne
tebi sam prebacuje , a ostali koji sami prebacuju na prekidac (obican tng) ?  biggrin
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: svrle Januar 18, 2011, 11:38:27 posle podne
pa obican mozes ti odmah cim upalis ali to ne valja za isparivac. Kad se ugreje malo motor, znaci kilometar, kilometar i po voznje zvekni na plin, meni se za toliko zagreje na 40 stepeni motor, tako ce i tebi odprilike.
Naslov: Odg: Voznja na plin i odrzavanje
Poruka od: Wele Januar 19, 2011, 05:30:32 posle podne
Jedno pitanje , koliko dugo vam auto radi na benzinu pre nego sto prebacite na plin ?
Dok ne digne temperaturu , par minuta ili ???   :huh:
kad prenoći
na -8 stepeni potrebno mu je 5.5min da prebaci na plin
na 0 stepeni potrebno mu je 3min da prebaci na plin