VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Borisss Oktobar 23, 2016, 09:32:10 posle podne
-
Postovani forumasi,
Pre svega da predstavim svog ljubimca, u pitanju je Golf 3 1.6 75ks 1997. godiste.
Sada dolazimo do problema sa radom motora:
Naime, auto radi lose na ler gasu, poskakuju obrtaji i motor se gasi. Odvezao sam ga na dijagnostiku u preporucen servis, gde je majstor utvrdio da je u pitanju MAP senzor, kupio sam drugi (polovan, kod poznatog dilera golf delova, gde su me uveravali da je dobar) i zamenio map senzor, ali se motor i dalje ponasao identicno.
Onda sam otkrio da kada otkacim lambda sondu da se ler gas umiri i motor se ne gasi. Kako sa starim tako i sa 'novim' map senzorom.
Obzirom da je nova lambda sonda 6000din i zameniti je nije toliko jednostavno kao menjanje map senzora, ne bih da opet napravim istu gresku kupovinom, a da se motor isto ponasa posle zamene.
Da li neko zna kako mogu da proverim postojecu lambda sondu? i da li je neko imao slican problem, pa da moze da mi pomogne oko otkljanjanja istog?
Razmisljao sam da ostavim 'otkacenu' lambda sondu ali sam citao da to i nije toliko dobra ideja jer ona salje bitne informacije racunaru i moze doci do povecane potrosnje goriva..
Unapred zahvalan na misljenjima :30
-
Nova desavanja:
Zamenjena lambda sonda, motor radi isto i dalje se ler zalece i ne mirno radi. Sada i bez i sa sondom.
Zamenjen step motor, takodje isto lose radi.
Zamenjna pumpa za benzin, isto...
Ljudi sta jos da proverim/zamenim?? Ovo je postalo veoma frustrirajuce :(
Svako misljenje je dobrodoslo!
-
Da ne vuce negde vazduh, meni se zaletao motor i nisam znao sta se desava dok nisam video da je crevo od vakuma.
Do duse kod mene malo drugaciji motor i to crevo je za maf ili map senzor koji je ugradjen u Ecu.
Tako da porobaj od creva pa redom
-
Da, u pravu si drugaciji je motor. Nema ta vakum creva.
3 majstora su odustala do sada.. idemo dalje blink
e: u voznji jako lepo radi, vuce prelepo, ne trza ni nista slicno, samo ga ler zajbv.
-
Mozda te zeza ona dizna u monopointu sto dozira gorivo ili neki senzor sto joj daje podatak za otvorenost
-
Nije takav motor, nema monopoint. Bar mi tako kaze majstor. Ali hvala u svakom slucaju!
-
Mozda ti falsira na gumu izmedju usisa i grane...Probaj kad radi tako,da rukom uhvatis za usis i probaj da ga vrdnes levo desno...Ako promeni rad to ti je...
-
Prvo saznaj oznaku motora,dizel , benz-gas mozda neko i pomogne.
-
Aj okaci sliku motora. ;)
-
Eh debil, kontao sam da sam napisao. Benzinac je u pitanju, 1.6. Ima gas, ali je on sada ne bitan jer pokusavamo da namestimo da radi lepo na benzinu za pocetak, pa onda ide kod majstora za gas da nasteluje.
(https://s22.postimg.org/nqyuzio1p/IMG_7737.jpg) (https://postimg.org/image/nqyuzio1p/)
-
klapna gasa dobila po nosu od plina
-
klapna gasa dobila po nosu od plina
Jel to deo na kom se nalazi step motor?
Mozda ti falsira na gumu izmedju usisa i grane...Probaj kad radi tako,da rukom uhvatis za usis i probaj da ga vrdnes levo desno...Ako promeni rad to ti je...
Prenecu sutra majstoru da proveri sve to :)
-
Nije takav motor, nema monopoint. Bar mi tako kaze majstor. Ali hvala u svakom slucaju!
Pa sta ima ako nije monopoint, 97 god auto, nije valjda da ima karburator?
-
Sad gledam sliku motora i ti imas sekvent uredjaj znaci multi point ubrizgavanje tj 4 dizne?
-
Nije takav motor, nema monopoint. Bar mi tako kaze majstor. Ali hvala u svakom slucaju!
Pa sta ima ako nije monopoint, 97 god auto, nije valjda da ima karburator?
Druze znam da nije karburator, ali iskreno nemam pojma sta je monopoint, samo znam da mi je majstor rekao da nema :D nemoj da se ljutis, zahvalan sam na svim misljenjima i sve prenosim majstorima.
Sad gledam sliku motora i ti imas sekvent uredjaj znaci multi point ubrizgavanje tj 4 dizne?
Da sekvent je, 4 dizne.
-
ne ljutim se [emoji2]
-
Sta mislite, mogao bi da bude kompjuter problem? Probacu da nadjem drugi da probam.
-
Il da oteras kod majstora da ne bi sam jos nesto sjebao, pogotovo ako se ne razumes
-
Imam majstora koji to sve odradjuje, ali zajedno pokusavamo da odgonetnemo..
Dva druga majstora smo doveli da pogledaju, odustali su vrlo brzo.
Obzirom da smo skoro sve menjali sto bi moglo da utice na ovaj problem, ostaje jos samo kompjuter.
-
Covece nadji isti takav auto sto radi ok,skini njegov komp i ustekaj kod tebe ako radi ok onda je to to//
-
Po meni lepo uradi sta je napisao PaulGt i covek je Tito za ave nas
-
Covece nadji isti takav auto sto radi ok,skini njegov komp i ustekaj kod tebe ako radi ok onda je to to//
sa drugim kompom ce da upali i ugasi se odmah. imobilizator ima ovaj auto koji je preko kompa. stavi drugu klapnu gas i odradi adaptaciju klapne
-
Preneo sam majstorima za klapnu, probace sa drugom.
Komp pokusavam da nadjem, obisao sam jutros par otpada, nemaju isti kao moj, potraga se nastavlja. Kaze majstor da ce resiti imobilajzer.
Pisem ako dodje do promena.
Hvala svima na odgovorima!
-
pozdrav svima, posle dosta vremena i pokusaja, kvar je konacno otkriven i otklonjen. Podesavanje paljenja je resilo probleme..
Ako nista drugo, sada bar znam da je mnogo stvari izservisirano..
Hvala svima na pomoci! :)