VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: lazarbeli2 Januar 08, 2014, 06:41:08 posle podne
-
Pozdrav
Nisam mogo da nađem neku temu gde bi ovo pitanje postavio...Nadam se da nisam na pogrešnom mestu....
Dali zna neko gde se nalazi PUS motora? na kom mestu obično to udaraju???
Imam Golfa 2, benzinac, 85to godište, prva registracija 87me i rađen je taj PUS ali ne znam gde bi on mogo biti....?
Motor se vodi kao 1.6 ali u njemu je neki audijev motor od 1.8 :S
Otišo mi je neki dihtung pa mi meša ulje sa vodom i ne znam dali da radim motor ili da menjam za drugi. Ne znam koja mi je naj jeftinija varijanta.
-
sa prednje strane bloka,(do haube),iznad kartera,ali ne mora da znaci
-
Pus broj se ne kuca na tom mestu, najcesce ide sa donje strane motora ili sa strane.
4Lazar
To sto si zamislio nije pametno raditi batine
Za zamenu dihtunga glave ti ne treba broj motora.
-
dihtung glave motora 1,6 i 1,8 su isti
-
kod mene je pus dole ispod motora pored kartera
-
Šta je PUS??? blink
-
PUS = broj kucan Po Uputstvu Sup-a.
Osim motora moze i sasija da se tako odradi.
-
ma kad nemogu da ti ocitaju br sa bloka ukucaju ti neki polupismeni sabani (ali ovlasteni sabani) novi broj na bloku
to pus je skracenica nesto kao privremeno ukucan br
-
Hvala na swift odgovoru ;)
-
Ili "Prvo Uradi Sup, Posle Uradis Sam"
-
lollol
-
Djole kralju!!! :36
-
ahahahahahaaha lollol
-
Ako motor ima solidnu kompresiju, steta je zbog zaptivke glave motora, da menjas drugi motor.
-
To sto si zamislio nije pametno raditi batine
Za zamenu dihtunga glave ti ne treba broj motora.
lollol
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
Dihtung se kupuje po broju motora... lollol
-
To je zakon, stavis koji god hoces motor i samo KUC KUC i ne moze niko da provali :)
-
aaa, to ti mislis. Pre ce da provale pus broj nego fabricki da kucnes.
-
Ja ne znam na koji nacin, ako imas isti set slova kao i oni?
-
jos si ti mlad sinak kad tako razmisljas, veruj mi.
-
Broj motora? Šta je to??? lollol
-
jos si ti mlad sinak kad tako razmisljas, veruj mi.
Samo imam jednog prijatelja koji je poderao 3 golfa na ovu foru. Doduse njemu je PUS i na sasiju i na broj.
-
Moze tako dok se nekom panduru ne digne da ga posalje na proveru a onda pravac tvorza na malo duzi vremenski period
Broj motora? Šta je to??? lollol
batine To uopste nije smesno :11 :(
-
Vidi Djole,neznam u Srbiji,ali ovdje bar kod mene niko ne gleda broj motora više. U Hrvatskoj nema broja motora uopšte upisanog u saobračajnu,kao ni u zemljama Evropske unije,jer se motor smatra kao rezervni dio,koji se mjenja. Samo u Srbiji i BiH od cijele Evrope imaš broj motora...
-
Moze tako dok se nekom panduru ne digne da ga posalje na proveru a onda pravac tvorza na malo duzi vremenski period
Broj motora? Šta je to??? lollol
batine To uopste nije smesno :11 :(
Kakvu proveru, kad se ukuca istim slovima sto i oni koriste i izgleda 100% identicno..
-
Samo u Srbiji i BiH od cijele Evrope imaš broj motora...
Znam, zato mi i nije smesno. Ovde ga gledaju mamu im jebbem, kao da je sveto pismo!
-
Kad se radi varijanta Posle Uradiš Sam obavezno ali pazite obavezno 5-6 piva popit pa onda kucat. Inače ima da ga provalu na prvoj kontroli. Skoro je bio jugo 55 na kucanje pus broja po uputu supa i kraljevi mu polomili blok motora lupajući, posle je morao da ga zameni celog. baš ću da proverim ko je platio štetu, al mislim da već znamo.
-
Tanak blok lollol
-
a ne znam ko ce ti gledat broj motora na auto star preko 20 leta,daj molim te...meni se taj broj ni ne vidi na motoru,pojela ga korozija sta vec ne znam ni sam,to su mi jednim pogledali na carini,kod prevoda sa cg tabli i nikad vise
-
Moze tako dok se nekom panduru ne digne da ga posalje na proveru a onda pravac tvorza na malo duzi vremenski period
@Kadi Djole ti je sve rekao!
-
Ludi ljudi, pa ako negde ne gledaju ima gde se to gleda. Kod nas to svuda proveravaju, i na kolima starim po 30 godina. Znam dosta ljudi kojima su oduzeli auta jer su se pravili pametni kao vi.
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
Lako je Kadiju, kod njih u Pazaru se vozi vise kradenih kola nego na Kosovu a panduri se prave ludi.
Tamo se ni redovan tehnicki pregled ne radi a kamo li vanredni.
Letos sam uzeo jedog golfa dole, dizel, odlican, kao nov, a u saobracajnoj pise 1.3 benz. Covek ga tako vozio 3 godine, niko ga ni pitao nije za motor.
-
ma šta panduri znaju šta je dizel, a šta benzin. Ja sam vozao BMW šestaka 2.5 a u saobraćajnoj 1.6. Kad me pandur zaustavio gledao u motor kao tele u šarena vrata. I proverio broj.Hvala lepo prijatno
-
Nemoj da te dupe vara ako jedan nije znao ima ih koji znaju pa te posalju na proveru i ostanes bez auta i sa krivicnim i carinskim prekrsajem.
To sto negde tolerisu takve stvari ne znaci da ne znaju nista o tome budi siguran.
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
Kako regularno može da se ubaci 2.0 motor u dvojku ili jedinicu?
-
prometna od auta tj. porijeklo motora uradis atest i to je to kosta oko 100e u BiH
-
A kod nas izadje oko 350-400e. I glavobolja od papirologije.
-
Posto studiram na masinskom , isao sam da pitam kako ide sad oko tih atesta iz razloga sto sam hteo da pravim bagi , odgovor koji sam dobio iznosi cinjenice da prvo moras imati spreman projekat , tehnicku dokumentaciju koju saljes u agenciju za bezbedost u saobracaju , e zatim , ako te oni odobre da radis , onda mozes da pocnes projekat , kad sve to lepo odradis , odes negde gde rade ateste nebitno gde , pa oni lepo slikaju sve zivo i opet salju u agenciju za bezbednost da oni odobre i da ti daju atest za vozilo , ovo se isto odnosi na to ako neko zeli da ubaci motor vecih performansi od propisanih fabrickih , znaci sto djole kaze 350-400e plus brdo papirologije i ubedjivanja sa raznim ljudima , ako imas vezu spasice te debelo.
-
E to, juce sam sat vremena pricao sa Rakom, samo sto mi covek ne rece da se batalim corava posla.
Pored agencije pita se i ovlasceni serviser, on mora da da dozvolu da se izvrse prepravke na vozilu i uputstvo kako to da se uradi.
-
Ja sam mislio da je BiH najkomplikovanija država na svijetu,ali izgleda da je ovdje goli k...c kako je u Srbiji,bar što se tiče ove teme boodala
-
Uglavnom preterano dosta cimanja , i opet ne znas kako ce se zavrsiti.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 992D уз помоћ Тапатока
-
u sustini se ne pravi problem u koliko je taj model pravljen sa tim motorom ako nije onda te ostale peripetije. na primer bez problema izvadis 1.4 i stavis 1.8t u golf 4 ali 1.8t u npr. u lupo, mora atest tj. nikad ga neces u srbiji registrovati.
-
Znaci,po ovome sto ste napisali,ima da me dobro sex pre nego sto registrujem rallye sa V6 motorom biggrin
-
pojuri neku vezu i nadji nekog.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 992D уз помоћ Тапатока
-
Gde mi treba veza?
-
Proslog leta je hio ledan rally u AMS na atestu.Lik je ubacio vr u njega i koliko se secam,nije morao nista da prepravlja niti da se cima.
-
Proslog leta je hio ledan rally u AMS na atestu.
To je bilo proslog leta, sad je skroz druga prica.
-
A šta je bilo sa pričom da će se po novom zakonu motor tretirati kao rezervni deo i da se neće upisivati broj?
-
cile ako je tako , odmah ubacujem motor od fapa glumca :53 :53 :53
-
kao rezervni deo i da se neće upisivati broj?
Nema od tog kur.a nista, ne odgovara tako drzavi jer ne mogu da uzimaju pare za carinjenje, za promenu podataka u saobracajnoj itd. Lopovska drzava, to nema nigde, samo kod nas.
-
Znaci,po ovome sto ste napisali,ima da me dobro sex pre nego sto registrujem rallye sa V6 motorom biggrin
Registrovat čemo ga u Bosni biggrin
-
evo http://www.slogold.net/fees_offshore_car_registration.html (http://www.slogold.net/fees_offshore_car_registration.html)
i nemas nikakvih drkanja sa papirologijom
-
Nema mi druge,nego da se spremim za malo gimnastike sa drzavom i propisima biggrin
Damire,moze i tako.Sve ce opcije biti otvorene.
-
u sustini se ne pravi problem u koliko je taj model pravljen sa tim motorom ako nije onda te ostale peripetije. na primer bez problema izvadis 1.4 i stavis 1.8t u golf 4 ali 1.8t u npr. u lupo, mora atest tj. nikad ga neces u srbiji registrovati.
Tako sam i ja čuo. U jedinicu može G60 motor od 160 konja jer je 1.8 postojao u jedinici a 2.0 ABF 150ks ne može. :53
Što se tiče dvojke i 2.0 motora, postoji Jetta sa fabričkim 2.0 za severnoameričko tržište (mislim da je 9a), ako to priznaju naši stručnjaci/eksperti?
Later models of the Mark 2 GLI had a 16 valve dual cam engine, originally a 1.8-litre engine first was used in the mid-1987 GLI and beginning in 1990 with the newer Mark 2 body style an upgrade to a 2.0-litre 16 valve (in North America).
Uostalom korado je na istoj platformi (A2) kao i dvojka, samo treba dokazati našim kosmonautima da je to isto jer njihova logika nema veze sa zdravim razumom.
Šaljem Alviroviću mejl :36
-
Desmo , mi nemamo strucnjake mi imamo priucene ljude koji nam odredjuju cenu svega , meni je u staroj saobracajnoj pisala oznaka golf 2 19E, a meni golf nosio oznaku na sasiji 1G. Pa ti vidi.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 992D уз помоћ Тапатока
-
Vidim i ja da kad budem ubaciovao 2.0 motor u golfa 1 imam da rodim mecku da bi ga registrovao kako dolikuje
-
Ja sam bio u saobracajnoj policiji da pitam za to, rekli mi da idem u dunav da pitam, oni nemaju nista sa tim, ja odem u dunav oni odmah na prvu kazu ne moze, ja im objasnim da bih recimo iz trojke ubacio motor u dvojku, i oni kazu ako nije taj motor isao fabricki, onda mora atest masinskog fakulteta, posle pitam za carinu motora samo, opet kazu ne moze, i na kraju mi kazu ma kucaj to :31
-
Carina moze bez problema, izlazi oko 250-300e, zavisi od godista motora, vozila u koje ide itd. Od papira za to ne treba skoro nista, racun za motor i licna karta.
Posle toga ti trebaju tzv. smernice iz VW-a za ugradnju u to vozilo, onda od agencije za bezbednost saobracaja treba da dobijes dozvolu da to uradis, pa kad ugradis onda treba da spremis skicu kako si to uradio, zatom pecat od nekog servisera, zatim teras na masinski ili u amss na atestiranje, onda oni slikaju svaki jebeni sraf i svaku jebenu podlosku i maticu koju si zavio, te slike salju siljokuranima u ageniju za bezbednost saobracaja koji svakom jebenom srafu nadju manu iako je fabricki tako zavijen. Kad oni nekim cudom posalju odobrenje da se auto atestira masinski izdaje atest i sa tim ides na tehnicki gde se iscitava broj i posle toga ides u sup na promenu podataka o vozilu. Klasicno izdrkavanje.
-
Znaci da bi sve to uspelo covek treba da ima debelu vezu u agenciji za bezbednost. sve posle je lako
-
U agenciji je najbitnija veza ali treba ti i kod svih drugih.
-
Pa da ali ako ti sreds taj konacan papir iz agencije za bezbednost da ga ebes masinski ili amss ima ta ti odrade i puste na atestu. samo platis koliko treba. i posle tehnicki i mirna backa
-
Djlole brate, ja citam i ne mogu da verujem.... Na cemu li je bio "strucnjak" kad je smisljao proceduru....
-
Ma sve ludak do ludaka. Smisljeno samo da bi se otele pare. trebas da utrpas jedno 500 600 eura i pitanje dali ce opet da te puste.
-
Ma budale, juce zavrsili fakultet i odmah im dali da odredjuju pravila, jednostavno llece komplekse. A budale koje su ih tu postavile nemaju pojma o cemu se radi jer su naravno kupili diplome.
To je procedura za promenu motora u vozilima u kojima taj motor nije ugradjivan. A raspitivao sam se i za pravljenje prikolice za prevoz auta, to je samo da se smejes sta sve izmisljaju. Ili kada bi neko hteo da napravi bagi ili automobil, da iznova uradi sasiju i da tu ubaci neki motor. Da bi dobio ono "samogradnja" u saobracajnoj mora da rodi mecku i dva slona. Bilo je i na tv nesto, covek napravio trajk i sad ne moze da ga registruje, atestira itd. jer se niko od tih budala nije setio da u te njihove pravilnike navede mogucnost pravljenja takvog vozila. I sad jednostavno ta vozila ne postoje, a voze se.
-
Ma gluposti skroz , ima dosta fora oko poljoprivredne mehanizacije , to tek ne moze da se ni registruje ni atestira , jer po novom zakonu bukvalno sve sto ima tockove mora da bude registrovano , no nebitno ovde se prica o autima , i mene bi zanimalo da upoznam tog sto je pravio zakon da ih pitam da li je to sve moguce da se izvede..
-
Isto ovo je pričao onaj momak što je u stari Pežo ugradio elektropogon... uložio je 5000-6000 evra i sad ne može da ga registruje zato što nema kubikažu motora.
Pa kako da ima kad je elektromotor??? Jedino da mu upišu broj namotaja.