VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: nemanja87 Februar 21, 2013, 03:24:22 posle podne
-
pozdrav, interesuje me u vezi 2.0tdi cuo sam razne price, a jedna od njih je da pomenuti motor sa bosovim sistemom ubrizgavanja i 8 ventila nema nikakvih problema i da se ne kvari tako cesto...ima li ko iskustva.?
-
Nezahvalan motor, u svakom slučaju daleko je bolji 1.9 tdi.
-
Ja sam imao ali sa simensovim diznama takav motor i vrisnula mi je jedna dizna od loseg goriva u drugoj godini.
-
ma to znam sa simensovim je katastrofa, imao sam iskustva sa pasatom, ali me interesuje cuo sam sa bosovim da je ok...
-
ja sam čuo da su ti motori ok. Mada kad se zamene simensove dizne, i ovi drugi nisu toliko loši ;-) 45k i tri zamenjene badmood
-
to je katastrofa, da poludis...
-
Motor koji nije za srpsko gorivo ... citao sam ovde na forumu da je dizna 700 evra
-
Imam taj motor BRP sa Siemens diznama i bas me briga koliko kostaju i hoce li da crknu, skoro je izasla servisna akcija, odvezao auto u ovlasceni servis, promenili mi besplatno sve cetiri dizne preventivno da ne bi crkle, mada nisam imao nikakvih problema sa njima. Konacno je VW priznao gresku i poceo menjati dizne besplatno, ali je samo uslov da dizne nisu reparirane, znaci da su u fabrickom stanju.
-
Ja imam 20 CBAB 5a godina i nem pojma gde je motor ;)
-
Pa sta da radim, dal da uzimam sa bosovim diznama ili da bataljujem taj motor...
-
Batali, skup je za održavanje, jedino ako imaš dubok džep uzimaj biggrin Traži 1.9 tdi ;)
-
A kako je na audiju, A4 skoro su svi sa 2.0 TDI motorima? :O
-
jedino golf 5 i audi a3 su imali manje problema sa 2.0 tdi motorima, svi ostali uzduzno postavljeni imaju problema, audi a4 passat itd...
-
pa dobro to znaci da nova serija A4 tj ova 2008+ nevalja? Tako ispada posto su svi akuelni dizeli 2.0 TDI. Po toj logici ispada da ne treba niko da kupuje A4 zato sto dizelas audija nevalja... Meni to bas i nije logicno ali dobro... nisam neki majstor niti se razumem u motore, ali ne verujem u tu pricu, mozda nekad nisu valjali ali to je sada sigurno prevazidjena stvar, pogotovo za automobile tipa pasat audi novije generacije....
Ja se secam isto kad sam ja kupovao svog golfa 2010. raspitivao sam se za taj motor 2.0 TDI i bila su podeljena misljenja ali sve je to bilo... ja sam cuo od ovoga onoga, procitao, majstor mi rekao bla bla truc... mozda je bio jedan koji mi je rekao nesto lose o tom motoru, tada ga je i sam vozo... Devil je tada prodao svoju peticu koja je bila 2.0 i on je lepo rekao da nije imao nikakvih problema sa tim motorom....
Kad pomenuh majstora, dolazio mi je neki lik da pogleda caletovu cetvorku posto je na prodaju, i prica tu za taj motor 1.4 16v bla bla i nista.. posto iz price vidim da lik ima svoj servis i dosta iskustva ja ga bas pitam za taj 2.0 TDI, on kaze da su to jako dobri motori, elasticni, da mogu da izdrze i predju silu... a sa druge strane mapljuvao je covek ove nove 1.6 TDI i kaze za njih da cim se priblije 200.000km "odma se otarasi tog auta"..
Naravno i ovo je bila jedna prica jednog od bezbroj majstora ali kad ga vec pomenuh... Nego hteo sam samo da kazem da ne verujem da su to lose motori jer ih audi u 80% prizvedenih automobila ugradjuje, a ne verujem da bi oni to sebi dozvolili da ke tako....
-
Ne razumem sta ti nije jasno? Sam VW je priznao gresku na diznama koje kostaju 2400e za zamenu. Niko nije rekao da je motor los vec da ima falinku koja je do skoro kostala 2400e vlasnika vozila. Niko to nije izmislio sam VW je priznao. Ko hoce da plati 2400e i da se vozi niko mu ne brani. Do skoro su 2008god 2.0 simens passati bili po 8000e zato sto se znalo za zajeb. Sad kad VW to popravlja za dzabe ja ne vidim nijedan razlog zasto bi taj motor bio los. Mislim da je to bila jedina zamerka.
-
Kupuj brate i uzivaj u voznji ;)
-
lijepo sam ti napisao da jedino golf 5 i audi a3 su imali manje problema od drugih auta sa 2.0 tdi... CITAJ MALO!
ti si pitao za boschove sisteme ubrizgavanja sa 8 ventilskom tehnologijom
to je PD sistem za do 2008 god
a sad spominjes 2008+ god je uveden CR i to je nesto potpuno drugo...
skontaj sta te interesuje pa onda pitaj
meni drug imao passata 2005 sa 2.0 tdi i nema sta mu nije otislo, od turbine(slabo podmazivanje) do glave dizni...
kazu da ovaj sa 8 ventila i bosch nema toliko problema sa diznama kao ovaj sa siemens
-
kvare se i boss i simens dizne, samos bossove redje, odnosno otpornije su na nase gorivo.
jedna nova dinza je oko 700 eura, a najjeftinija reparacija u Srbiji je 150e evra po dizni. Skoro je jedan clan foruma ima problem sa diznama i kod njega u temi sam procitao ovo oko cena
-
meni drug imao passata 2005 sa 2.0 tdi i nema sta mu nije otislo, od turbine(slabo podmazivanje) do glave dizni...
kazu da ovaj sa 8 ventila i bosch nema toliko problema sa diznama kao ovaj sa siemens
ne znam kako to svima nesto odlazi po pricama, a ja imam BKP sa Siemens diznama i do sada mi nije ni jedna crkla niti sam imao kakvih problema, vise ima tu price nego istine, samo ovi sa 1,9TDI ne spominju kvarove. Na svim passatima izmedju 150000 - 200000 menja se zamajac i set kvacila sto je normalno za tu kilometrazu, to se menja kao svaki drugi rezervni deo, ima svoj rok, a kao na 1,9TDI motorima nikada nije crkla niti jedna turbina i ostalo??? 2.0TDI su imali samo vise problema sa diznama nego 1.9TDI pa su bili uzvikani da ne valjaju ti motori posto je jedna dizna kostala preko 700€, ali na svu srecu i to je reseno, tako da su i ti motori sada pouzdani.
-
Imam taj motor BRP sa Siemens diznama i bas me briga koliko kostaju i hoce li da crknu, skoro je izasla servisna akcija, odvezao auto u ovlasceni servis, promenili mi besplatno sve cetiri dizne preventivno da ne bi crkle, mada nisam imao nikakvih problema sa njima. Konacno je VW priznao gresku i poceo menjati dizne besplatno, ali je samo uslov da dizne nisu reparirane, znaci da su u fabrickom stanju.
Ako nije problem da napises u kom servisu i za koga je sve to vazilo? Naravno, ukoliko jos traje molio bih te da napises? Koji su uslovi bili za taj servis...??
-
Što piše Igor niko ne spominje što su neki kodovi 1,9 TDI motora imali slabe bregaste, što su imali problema sa turbinama, zamajci im isto tako odlaze kao na 1,9 TDI samo što 1,9 nema toliki cug na niskim obrtajima pa ljudi prešaltaju brzinu niže a 2,0 vuče u niske pa se niko ne muči sa šaltanjem već gapoklopi iz niskih i čudo eto problema sa plivajućim ;)
Slažem se imao je problema sa diznama, imao je problema sa glavom motora (pucale su) ali posle 2007 nema problema sa 2,0 motorima sem siemens dizni. Ja bih to kupovao ne bih mnogo gledao na priče rekla kazala već bi zavisilo od konkretnog stanja motora
Inače 2,0 TDI motori u B6 pasatu i Audiju A4 su isto poprečni kao i u Golfu i Audiju A3 ... ali u passatu su imali problema sa pogonom uljne pumpe (zbog toga i slabo podmazivanje) i ko je znao za ovo i odklonio ovaj jednostavan i ne skup fabrički problem nema straha od "zakivanja" motora. VW je i ovu grešku priznavao ali samo za vozila do 3 godine starosti. i CR sistem ubrizgavanja nije uveden kod svih posle 2008 ;) Imalo je posle toga još PD motora
Uopšte nije loš motor ;)
-
hvala svima na informacijama...moracu dobro da razmislim
-
kolegin A3 2.0TDI 100.000km 2008. crko zamajac
-
moj ima 85.000km i bosch dizne oznaka BMP i odlican je auto samo jedina stvar koja mi se ne svidja je da auto kada se ugreje hoce da pravi vibracije u kabini tj ceo auto se mrda!
Plivajuci zamajac nije dizna nisu ali verovatno je problem sam TDI motor he he he ...
-
2.0 TDI BKD Bosh dizne, 135000 km, da kucnem u drvo. Otvaro sam haubu samo kada sam prao poklopa motora.
Jefin je za odrzavanje. Ide odlicno. Svaka preporuka. tapsac
-
Imao u golfu taj BKD 2.0 TDI i bio prezadovoljan ;)