VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 4 / Bora / Jetta => Temu započeo: djomla.tdi Oktobar 02, 2012, 11:40:42 posle podne
-
Evo da predstavim svoj novi auto. Radi se o golfu 4 1.8t gti, '99god. Oprema je uglavnom standardna dakle abs, 4 el. podizaca,airbag,klima,trokraki volan,kozne kadice sa grijacima itd. Evo par slika da vidite o cemu se radi. mahac
(http://imageshack.us/a/img40/3584/imag0333c.jpg)
(http://imageshack.us/a/img850/4286/imag0340ci.jpg)
(http://imageshack.us/a/img145/5210/imag0334u.jpg)
(http://imageshack.us/a/img525/2976/imag0339nz.jpg)
(http://imageshack.us/a/img526/9116/imag0335g.jpg)
(http://imageshack.us/a/img534/271/imag0337f.jpg)
(http://imageshack.us/a/img24/4994/imag0344o.jpg)
-
Nikad ne bi rekao da je 99 godište. Lepo je očuvan
-
Sa tdi na gti, neka neka i treba tako. . Srecno bilo i da ga zdravo vozis. .
-
Da bas je lijepo ocuvan za to godiste. Miljane moralo se nesto jace uzimat. biggrin
-
Odlicno je ocuvan za svoje godiste. :). Sad moras da promenis ime na forumu u djomla.gti bleh bleh
-
Lep primerak.daj slike.sedista i interijera
-
Odlicno je ocuvan za svoje godiste. :). Sad moras da promenis ime na forumu u djomla.gti bleh bleh
+1 , ili u Djomla1.8t .
Lep golfinja,samo da te dobro sluzi.
-
prelijep golf, ne bi nista vise dirao na njega ;)
koliko si ga platio ako nije tajna?
-
Opa GTI wub
Cestitam tapsac
-
Hvala svima,bice slika enterijera samo da slikam! A sto se tice sredjivanja nista sada ne diram...sada ide veliki/mali servis i kontrola i zamjena svega sto ne valja... mahac
-
odlican auto :)
-
hvala beer
-
U zdravlje da te sluzi tapsac
-
sa srecom i uzdravlje da ga vozis i da te lepo sluzi tapsac
-
Odlicno izgleda.. wub
Ubaci nam neke slike enterijera
-
hvala,hvala svima...bice jos slika ubrzo... biggrin
-
Super ocuvan,dugo da te sluzi!!! wub 1.8 t wub
-
OOO pa da ga zdravo trosis, nista ja tu ne bi diro, eto jel da bog imas dosta konja pa mozes da nataknes neke felge od 9J i mozda gewinde, sto se izgleda tice nista... a motor jbg uvjek ima mjesta da se taj motor nabudzi :DDD
-
hvala svima zdravo bili! biggrin Manijace,za sada ce da sacekaju felne i gevinde,prvo da se sve ovo sada procacka i sredi sta ne valja... mahac
-
Cestitke za auto!!! pravi izbor clap
Obavezno pregledaj ona silna vakum creva, ja sam ih sva preventivno izmenjao...
-
hvala,svaki savjet na sta da obratim paznju je dobro dosao! mahac
-
Ipak si iskombinovao? :)
Srecno!
-
Jesam,hvala na pomoci! :D
-
Extra izgleda... Koliko je presao?
-
Evo obećanih slika enterijera...
(http://imageshack.us/a/img831/747/imag0390t.jpg)
(http://imageshack.us/a/img259/6355/imag0391y.jpg)
(http://imageshack.us/a/img689/6754/imag0392u.jpg)
(http://imageshack.us/a/img842/1702/imag0393g.jpg)
-
Lepa cetvorka wub ... deluje ocuvano za to godiste ... mahac
-
Odlican, jos sekvent
-
hvala,na satu pise 183 hiljade! Sada ko zna kakvo je pravo stanje! @dejan16v prezadovoljan sam sa lpg,lijepo ide! mahac
-
dobar
-
Odlucan golfic ;)
enterijer wub wub wub
-
jesi provjerio jel udaran
-
hvala! mahac
-
jesi provjerio jel udaran
jesam,bio je ali je sve sredjeno i zavrseno!
-
ok, nisam htio nesto da pametujem, primijetio sam da su jastuci otvarani
nije bio neki veci udar?
a inace jos jednom da pohvalim golfa ! beer
-
ma nema problema! :) a ne znam kakav je udar bio,osim vozackog airbag-a nista se ne primecuje,a bas sam ga zagledivao i oko motornog prostora! Uglavnom sve je dovedeno u ispravno stanje! biggrin
-
e to je bitno beer
-
Evo da malo temu izvadim iz naftalina. biggrin Na autu je odradjen mali servis tj ulje sa filterom u motor,ulje u menjac,kocnice i evo neka slicica posle pranja.
(http://s16.postimg.org/6186c1i5x/IMAG0049.jpg)
(http://s17.postimg.org/4nvnkk4tb/IMAG0108.jpg)
(http://s11.postimg.org/dn4qm2io3/IMAG0109.jpg)
(http://s16.postimg.org/vlxff6mgl/IMAG0047.jpg)
(http://s12.postimg.org/jx0vnz5y5/IMAG0046.jpg)
(http://s21.postimg.org/nf3jiouxz/IMAG0045.jpg)
-
ok, nisam htio nesto da pametujem, primijetio sam da su jastuci otvarani
Nije neka velika razlika u izgledu, kako si skontao? Ako može savjet. beer
-
Dobar ti je golf, stvarno. I opremu ima odlicnu. Bas je skockan po meri. Pravi smekerski auto. :25
-
Hvala,hvala...ima solidnu opremu,zadovoljan sam. :)
-
Lep golfic druze,oprema mi se posebno svidja thumbup
-
Hvala,valjalo bi da ima jos MFD ali sta je tu je... :)
-
auto je bomba thumbup svaka cast driving
-
hvala,cuvam ga koliko mogu! beer
-
Odlican, cudi me da ga nisam vidjao po Pg.. Ili se vozi u Berane? :)
-
djomla moras mijenjat i nick lollol lollol
extra golfic,a tek motor,a tek lpg
uzivaj
-
prelepa cetvorka,ove felne su extra kao i sve ostalo,sredjena bas kako treba tapsac
-
hvala puno svima mahac Archi nije u Pg,ja sam iz Berana. beer
-
vidjeh ovdje na forumu neku temu o osvetljenju rucice menjaca pa rekoh i ja da probam biggrin evo kako to izgleda ;)
(http://img600.imageshack.us/img600/6030/20p6.jpg)
-
Odlicno :) kako si ovo uspio? Je li velika procedura, daj link te teme :)
-
nije puno objasnjeno u toj temi,i nema slika!ali je dovoljno da se ukapira sta i kako! A ostalo se sam snadjes,ako te zanima mogu ti ja objasnit kako sam ja radio! mahac
-
Evo da malo temu podignem iz mrtvih,radilo se po nesto a nesto se i sprema. Naleceli povoljno amortizeri i spirale pa kupih
(http://s10.postimg.org/45onftiuh/1422640_10201642092887091_1439853011_n.jpg)
(http://s23.postimg.org/z4j9ea1cb/945446_10201642092407079_1285228934_n.jpg)
Namontirano sve i to sada ovako izgleda
(http://s18.postimg.org/uby6vzig9/20140412_173549.jpg)
(http://s2.postimg.org/4dg3s43zt/20140413_150207.jpg)
A evo i nekih stvarcica koje su stigle
(http://s29.postimg.org/xlqnz3mbb/20140412_163326.jpg)
(http://s29.postimg.org/m1h8tbnw7/20140412_164916.jpg)
(http://s8.postimg.org/zdvt9cdud/23062012210.jpg)
U potrazi sam za jos nekim djelovima kao sto je izduvna grana od audi s3/tt 225ks pa ako je neko ima ili zna gdje ima na prodaju da mi javi. :26
-
lepo lepo clap
-
Trudim se :) zaboravio sam da napišem da sam u potrazi i za kućištem protokomera od golfa 3 vr6.
-
sad je spusten za medalju tapsac a za ove delove :25 driving
-
brate hvala puno za ogromnu i nesebicnu pomoć prilikom nabavke ovih djelova beer
-
Auto je super,svaka čast.... biggrin thumbup
-
Svaka cast majstore :)
-
Hvala mahac
-
Daj nadjite mu tu izduvnu gore, da covjek sastavlja ovo.. Brzo ce WF5 :D
-
Nema je škoda nidje kao da ni jedan audi nije slupan :D
-
Naruci neku sport izduvnu taman prosiris malo, jednim udarcem vise konja :D
-
Ako ne nađem originalnu moraću
-
Jel moze neko da ti je napravi?
-
prava :28
-
Ne znam da li neko to radi,a i to treba dobro da se odradi da ne bi pucala kasnije. mada ako nađem nekog da zna da je napravi uzeću i to u razmatranje
-
neki dobar auspuh servis bi mozda znao da je napravi ili da tvoju prepravi :)
-
Nece da puca kada se napravi od debelozidnih bezsavnih cevi i izvari tig aparatom.
Ne gubi vreme po auspuh servisima jer cevi koje oni ugradjuju izgore za kratko vreme.
Imas na netu da porucis kit sa krivinama od bezsavnih cevi i kolektorom za prirubnicu turbine,samo ti ostane prirubnica sto ide na glavu da se napravi na cnc u i onda to sam sklopis i povaris tig om.
Svecice stavi ngk platinum ako ces dizati boost,iridijumske znaju da zezaju. Jeste da su skupe ali su prava stvar.
-
eh kad bih ja to znao da povarim makso a nešto ne vjerujem ni ovim obližnjim auspuh servisima. Nema niko ozbiljan ko bi to mogao sigurno da mi sastavi da znam da kasnije neću imati sa tim problema. Što ne valjaju iridijumske brate? Ako bude nekih problema to je najlakše kupit i promijenit ali ove su bile skuplje od platinastih kada sam ih kupovao
-
Oce da zezaju kad se motor zagreje pa ponekad laziraju.
Koliko si platio te svecice?Platinum kostaju malo manje od 50e.
Onda naruci gotovu od livenog gvozdja tj.gusa ali I one znaju da puknu.Veruj mi da je najbolja varijanta da se sastavlja od bezsavnih cevi
-
dobar golf prijatelju,mogu da zamislim kako ide ovo cudo sa 1.8t motorom :25 mahac
-
@makso tako oko 50e možda malo više sam ih platio. nisam ih ovdje uzimao već preko druga iz njemačke. nisu sa ebay-a već iz neke prodavnice,znam da su platinaste bile jeftinije od ovih nešto malo nisam siguran koliko. znam brate da pucaju i one,kažem ti ja da ne bježim od toga da se napravi ali kod nekog ko zna sta radi. To ovdje od ovih majstora niko nikad nije radio pa ne bih bas da se uče na mojoj grani :)
@dejan.95 ide solidno ne žalim se :)
-
Evo stiglo i turbo puhalo :D Kupljeno i kuciste protokomera od 3" da se omoguci bolji dotok vazduha,dizne su takodje oprane i sredjene i cekaju ugradnju. Evo slike :)
(http://imageshack.com/a/img835/1714/5iifu.jpg)
(http://imageshack.com/a/img835/6445/spcvp.jpg)
-
Koliki je protok dizni?
I za koliko su te para ovi u UE izuli posto vidim po ovoj boji na kompresorskom impeleru da je njihov rad?
-
Koji je ovo turbo?
-
Dizne su od 350 na 3bara ali sam kupio regulator od 4bara da bude malo vise goriva. Ovo je hibrid ko4 turbine kapaciteta do 380ks a kostala me 510e
-
thumbup
Jesi li pitao od kog su turba delovi unutra
-
Nisam pitao stvarno, ali vidim da su dobro proširili kompresorsko i turbinsko kućište. kompresorsko su proširili do maksimuma čini mi se, otanjili ga skroz. Još samo grana da stigne i pakovanje :)
-
A remap?
Granu napravi.Nece ti valjati od livenog gvozdja u kombinaciji sa hibridom jer ce mnogo da ti se poveca egt pa ce se i ona vise grejati a onda hoce da puca.
-
remap posle kada sve namontiram i sredim.e jebi ga ja sam naručio fabričku, pa kad pukne napraviću neku visokoptotocnu i neke veće dizne.
-
Ili nemojte da preterujete sa boostom.
Hibrid se mnogo vise vrti od std.turba pa samim tim se vise i greje pa dolazi do raznih problema.
-
Ovaj turbo je i na standardu opasna igracka :) jednom prilikom sam pricao sa Dejanom iz turbo servisa Uzice, kaze da taj turbo na standardu gura 350 ks :) koliko ti ocekujes konja?
-
Ne znam ti nista makso, videcu sve kada se uradi remap kako će i šta biti. Nikola fabrička k04 gura maksimum 260ks ali joj je kratak vijek trajanja sa tom snagom tako mi je dejan rekao, zato sam se odlučio za ovaj hibrid. jeste da će imati veću turbo rupu ali će duže trajati. a očekujem oko 250-260ks
-
Šta je hibrid? Ako može neko ukratko da mi objasni.
-
Hibrid ti je prostim jezikom receno budzevina tj.pravi se na taj nacin sto se od std.turba ostavi samo kuciste a turbinsko i kompresorsko kolo se npr.preradi da u njega stanu delovi od neke druge turbine cak drugog proizvodjaca turbina,i samim tim jos se poboljsaju prerformanse.
Moze se popeglati lag sa dobrim diznama i dobrim remapom.
Samo pazite hoce hibrid i klipnjace da posavija.
Ovo ti je prijateljski savet nadam se da nece biti pogresno protumacen.
Ja kod sebe za full hibrida pripremam fcp kovane klipnjace.
-
Audi s3, golf 5 ed 30 i ostala masinerija ima tu turbinu. S3 ima 265ks, a ed 30 ima 230 ks, ali oba motora sa remapom izlaze na 300 ks na fabricki turbo. Citao sam temu o Seat cupri r, covek je ma ko4 turbo, koji u taj auto ide fabricki izvukao oko 330 ks.
-
Svaka cast :) ima da bude najbrza cetvorka u CG :) a za srb necu pricat nista da se pekar ne naljuti :) hahah salim seee :)) i plin izbacaj iz autaaaa :41
-
Audi s3, golf 5 ed 30 i ostala masinerija ima tu turbinu. S3 ima 265ks, a ed 30 ima 230 ks, ali oba motora sa remapom izlaze na 300 ks na fabricki turbo. Citao sam temu o Seat cupri r, covek je ma ko4 turbo, koji u taj auto ide fabricki izvukao oko 330 ks.
Za 300ks trebaju niskoomske dizne od 500kubika koje kostaju da valjaju 1500e.
-
Pricas za 1.8t ili za automobile koje sam ja naveo?
-
Za 4 cilindra turbo benzin motor.
-
neću pogrešno shvatit makso, svaki savet prihvatam jer je to za mene dobro. nadam se da su za sada ove dizne dobre, na 4 bara će imat oko 400ccm i nadam se da će mapa biti dobra. Ne znam Nikola,vjeruj da ne znam. pričam ti samo što mi je Dejan rekao. Bosko brate ne znam hoće li biti najbrža i realno ne patim od toga da bude najbrža, radim auto za sebe i svoju dušu :) a Pekarev golf je zlo brate
-
Jbm li ga Maxe, znam da ovaj sto je radio Cupru nije menjao dizne. Remap je radio u Nemackoj u nekoj zestokoj tuning kuci, a TFSI motore drzi u malom prsu, bukvalno sve zna o njima.
Djomla ako mapa bude kako treba, bice ovde i vise od 260 ks. Clan Stage-2 je svog 1.8t sa ko3s turbom nagurao na 260 ks, ali je mapu radio u APR-u koliko se secam :) on je to radio na fabricke dizne. Ti imas jaci turbo, a i jace dizne :)
-
Moze sa ovim diznam oko 260 da bi klipovi bili sigurni,ali je pitanje kako ce std.klipnjace da se nose sa tim?
-
Ove godine će biti šta bude a sledeće će ići i klipnjace i klipovi a i dizne :) ne može sve od jednom :) Nikola ako bude još bolje nego sumnjam :)
-
auuu bratac, svaka cast na nove igracke wub clap clap clap jedva cekam da se ovo napakuje, lepo sam ti reko da bice zlo od auta driving i pravi ti je potez sa hibrida ;)
Svaka cast :) ima da bude najbrza cetvorka u CG :) a za srb necu pricat nista da se pekar ne naljuti :) hahah salim seee :)) i plin izbacaj iz autaaaa :41
lollol nece se pekar ljutiti,ne pati od toga ;) a da ce djomla biti brz,to sigurno hoce i to mnogo brz sa ovim stvarcicama i u srb i u cg. sigurno tapsac
-
I ja brate jedva čekam pa da vidimo šta će biti :) a što se tiče tvog golfa znaš da mi je on uvijek bio primjer kako treba praviti brz auto. Tako da ni tvoj neće zaostajati za mojim sigurno :)
-
ljudi k04 turbo gura 300 konja kako kazes keks... nemoojte se zajebavati.. evo drugar iz kanade odje je bio na forumu... iz mk4 k03s je gurao 245 konja ako se ne varam...
ali uz ostale stvari.... nije to tako lako... ljuljnes turbo i roknes mapu i 300 konja
... auspuh, izduvna, cai, protokomjer, pojacani ventili, od lonceta turbine, do n75 ventila.... dajte .... sve kad se to zamjeni sa jacim komponentama onda treba gledat koliko turbo moze maximuma izvuc....
https://www.youtube.com/watch?v=1dy3HClMkJg (https://www.youtube.com/watch?v=1dy3HClMkJg)
https://www.youtube.com/watch?v=4v85Xf-2tFg (https://www.youtube.com/watch?v=4v85Xf-2tFg)
-
Jos si samo trebao dodati i sputter letece lezaje i oni su bitna stvar da motor ne propeva na radilici i onda se moze terati max.iz turba.
-
Mislim da ovaj motor ukoliko je u dobrom stanju može gurati do 300ks. e sad ga jebem, što kaže Gedora ako mu je suđeno neka puca ko ga jebe. napraviće se drugi još bolji i brzi
-
Puno je to za std.klipnjace sa bolcnom 19mm i sa obicnim lezajima na radilici.
To je skoro duplo od fabrike.
Sta mislis koliko treba pritiska da guras za 300ks,i hoce li biti preveliki pritisak u cilindru za kompresioni odnos 9,5 i bi li mogao fabricki dihtung i srafovi glave da izdrze to?
-
videćemo, ima čitav potrebni tretman što se tiče ulja , filtera i svih tih čuda. Ako ne može da izdrži ko ga jebe, iz ovih komponenti izvlačim maksimum pa sta bude :) i mislim da agu ima 20mm bolcne. mozda griješim.
-
ada redovno vade 300 iz njega... ali uz sve pratece stvari...
1. down pipe
2. izduvna
3. CAI+KN ili GREEN
4. min 70mm fi cijevi auspuh
5. silikonski set crijeva (sto malih to velikih)
6. kat off
po meni je ovo neka osnova.... pa tek da se razmilja o onjima nekim velikim
-
škoda sve to će da dobije pa koliko bude ks, ne opterećujem se. rekao sam koliko očekujem a ako bude nešto više još i bolje
-
ako pukne motor nek pukne ko mu jebe mater. bilo bi dobro ako hoces puno kw da uradis prvo motor pa onda da pocnes neki ozbiljan tuning. tvoj motor nosi iste lezajeve na radilici kao najobicniji golf 2 1,6 ili 1,8. klipovi i radilica nikad ne pucaju zbog velikog pritiska koliko od nepravilnog ubrizgavanja, loseg bloka, ili lose mape. zadnje sto ces polomiti je klip u maloj osovinici klipnjace. i ja mislim da je 20mm precnik. sta je dovnpipe neznam nisam ucio engleski.
moras kupiti rostfrei izduvnu ako hoces da izbjegnes glavni problem a to je pregrijavanje turba a i motora. opet ti i serijska crijeva trpe do 2,5 bara pritisak i ne crkavaju tako cesto...
kako god, sretno sa radovima :46
-
Hvala na komentaru maestro. Ako je tako nije isključeno da i ležajeve promijenim prije čip - a. Ne znam cijenu ali ako su oko 100e neću se razmišljat. što se tiče izduvne naručio na fabričku od 225ks. ali cu je ubrzo promijenit ako je ona toliki problem
-
140e bez carine i postarine ti kostaju lezaji marke ACL racing od sputtrer materijala.
-
ne znam kako se to kaze po naski .. tacno od turba ona krivina dolje sto ide, dje je katalizator ... iliti kat back tako se jos kaze...
-
downpipe je na americkom a na naskom je cev od auspuha,i fi 63 unutrasnji precnik mu je taman za to,kod mene radi bez greske na skoro duplo veci turbo
-
evo ga downpipe 76mm
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/downpipe.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/downpipe.jpg.html)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG0066.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG0066.jpg.html)
a ovakav je fabricki
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG0481.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/IMAG0481.jpg.html)
-
kupi ti pravu granu i ta audijeva 225 je kara najobicnija. te serijske grane imaju problem na 2 i 3 cilindru zbog velikog ugla gdje se stvara ogromna temperatura izduvnih gasova. posledica toga je non stop crven turbo, gore ventili i gore klipovi. uradi ti blok kako treba, stavi nove karike, lezajevi i jedni i drugi garnitura za tebe je 35eu. jebes i auto i tuning ako ce se voziti 3 dana a posle 30 provoditi kod majstora. ako ti nesto znaci na mom motoru su leteci lezajevi od 10eu jos su raskopani 4mm po sredini da sto manje drze radilicu kad je motor vruc. nebi ti vise pametovao uradi kako mislis da je najbolje
-
Hvala svima na komentarima i savjetima. Auto se još još uvijek vozi sa fabričkim djelovima dok se ne prikupe svi potrebni za čačkanje :) pa ćemo posle detaljno kako i šta :)
-
Mali update. Abf zamajac i vr6 lamela i korpa. Hladnjak ulja omega 2.5td.
(http://s27.postimg.org/y7wte0ukj/29062014186.jpg)
Čeka se jos bosch 044 i K&N pa da se počne sa radom.
-
uf, uf, clap celebrate
prosto ti se divim na strpljenju biggrin
-
Joj ne pitaj me brate ništa poludjeh :)
-
Samo napred brate :)
-
kako neces poludjet :D trebo is kupit dizela i bog da te vidi :D
salim se samo naprijed... i zavrsavajt evo ljeto :D
-
Tdi i mirna glava :D Biće ubrzo nadam se :) i onda samo zavisi kada će se zakazat termin za cipovanje
-
evo kako smo krenuli ja i ti madjo, mi cemo zajedno na cipovanje gore ;)
-
Ako bog da :D
-
kad god vidim tvoju temu prvu na strani,odmah pomislim, da je objava,zakazan termin ili vec sve uradjeno :)
-
Ako nešto ne iskrsne trebalo bi brate sledeći vikend da počne pakovanje :)
-
(http://s24.postimg.org/4kruc2145/image_1404489055079_V.jpg)
-
tapsac
vidim ja da ce ovo biti vrlo brzo napakovano :)
-
(http://s24.postimg.org/4kruc2145/image_1404489055079_V.jpg)
Da se ne mucis i meris evo skice dela koji fali za pumpu sa svim merama i potrebnim korakom navoja.Ovo je sam ja crtao kad sam radio za svoju pumpu
(http://s30.postimg.org/u52hcigf5/20140606_210018.jpg)
-
Saša nadam se brate samo neke obaveze da završim i nadam se sledeći vikend počinje pakovanje. :) Maxo to mi je trebalo, hvala zdravo bio beer
-
djomla koliki pritisak i kapacitet je ove pumpe ako nije neka tajna?
-
Po specifikaciji 255 litara po satu na 5 bari čini mi
-
a sto si je kupio? koji pritisak ocekujes posle regulatora? koje dizne si mislio koristiti tj koliko oma imaju?
-
pošto je ova moja pumpa slaba i morao sam kupit drugu rekoh da uzmem ovu. nadam se da će fino radit i da neće smetati ako je malo jača nego što treba da bude. regulator sam stavio od 4 bara. toliki će pritisak valjda biti. dizne sam uzeo od saab-a i one su od 12 oma
-
;) sretno!
-
Hvala beer
-
zdravo bio :D
jesi pakovao stogoDJ?
-
(http://s1.postimg.org/tnr0wbrgf/20140716_201507.jpg)
(http://s27.postimg.org/kwwnctj6r/20140713_181019.jpg)
(http://s27.postimg.org/gdpgof7mr/20140715_232551.jpg)
(http://s4.postimg.org/cpe5o62zh/20140717_212026.jpg)
(http://s18.postimg.org/9s00wi8e1/20140718_210005.jpg)
radilo se malo :)
-
ma ja bih reko,radi se punom parom majstor1 svaka cast clap clap clap samo napred thumbup
-
Djomla druze,moje duboko postovanje za projekat :46,dao si pravi preduslov tvom motoru za ozbiljnu konjazu a da pri tome budes siguran koliko je to moguce.Uz novi turbo uredno pumpa i dizne,jos jednom svaka cast,razmisljas realno,cenim to kod coveka. :25
Nadam se da sam ti je pomoglo ono sto si me pitao preko privatne poruke.
Puno srece u daljem radu.POZDRAV..... :)
-
Naravno Ilija druže da mi je pomoglo, i tvoji i još nekolicine ljudi sa foruma koji su nesebično pomogli. Bogu hvala jos uvijek ima dobrih ljudi koji su spremni da pomognu i daju savjet nesebično. Koliko sam mogao obratio sam pažnju na sve, pa sada šta bude i koliko bude :)
-
(http://s1.postimg.org/6u5n6ztbz/20140719_230848.jpg)
jedna na brzinu
-
Oces ovo plin da mu ugradjujes :)
-
Extra :)
-
plin je bio tu i do sada :D upaljen večeras, živ benzin izbacuje na auspuh :)
-
(http://s29.postimg.org/o63teaugn/20140728_093933.jpg)
-
vec pocinje zajebano da izgleda tapsac a tek sto ce biti zajeban driving uh celebrate
zna li se sto oko datuma :)
-
Još uvijek nije ništa sigurno brate ali u toku sledeće nedelje bi trebalo sve da bude gotovo ako nešto ne iskrsne :)
-
ko radi chip?
-
Još uvijek se ništa ne zna. Mislio sam u Revo ali su mi rekli da ništa prije septembra ne mogu da rade. Tako da sam počeo polako da se interesujem za Sm iz Gradiške. Zovem ih sjutra da vidim sta ce oni da mi kazu
-
Sm je dobar samo mislim da je skup u pm....
-
Pa tu su sa cijenom. Oko 500e su valjda. Tako sam pročitao na sajtu Sm-a
-
Pare nisu bitne ako ce da zavrsi posao kako treba,od kolega sam cuo da je SM naj bolji na nasim prostorima,ako je decko vec dao pare za dobru pumpu,dobre dizne,interkuler,ostale sitnice,nece biti previse jos koju stotinu da to vican covek sve uskladi kako dolikuje.
Ja cu samo reci da Zarko Terzic poznat i uspesan trkac na nasim prostorima radi auto u SM a Revo mu je na 6Km od kuce. :26
-
Baš tako Ilija druže, para nema baš za bacanje ali za kvalitetno odrađen posao neću da žalim. Važno mi je da se sve to dobro usteluje i da radi kako treba tako da se za 100e +/- neću razbijat
-
Ima li SM valjke?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
500 eura za chip hmmm... ja bi isao kod bugara u mednes... oni razbijaju ali i ne vjerujem da je tako jaka cijena...
500 eura za chip je mnogo ako cemo realno...
-
svaka tebi cast bratac i na ovom strpljenju do sada :46 ja bi poludeo,kod mene je to,sad ili odma,nema posle biggrin
sto se tice SM valja se znati da su se par motora razleteli, sad ne kazem da ne znaju radeti daleko od toga,imaju i veoma dobra auta koja su odradeli,nego vec zbog premasivanje granice sa snagom koji moze motor izdrzati, a ti bratac imas sve predispozicije da predjes tu granicu,a i sam znas koji je max. za motor i menjac ;) sobzirom da neces cekati vise,ja bih ti preporucio da onda ides kod bugara -mednes -u mestu plovdiv, sto skoda kaze, mnogo su jaki i mnogo ozbiljna auta rade, a sto se cene tice mislim i da nisu skupi,nesto valjda oko 350e je za taj poso, na tebi je da odlucis gde ces :26
-
@ Shofro Sm ima valjke. @Pekar brate vjeruj da ne mogu više, što kažeš došlo je do ludila. moram to završavat kod prvog koji bude mogao i htjeo da ga cipuje :) razmisljao sam i o bugarima ali mi nekako daleko čini mi se. uzeću i to u obzir. Još uvijek ništa ne znam, jer je Sm do 11 na odmor tako da me i to ludi
-
brate reko si da ces kvalitet nemoj sad da gledas kilometre :D ili ako oces da budes malo neozbiljan, pitaj ih da li bi ti poslali mapu kao i svaka koja se radi kod nas... kazes im sto je radjeno sve na autu, platis i oni posalju mapu ;) ako oni tako rade naravno.... ali malo ozbiljnija firma ne vjerujem da ce..
-
Škoda to sa slanjem mape ne dolazi u obzir. radiće se isključivo na valjke. A kada sam rekao daleko,problem je što ne znam da li smijem puno da vozim auto ovako jer naliva nenormalno gorivo pa me strah nešto da ne izgori. :)
-
Nece ti nista izgoreti ako ga naliva se gorivom previse.Ne brini!Samo ce da dimi kao neki raspadnuti dizel,a u naj gorem slucaju mogu da krepaju svecice.
Ako mu fali goriva onda je problem.
-
Pa to me i brine što dimi kao lud. trokira, neće da primi gas normalno. A i potrošnja mu je zadnje mjerenje 14l na 30km. Mislim da to nije normalno i da ne može toliko da trosi
-
Nije normalno da toliko trosi,ali to je zbog jacih dizna i ostalih prepravki,i nista mu nece biti ako ga odvezes do mesta mapiranja,a trosi toliko jer vecinu goriva izbaci u auspuh nesagorelo i isto se zapali u grani-auspuhu i zato dimi kao dizel lokomotiva.
Sad za jace dizne treba da se menja kriva (ugao) paljenja da bi sagorevao kako treba tu dodatnu smesu,a to ce sve biti popeglano na remapu.
Ko god ti bude radio remap,proveri ima li knock slusalice i radi li sa njima.
-
Ima li odje sto novo
-
U ponedeljak Sm završava sa odmorom pa cu da ih zovem da vidim sta ce oni da mi kazu. a do tada pokušavam da ne mislim na to inače ću počet da skidam i montiram ove djelove opet da bih se zanimao jer ovako više ne mogu :D
-
U četvrtak zakazano cipovanje u Sm
-
thumbup napokon :35
-
Koliko ti je Srdjan rekao zelenih novcanica za mapiranje?
-
...ako nije tajna :P
ajde tipovanje :D
189 konja ja tipujem thumbup
-
@Makso 400e i za dva dana gotovo. @skodamaniak hahah biće 150 sigurnih :D
-
Napravice ti dve mape jedna ce biti da tako kazem safe mapa po motor,a druga ce biti sam maximum iz motora i ponudice ti da biras sta ces od toga :)
Obavezno kad ti zavrsi postavi dijagram snage i momenta da vide ovi sto hvale revo kako trebaju krive da izgledaju :26
-
svaka cast bratac clap jedva cekam da zavrsis,a mogu misleti tebi kako je tek
makse--------ovi sto su radeli auto u revo i hvale ih, su pokazali kako se nose sa autima jacim od sebe ;)
-
Jesu pokazali su se lollol
Tebe su preveslali i bzv.ih hvalis.Ja zivim 28km od famozne firme i vrlo dobro znam da ih ovaj kraj zaobilazi u sirokom luku zbog istopljenih klipova itd.
Ti pekar pitaj vlasnika firme zasto ne sme da udje u neke kafane za koje zna da ostecene stranke posecuju i sto je tri puta menjao lokaciju firme :26
-
izabracu naravno maksimum pa sta mu bude :) danas je premjerena kompresija na vruć motor i ima odstupanja ali mislim da je još uvijek u toleranciji. 1:13,8bar; 2:13,3bar; 3:14bar; 4:13,3bar. Dijagram će biti izbačen , tačnije sva tri. Kada je bio stok, kada je cipovan na 179ks u revo i naravno nova konjaza koja bude. Na revo ne mogu da se požalim jer su mi prošli put korektno odradili posao. @ pekar ne znam brate kako ću spavat ovih dana :) jedva čekam da to završim :)
-
makse, nemas pojma sto su menjali lokaciju,a i ne zelim coveku da spamujem temu, kad si toliko pristrasan SM sto ne kazes koliko su mu se motora razleteli,a i sobzirom kada toliko bolje znas,ja bi na tvom mestu uzeo i poceo se baviti tim poslom ;) :26
@ pekar ne znam brate kako ću spavat ovih dana :) jedva čekam da to završim :)
nema tebi brate spavanja do cetvrtka biggrin znam po sebi :) ali bitno da je termin zakazan thumbup
-
Gresis druze nisam ja pristrasan SM u samo znam da je mapirao vise tuniran auta,a neka sam i probao, nego sto je proslo pored one lepo okrecene garaze od tvog prijatelja :26
Ja ne mapiram auta tj.ne bavim se softverom(bazirao sam se na tuning bez prefiksa cip) jer ne znam,ali vrlo dobro znam kako treba da izgleda kriva kad se posao odradi kako valja.
-
Opušteno ljudi, danas u razgovoru sa Srdjanom oko benzina kaže sa sipam 95 da bi na njega uradio čip i kaže ako kasnije budem sipao 98 da će ići još bolje
-
Naravno da ce mapu praviti na 95 oktana gorivo.Jer kad bi je uradio na 98 a ti npr.vozio na 95okt.vrlo brzo bi spalio klipove ventile i ostalo.
-
makse,jer ti stvarno verujes da na nasim pumpama gorivo ima stvarnih 95 oktana? fabrika je propisala primer kod GTI min. 95 oktana, kod nas je sigurno manja oktanaza nego sto jeste, jer to znaci da svima ce se spaliti klipovi zbog toga? ja nevidoh jos ni jedan,a da ne pricam za vreme inflacije i malo nakon nje sta se sve sipalo i jos nikom ne izgorese klipovi tada...
-
Ne znam da li je zbog toga ili ako ga bude cipovao na 98 a ja kasnije budem sipao 95 pa da ima manje snage ili sta je već ne znam ali poslušaću covjeka jer mi bas djeluje kao da zna svoj posao. Naravno posle završenog posla će biti detaljno utisci
-
A,jel ti pekar znas sta znaci taj broj od 95 u toj oznaci i jel moze kad se mapira da se napravi takva kriva paljenja da odgovara i jednom i drugom?
Nisi ti vadio te klipove jer se ne bavis sa tim,ali jesu ljudi kojima je to posao.
djomla.tdi Nije sto bi imao manje snage nego sto je manje oktana podlozno detonaciji kada se radi mapa za jaci benzin a od nje gore klipovi i ostalo.Zato je srdjan i rekao da ce mapu raditi za 95 oktana jer zna covek da ne valja kontra da se radi.
-
ne znam,ali znam da mu dodje isti k......c ko sto je fabrika napisala za min. oktanazu,zato sam i napisao sto sam gore napisao,nevidim sta je tu nejasno,ali i nema veze ;)
Ne znam da li je zbog toga ili ako ga bude cipovao na 98 a ja kasnije budem sipao 95 pa da ima manje snage ili sta je već ne znam ali poslušaću covjeka jer mi bas djeluje kao da zna svoj posao. Naravno posle završenog posla će biti detaljno utisci
ma savim je normalno bratac da radis kako ste se vec dogovorili thumbup
-
Pa evo ako ne znas taj mu broj predstavlja granicu pritiska koji moze da izdrzi prilikom sabijanja u cilindru a da ne dodje do samozapaljenja samog benzina.
Na osnovu toga sam saberi sta se desava kad uradis ugao paljenja i predpaljenja smese na 98 oktana a vozis na 95. i svakako nije isto kada se ta dva benzina pale u cilindru na 3000 obrtaja npr.jednom odgovara ugao od 23 stepena a drugom 28 pa tako nastaju detonacije.
Ti verovatno i ne znas sta je detonacija u cilindru i zasto nastaje pa zato lupas gluposti.
Posto se izdajes za doktora za turbo benzin motore to bi morao da znas i ne bi lupao ovde da je isti k...c.
Covek mu je tako rekao jer i on najbolje zna sta znaci broj u oznaci benzina.
-
lollol ovo nije smajli na tvoj odgovor,vec sto nisam dobio odgovor za one gluposti koje lupam, a to su da ponovim, fabrika je propisala MIN. 95 oktana kod nas gorivo na pumpama nema tu oktanazu,jer ga svi krste kako ko stigne, i jer to znaci da ce se spaliti svi motori sto sipaju slabije gorivo od onog koje je fabrika propisala jer mu je podesila ugao stepena za jednu vrstu goriva?
eto jos jedna moja glupost biggrin ali sva moja sreca kada ovde ima pametnih ljudi :)
-
Djomla druze,napisao sam ti u pm sta mozes realno da ocekujes i budi siguran da ces to u sm dobiti :),imaces pravi GTI a ne TDI,u jedno mozes biti siguran a to je da ako budes imao oko 190ks to ce biti u 6000 ili 6500 obrtaja ;), samim tim neces morati da se plasis odredjenih likova na auto putu pri 180 na sat.Neki momci nikako da shvate da ako imaju 200 ks u 3000 a 160ks u 6000 obrtaja da nemogu biti brzi na taj nacin.
Pekar,upoznao sam neke momke iz Zajecara na Drinskoj regati :),kazu da te poznaju,bili su za zelenom cetvorkom TDI pomogao sam im da izvade camac ,pricali smo bas o autima a pomenut je i tvoj,pomenuli su i onaj tvoj snimak sa BMW-om i bas to kako se tvoja cetvorka nosi sa jacim autom. thumbdown
P.S. lako je pricati da je motor dugotrajan da ga ganjas petkom na pijac i da ga ponekad zategnes koji kilometar,oprobaj ga koji put ovde kod nas gde se vozi brdo gde je razlika u nadmorskoj visini 800m pa mi onda reci da ti motor traje.......
-
Opušteno ljudi i bez tenzija, svi ovdje ste mi puno pomogli na raznorazne načine i puno vam hvala na svemu. Sada se samo čeka četvrtak da se vide plodovi uloženog truda i novca :)
-
lollol ovo nije smajli na tvoj odgovor,vec sto nisam dobio odgovor za one gluposti koje lupam, a to su da ponovim, fabrika je propisala MIN. 95 oktana kod nas gorivo na pumpama nema tu oktanazu,jer ga svi krste kako ko stigne, i jer to znaci da ce se spaliti svi motori sto sipaju slabije gorivo od onog koje je fabrika propisala jer mu je podesila ugao stepena za jednu vrstu goriva?
eto jos jedna moja glupost biggrin ali sva moja sreca kada ovde ima pametnih ljudi :)
Druze ti nemas pojma sta znaci kad se previ mapa za jedno gorivo a sipa i vozi na drugo to je vrlo bitno kada se tunira motor i dize pritisak turbine.Nece to da izgori odmah ali hoce nakon nekog vremena.
Nazovi svog strucnjaka za ucitavanje mapa dobijenih mil pa ga pitaj da ti to objasni i videces da sam u pravu.
-
Pekar,upoznao sam neke momke iz Zajecara na Drinskoj regati :),kazu da te poznaju,bili su za zelenom cetvorkom TDI pomogao sam im da izvade camac ,pricali smo bas o autima a pomenut je i tvoj,pomenuli su i onaj tvoj snimak sa BMW-om i bas to kako se tvoja cetvorka nosi sa jacim autom. thumbdown
sto se tice snimka, sasvim mi je dovoljno do 190 da se nosim sa twin turbo od 306ks, ja barem ne pricam samo,vec postavim da se vidi,a i bilo je zaocekivati da ce pre ili kasnije da me odnese,ne znam sta ti tu nije jasno,samo da napomenem,treci auto koji je bio u pratnji ima pravih 150ks ;)
lollol ovo nije smajli na tvoj odgovor,vec sto nisam dobio odgovor za one gluposti koje lupam, a to su da ponovim, fabrika je propisala MIN. 95 oktana kod nas gorivo na pumpama nema tu oktanazu,jer ga svi krste kako ko stigne, i jer to znaci da ce se spaliti svi motori sto sipaju slabije gorivo od onog koje je fabrika propisala jer mu je podesila ugao stepena za jednu vrstu goriva?
eto jos jedna moja glupost biggrin ali sva moja sreca kada ovde ima pametnih ljudi :)
Druze ti nemas pojma sta znaci kad se previ mapa za jedno gorivo a sipa i vozi na drugo to je vrlo bitno kada se tunira motor i dize pritisak turbine.Nece to da izgori odmah ali hoce nakon nekog vremena.
Nazovi svog strucnjaka za ucitavanje mapa dobijenih mil pa ga pitaj da ti to objasni i videces da sam u pravu.
pa zato sto nemam pojma, pitam jer to isto vazi i za auta sa fabrickom snagom koja je fabrika propisala min. 95oktana a sipa se manja oktanaza?
mora da ja ovde nesto nejasno pisem
-
Pa tvoji sugradjani tvrde da si sve unapred dogovrio sa vlasnikom BMW-a :) pa da si ga cak malo i navukao da snimak ispadne onakav kakav je ;),uostalom tu nesto debelo smrdi jer si napravio istu razliku kao i kada si potezao sa bobanom sa G60 a svi znamo da Bobanov G60 nema preko 160ks :huh:. Ili je BMW neispravan ili te vlasnik BMW-a pustio-kulirao,ili bobanov g60 ima 200ks ili tvoj ima samo 180ks.Nema tu mnogo mogucnosti a vreme ce pokazati kada stanes sa nekim od 150-160 zdravih ks jer to jos nisi okacio..... blink
Tako druze ti sam saberi 2 i 2 i kada god pozelis dodji i budi moj gost pa da se malo potegnemo uz Taru driving da vidimo tu majstoriju od 230ks i 380Nm gde nijedna poluosovina nije slomljena,vozi se normalna lamela i plivajuci zamajac,normalan menjac i sve to trpi pojacanje od skoro 80%.
Nego djomla druze :),jesi li ti smislio kako ces da odvezes auto u Sm sa obzirom da imas veliki visag ubrizganog goriva?
-
A jesi li merio oktane na pumpama pa znas da nemaju 95 kad pricas da nema veze koje je gorivo u pitanju?
Zasto mu je onda covek rekao da ce raditi mapu za 95 oktana?Da to nije bitno verovatno bi mu rekao da nije vazno koji ce benzin nasuti u auto zar ne?
-
Za oktane ja mogu da potvrdim. Nevzano za ovu pricu, nego inace. Drugar radi na Nisu i kaze da mu je pre neki dan stigla 98-ica koja zapravo ima 88 oktana :)
-
Ilija druze znam da ćete me sada kamenovat ali plin je tu. U razgovoru sa Srdjanom za slučaj da ostane i posle čipa potrebno je da kupim neki dodatni prekidač koji će sam da prebacuje na benzin čip pritisak predje 0.5 bar. Što meni i odgovara pravo da ti kazem
-
Za oktane ja mogu da potvrdim. Nevzano za ovu pricu, nego inace. Drugar radi na Nisu i kaze da mu je pre neki dan stigla 98-ica koja zapravo ima 88 oktana :)
Kako onda rade motori sa tom oktanazom kad je to nekad bio NORMAL i koristio se samo za freze?
-
Ne mogu ni raditi na 88 oktana.Da ima toliko kada bi okrenuo kljuc da ugasis auto isti bi ostao da radi par sekundi nakon gasenja motora na kljuc.Ko je vozio na takav svercovani benzin zna o cemu pricam.
evo sta kazu za te oktane pa ko zna americki neka prevede pa da se vidi ima li moja prica smisla
The octane rating of gasoline tells you how much the fuel can be compressed before it spontaneously ignites. When gas ignites by compression rather than because of the spark from the spark plug, it causes knocking in the engine. Knocking can damage an engine, so it is not something you want to have happening. Lower-octane gas (like "regular" 87-octane gasoline) can handle the least amount of compression before igniting.
The compression ratio of your engine determines the octane rating of the gas you must use in the car. One way to increase the horsepower of an engine of a given displacement is to increase its compression ratio. So a "high-performance engine" has a higher compression ratio and requires higher-octane fuel. The advantage of a high compression ratio is that it gives your engine a higher horsepower rating for a given engine weight -- that is what makes the engine "high performance." The disadvantage is that the gasoline for your engine costs more.
-
To se meni desilo par puta na prethodnom autu.
Ja ga ugasim a on i dalje mota pod haubu.
Desavalo se i ocu na ladi tokom 90-ih godina.
-
To su detonacije u cilindru tj samo se gorivo pali od pritiska u cilindru bez svecice,zato i ne moze odmah da se ugasi
-
Pa tvoji sugradjani tvrde da si sve unapred dogovrio sa vlasnikom BMW-a :) pa da si ga cak malo i navukao da snimak ispadne onakav kakav je ;),uostalom tu nesto debelo smrdi jer si napravio istu razliku kao i kada si potezao sa bobanom sa G60 a svi znamo da Bobanov G60 nema preko 160ks :huh:. Ili je BMW neispravan ili te vlasnik BMW-a pustio-kulirao,ili bobanov g60 ima 200ks ili tvoj ima samo 180ks.Nema tu mnogo mogucnosti a vreme ce pokazati kada stanes sa nekim od 150-160 zdravih ks jer to jos nisi okacio..... blink
lollol bice da je to lollol i sa bobanom sam se isto dogovorio da me pusti, a pazi sad, imam snimak sa TT 225ks fabrika, i sa njim sam se isto dogovorio lollol
iskreno,ti moji sugradjani nisu ni bili kad je bila trka niti su znali kako je ispala proba izmedju nas dvoje,ja znam da bi ti najvise voleo da je bio dogovor kako ti moji sugradjani rekli,ali na tvoje razocarenje,mi stvarno zao sto nije bilo tako, obecao si kada sledeci put organizujemo skup u zajecar da ces doci, tako da ces tada upoznati sve koji su bili kada je bila proba sa BMW-om a i pozvat ces moje sugradjane koje si upoznao ;)
-
Istu situaciju mi je imao drug na opel vektri 16v. da kada ugasi auto još par sekundi motor radi, ali ne kao što bi trebalo već kao na 2 klipa i tek onda se ugasi
-
Tri hiljade sa takvim gorivom spali klipove i ventile ,a za turbo motor jos manje i moze samo da se nagadja sta se na visokim obrtajima dogadja u motoru sa losim gorivom?
Zato svaka ozbiljna firma sto se bavi remapom naglasi za koji br.oktana se radi mapa i da se ne vozi na slabije gorivo.
Lose gorivo se isto prepozna po karakteristicnom zvuku kao kuckanje ventila u motoru medjutim to nema veze sa ventilima vec su detonacije(knocking) koje na duzi vremenski period sjebu motor.
Prilikom mapiranja auta ozbiljna firma koristi uredjaj koji se zove knock slusalice pa sa njim kontrolisu detonira li motor kroz ceo br.obrtaja i sa njim kontorlisu jesu li dobru mapu goriva i paljenja napravili.
SM to ima i zato ja glasam za njega a ne sto sam pristrasan.
-
Verovatno Pekar da je tako kad ti kazes,sve si te silne aute oprao sa mnogo vise ks nego sto ti imas i ja ti se divim i javno cestitam :25 samo mi nikako nije jasno sto obilazis KRUSKU sa 150ks i momke sline njemu u sirokom luku,mi smo te cekali za vagen fest da dodjes a ti si nas sve oladio,iskreno ja sam ocekivao tu gibanicu i ceo dan sam pogledao da vidim tvoju cetvorku ali tebe nigde nije bilo,cuo sam da je gibanica vrhunska da je nigde u zemlji nema bolje.....
Izvini Pekar druze,ja malo slabije kapiram, nego kako si napravio istu razliku sa G60 i sa BMW, ovaj 160ks a ovaj 300ks,logicno je da si dobio G60 glupo bi bilo da nisi, ali kako si dobio BMW sa istom razlikom,nemoj biti sarkastican ozbiljno te pitam.....ili G60 ima 200ks ili BMW nema 300ks :26
Djomla druze ako ima plin trudi se da ti on sluzi samo za ovakve hitne slucajeve ako mislis da imas zdrave dizne,nema voznje na plin kada ovo sredis,unakzices pola motora i sav ovaj trud....
-
ne obilazim ja nikog, ne znam kada sam se dogovarao sa kruskom da se trkamo pa ga zaobilazim? ne shvatam poentu tvoje price,sta iz tebe izlazi,zavist ili nesto trece? niti se hvalim da li sam oprao nekoga,vec sam reko da je sve dogovoreno ;) i pekar je pravio auto za svaki dan,ne za vikend auto,a sto se tice kruske,od mene respekt,i ako se bude ukazala prilika,sigurno ce mo se probati,ne bezim od toga,i ne znam gde si uopste to procitao da sam napisao,vec sam reko da moze sa letecim startom, za vagen fest sam reko usled cega ne dolazim,da je to zbog posla a ne izbegavanja nekog,i ne okreci ponovo moje reci lollol salim se malo,a bobanov g60 nemam pojma koliko ima konja,ali znam da ga je gedora pre toga radeo,mozes prelistati kod bobana u temi da se informises ;)
gibanica nije najbolja u zemlji, ali moze da prodje ;)
zaboravih sto se razlike tice, gde si ti video majke ti istu razliku? sa bobanom kad je bila proba,kad smo krenuli non stop sam odlazio od njega,od 160 pa na dalje sam jos vise odlazio i pravio vecu razliku, to neka i on sam kaze, a sa BMW-om kad smo krenuli,povuko sam brze od njega,ali on mi je bio na vratima do 180 i ni jednog momenta nije bila ista razlika kao sa bobanom,malo se bolje informisi sledecg puta, i zaboravih,pitaj te moje sugradjane posto sve znaju, sta je bilo sa startom iz mesta sa BMW-om. i ko je gume zapalio ;)
izvini djomla druze na Off-u, nisam mogo odoleti :) ali obecavam, necu vise,javljam se cim budes zavrsio poso,i navijam da to bude :28 posle driving
-
makso kad pomenu slušalice, rekao je da će da se radi sa njima a pomenuo je da će i još jednu sondu da ugradi na auspuh. vjerovatno privremeno dok ne zavrsi posao.
Ilija i do sada je on većinu vremena vožen na benzin. Malo je falilo da ga skinem sada ali na svu sreću nisam i sada će da mi posluži. Podrazumijeva se da će se vozit na benzin posle čipa :)
-
Da sirokopojasnu(wideband O2 senzor na americkom) sondu koja meri odnos benzina i vazduha u smesi i EGT(temperaturu gasova) i to je vrlo vazna stvar kad se radi mapiranje da izkontrolise jel napravio dobar odnos smese.
Nju sam zaboravio da pomenem jos jedan plus za njega sve po propisu.
-
Spreman za polazak
(http://s27.postimg.org/om7so4ycz/20140812_141627.jpg)
-
sad ko u vojsci odbrojavas, 002 :) jos malo pa noc celebrate
sta si uradeo sa donjim lipom,jesi li ga vario za branik?
hoces li ga voziti do SM?
-
brutalno izgleda :) dobro si uklopio ic :)
-
Brate da znaš da je tako :) lip sam zavario za branik, morao sam jer sam sve one žabice po sredini što ga drže pokidao da bi stao branik. Kada se sve ovo završi jurim r32 branik pa da se sakrije ovaj intercooler :) vozicu ga na plin do tamo jer mi slepa traži nenormalno mnogo para. @Nikola hvala brate vjeruj da ima mnogo muke da se fino uklopi intercooler, najveći problem je uklopiti branik
-
Sto se tice goriva, potvrdjujem da mi auto isto ide i na nasu 95-icu i na ovu koju sam sipao u Ceskoj. 98 jos uvek namerno nisam probao. Ali cisto da znate da gorivo kod nas nije vise toliko lose, sipao sam na NIS-u, Lukoil-u i Eku. ;)
A valjalo bi da se pocisti off, nemojte coveku da unistavate temu, cekamo rezultate sa cipovanja! beer
-
Evo sta je meni firma koja je radila cip napomenula na koje gorivo da se vozi auto.
Cip je radjen u americi tj.kod BBM motorsporta i kod njih je bezolovni 92 oktana i za njega je radjen cip,ali to nije bitno bitno je da su napomenuli da se ne vozi na slabije gorivo jer su parametri radjeni za tu oktansku vrednost.
(http://s25.postimg.org/cjqyc6d1r/20130811_164013.jpg)
Ti djomla druze takodje pitaj srdjana sta znaci voziti turbaka na slabije gorivo nego za koje je radjena mapa pa nam obavezno napisi sta ti je rekao da moze da se desi kao posledica toga.
-
Pitaću ga baš zbog čega mi je tražio 95 i koje su posledice ako budem sipao slabiji benzin :)
-
Pa ako se budes vozao lagano po primoriju i smekao pice onda ti bukvalno nece nista biti sa motorom i sa losim gorivom osim malo kliktanja pri gasenju :),ali ako ga koji put opalis uz lovcen onda ces spicanglama vaditi komade klipova a lako moze da se desi da imas jedan omanji salter na bloku motora.
U svakom slucaju bolje je cipovati motor na nize oktansko gorivo nego na visoko oktansko gorivo,ako ga cipujes na nize oktana a sipas gorivo sa vise oktana, motoru se jedostavno nista nece desiti osim malo crnog dima na auspuh-to je onaj visak sto nesagori.
DA Pekar iz mene izbija zavist i ljubomora,posto imam vozni park od par desetina hiljada evra ja sam zavistan na tvoj golf 4 od 3000e, veoma sam neinformisan,nisam ja kriv sto sam glup i neumem da citam, a ti sto si bukvalista i sve shvatas direktno i ozbiljno to je tvoj problem,nicije reci neizvrcem samo te malo podjebavam kad si paljevina i neumes da prihvatis salu.......
Za gibanicu sam bio ozbiljan..... :26
IZVINI PEKAR bio sam ozbiljan i za ove tvoje Zajecarce sto sam ih sreo na regati,sta cu kad sam glup rodjen nemoj mi zameriti,glup i nepismen.... :26
-
Dobio sam informacije da je izgurano 280ks :46 Svaka cast :46
Ceka se gazda sa detaljnijim informacijam i papirom
-
znalo se jos danas,ali ipak si trebao sacekati da gazda sve to objavi ;)
-
Evo mene sada sa puta pa da napišem i ja koju. Prvo bih želio da pohvalim Srdjana i kao majstora i kao covjeka. Stvarno je ljudina, zna svoj posao i maksimalno se trudi oko svega. Jako precizan i obraća pažnju na svaku sitnicu.
Tokom cipovanja nailazio je na milion problema i poteškoća, ni ja ne bih vjerovao koliko da mi neko priča a da nisam bio tu da posmatram.
Što se snage tiče dobro si čuo makso druže, izvukao je 278ks i 395nm na 1,6-1,7bar. Ja kada sam vidio cifru oduševio sam se Šta da vam pričam. Jedva čekam da probam auto, međutim Srdjan kaže da to još nije gotovo i da mora da se proba na putu i da se još dosteluje i prepegla :)
Tokom probnih vožnji pritisak je lagano podizan do 1,8-1,9bar. Auto divlja! zbog starosti,pritiska ili ko zna čega sve stalno tokom probe spadaju gumistucne i raznorazna crijeva tako da nismo mogli lako sve da ustelujemo. Da baksuz bude veći tokom zadnje probe i stelovanja otkazuje set kvačila ili nesto u menjaču. Prvo smo sumnjali na cilindar kvačila ali smo kasnije utvrdili da nije on. Kvačilo je skroz mekano i ne odvaja a tokom vožnje čuju se razno razni zvuci i lupkanje. I ovdje moram da pohvalim Srdjana koji se maksimalno trudio da pomogne čak i nudio svoju radionicu da se to rasklopi i vidi šta je.
Bilo je i djelova koje je ugradio a nije naplatio. Za covjeka samo riječi hvale i topla preporuka svima.
Dijagrami će biti sjutra, u auto su a auto u servis da se skida menjač :) Malo opširno ali ne zamjerite beer
-
Pa sto je na kraju bilo?
-
vraćen pritisak na 1,6-1,7bar. I da ne lupam ja sada jer nisam najbolje shvatio, valjda smanjen boost kada se u momentu doda gas, jer je prije bilo da čim mu se nabode gas odmah provrti a ovako sada postepeno penje boost do max. Ja sam pre zadovoljan i ovim tim kako ide
-
brate narucuj crijeva ova pojacana plava
-
moraću komplet crijeva da promijenim i da ih zaštitim od toplote jer se pretvore u žvaku od temperature
-
"Što se snage tiče dobro si čuo makso druže, izvukao je 278ks i 395nm na 1,6-1,7bar. J"
jel ovo snaga na tockovima?
-
Nista to stajlig samco smece nadji ona duplo pletena sto je zica unutra umesto konca.
-
To mi je i srdjan rekao da ova obična silikonska ne valjaju toplota ih omekša i zato ispadaju.
Nino vjerujes da ne znam. Obratiću pažnju sjutra sta piše na grafikon
-
cestitke bratac na novim konjicima clap clap clap obavezno kad sve sredis,da javis utiske,a mogu misliti kakvi ce biti driving
sto se creva tice, bomba bi bilo kad bi naso pletena sto maks kaze, ako ne ova silikonska,moras krvnicki stezati,malte ne dok ne pocne da krivi cev, onda ga provezi da se zagreje,pa opet sva pretegnes krvnicki dok su vruca,ja sam kod mene tako 5-6 puta i svaki put bilo ko da malte ne nisu bila stegnuta, ali zato sad nema da pisnu ;)
-
Eno ih ima trile na onog audija sad je radio stage 3 500 i kusur konja pa mu crijeva jos zdrava... pitaj njega koja je porucivao...
-
Hvala Sasa brate, kada bude sklopljen i proban javljam utiske :) Vlado, poslaću mu poruku da vidim koja je on kupovao.
Menjač skinut, lamela je popustila i napravila sranje. E sada da li je pukao ovaj metal na lameli što drži ove opruge ili je ova opruga prvo pukla ne znam ali dvije opruge su ispale i ovaj metal što ih drži pukao. Danas kupljen novi set komplet ali ovaj put Sachs. Još da se namontira i da se proba.
-
Neki momci nikako da shvate da ako imaju 200 ks u 3000 a 160ks u 6000 obrtaja da nemogu biti brzi na taj nacin.
E za ovo si u pravu sto posto, cesto ljudi ne kapiraju "prevaru" oko cipovanja. A da si nepismen nije tacno samo ti gramatika ne ide najbolje sto ovde i nije bitna stvar biggrin jer se cene tvoji i drugi strucni komentari
Mladjo, meni u ovoj tvojoj temi nedostaje hronoloski kako su tekli radovi. Svaka cast na strpljenju i trudu, ja mislim da ne bi imao ovoliko zivaca. Deluje mi da si sve ovo dobro odradio, a najbitnije je da si ti zadovoljan.
-
Ma mrzi me Wele druze da ovde vodim racuna o gramatici :),kako si i sam rekao, ona ovde nije ni bitna :),bar ovde da covek bude opusten bez ogranicenja,ako u stvarnom zivotu i u poslu moram da vodim racuna oko takvih stvari da se bar ovde malo odmorim i opustim .... biggrin
-
Evo i obećanih dijagrama.
(http://s29.postimg.org/im7qigug7/20140816_222838.jpg)
(http://s28.postimg.org/fvqjsfy6l/20140816_222624.jpg)
e sada mi ovdje nije jasno je li ovo snaga na točkove ili radilicu?
Hvala Vele druze, vjeruj da je trebalo puno živaca da se sve ovo sklopi. A što se tiče reda u pravu si, valjalo bi neko od moderatora ovo da sredi.
Večeras proban malo, posle 4rpm stvarno ide. Biće ubrzo i snimak da sami ocijenite.
-
Snaga do same blokade je u uzlaznoj putanji :25 Sta reci za majstora nego Al ga je opravio svaka mu cast.
Mislim da je snaga na radilici,ali ipak pitaj srdjana za svaki slucaj.Znam da je nekada ispisivao nazivnu snagu na radilici.
Evo kao sto rekoh u nekom od predhodnih postova u ovoj temi kako treba da izgleda dijagram kad je mapa dobra pa saberite dva i dva :46
Svaka cast jos jednom.
-
Evo sada sam popravio :)
-
... Ја бих само да кажем свака част власнику за подухват, улагања...
Имаш лепу и јаку играчку сад, уживај... :)
-
Hvala drug beer
-
Narucuj ovo pod hitno trebace ti ;)
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/2004/ACT_Stage_2_Clutch_Kit_228mm (http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/2004/ACT_Stage_2_Clutch_Kit_228mm)
Nema od civilnog saksa nista za toliki moment i snagu ako ga budes momacki gazio :)
-
Videćemo koliko će ovaj set izdržati pa ako ubrzo strada moraće se nesto ovako naručivati. :) ma i ja mislim da je na radilici jer mnogo bi bilo da je na točkove ali me buni što pise "Power to shaft" ili snaga na osovini. crank bi bila radilica. ali sta god da je ja sam prezadovoljan :)
-
Pitaj srdjana opet on naj bolje zna...... i radilica je crank shaft (shaft-vratilo) isto osovina u jednini a poluosovine su u mnozini i axle se kazu na americkom.
Kvacilo juri obavezno.I kod mene je saks i manje od 200km je preslo a opruge samo sto nisu poispadale.
-
Nino pretpostavljao sam da je na radilici, ali me zbunilo ono kada sam pročitao "shaft" pa sam zato i pitao. Znam da je ovo malo snage vama koji svakodnevno pravite brza kola ali meni je za sada dovoljno. Možda je mogao još koji ks gore da nije lamela popustila, možda nije. Uglavnom ja sam zadovoljan beer
-
djomla brate,jos jednom svaka cast na velikom trudu,istrajnosti i strpljenju, sve drugo je vec receno :46 sad bratac uzivaj u driving thumbup
-
To je snaga na radilici,Maks je upravu,shaft oznacava radilicu,bilo bi previse da je na tockovima.Odbijes na to 12%-15% na gubitak kroz menjac sa kosim zubima i do 10% na lamelu sa oprugama i klasicnom ferodom i dobijes snagu na tockovima.
Kada imas pojacanje od preko 60% u snazi na serijsko kvacilo, u racunicu se dodaje koeficijent za proklizavanje lamele ako se radi o seriskom kvacilu jer prelazi onaj fabricki propisan stepen sigurnosti na koji je deo ispitivan.
Za sinter kvacilo se racuna drugacije.....ima tu jos nekih faktora ali ovo je okvirno u grubo.
U svakom slucaju svaka cast. thumbup
-
Pekar brate hvala :) Sada samo lagana muzika i uzivancija u vožnji :) Hvala Ilija sad mi je jasno sve beer
-
Trebalo bi da su valjci sa otporom, kocnicama, da kad mjeris one vrse otpor kao da vozis po asfaltu (simulacija) :),
Npr kao sto je MAHA LPS 3000 4x4
mjeri od 0-600kw, maksimalno opterecenje 2,6t, precnik valja 318mm itd itd
e sad imas one cuvene "americke" da se mjeri direktno na glavcine... bez tockova... sad ne nzam dal to nazivaju mjerenje na radilici...
Ali ovo na valjke sa otporom bi trebalo da bude mjerenje u realnim uslovima... (otpor na valjcima, ventilator na kojem se podesi hladnoca, nalet vazduha dok se vozi i tako to...)
-
(http://s7.postimg.org/bi2kecgp7/20140814_082351_1.jpg)
-
thumbup
od branika nam je bratac sa unutrasnje strane ostalo samo uspomena biggrin a i mislim da je kod tebe veci IC tapsac
nego kako sad reaguju one ljubomorne duse sto si napravio zver od auta driving
-
Daj druze vise slika sto si se zatvorio
-
Svaka cast :) daj jos slika i neki snimak kako to radi i ide :) predpostavljam da se turbo brutalno cuje :)
-
Sasa brate od branika samo tanki kraci koliko da stoji da drži ovaj lip. I to je nateženo crijevima od intercoolera :) Ih kako, raznorazni komentari :D Biće slika a ubrzo možda bude i neki snimak sa Toyotom Suprom 3.0 turbo :)
-
Evo da malo osvežim temu. Prije nekoliko dana palo probanje sa bmw 530d. Na žalost nemam snimak ali nije ni bilo zanimljivo jer nije bio ni blizu. Probali smo se od 60-200. Sledeći problem koji sada imam posle lamele su mi zglobovi. Počelo je da se čuje lupkanje i zamijenio sam lijevi unutrašnji zglob u ponedeljak. Lupkanje je prestalo samo jedan dan,već danas krcka kada namotam i lijevo i desno. Sledeći korak je da zamijenim sve zglobove i da ga podignem starim eibach spiralama.
-
Samo cu ti rec da novi zglobovi one rabote ne valjaju 10sam ih promjenio dok nisam stavio polovne original...
-
kod cetvorke bratac imas stariji i noviji tip zglobova kod starijeg su valjda toreks 6 ili 8 srafovi, a kod novijeg je 10 valjda,ako ti je stari tip,oni su mnogo slabiji od novijeg,i ima da ti pucaju non stop,a i manje ga kidaj u prvoj brzini biggrin, najbolje od TT da potrazis a moze i od S3 samo sto da bi stavio od s3 moras svasta jos nesto menjati,ja se ne mogu setiti tacno svih detalja, najbolje zovni cveleta da ti kaze tacno jer je to vec radeo na vise auta ;)
i baci neki snimak od 60 pa na dalje driving sta si se stiso biggrin
-
Novi su 40e komad, moraću da se raspitam koliko su polovni. Mislim da je uzrok mojih problema sa zglobovima visina auta. Brate i meni su zx10 sarafi na zglobovima :) Vjerujes nikad da uhvatim nekog da snimi a kida se svaki dan pun gas :) biće ovih dana kada zamijenim zglobove i neki snimak :)
-
Evo jedan video :D Cim prestane kisa idemo na pistu :D http://youtu.be/dEqVsj4X0lw (http://youtu.be/dEqVsj4X0lw)
-
clap clap clap uf uf driving
-
nista to :D cekamo sat :D
-
bice ubrzo i sat. :) nadam se u subotu da uhvatim malo slobodnog vremena da zavrsim zglobove,pa ce da bude i neki snimak :)
-
Sat laze, da vidimo mi obrtaljku kako zavrce thumbup
Svaka cast za auto druze. beer
Gde su snimani ovi valjci? Nesto mi prebrzo napuni petu, verovatno nemaju otpor?
-
Evo jedan video :D Cim prestane kisa idemo na pistu :D http://youtu.be/dEqVsj4X0lw (http://youtu.be/dEqVsj4X0lw)
Ima goriva za jos KS da se izvuce preko 280ks :9
Sta kaze majstor Srdjan sta ga ogranicava(paljenje kompresioni odnos motora,ili turbo) jer ima goriva,tj.jel pominjao sta?
-
Snimano je u Sm gradiška. Mislim da imaju otpor e sada koji ne znam, jer bas se pomuči iz niskih obrtaja da prihvati gas. Ne znam makso šta je u pitanju :) Goriva ima, do turba nije sigurno jer je i srdjan rekao da turbo nije natezen uopšte :) Sto se tice snage još je to moglo gore da nas nije izdala lamela. Koliko još ne znam ali nismo mogli da završimo potpuno stelovanje. Uglavnom ja sam PREZADOVOLJAN i sa ovim :)
-
Trebalo ga je dizati dokle god ima goriva,da te ne peglaju strucnjaci zasto malo baca dima na auspuh.
Extra je to neka malo dimi bar nema zime da ce klipovi da se tope thumbup
-
vjerovatno se zbog ovog viska goriva po nekad javljaju detonacije na auspuh kada ga presaltam pred blokadu? trebalo je nego j*bi ga sad :D
-
jeste zbog toga,ali nema veze to se visak benzina u auspuhu upali i nista mu ne skodi,i nisu detonacije.Samo moze auspuh da se rasklopi na sastavu lollol
Zajebana je detonacija u cilindru a toga nece biti jer ima dovoljno benzina :25
-
http://m.youtube.com/results?q=vw%20mk4%20gti%20280hp&sm=3 (http://m.youtube.com/results?q=vw%20mk4%20gti%20280hp&sm=3)
-
To je posao :25 Ludo i brzo bez greske thumbup
Svaka cast majstore :46
-
clap prava :28 thumbup
-
Al ovo puni ko besno. bonk thumbup
-
ma ovo je samo prva druga iz zajebancije,biće neki ozbiljniji snimak ali sa navigaciom kao pekar što je izbacio od 60-200
-
Bruka dobro ide! :25
-
Super ide nema sta tapsac :46
Samo imam jedno pitanje koja je svrha ovoga kada ti ne smes(mislim na deo kada ti gume gube vezu sa asfaltom) da potopis gas u prvoj i drugoj? Jel planiras neko ozbiljno kvacilo da radis ili ces da menjas lamele nedeljno?
-
u planu je kvacilo a I sperovani difercijal, polako se sklupljaju finansije ne moze sve od jednom :)
-
Msm toliko konja a da bude bez toga je smesno... Kada to sve sastavis bice raketa biggrin
-
najradije bih 4motion ali tu ima mnogo prepravki :)
-
Za 4motion ti jeftinije da kupis drugi auto koji vec ima 4motion i da ubacis tvoj motor, nego da prepravljas svoj auto
-
Za to si u pravu. to mi je zadnja opcija osim ako ne izleti nešto baš povoljno
-
4 motion ima mnogo dobar start i dobar je za krivine, jedino ga jebe malo veca potrosnja i krajnja brzina. Gledao sam neke snimke na yt i na vecini snimaka auto sa prednjom vucom na autoputu odlazi :) zato bi ja voleo preci na zadnju vucu :)
-
cuo sam bratac iz pouzdanih izvora da si nekog svemocnog abf-a odneo od zivota i vratio u detinjsto biggrin cak i uz prednost koju si mu dao da krenes posle njega driving a nama ovde neces da se pohvalis batine :26
-
Istina je brate, mada kada sam se prije probanja vozio sa njim iskreno mislio sam biće čupavo kada sam vidio kako naslaze brzine. Međutim posle sam se razuvjerio :) Kao da nije davao gas :D
-
Ako nije brzi od ABF neka je baci u smece :)
Inace odlicna je cetvorka i svaka cast na radove!
-
Svaka cast majstore thumbup
-
Hvala, znao sam da sam brži ali nisam znao da sam toliko. Mislio sam da će do 100 biti gusto. Mada što kažeš nismo ni ista klasa. Inace zaboravih da kazem da je danas i ova lamela popustila. Preko zime se skuplja za sinter pa na proleće ide montiranje.
-
Sinter naravno i korpa jaca :46
-
Ako nije brzi od ABF neka je baci u smece :)
kako sam ja cuo, nije bio brzi, vec je kao projektil bio u odnosu na abf, kao da je stala neka bicikla sa djomlom na crtu biggrin alal vera bratac thumbup
-
I mora da ga raznese, ima samo 130 ks vise :D
-
Svaka cast,lepo ti ovo sredjujes.Imas vala gde i da ga testiras u Beranama.Pista je zakon gore,samo ne znam da li jos moze ko hoce da udje.Inace 7 godina sam ziveo dole pored Stankovica.Svaka cast jos jednom. :45 :46
-
Hvala Luka. Ima mjesta za testiranje dosta,sto na pistu sto na gradinsko polje. moze se jos uvijek uci na pistu ali nije toliko bezbjedna vise jer ima puno kamenja i razno raznih predmeta,tako da bi dobro bilo prije testiranja lagano proci jedan krug. :)
-
Prošle nedelje su dvojica "testirali" na pistu,pa su neslavno zavrsili 100 metara van piste.
Pamet u glavu.
-
Mislim da je tu alkohol bio u pitanju zrno ili ne poznavanje piste. pista je dugacka 1.8km i ja uvijek kada probam ponistim kilometrazu da znam dje se nalazim i uvijek ostavim 500m za kocenje
-
Nebitno šta je bilo u pitanju,ne treba se igrati sa tim. Srećno u daljim radovima mahac
-
Hvala beer
-
evo bratac ako imas strpljenja da cekas i da juris na aukciji
http://www.ebay.de/itm/VW-Audi-1-8T-G60-Sportkupplung-Schwungscheibe-Kupplung-Golf-4-A3-TT-Leon-Bora-/331345556646?pt=DE_Autoteile&hash=item4d25bbf4a6 (http://www.ebay.de/itm/VW-Audi-1-8T-G60-Sportkupplung-Schwungscheibe-Kupplung-Golf-4-A3-TT-Leon-Bora-/331345556646?pt=DE_Autoteile&hash=item4d25bbf4a6)
a ako nemas strpljenje kao sto ga ja imam biggrin evo da kupis odmah ;)
http://www.ebay.com/itm/XTD-STAGE-3-CLUTCH-PRO-LITE-FLYWHEEL-KIT-VW-GOLF-JETTA-1-8T-TURBO-1-8L-5SPEED-/381019640150?fits=Year%3A2004 (http://www.ebay.com/itm/XTD-STAGE-3-CLUTCH-PRO-LITE-FLYWHEEL-KIT-VW-GOLF-JETTA-1-8T-TURBO-1-8L-5SPEED-/381019640150?fits=Year%3A2004)|Model%3AGolf&hash=item58b68a5156&vxp=mtr
-
trenutno brate nisam u mogucnosti,ali preko zime ce sigurno biti nesto ovako :) a praticu i aukcije pa ako izleti nesto bas povoljno da se uzme odmah :) pored kvacila planiram i zglobove od s3 da naguram i mislim da cu biti miran
-
odlican projekt,svaka cast,tek sam se reg na ovome forumu i ima se sta vidjeti sto se tice kvacila pogledaj na stranici ECS Tuning setove ja sam uzimao par komada i pre zadovoljan
-
Hvala puno, bilo je još nekih radova na auto ali nisam imao vremena da osvežim temu. Što se tiče kvačila gledao sam i bas kod njih planiram uzet korpu i lamelu
-
Oni su ti u samom vrhu sto se tice vw grupacije u USA ja sam uzimao za bivseg golfa dva seta,i planiram uzeti i za ovoga sad fixni zamajac i komplet kvacilo kod njih,sve plug and play jer dvomaseni zamajac sto mi je sad neznam koliko moze jos A ako bi isao nekad na hybrid ne bi podnio sigurno
-
Obavezno drugi set kvacila,a sto kazes bolje odmah uzeti koji treba jer standardna lamela ne moze podnijeti vise konjskih snaga i veci obrtni moment. Da se ne skidas kao ja bez veze sa menjacem vise puta. Evo nekih slika iz telefona
(http://s30.postimg.org/rox3ahjvl/20141104_150539.jpg)
(http://s30.postimg.org/6n1p9w3xd/20141104_150605.jpg)
(http://s21.postimg.org/72ikokv53/20141104_150755.jpg)
(http://s29.postimg.org/7z7d19m1z/20141104_150553.jpg)
-
Auto prva liga. thumbup
-
hvala :26
-
jel imas koji video kako auto ubrzava od 100-200kmh da znam koliko se dobiva sa k04 hybridom
-
nemam nikakvih snimaka ali cu se potrudit da napravim kada ugrabim slobodnog vremena. najveci problem je sto nema niko da snima a ja sam ne zelim da pokusavam i rizikujem
-
ja sam sebi nabavio stalak koji se na vakum nalijepi na staklo i baratam mobom,bas me zanima,trebao bi dosta dobro da puni sa tim mjenjacem,sa 6 brzina je dosta kratak i nemozes iskoristiti snagu kao sa 5 brzina,moj bivsi golf je isao 16 sec od 100-200 a ovaj sad jedva 18 sec jer kratke brzine i puno saltanja
-
bas cu probat i mene zanima sada koliko mu treba,neki subjektivni osjecaj je da je puno brze od 18sec
-
trebalo bi biti,sve ispod 18 je extra dobro za serijalu ali sa tim turbom min 14-15sec jedva cekam video
-
@djomla.tdi thumbup thumbup
ima li sta novo u vezi tocka?
-
Pokušaću u subotu da snimim pa cu okačiti snimak. Nema brate ništa još uvijek, ako nadjem nešto da mi se svidi cijene su svemirske tako da sam još u potrazi :)
-
proban golf prije 100-200 nekim grubim mjerenjem štoperice oko 11sec, možda nešto manje. Kad ugrabim nekog da snimi biće i snimak
-
Svaka cast :46
Nemoj to da snimas i testiras na tolikim brzinama radi bezbednosti.
Vidi se na onom snimku da auto ide ko drogiran.
-
uh,pa to je brutalno,stvarno leti onda,imam osjecaj da cu i ja prec na k04hybrid a ne k03s hybrid biggrin biggrin biggrin biggrin
-
Hvala makso,jeste rizicno jer u trenutku kada ga saltam volan ne drzim. @TuTwagen ko4 hibrid i nema greske :)
-
raketa driving clap
-
Bas sam procitao cijelu temu...svaka cast na odradjenom poslu oko motora....nek te sluzi dugo :46
A i odlicno izgleda congratulations
-
hvala,sto se tice motora i ja sam za sada zadovoljan. a sto se tice izgleda i nisam bas ali polako ce i na tome sada da se radi. mislio sam da kupim kod @djole-dmc branik od r32 ali nisam siguran da ce da stane preko intercoolera a da se ne reze. zao mi onaj branik rezat kao ovaj,da ga unistim bzv
-
(http://s7.postimg.org/f554x4l5n/20141129_203230.jpg)
još da se povežu i pričvrste na stub
-
au bratac,pa to vise nije OEM batine pravis sad od njega japan style :36
salim se malo ;) ekstra ovo meni izgleda formidable samo probaj spustiti jos nize,blize tabli sto vise ako moze,da ti onaj gornji satic ne bude mnogo visoko
-
A moram malo brate :) pokušaću koliko mogu da spuštim ili da nadjem novo mjesto za ovaj satic od turba :)
-
ja bih ga roknuo odmah u resetku ventilacije...vidjao sam to i super izgleda
-
razmisljao sam i o tome, ali mi nekako dolje nije pregledan. a ovdje gore je višak
-
Prelistah citavu temu, ovaj motor je idealan za tuning
i ti si taj potencijal momacki iskoristio, brutalno ubrzava
zavidim ti posto imam isto golfa 1.8t, kod mene je ko3s bez katalizatora dignut na nekih 200ks, na proljece planiram 230 toliko moze u serijali
tako i srdjan kaze a i par ljudi sto su ozbiljno radili 1.8t.
snimaj klip od 0-200 neka tdi-evi pare oci :D pozdrav
zaboravih ako nekome treba kuciste 3" maf sensora sa uloskom od audija tt 225ks 1.8t neka se javi.
-
daj snimaj da se naparimo molim te biggrin
-
@vlado_gti hvala, obavezno diži ks jer "life is too short to stay stock" :) snimak stalno obećavam ali nikako da snimim. Kada imam vremena od posla nemam nikog da snima ili obrnuto. uglavnom biće :)
-
Ne smije niko na suvozacevo mjesto :28 :26
-
ma zalepi telefon trakom za volan :D
-
probao sam tako nesto Nikola ali ne vrijedi :D snimak je nikakav i nista se ne vidi :)
-
bratac, narucio sam ja za tebe i mene ovaj drzac telefona za volan ;) samo se strpi, i cim stigne javljam ti :26
i ima podesavanje za velicinu telefona
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/HTB1znpGXXXXXc2XXXXq6xXFXXXJ.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/HTB1znpGXXXXXc2XXXXq6xXFXXXJ.jpg.html)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/Universal-Car-Styling-Steering-Wheel-Fitted-Mobile-Phone-Socket-Holder-Convenient-Smartphone-Holder-Safe-Driving-Free.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/Universal-Car-Styling-Steering-Wheel-Fitted-Mobile-Phone-Socket-Holder-Convenient-Smartphone-Holder-Safe-Driving-Free.jpg.html)
-
Hvala puno brate :) ovako nesto mi treba :) samo da ne bude puno blizu? jer sam probao što kaže nikola da zalijepim tel za volan i bude mnogo blizu i ne vidi se čitav sat :)
-
ma mora da bude dobro,barem nam se volani podesavaju i po dubini,tako da nece biti problema ;)
-
toga se nisam sjetio, u pravu si :) biće snimaka kad stigne držač :D
-
evo pokusaja snimka 100-200. smetala me guzva u saobracaju tako da nisam uspio da snimim i morao sam par puta da pustim gas
https://www.youtube.com/watch?v=JMmMzfhxgjM (https://www.youtube.com/watch?v=JMmMzfhxgjM)
-
Ala ovo zakiva :)
-
To se zove ubrzanje,svaka cast thumbup
-
hvala :26
-
Sta ti deki kralju mislis?
Mora da ovo ovako dobro ide zbog auspuha,a? :huh:
djomla.tdi
Cini mi se da ti lamela proklizava :)
Koliko ti je lonaca ostalo na auspuhu,imas li srednji?
-
ubiva na mesto driving thumbup 1.8t champ1
sad brate uzivaj u autu :46
oni drzaci jos nisu stigli,javljam ti cim stignu ;)
-
makso ne da kliza nego ubija,a nova nije presla ni 200km. nikako da skupim pare na gomilu za sinter set i da bar taj problem rijesim. sledece sta sam osjetio je da imam neke udare na kretanje,e sada nisam siguran da li je to iz diferencijala ili su i ove opruge na lamelu popustile pa one proizvode to. sto se tice lonaca imam samo zadnji protocni,ostale sam skinuo zbog zvuka. hvala pekar brate,javi kad stignu da se ne mucim ovako sa trakom i lijepljenjem telefona :D
-
Korpa zeza to pri kretanju.Znaci kompletno kvacilo ti treba jace,ali neko od 700e od prilike ne ona sa e bay ofarbana plavim ili zutim sprejom lollol
Ne brini nije dif.ne brini on obicno kad crkne izleti kroz kuciste menjaca :)
Za auspuh me zanimalo hoce li puno da se dere ako ostane samo zadnji posto sam mislio i ja da izbacim prednji jer mi udara u saltericu pri kretanju iz mesta :63
-
pije li vodu da vratim moju lamelu bez opruga od plivajuceg? hoce li tada biti udara,jer postepeno su postajali izrazeniji da sada bas proizvode neprijatne udare pri kretanju. obradovao si me da nije diferencijal :) sto se auspuha tice mislim da nije previse bucan,pri normalnoj voznji bas se kulurno cuje,nista pretjerano dok pri malo jacem gasu proizvodi bas fin zvuk :)
-
Bolje je resenje ta bez opruga,ali te zeza i korpa u celoj prici.Moglo bi da se svercuje na toj lameli bez opruga,a da kupis samo jacu korpu.
-
Ima li neka serijska korpa da je jača od vr6 ili moraju one skupocene :)
-
Ili zavrni turbinu ili skupo kvacilo. Od oem sranja nema nista da ce trpiti tu snagu na duzi period,samo gubljenje vremena i love.
-
Ja ne znam.. kako VR6 korpa to ne moze da izdrzi... stavljaju je na dizele od 250 i kusur konja... i imaju duplo jaci obrtni... cudno mi je da je korpa tu problem
A sto ne probas da odradis lamelu kod zorana ovamo u PG... da ti odradi pojacanu lamelu.. meni je rekao da stavlja ploce kvaliteta ka za kamion od 400 i kusur konja...
-
Ovo nestvarno ubrzava! Svaka čast!!!
-
škoda, ko je taj i koliko traži da odradi tako lamelu?
-
ne da ide nego brije,svaka cast
-
Hvala, za sada sam zadovoljan beer
-
no turbo no fun,hahah ubija ovo,samo opasno ti je ovo snimati u prometu vrlo lako mozes izgubiti kontrolu,nijr vrijedno da zgrajzas auto,strpi se dok ti pekar donese stalak,a sto se tice kvacila ovo ti je sasvim dovoljno,a dobijes full olaksan zamajac,sintel lamelu i puno jace opruge za solidne pare
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T/Drivetrain/Clutch/ES125/ (http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T/Drivetrain/Clutch/ES125/)
-
To je sigurno sinter lamela?
-
mislim da jeste,ova firma radi od orginalne lamele preformance lamelu tako sto nanita drugi materijal i stavi jace opruge,ja sam je imao na svome autu i mogu ti tvrditi da joj nema smrti bas tako lako,a ima prijatelje u USA i svi uzimaju djelove za vw grupaciju u njih jako dobra firma i kvalitetna
ili ipak mozda ovaj set koji moze da trpi 450-500nm
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T/Drivetrain/Clutch/ES2725186/ (http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T/Drivetrain/Clutch/ES2725186/)
-
Znam brate da je opasno, do sada sam mogao da udjem na pistu i testiram do mile volje. međutim zbog par nezgoda koje su se desile u par dana razmaka pista je zatvorena. Tako da mi sada ostaje samo magistrala za testiranje.
-
uzni bratac korpu od seata 1.9 TDI, e sad samo ne znam tacno od kog modela je tj. jacine jer ovaj lik se ne moze setiti jer je motor bio izvadjen iz auta, ali predpostavljam da je od nekod od 136ks pa navise jer oni skoro svi su sa preko 300nm i odradi lamelu kao sto ti je skoda reko i to ima da sljaka bez problema ;)
-
Sta mislis pekar hoce li ta korpa od seata dizela da drzi lamelu uz zamajac na 6500 obrtaja i 280 ks ili ce lamela opet da slajfa?
Pisu li na net u sta o tome?
-
kod mene sljaka bez problema i bolje nego sto mu je bila fabricka koja je pukla, a za 280ks kod djomlu,jedino mu ostaje da proba,neka uzne polovnu za manje pare,pa eksperimentise ;)
evo sad pise na netu o tome lollol
-
imaju li brate ovi noviji tdi sa fiksnim zamajcem? jer mislim da mi ne odgovara korpa od plivajuceg za fiksni. za seate ne znam ali od golfova mislim da su samo trojke tdi nosile fiksni dok vec od cetvorke svi imaju plivajuci
-
to ne bih znao bratac,ali majstori sigurno znaju,kod cetvorke i ja mislim da je kod svih plivajuci a za ostale misli1
ili da probas prvo lamelu da odradis sto ti je skoda reko pa vidis,jedino sto je sex non stop skidanje i montiranje boodala jesi li proverio nosace motora da nisi mozda pokidao,ja kad sam iskidao kosku isto se culo lupanje, tj. svaki put na naglom dodavanju gasa kada motor cimne, lupne,ili pukne neki tup zvuk
-
provjericu brate za korpu, a kosku sam gledao još je zdrava :) ne cuju se kod mene udari tako na dodavanje gasa, cuju se nekad na oduzimanje kao da lupne ali ne na dodavanje. čuje se i na kretanje kada puštam kvacilo :)
-
Ovo ubija kako ide!!! Djomla svaka cast na odradjenom poslu!! clap clap
-
hvala beer
-
Stiglo bratac [emoji4]
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/23/97e39b5c4caabc8beb32862e941facc3.jpg)
-
brate imaš gajbu piva kad se vidimo :)
-
(http://[url=http://s8.postimg.org/pqvfs4k9h/20150113_134231.jpg]http://s8.postimg.org/pqvfs4k9h/20150113_134231.jpg[/url])
-
(http://s4.postimg.org/d761poqbh/20150113_134231.jpg)
-
Tjunerski, no kako! :25
-
hvala drug,muči me ovaj od turbine,ne znam gdje sa njim. a ovdje mi je višak
-
Možda ovako,mene vuče da ga probam prebaciti na volan
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/Mobile%20Uploads/31198870028_large_zpsop6wotji.jpg) (http://s218.photobucket.com/user/knez20/media/Mobile%20Uploads/31198870028_large_zpsop6wotji.jpg.html)
Sent from my HTC Desire 500 dual sim using Tapatalk
-
razmišljao sam isto tu da ga stavim. onda sam pokušavao u resetku ventilacije,tu ne može da stane bez većeg sjecenja jer je ventilacije uska. ovdje iznad volana bi dosta dobro bilo samo gdje naći ovaj ovakav nosač jer ružno mi je da ja neki nosač karabudzim
-
napravi u pepeljaru... ja ga odje na volan stavljao ne bi... ni da su obrtaji pa da trebas toliko da gledas...
-
Malo proguglaj ima ih već gotovih za ventilacije,meni se ova svidila najviše
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/Mobile%20Uploads/attachment_zpsrfcggnjm.jpeg) (http://s218.photobucket.com/user/knez20/media/Mobile%20Uploads/attachment_zpsrfcggnjm.jpeg.html)
Ali ja cu na otpadu naći gornju plastiku oko volana i plasticaru dat da mi napravi nosač da bude sve iz komada da nema nikakvih prijelaza kao i na slici gore.Da bude kao da je orginal tu i u mat crno ofarbat.Meni je na lijevom stubu isto i dosta je nezgodna za gledat a ova gore ni je kao da je orginal tu
Sent from my HTC Desire 500 dual sim using Tapatalk
-
Skupo ovo, a nije lose u resetku http://www.ebay.com/itm/MK4-Golf-Jetta-Modified-OE-Air-Vent-Boost-Gauge-Pod-Left-Hand-Drive-99-5-05-/111248307170?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19e6ea73e2&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/MK4-Golf-Jetta-Modified-OE-Air-Vent-Boost-Gauge-Pod-Left-Hand-Drive-99-5-05-/111248307170?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19e6ea73e2&vxp=mtr)
-
uh,ova modifikovana rešetka skupa u pm. fino stoji tu ali je malo nezgodno za gledat, a ovo iznad volana je baš na pravo mjesto.
@rallyeG60 ja sam pokušao napraviti ovaj drzac o kojem pričaš i to ni na sta nije ličilo :D
-
Ništa onda se ovih dana bacam u potragu za plastikom i dat ću ovom svom plasticaru da da mi je napravi pa ćemo vidjeti kako će ispasti.Ja imam osjećaj da će je napraviti kao orginal :)
Sent from my HTC Desire 500 dual sim using Tapatalk
-
Ajde kada je završiš izbaci slike da vidimo kako će da bude :) i ako budeš mogao slikaj kako to pravi :)
-
Nema problema ;)
Sent from my HTC Desire 500 dual sim using Tapatalk
-
Da li je taj manometar elektronski?
-
nije,dolazi crijevo sa usisne grane
-
brate, napravi to u resetku svi to takos tavljaju... ponesi kod plasticara da ti to napravi
-
pokušao sam ja vlado u resetku da ga stavim,ali uska je ona kutija ventilacije,moralo bi dosta da se reže. ne znam ni sam dje da stavim,a volio bih da je na vidno mjesto jer uvijek volim da pratim pritisak
-
u mene je taj ispred volana orginalni,imas na ebay kostaju oko 30 usd,cak imas da su pomaknuti u stranu ili sa dva cajgera fi60mm,nije skupo a orginalno je
-
(http://s7.postimg.org/jj3aasevv/20150225_125923.jpg)
uzete na probu pa se dvoumim. nesto i nisam odusevljen
-
misli1 ne znam sta da ti kazem, mozda da si slikao ceo profil auta napolju...
-
moracu to,ali opet ili fale neke debele distance ili nije to to brate :) najradije bih neke jotare ali nista konkretno da naleti
-
slazem se, ni meni nekako po ovoj slici mi ne lezi ova felna,sad jebem li ga,sve je stvar ukusa,ili bolje ako nisi zadovoljan,da se naoruzas strpljenjem i da se ceka da ispadne nesto konkretno sto ce ti odmah leci , kao ljubav na prvi pogled :)
-
na cetvorku moraju 18ice da bi bilo to to :)
-
Je l su ovo felne sa 25th anniversary? Meni se one sviđaju, ali bih rekao da su veće od ovih. I ja se slažem da nije baš lepo legla na auto. Nekako je mala.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Vratio sam felne,nije mi to to. Nesto mi je ljepši na santa monice. Gledajući slike drugih golfova predobro leže ali kod mene nije tako. Što kaže pekar čekam nešto što će baš da me oduševi :) Nikola i bih i ne bih 18,kupio sam dobre gume 17 pa bih zato i felne
-
i meni ove bbs gore na slici deluju ko 16-17ice lost006
-
malo se ponovio
(http://s8.postimg.org/reh8xir51/20150623_150952.jpg)
(http://s28.postimg.org/mwdyqxr4t/20150623_144948.jpg)
(http://s21.postimg.org/a6tiugd9j/20150623_151746.jpg)
-
Extra mu stoje :25
-
Odlicne
-
Druga prica. :25
-
:28 thumbup
-
100 puta bolje,one su vec svima dosadile. tapsac
-
extra drugar samo cepaj :-D
-
Odlicno :)
-
sve je super samo kada sam skinuo santa monice, nisam više auto mogao gledat :) hvala svima,zadovoljan sam za sada
-
puno bolje od santa monica za ovo auto nema sta ispod 18-ke stavljat biggrin
-
Posle duže vremena evo novih slika
(http://s33.postimg.org/syprnyum7/20160529_172317.jpg)
(http://s33.postimg.org/n3zdya8hr/received_730174283752147.jpg)
-
Dobra :25 Radi li se sta oko dvojke? :26
-
Odužilo se oko dvojke,mada će i ona brzo na put :)
-
Daj malo vise slika :) jel se radilo joa sta po pitanju tuninga? :)
-
Danas registrovan,ako bude saobraćajna do subote idem da prošetam do Mostara na 402 čisto da vidim šta može da pokaže. Nikola nije ništa radjeno osim kočnica zadnjih 280mm ventilirajućih
-
Upravo procitah citavu temu jer sam nedje ranije na neke slike gledao auto pa me bas zanimalo i auto ti je bomba... Nemam rijeci clap iskreno branik od r32 mi se ne svidja nekako mi ljepsi bio sa starim ali mu je tocak top pao :25 ima li te na koja okupljanja po cg?